PDA

View Full Version : Φωτα



vasada
10-06-2010, 12:07
Μετα απο την πρωτη προσπαθεια σε εκκλησια, αποφασισα να βαλω μπροστα την αγορα δικου μου φωτισμου. Θελω σταθερο φωτισμο, οχι φλας.

Η χρηση θα ειναι σιγουρα σε εκκλησιες, καθως εχω ηδη αναλαβει 2 ακομη βαφτισεις φιλων. Αλλη χρηση θα ειναι στο υπογειο, για φωτογραφιση προιοντων κτλ και οποια αλλη προκυψει.

Προσανατολιζομαι σε ενα σετ 3x800W σε βασεις γυρω στα 3,5 μετρα. Αν εχει και dimmer για να χαμηλωνει η ενταση ακομα καλυτερα.

Η τιμη θελω να μεινει χαμηλα, αλλα να μην παρω και κατι που δεν κανει.

Κατι τετοιο 3x800 (http://cgi.ebay.co.uk/2400W-Redhead-Studio-Continuous-Light-Kit-DHL-GIFT-/400127231193?cmd=ViewItem&pt=UK_Photography_StudioEquipment_RL&hash=item5d297104d9#ht_3192wt_1009) (αν εξαιρεσεις τα κοντα τριποδα) κανει?

Τι πρεπει να προσεξει καποιος γενικως? Λιγοτερο απο 3x800 κανει τη δουλεια σε ανω του μετριου μεγεθους εκκλησια?

Γιαννης Σπυρου
10-06-2010, 13:56
Kι εμενα μ ενδιαφερει το θεμα, αλλα δεν το χω ψαξει πολυ.

Αυτο που ξερω παντως ειναι οτι οσο πιο πολυ ρευμα τραβανε τα φωτα, τοσο πιο καλη ποιοτητα κατασκευης χρειαζεσαι (λογω αυξησης της θερμοτητας που εκλειτεαι ).

Eπισης λογω βαρους και ογκου , μαλλον θα περασουν απο τελωνειο, οποτε μπορεις να δεις και κατι στην εγχωρια αγορα ... http://cptpapadakisphoto.gr/product_info.php?products_id=3840

kotsidisjohn
10-06-2010, 14:13
Το θεμα ειναι σχεδον-πρακτικα απεριοριστο...
Λεφτα να χεις να δινεις κ εχει πολυ υλικο σε φωτα...

Αναλογως βεβαια κ με το στυλ που θελει ο καθενας να φωτισει σε σχεση με το περιβαλλον.Ξεκινας με απλες λυσεις, φτανοντας σιγα σιγα οσο το ψαχνεις σε κινηματογραφικα-θεατρικα φωτα που ειναι μεν βαρια κ θορυβωδη αλλα απο αποδοση...

Υπαρχει παντα και η λυση των ΗΜΙ φωτιστικων.(που δε νομιζω να κανουν για εκλησσια βεβαια.

NNOW
10-06-2010, 14:14
Πολύ καλή και συμφέρουσα η πρόταση του Γιάννη.
Από hong kong μην μπλέκεις καλύτερα.

vasada
10-06-2010, 14:18
Αν εχουν μια αξιοπρεπη ποιοτητα κατασκευης και τα 2x500W ειναι αρκετα για να φωτισουν μια εκκλησια, μοιαζει ιδανικο. Και αν τα σταντ ειναι πανω απο 3μ.

Το σοφτμποξ δεν ειναι προτιμοτερο απο ομπρελα?

Μια χαζη ερωτηση:

Φωτα απο ηλεκτρομαγαζο (ΚΑΥΚΑΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΑΤΟΣ) δεν κανουν?
Δεν μπορει αυτοι να μην εχουν.

H να παρεις 2-3 τετοια (http://cptpapadakisphoto.gr/product_info.php?products_id=3841) και βασεις να τα στηριξεις.

vasada
10-06-2010, 14:28
Το θεμα ειναι σχεδον-πρακτικα απεριοριστο...
Λεφτα να χεις να δινεις κ εχει πολυ υλικο σε φωτα...

Αναλογως βεβαια κ με το στυλ που θελει ο καθενας να φωτισει σε σχεση με το περιβαλλον.Ξεκινας με απλες λυσεις, φτανοντας σιγα σιγα οσο το ψαχνεις σε κινηματογραφικα-θεατρικα φωτα που ειναι μεν βαρια κ θορυβωδη αλλα απο αποδοση...

Υπαρχει παντα και η λυση των ΗΜΙ φωτιστικων.(που δε νομιζω να κανουν για εκλησσια βεβαια.

Η πιο δυσκολη περιπτωση που θελω να καλυψω, ειναι η εκκλησια. Εκτος αν μιλαμε για ειδικες χρησεις, σποτ φωτισμο, η κατι πολυ συγκεκεριμενο, που δεν με αφορα προσωπικα

Μου ειπες οτι 2x1200W ειναι παρα πολλα.

2x500 ειναι καλα ή ειναι λιγα? Αν θελω 3 για μεγαλυτερη ομοιομορφια 3x300 ειναι καλα?

Αυτα εδω (http://cptpapadakisphoto.gr/product_info.php?products_id=3887) παλι τι ειναι? 155 ευρω?

ncups
10-06-2010, 15:37
Δυστυχώς, μ'ενδιαφέρει και μένα το θέμα. Λέω δυστυχώς γιατί έχω ακούσει πολύ διφορούμενες απόψεις.

Οι περισσότερες απόψεις πάντως κλίνουν προς το :"Θα πετάξεις τα λεφτά σου"

Το έχω ψάξει λίγο, πιστεύω ότι 500W είναι αρκετά για εκκλησία, αλλά τι γίνεται αν σου μείνει στα χέρια, καεί η λάμπα, κλπ; τρέχεις και δεν φτάνεις;

Επίσης, στη συνάντηση που είχαμε πρόσφατα έγιναν συζητήσεις για το θέμα φώτα με τον cacau. Δεν έβρισκε εύκολα λάμπες

NNOW
10-06-2010, 16:40
Προσωπικά έχω κατασκευάσει μόνος μου φώτα με ελάχιστο κόστος με προβολείς αλογόνου και έχω άλλους 2 εφεδρικούς σε περίπτωση που καούν και ένα σωρό λάμπες που κοστίζουν 1-2 ευρώ 500w η μία. Τραβώ σε raw και το χρώμα από το φώς τους δεν με ζορίζει.

kotsidisjohn
10-06-2010, 16:49
Αυτα εδω (http://cptpapadakisphoto.gr/product_info.php?products_id=3887) παλι τι ειναι? 155 ευρω?

