PDA

View Full Version : Πως "παντρεύονται" τα Ohm του ενισχυτή με τα Ohm των ηχείων?

glober
04-12-2007, 17:29
Γειά σας και καλώς σας βρήκα,

Προσπαθώντας να κάνω τα πρώτα βήματα στον χώρο και να φτιάξω ένα αξιοπρεπές συατηματάκι έχω πάρει μια Samsung 40" Full HD (M8) και το PS3. Όσον αφορά στον ήχο θα έχω σύντομα απο δώρο έναν ενισχυτή Yamaha RX-V 459 (5x90Watt, 8Ω) (Προσωπικά όταν άκουσα το όνομα του νόμιζα οτι μου μιλάνε για μηχανάκι :chinscratch: => το ξέρω οτι είμαι άσχετος ).

Η ερώτηση είναι η εξής:

Υπάρχει κάποιος περιορισμός μεταξύ των Ω του ενισχυτή και των Ω των ηχείων που θα αγοράσω?

Συγκεκριμένα έχω μπανίσει τα Roister HT-4000 (τα οποία θα ταιριάξουν και οπτικά με το υπόλοιπο σύστημα):

http://www.roister.gr/details2.php?lang=1&wh=1&the1id=1&the2id=3&the3id=18&theid=18&open1=1&open2=3&open3=&thepid=29

Το θέμα μου είναι μήπως επέιδή τα ηχεία είναι 6Ω και ο ενισχυτής 8Ω δημιουργείται κάποια ασυμβατότητα.

Ευχαριστώ!

supersonic
04-12-2007, 17:34
οι περισσότεροι ενισχυτές αναφέρουν ως έξοδο και λειτουργούν στα 8.

Τώρα στα ηχεία τα πράγματα αλλάζουν.
όσο πιό χαμηλώνει το νούμερο τόσο πιό δύσκολα είναι τα ηχεία γιά τον ενισχυτή.

Τα 6άρια δεν θά έχουν πρόβλημα.
Εκείνο που θα κοιτάς είναι αν η ισχύς του ενισχυτή στα 8 περίπου διπλασιάζεται στα 4.
Τότε θα ξέρεις ότι και ηχείο 4 ωμ να βάλεις, όλα θα πάνε καλά.

glober
04-12-2007, 19:55
Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση φίλε μου!

argi
04-12-2007, 23:33
τα ομ ειναι περιεργη ιστορια
συμπεριφορα θα ελεγα πιο σωστα
καποια ηχεια της b&w δηλωνονται 8 ομ αλλα εχουν το συνηθειο να κανουν κατι βουτιες μεχρι τα 2 ομ
συνδυασμος με τα ομ ειναι και η ευαισθησια των ηχειων για το τι ρευματα θελουν- αντεχουν αν και αυτο σηκωνει πολυ κουβεντα

glober
06-12-2007, 15:50
Μια και το αναφέρεις για να είμαι απόλυτα ειλικρινής δεν έχω καταλάβει την ουσιαστική σημασία των Ohm σε σχέση με την ποιότητα των ηχείων.

Για να κάνω την ερώτηση μου απλοϊκή: