PDA

View Full Version : ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΒΙΝΤΕΟ

papanikos
31-12-2008, 11:47
Γειά σας και χρονια πολλα! Δεν μπορεσα να βρω καπου απαντηση στο προβλημα μου και ετσι εφτιαξα καινουργιο θέμα.

Είμαι σχετικά αρχάριος σε θέμα επεξεργασίας εικόνας και βίντεο!Αλλά μαθαίνω γρήγορα!

Θα ήθελα να μου προτείνετε κάποιο ευχριστο αλλα και με πολλές δινατότητες πρόγραμμα για επεξεργασια εικονών και βίντεο!

Κόψε-ράψε κλπ κλπ, καταλαβαίνετε!

Θέλω να βάλω τις καλύτερες στιγμές μου με την παρέα, μουσική απο πάνω κλπ κλπ!

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Tzimisce
31-12-2008, 12:10
Το Studio της Pinnacle είναι ότι πρέπει για να ξεκινήσεις...
Φτηνό (κάπου στα 50 - 60 ευρώ το πακέτο) και με αρκετούς wizards για τα δύσκολα...

Βέβαια θέλεις μπόλικη μνήμη και πολύ καλό επεξεργαστή, αλλά πλέον, με τις τιμές που έχουν αυτά δεν είναι και τόσο μεγάλο θέμα...

Με λιγότερο από 2GB μνήμη μην σκεφτείς καν να το κάνεις install δηλαδή... -bye-

Όπως επίσης μην σκεφτείς να το πάρεις από κόπια_ασφαλείας_ενός_φίλου. ;)
Αν δεν κάνεις τα updates, που μόνο αφού κάνεις registration παίρνεις τα σωστά θα σέρνεται ακόμη περισσότερο!

Photis
31-12-2008, 12:11
Εαν δεν έχεις ιδιαίτερη εμπειρία με τέτοιου είδους προγράμματα NLE (Non Linear Editing) θα σου πρότεινα το Adobe Premiere Elements. Δεν ξέρω σε ποια έκδοση έχει φτάσει, αλλά όποιο και να πάρεις θα σου κάνει τη δουλειά. Τώρα μεγάλο ρόλο παιζει και το φορμάτ των βίντεο που θα μοντάρεις. Αν πρόκειται για miniDV τότε όλα καλά με όλα τα προγράμματα. Αν όμως επιχειρήσεις να εισάγεις video HDV, AVCHD, ή άλλα φορμάτ υψηλής ανάλυσης (γιατί HD δεν θα τα χαρακτήριζα) που έχουν εμφανιστεί τα τελευταια χρόνια, τότε ίσως δυσκολευτείς τόσο με τη συμβατότητα των προγραμμάτων όσο και με την επεξεργαστική ισχύ του υπολογιστή σου. Ελπίζω να βοήθησα.

papanikos
31-12-2008, 12:21
vasika o ypologisths mou einai autos:

intel core 2 quad CPU Q9550 2.83Ghz
RAM: 4ghz
Graphics: Ati radeon hd 4870 sapphire

Ara den tha exw provlhma! efxaristw!