Αυτα απ οτι καταλαβαινω ειναι τυπου Cosmolight η κινεζικα και ειναι μια αρκετα καλη και ενδεδειγμενη λυση σε πολυ καλη τιμη.Απλα θα σουλεγα να μη βαλεις λαμπες 800 επανω.Το πολυ 500.ΑΝ μπορεις πανε σε καποιο φωτιστικο με λιγοτερα πχ 300 βατ για να χεις ομοιομορφια.Αυτα με τα dimmer επανω ειναι αρκετα ακριβοτερα.

ncups
10-06-2010, 18:28
Ο Δημήτρης (cacau) είπε πως έφτιαξε φώτα από κάποιο ηλεκτρολογικό κατάστημα, τα χρησιμοποίησε για λίγο, και μετά τίποτα.

Αυτό φοβάμαι μήπως το πάθω και εγώ, πληρώνοντας ένα αρκετά μεγάλο ποσό όμως. Το σετ που έχω βρει είναι αυτό (http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=110544414816&ssPageName=STRK:MEWAX:VRI#ht_5345wt_911). Δεν ξέρω (και δεν νομίζω) να είναι αρκετά για εκκλησία, αλλά δεν είναι αυτός καθοριστικός παράγοντας για μένα. Ίσως κάτι σε παραπάνω Watt.

Είναι φλας, αλλά σε ερώτηση αν μπορώ να τα χρησιμοποιήσω σαν modelling lights(συνεχώς αναμμένα) η απάντηση ήταν ναι με την προϋπόθεση ότι θα χρησιμοποιηθούν διαφορετικές λάμπες (Οι οποίες υπάρχουν στο ίδιο shop και έχουν κόστος 10 λίρες οι 3)

Για σένα ταιριάζει μάλλον κάτι τέτοιο (http://cgi.ebay.co.uk/1250W-5400K-Light-photo-Studio-Continuous-Lighting-kit-/180518360783?cmd=ViewItem&pt=UK_Photography_StudioEquipment_RL&hash=item2a07bb96cf#ht_2851wt_1137)

Ο Billy the kid είχε προτείνει αξιόλογα πράγματα πριν από καιρό, ψάξε για το thread.

ncups
10-06-2010, 18:30
Αυτα απ οτι καταλαβαινω ειναι τυπου Cosmolight η κινεζικα και ειναι μια αρκετα καλη και ενδεδειγμενη λυση σε πολυ καλη τιμη.Απλα θα σουλεγα να μη βαλεις λαμπες 800 επανω.Το πολυ 500.ΑΝ μπορεις πανε σε καποιο φωτιστικο με λιγοτερα πχ 300 βατ για να χεις ομοιομορφια.Αυτα με τα dimmer επανω ειναι αρκετα ακριβοτερα.

Σωστός

ncups
10-06-2010, 19:17
Πάρα πολύ καλές πληροφορίες έδωσε ο Photis σε συζήτηση που κάναμε περπατώντας προς την ίδια κατεύθυνση ,αφού διαλύθηκε η παρέα στην συνάντηση του Μάιου. Ιδέες, εφαρμογές, πατέντες... γενικώς πολύ χρήσιμα πράγματα...

Billy the Kid
10-06-2010, 23:26
Παιδιά!!.........
Κακά τα ψέματα, με πορδές δέν βάφονται τα αυγά!
Εάν θέλετε να ασχοληθείτε σοβαρά με το σπόρ και νά "έχετε" την κάθε λήψη, μόνο με studio flashes θα το καταφέρετε.
Όλα τα άλα είναι μεσοβέζικες λύσεις, βρήκαν εν μέρει εφαρμογή με την άνθηση της ψηφιακής φωτογραφίας αλλά ΔΕΝ είναι πανάκεια.
Πρώτα πρώτα με τα φλάς έχουμε στάνταρντ daylight φωτισμό ο οποίος παντρέυεται με τον υπάρχοντα φυσικό.
Μετά, σταθερές υψηλές ταχύτητες χωρίς κουνήματα , σταθερά διαφράγματα , σταθερές εκφωτίσεις και σταθερό χρωματικό κορεσμό.
Ενα σέτ με 3-4 φλασοκεφαλές με radio slave ή φλάς στη μηχανή που ενεργοποιεί τα monoblocks με φωτοκύτταρο και τέλος.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα έχετε πολλές σωστές λήψεις , θα μείνουν όλοι ευχαριστημένοι και θα έχετε περισσότερες πιθανότητες να σας παραγγείλουν επανεκτυπώσεις.
Τώρα ένα δεύτερο σώμα που θα τραβά με τον υπάρχοντα φωτισμό ( του βίντεο προφανώς) θα λειτουργούσε συμπληρωματικά με μερικές ατμοσφαιρικές φωτογραφίες.

Στο εμπόριο κυκλοφορούν διάφορα κίτς των 250-400W που θα μπορούσαν να κάνουν τη δουλειά αυτή.
Κοστίζουν ίσως λίγο παραπάνω αλλά είπαμε : το αποτέλεσμα μετράει.

Βασική όμως προϋπόθεση είναι η καλή εξάσκηση και γνώση, τα μυστήρια γίνονται μόνο μία φορά!

cacau
11-06-2010, 00:02
Να σας πω κι εγώ την μικρή εμπειρία μου με σταθερά φώτα. Επειδή αυτό που ήθελα ήταν σταθερός φωτισμός μικρών αντικειμένων ψώνισα δυό απλά φωτιστικά γραφείου με 8€ το ένα από πολυκατάστημα. Στην συνέχεια πήρα από ebay 3 λάμπες οικονομιας TLITE 38W 5400K , γιατί εδώ δεν βρήκα... Τις έχω χρησιμοποιήσει 2-3 φορές παρέα με ένα μικρό lightbox με μέτρια προς καλά αποτελέσματα. Επειδή η μέρα έχει μεγαλώσει, προλαβαίνω απογευματινές λήψεις με φυσικό φωτισμό, κι έτσι προς το παρόν τα τρώει το "ράφι". Από φθινόπωρο θα τα ξεσκονίσω.-bye-

vasada
11-06-2010, 00:21
Παιδιά!!.........
Κακά τα ψέματα, με πορδές δέν βάφονται τα αυγά!
Εάν θέλετε να ασχοληθείτε σοβαρά με το σπόρ και νά "έχετε" την κάθε λήψη, μόνο με studio flashes θα το καταφέρετε.
Όλα τα άλα είναι μεσοβέζικες λύσεις, βρήκαν εν μέρει εφαρμογή με την άνθηση της ψηφιακής φωτογραφίας αλλά ΔΕΝ είναι πανάκεια.
Πρώτα πρώτα με τα φλάς έχουμε στάνταρντ daylight φωτισμό ο οποίος παντρέυεται με τον υπάρχοντα φυσικό.
Μετά, σταθερές υψηλές ταχύτητες χωρίς κουνήματα , σταθερά διαφράγματα , σταθερές εκφωτίσεις και σταθερό χρωματικό κορεσμό.
Ενα σέτ με 3-4 φλασοκεφαλές με radio slave ή φλάς στη μηχανή που ενεργοποιεί τα monoblocks με φωτοκύτταρο και τέλος.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα έχετε πολλές σωστές λήψεις , θα μείνουν όλοι ευχαριστημένοι και θα έχετε περισσότερες πιθανότητες να σας παραγγείλουν επανεκτυπώσεις.
Τώρα ένα δεύτερο σώμα που θα τραβά με τον υπάρχοντα φωτισμό ( του βίντεο προφανώς) θα λειτουργούσε συμπληρωματικά με μερικές ατμοσφαιρικές φωτογραφίες.

Στο εμπόριο κυκλοφορούν διάφορα κίτς των 250-400W που θα μπορούσαν να κάνουν τη δουλειά αυτή.
Κοστίζουν ίσως λίγο παραπάνω αλλά είπαμε : το αποτέλεσμα μετράει.

Βασική όμως προϋπόθεση είναι η καλή εξάσκηση και γνώση, τα μυστήρια γίνονται μόνο μία φορά!

Kαλα τα λες, ειδικα αυτο για τις πορδες και τα αυγα. Μην ξεχνας ομως οτι το ευρος ποιοτητας στο τελικο αποτελεσμα ειναι απο αριστο εως τραγικο.

Off topic....
O μεσος πελατης, συνηθως δεν θα ψαξει να βρει τον καλυτερο, αλλα θα παει σε αυτον που καποιος τον προτεινει και περναει εξω απο το μαγαζι του καθε μερα. Σε πολλες περιπτωσεις λοιπον το αποτελεσμα ειναι για τα σκουπιδια, παρολο που εχει πληρωθει μερικα χιλιαρικα. Και τετοιο συστημα που περιγραφεις, μονο μια φορα εχω δει. Οι υπολοιποι εχουν σταθερο φωτισμο και ενα το πολυ στουντιο φλας και φυσικα το φλας πανω στη μηχανη που κυριαρχει τελικως.

Μην το παρεις στραβα, δεν τα βαζω με τους επαγγελματιες φωτογραφους, ουτε προσπαθω να τους μιμιθω. Αλλα κι εσυ πριν απο εμενα θα επρεπε να εισαι εξαλλος με την πλειοψηφια των συναδελφων σου. Δεν εχω δειγματα να σου στειλω να σου πεσουν τα μαλια, γιατι οι τυποι δεν δινουν σε ψηφιακη μορφη τις φωτογραφιες, παρα μονο ενα αλμπουμ και μερικες τυπωμενες για συγγενεις. Μιλαμε για τραγικες καταστασεις. Και για να το πω απλα, δεν το ανεχομαι για τους φιλους μου..

Κι επειδη εχουν παιδια αβαπτιστα και εγω το παλευω με τη μηχανουλα, ψαχνω να λυσω αξιοπρεπως ενα πολυ βασικο προβλημα, ωστε να υποκαταστησω τον επαγγελματια που θα επαιρνε ενα μισθο, για να παραδοσει μια κοινοτυπη μετριοτητα. Πολυ απλα το λεω ετσι οπως το σκεφτομαι....

Επι του θεματος τωρα.

Η ιδεα μου ειναι με 2-3 φωτιστικα να φωτισω το χωρο επαρκως, ωστε να εχω ταχυτητες ας πουμε >1/100. Απο εκει και περα αν κοτσαρω κι ενα φλας πανω στη μηχανη, προσθετω κατι ακομα στην εξισωση. Αργοτερα με ενα στουντιο φλας λιγο ακομα.

vasada
11-06-2010, 00:23
.... Επειδή η μέρα έχει μεγαλώσει, προλαβαίνω απογευματινές λήψεις με φυσικό φωτισμό, κι έτσι προς το παρόν τα τρώει το "ράφι". Από φθινόπωρο θα τα ξεσκονίσω.-bye-

Μπορεις να ανεβασεις κανενα δειγμα με φυσικο και τεχνητο φωτισμο?

Kosh
11-06-2010, 00:26
Οτι πληρωνεις παιρνεις στα φωτα....

Billy the Kid
11-06-2010, 00:43
Kαλα τα λες, ειδικα αυτο για τις πορδες και τα αυγα. Μην ξεχνας ομως οτι το ευρος ποιοτητας στο τελικο αποτελεσμα ειναι απο αριστο εως τραγικο.

Off topic....
O μεσος πελατης, συνηθως δεν θα ψαξει να βρει τον καλυτερο, αλλα θα παει σε αυτον που καποιος τον προτεινει και περναει εξω απο το μαγαζι του καθε μερα. Σε πολλες περιπτωσεις λοιπον το αποτελεσμα ειναι για τα σκουπιδια, παρολο που εχει πληρωθει μερικα χιλιαρικα. Και τετοιο συστημα που περιγραφεις, μονο μια φορα εχω δει. Οι υπολοιποι εχουν σταθερο φωτισμο και ενα το πολυ στουντιο φλας και φυσικα το φλας πανω στη μηχανη που κυριαρχει τελικως.

Μην το παρεις στραβα, δεν τα βαζω με τους επαγγελματιες φωτογραφους, ουτε προσπαθω να τους μιμιθω. Αλλα κι εσυ πριν απο εμενα θα επρεπε να εισαι εξαλλος με την πλειοψηφια των συναδελφων σου. Δεν εχω δειγματα να σου στειλω να σου πεσουν τα μαλια, γιατι οι τυποι δεν δινουν σε ψηφιακη μορφη τις φωτογραφιες, παρα μονο ενα αλμπουμ και μερικες τυπωμενες για συγγενεις. Μιλαμε για τραγικες καταστασεις. Και για να το πω απλα, δεν το ανεχομαι για τους φιλους μου..

Κι επειδη εχουν παιδια αβαπτιστα και εγω το παλευω με τη μηχανουλα, ψαχνω να λυσω αξιοπρεπως ενα πολυ βασικο προβλημα, ωστε να υποκαταστησω τον επαγγελματια που θα επαιρνε ενα μισθο, για να παραδοσει μια κοινοτυπη μετριοτητα. Πολυ απλα το λεω ετσι οπως το σκεφτομαι....

Επι του θεματος τωρα.

Η ιδεα μου ειναι με 2-3 φωτιστικα να φωτισω το χωρο επαρκως, ωστε να εχω ταχυτητες ας πουμε >1/100. Απο εκει και περα αν κοτσαρω κι ενα φλας πανω στη μηχανη, προσθετω κατι ακομα στην εξισωση. Αργοτερα με ενα στουντιο φλας λιγο ακομα.

Σε αυτό είμα απόλυτα σύμφωνος, εξάλλου έχουμε αναφερθεί και στο παρελθόν εδω στο φόρουμ για την κακή-πολύ κακή- ποιότητα που προσφέρουν πολλοί επονομαζόμενοι επαγγελματίες οι οποίοι σημειωτέον το μόνο κοινό που έχουν με έναν σωστό φωτογράφο είναι η μηχανή.
Πολλοί απο τους καταστηματάρχες φωτογράφους είναι απλώς μεσάζοντες, κλείνουν τη δουλειά και στέλνουν "συνεργείο" στο μυστήριο.
Τα αποτελέσματα γνωστά, κακές φωτογραφίες και τραγικό, κουραστικό βίντεο.

Τίποτα δεν παίρνω στραβά, είμαι απόλυτα σύμφωνος.

Υπάρχουν όμως και εκείνοι που ξεχωρίζουν, μια ματιά στη δουλειά τους σε καθηλώνει.
Όσο για τη χρήση των φλάς που ανέφερα παραπάνω, πίστεψέ με, κάνει τη διαφορά, αρκεί βέβαια να γίνεται σωστά η χρήση τους.

Και κάτι άλλο : ένας σωστός και συνειδητοποιημένος επαγγελματίας δέν υποκαθίσταται, έχει για πρωινό αυτό που στους περισσότερους φαντάζει ως Γολγοθάς.
Κι εγώ οδηγώ αυτοκίνητο κι εσύ και όλοι μας.
Και ο Σουμάχερ όμως! Ίδιοι είμαστε;

vasada
11-06-2010, 01:06
Σε αυτό είμα απόλυτα σύμφωνος, εξάλλου έχουμε αναφερθεί και στο παρελθόν εδω στο φόρουμ για την κακή-πολύ κακή- ποιότητα που προσφέρουν πολλοί επονομαζόμενοι επαγγελματίες οι οποίοι σημειωτέον το μόνο κοινό που έχουν με έναν σωστό φωτογράφο είναι η μηχανή.
Πολλοί απο τους καταστηματάρχες φωτογράφους είναι απλώς μεσάζοντες, κλείνουν τη δουλειά και στέλνουν "συνεργείο" στο μυστήριο.
Τα αποτελέσματα γνωστά, κακές φωτογραφίες και τραγικό, κουραστικό βίντεο.

Τίποτα δεν παίρνω στραβά, είμαι απόλυτα σύμφωνος.

Υπάρχουν όμως και εκείνοι που ξεχωρίζουν, μια ματιά στη δουλειά τους σε καθηλώνει.
Όσο για τη χρήση των φλάς που ανέφερα παραπάνω, πίστεψέ με, κάνει τη διαφορά, αρκεί βέβαια να γίνεται σωστά η χρήση τους.

Και κάτι άλλο : ένας σωστός και συνειδητοποιημένος επαγγελματίας δέν υποκαθίσταται, έχει για πρωινό αυτό που στους περισσότερους φαντάζει ως Γολγοθάς.
Κι εγώ οδηγώ αυτοκίνητο κι εσύ και όλοι μας.
Και ο Σουμάχερ όμως! Ίδιοι είμαστε;


Μια και ειπες Σουμαχερ. Προσπαθουσα να εξηγησω στη γυναικα μου, τι τυποι ειναι οι φωτογραφοι. Και η πρωτη παρομοιωση που μου ηρθε στο μυαλο ηταν οι ταξιτζηδες.

- Θα σε πανε σιγουρα εκει που θα τους πεις, σπανια θα χαθουν.
- Εχουν καλο αυτοκινητο
- Εχουν γραψει πολλα χιλιομετρα στο τιμονι
- Σε εξυπηρετουν οταν τους χρειαζεσαι.
Αλλα ποτε ηταν η τελευταια φορα που ...απολαυσες διαδρομη με ταξι?


Το συγκεκριμενο επαγγελμα ανηκει σε αυτα που ειναι πρωτα χομπι, οπως ο αθλητισμος, η μουσικη, η ηθοποιια κτλ. Καταρχην πρεπει να "το εχεις". Η συνεπεια και ο επαγγελματισμος ειναι απαραιτητα για το κανεις επαγγελμα.

Γνωστος που δουλευει σε φωτογραφειο, μου ειπε οτι ο ιδιοκτητης του προτεινε επιμονα "να μαθει τη δουλεια". Οι λογοι προφανεις. Του ανθρωπου δεν του αρεσει να φωτογραφιζει, ουτε καν δοκιμασε και συνεχιζει να ασχολειται με τις εκτυπωσεις. Πολλοι αλλοι στη θεση του θα ηταν ηδη "επαγγελματιες φωτογραφοι".

Kosh
11-06-2010, 01:15
Αλλα ποτε ηταν η τελευταια φορα που ...απολαυσες διαδρομη με ταξι?


Μετα απο τοτε που οταν πηγα να οδηγησω μονος μου επεφτα σε ολες τις λακουβες που νομιζα οτι δεν υπηρχαν καν .

kotsidisjohn
11-06-2010, 09:36
Προσοχη, για την απολυτη λυση πλεον, καραδοκιμασμενη και καρατσεκαρισμενη, για μενα the best αλλα δε θα πω παραπανω πραγματα λογω χρονου:

Studio flash μονομπλοκ oπως ειπε ο Billy αλλα στα 3200κ και πολυ χαμηλα η ενταση τους.

Γιαννης Σπυρου
11-06-2010, 18:19
Για συνεχομενο φωτισμο ?
Γιατι υπαρχει και το βιντεο ...

kotsidisjohn
11-06-2010, 18:47
Σε λιγο καιρο που ο καθε κλαδος θα δουλευει μονος του (φωτοραφοι κ βιντεοληπτες) καλο θα ειναι ο καθενας να μπορει αν καλυφθει κ ατομικα, να ειναι ανεξαρτητος και να μην κρεμεται απο κανεναν.

Kosh
11-06-2010, 23:36
Μα ειναι τελειως λαθος απο επαγγελματικη αποψη να χρησιμοποιουνται τα ιδια φωτιστικα σωματα για βιντεο και φωτογραφιες.

Γιαννης Σπυρου
12-06-2010, 11:33
Ενταξει, ερασιτεχνη ειμαι και θελω να τραβηξω τα βαφτησια του ανηψιου μου... δεν μπορω να δωσω κι ενα σκασμο λεφτα, ουτε να κουβαλαω ολοκληρο βαν !

vasada
16-06-2010, 14:16
Μα ειναι τελειως λαθος απο επαγγελματικη αποψη να χρησιμοποιουνται τα ιδια φωτιστικα σωματα για βιντεο και φωτογραφιες.

Αφου ολα φωτιζουν τον ιδιο χωρο, τι μπορεις να κανεις?
Στηνει ο βιντεας προβολεις και ο φωτογραφος με στουντιο φλας?


Θα βγω μια γυρα στα μαγαζια του κεντρου το Σαββατο, να κανω μια ερευνα για φωτα.
Εχει κανεις να προτεινει κατι συγκεκριμενο?

vasada
19-06-2010, 22:15
Μετα απο γυρα στα μαγαζια, συνοψισα τα εξης:

Υπαρχουν χοντρικα τρεις επιλογες

1. Σταθερος φωτισμος με προβολεις. Τα γνωστα πορτοκαλι φωτα. Αποτελεσμα πολυ φως, αλλα σκληρο. Απλη και ξεκαθαρη λυση.
Τιμη για 2 με τα τριποδα 350-400 ευρω

2. Σταθερος φωτισμος με λαμπες λευκες, που δινουν ιδια θερμοκρασια με το φλας. Συνηθως με πολλες λαμπες που αναβουν και επιλεκτικα, και ημισφαιρικο ανακλαστηρα ενσωματωμενο, που δινουν πολυ ομοιομορφο αποτελεσμα. Εκτος αν πας σε τεραστιο μεγεθος (διαμετρος 80εκ) ισως υπαρχει ενα θεμα με την ισχυ.
Κοστος απο 600 ευρω.

3. Studio flash
Βρηκα ενα σετ των 3, με βασεις, 1 softbox και 2 ομπρελες.
Μαζι και ασυρματοι πομποδεκτες.
Τιμη περιπου 400 ευρω.

Αλλα ομοια σετ ειναι πολυ πιο ακριβα.

Κλεινω προς τις δυο πρωτες λυσεις.

Η πρωτη θα χρειαστει ενα πορτοκαλι πλαστικο στο φλας πανω στη μηχανη για να ζεστανει λιγο. Ειναι φωτα που χρησιμοποιουν οι βιντεαδες, οποτε αποκλειεται ποτε να υπαρξει διαφορετικης αποχρωσης φωτισμος.

Θα διερευνησω την δευτερη, γιατι δινει πολυ καλυτερο αποτελεσμα. Αν βρω κατι σε λογικο μεγεθος και τιμη, ειναι κατα τη γνωμη μου το ιδανικο. Ειναι το πλεον καταλληλο για φωτογραφιση προιοντων και χρηση σε εσωτερικο χωρο, γιατι αυξομειωνεται η ενταση.

Τα στουντιο φλας, τα φοβαμαι.
Ειναι αγνωστο, θα εχω θεμα με τη φωτομετρηση, γιατι αλλα βλεπεις και αλλα η μηχανη.

vasada
23-07-2010, 10:04
Παιδες, ειμαι ετοιμος για αυτα.

Σετ των 3 με τριποδια 3,5 μετρα και τσάντες μεταφορας. (http://www.galaiosphoto.gr/product_info.php?cPath=12_38&products_id=1381)

Το μονο μειον ειναι οι οχι πολυ ψηλοι τριποδες, που οταν μπαινει κοσμος μπροστα κανουν σκιες. Απο την αλλη ειναι τρια, οποτε οι σκιες περιοριζονται. Χωρια που οι σκιες καμια φορα ειναι επιθυμητες...

Αν υπαρχει καποιος που εχει αντιρρηση, παρακαλω να το πει τωρα. Ευχαριστω.

jhal
23-07-2010, 11:39
Βασίλη χωρίς να έχω σχετική εμπειρία,

φάινεται καλή λύση αλλά θα έψαχνα να δω τι γίνεται με τα 800 w και τι φως βγάζουν. Μήπως είναι πολύ και σκληρό και μήπως χρειαστείς και κάτι να το μαλακώσεις. Μπορεί να το έχεις ψάξει απλά είπα μια σκέψη...-bye-

Kosh
23-07-2010, 11:52
Για το θεμα που θετεις το φως που βγαζουν ειναι και πολυ σκληρο αλλα και πολυ κοκκινο.

Για την ακριβεια κατω απο 3200 kelvin.

vasada
23-07-2010, 12:01
Βασίλη χωρίς να έχω σχετική εμπειρία,

φάινεται καλή λύση αλλά θα έψαχνα να δω τι γίνεται με τα 800 w και τι φως βγάζουν. Μήπως είναι πολύ και σκληρό και μήπως χρειαστείς και κάτι να το μαλακώσεις. Μπορεί να το έχεις ψάξει απλά είπα μια σκέψη...-bye-

To φως ειναι αρκετο. Το ποσο δυνατο ειναι σχετικο με το μεγεθος του χωρου.
Μπροστα θα πρεπει να φτιαξω διαχυτες με συρμα και ριζοχαρτο, γιατι τα ετοιμα του εμποριου ειναι μονο για φλας (ειναι κλειστα και θα παρουν φωτια).

Dimmer θα ηταν χρησιμο, αλλα δεν βρισκω καποιο που να εχει.


Για το θεμα που θετεις το φως που βγαζουν ειναι και πολυ σκληρο αλλα και πολυ κοκκινο.

Για την ακριβεια κατω απο 3200 kelvin.


Η θερμοκρασια θα επρεπε να με απασχολει? Θα διορθωνω WB μετα.

Θα προτεινες κατι αλλο?

AlexTheodin
23-07-2010, 19:07
Βασίλη για μένα το μεγαλύτερο και πλέον σταθερό πρόβλημα στις φωτογραφίες που έχεις ανεβάσει ώς τώρα απο τις τελετές (και στο είπα κ στο πμ) ήταν το WB. Επειδή το φώς της ημέρας μπλέκεται στις λήψεις σου θα έχεις πάντα το πρόβλημα αυτό. Θα πρέπει πάντα να κάνεις συμβιβασμούς μεταξύ του μπλέ και του πορτοκαλί. Και για εμένα είναι πολύ σημαντικό λάθος όταν μιλάμε για επαγγελματικά πράγματα πλέον. Αν σκοπεύεις δλδ να πληρωθείς έστω και ένα συμβολικό ποσό για αυτήν την δουλεία θα πρέπει να το διορθώσεις δεν μπορείς να το αγνοήσεις.

Θα πρέπει λοιπόν να βρείς έναν τρόπο να φέρεις το φώς σου πιο κοντά στο Daylight WB είτε με χρήση φίλτρων είτε με χρήση ειδικών λαμπτήρων. Το να πάς ακόμα πιο έντονα στο πορτοκαλί θα δυσκολέψει ακόμα περισσότερο αυτήν την υπόθεση.

kotsidisjohn
23-07-2010, 19:21
Το σετακι σε γενικες γραμμες ειναι οκ αν κ λιγο τσιμπημενο, αν υποθεσω πως ειναι τα κινεζικα φωτα κ νο νειμ τριποδια.
Το υψος τους ειναι οκ.
Η θερμοκρασια (για 3200κ) παλι οκ.
Αλλα νομιζω πως πλεον 800 βατ ειναι πολλα.
Ρωτα για τα ιδια φωτα με τις κεφαλες που παιρνουν 350 η 500 βατ.
Και παλι πολλα ειναι με τα asa που σηκωνουνε οι νεες μηχανες.Και καλο ειναι να βαλεις ριζοχαρτα η σοφτ η διαχυτες.

Αυτα στα γρηγορα, ειμαι διακοπες!

vasada
24-07-2010, 11:30
To προβλημα με το WB προκυπτει οχι μονο απο το φως της μερας, αλλα και απο το φλας της μηχανης που εχω χρησιμοποιησει σε μερικες, ενω στις περισσοτερες υπαρχει μονο το φως των προβολεων, που ειναι στα 3200 και παρακατω δεν παει.

Αυτο ισως λυνεται, δεν ξερω σε ποιο βαθμο, με ενα μπλε πλαστικο πανω στο φλας.

Θελω να λυσω τα θεματα αυτα, γιατι ετσι θα εχω κανει ενα βημα παραπανω σε σχεση με λιγους μηνες πριν. Υπαρχουν πολλες βαφτισεις στην παρεα και θελω το αποτελεσμα να ειναι οσο το δυνατον καλυτερο. Ενδεχομενο πληρωμης δεν υπαρχει προς το παρον, ασε που δεν θα αλλαζε κατι.

Φυσικα η λυση των στουντιο φλας εξαφανιζει ολα αυτα τα προβληματα, αλλα ελα που εχω κολλησει και δεν τα θελω ουτε να τα βλεπω.

Οσο για τα συγκεκριμενα φωτα, υπαρχουν παρομοια ελληνικα, λιγο ακριβοτερα, αλλα δεν ξερω αν ειναι κατω απο 800W. Τα τριποδια ειναι ανωνυμα χωρις αερα, αλλα αντιστοιχα Μανφροτο ειναι αρκετα ακριβοτερα...

kotsidisjohn
24-07-2010, 12:59
Αυτο ισως λυνεται, δεν ξερω σε ποιο βαθμο, με ενα μπλε πλαστικο πανω στο φλας.

.


περτικαλι, περιπου.

vasada
24-07-2010, 13:31
Γιατι περτικαλι?

Το φλας ειναι πιο θερμο απο τους προβολεις που ειναι 3200. Το πορτοκαλι δεν θα το θερμανει ακομα? Αυτη την εντυπωση ειχα, λαθος?

Εσυ γιατι δεν κανεις μπανιο?

AlexTheodin
24-07-2010, 14:00
To φλας είναι ελάχιστα ψυχρότερο απο το φως του ήλιου τόσο που μπορείς να τραβάς με φλας την ημέρα χωρίς κανένα πρόβλημα WB.
Για να συνδιαστεί με τα φώτα που λές πρέπει να του βάλεις πορτοκαλί τζαμάκι, ή μπλέ τζαμάκι στα φώτα.

vasada
24-07-2010, 16:52
Νομιζα οτι ηταν αναποδα, δηλαδη για να "ψυχρανεις" το φλας θελεις μπλε.

Billy the Kid
24-07-2010, 17:58
Τα φλάς είναι στα 5500k, ψυχρότερα δηλαδή απο τα 800άρια φώτα για video (3200k)

vasada
24-07-2010, 21:37
Τα φλάς είναι στα 5500k, ψυχρότερα δηλαδή απο τα 800άρια φώτα για video (3200k)


Θεωρειται το 5500 ψυχροτερο του 3200?
Παει αναποδα απο οτι νομιζα...

vasada
02-09-2010, 09:01
Για να μην ανοιγω καινουριο θεμα...

Ψαχνω για περτικαλι φιλτρακι για το φλας και επεσα σε αυτο

http://cgi.ebay.co.uk/Color-Flash-Bounce-Diffuser-Canon-430EX-430EX-II-2-/260601344885?pt=UK_CamerasPhoto_CameraAccessories_ CameraFlashUnits_JN&hash=item3cad0cf375#ht_2165wt_991.
Θα κανει δουλεια ή απλα θα βγαζει πορτοκαλι και μπλε?

Επισης πως δικαιολογειται η διαφορα τιμης αναμεσα σε αυτο που ειναι ακριβο (http://cgi.ebay.co.uk/Sto-Fen-OM-EW-Canon-430EX-430EX-II-Omni-Bounce-Diffuser-/130408820887?pt=UK_CamerasPhoto_CameraAccessories_ CameraFlashUnits_JN&hash=item1e5cf8b097#ht_2043wt_911) και μετα σε αυτο που ειναι φθηνο (http://cgi.ebay.co.uk/Flash-Bounce-Soft-Diffuser-Canon-430EX-430-/170534922089?pt=UK_CamerasPhoto_CameraAccessories_ CameraFlashUnits_JN&hash=item27b4ac6769)...

kotsidisjohn
02-09-2010, 09:15
Ζελατινα περτικαλι βαλε, κι αν θες diffuser ωτε κ καλα, βαλτο απο πανω
Σου στειλα pm να δεις περιπου τι πραμα σου λεω.

paulmarinis
02-09-2010, 10:34
εγω πηρα ενα τετιο απο ενα μαγαζι στο κεντρο, και τα κολαω με ταινια πανω στο φλας....

http://www.guitartrader.com/Images/ProdImage01/250/GEL-11.jpg

kotsidisjohn
02-09-2010, 10:39
Προχωρημενα πραγματα βλεπω...Εχω και μια παντονιερα, για οποιον ενδιαφερεται να το πουσαρει ακομα παραπανω το πραγμα....

paulmarinis
02-09-2010, 11:11
:))
ενα αρθρο απο τον στρομπιστ

http://strobist.blogspot.com/2006/03/lighting-101-using-gels-to-correct.html

vasada
02-09-2010, 11:56
O στοχος ειναι να φερουμε το φλας απο 5500 στη θερμοκρασια των σταθερων φωτων 3200Κ. Η δημιουργια εφε ειναι αλλο θεμα.

Ποσο περτικαλι πρεπει να ειναι το περτικαλι φιλτρακι ή ζελατινα ή οτιδηποτε αλλο?

Ο τυπος στο αρθρο γιατι μιλαει για πρασινο φιλτρο?

"The solution is very simple: You place a "Window Green" florescent gel over the strobe head. "

kotsidisjohn
02-09-2010, 12:10
Ειναι συγκεκριμενοι οι κωδικοι γι αυτο το σκοπο.Οχι οτι να ναι.ΑΝ κ πανω κατω οι ειδικες ζελατινες ειναι περιπου +- 100κ οποτε ολα καλα.

Μη μπερδευεις την πρασινη με την πορτοκαλι ζελατινα.Η πρασινη ειναι για αλλο σκοπο.

vasada
02-09-2010, 12:21
Την μπερδευω...

Ο τυπος λεει οτι θελε σε αιθουσα με fluorescent να φωτογραφισει με φλας. Και βαζει πρασινη.

Σε χωρο με tungsten ποια η διαφορα? Το tungsten με το fluorescent ειναι κοντα μεταξυ τους.

kotsidisjohn
02-09-2010, 12:28
Αλλο Balance εχει το tungsten και αλλο το fluorescent.
Ειναι λαμπτηρες φθορισμου, αυτες οι μακροστενες λεπτες .Αν δοκιμασεις επισης ριπη η τελος παντων γρηγορα μεταξυ τους φωτο θα δεις οτι τοο Balance και το φως παιζει λιγο απο φωτο σε φωτο.Αν η λαμπα δεν ειναι κ ιδιαιτερα καλη , παιζει πολυ ομως.ΕΙναι θεμα της τεχνολογιας λαμπας αυτο κ δε λυνεται ευκολα.Αλλα τελος παντων εδω βαζεις πρασινο gel.

Οι αλλε ςλαμπες ειναι οι κοινες πυρακτωσεως, αυτες με το κλασσικο "περιπου " 3200 κ. Εκει χρησιμοποιεις πορτοκαλι ζελατινα.

ΓΙα να μη σου λεω πολλα λογια , πανε σ ενα χωρο που εχει τετοιους φωτισμους κ δοκιμασε κ μονος σου, θα βρεις ακρη.

NNOW
02-09-2010, 12:37
οι tungsten με τις κοινές πυρακτώσεως έχουν νομίζω ίδια θερμοκρασία πάνω κάτω. Με αυτές και πορτοκαλί ζελατίνα κάνεις μια χαρά δουλειά και με πάμφθηνες λύσεις diy.
Και ειδικά σε εκκλησία που σχεδόν πάντα έχουν κίτρινες λάμπες βολεύει.

Kosh
02-09-2010, 13:18
εγω πηρα ενα τετιο απο ενα μαγαζι στο κεντρο, και τα κολαω με ταινια πανω στο φλας....

http://www.guitartrader.com/Images/ProdImage01/250/GEL-11.jpg

Υπαρχουν και μεγαλυτερα δειγματα, αν θελεις πες μου να σου βρω.

Kosh
02-09-2010, 13:23
O στοχος ειναι να φερουμε το φλας απο 5500 στη θερμοκρασια των σταθερων φωτων 3200Κ. Η δημιουργια εφε ειναι αλλο θεμα.

Ποσο περτικαλι πρεπει να ειναι το περτικαλι φιλτρακι ή ζελατινα ή οτιδηποτε αλλο?

Ο τυπος στο αρθρο γιατι μιλαει για πρασινο φιλτρο?

"The solution is very simple: You place a "Window Green" florescent gel over the strobe head. "

Δεν διαβασα καν τι λενε στα αρθρα.

Για να φερεις το φλας των 5500 βαθμων Κελβιν (http://en.wikipedia.org/wiki/Kelvin) στα 3200 Κελβιν χρειαζεσαι ενα και μονο φιλτρο.

Το περιφημο 85αρι για τους φακους ή το αντιστοιχο C.T.Orange full για την φωτιστικη πηγη σου..

paulmarinis
02-09-2010, 13:31
Υπαρχουν και μεγαλυτερα δειγματα, αν θελεις πες μου να σου βρω.

Ευχαριστω Kosh, και εγω απολα αυτα μονο 4-5 χρησιμοποιω το πολυ:)

vasada
02-09-2010, 13:35
Δεν διαβασα καν τι λενε στα αρθρα.

Για να φερεις το φλας των 5500 βαθμων Κελβιν (http://en.wikipedia.org/wiki/Kelvin) στα 3200 Κελβιν χρειαζεσαι ενα και μονο φιλτρο.

Το περιφημο 85αρι για τους φακους ή το αντιστοιχο C.T.Orange full για την φωτιστικη πηγη σου..

Ενταξει το πιασα.

Αμα μου βρεις και το C.T.Orange full σε παντρευομαι. :afro:

Kosh
02-09-2010, 13:50
Δεν με αφηνει η γυναικα μου ρε :D

Ελα απο το σπιτι να σου δωκω.

Στειλε πμ.

vasada
18-09-2010, 16:10
Tελικως κατεληξα σε δυο Mettle QL1000 και δυο τριποδα Βowens 6615, 3,5μετρα. Συνολικο κοστος 330 ευρω.

Τα διαλεξα εναντι των πορτοκαλι, γιατι ειναι πολυ καλυτερη κατασκευη (τα ειδα και τα δυο ζωντανα) και εχουν dimmer με ευρος 500-1000W, που ειναι χρησιμο για πιο μικρους χωρους και φωτογραφιση αντικειμενων.

Την επομενη Κυριακη πανε για φωτογραφιση προιοντων και τη μεθεπομενη σε βαφτιση - γαμο. Θα φωτογραφιζει φιλος που μεχρι τωρα χρησιμοποιει στουντιο φλας. Ελπιζω να προσαρμοστει. Εμενα με εχουνε χωσει να κανω το γαμπρο...:afro:

AlexTheodin
18-09-2010, 18:36
Ώπα τις!!! Με το καλό!

Και με γειές!

vasada
18-09-2010, 20:35
Θενκς. Για βαφτιση ξεκινησε, αλλα ουτε που καταλαβα πως με καταφερανε να κανω και το γαμπρο...

kotsidisjohn
20-09-2010, 15:18
http://i906.photobucket.com/albums/ac261/kotsidisjohn/63557_1613306010943_1185082180_31779004_2003247_n. jpg

cacau
20-09-2010, 15:25
http://i906.photobucket.com/albums/ac261/kotsidisjohn/63557_1613306010943_1185082180_31779004_2003247_n. jpg

Εχμμ... αυτός δηλαδή είναι ο "ερασιτεχνικός" εξοπλισμός σου?

NNOW
21-09-2010, 08:10
Ας ανοίξω μία συζήτηση με κάποια ερωτήματα.
Τί είναι προτιμότερο για τον καθένα όταν έχεις δουλειά σε εσωτερικό υποφωτισμένο χώρο ? (π.χ. εκκλησία )

Φώτα σταθερά π.χ. 1000w (πιθανόν του βιντεα) και να δουλεύεις με φλάς της μηχανής ??

Το παραπάνω + ένα ασύρματο φλάς με καμιά ομπρελίτσα πιθανόν ?

Φώτα+κεφαλές φλας μαζί που ενεργοποιούνται με το φλας σου ? (εδώ μαζί με τα φώτα του βιντεά αν υπάρχουν γεμίζει ο τόπος τρίποδα).

Άφλασες με ψηλά iso και φωτεινούς φακούς ??

Σκέτο φλας χωρίς φώτα αλλά με φλασάκια ασύρματα ?


Περιμένω επαγγελματίες και μή για απόψεις + - και συνήθειες.





Βέβαια τα φώτα και οι φλασιές όταν δίνουν ψυχρό φωτισμό και το υπόλοιπο της εκκλησίας πχ είναι με θερμό , στις χαμηλές ταχύτητες γίνεται ένα αλαλούμ στα χρώματα . Φαντάζομαι οι ζελατίνες και τα πορτοκαλί φίλτρα να χρησιμοποιούνται συνεχώς. Αλλά με τις κεφαλές τί γίνεται ? Αν θέλεις και backround φωτεινό παράλληλα θα έχεις θέμα .

kotsidisjohn
21-09-2010, 08:30
Εχμμ... αυτός δηλαδή είναι ο "ερασιτεχνικός" εξοπλισμός σου?

Nαι, ενα μερος του!
Καλημερα!:a0210:

kotsidisjohn
21-09-2010, 12:32
Το θεμα του φωτισμου ειναι ενα πολυ μεγαλο κεφαλαιο στον τομεα της φωτογραφιας γενικα, αλλωστε φωτογραφια=φως.
Και ειδικοτερα σ ενα πολυ εξιδεικευμενο κ ιδιομορφο κλαδο οπως ειναι της φωτογραφισης τελετων κ κοινωνικων εκδηλωσεων.

Κατα τη γνωμη μου δεν υπαρχει χρυσος κανονας.
Ο καθενας δουλευει με το δικο του τροπο για διαφορους λογους, οπως κι εγω με το δικο μου.
Αλλωστε ολοι θεωρουν αυτο που κανουν "το καλυτερο" οποτε ισως ειναι αδικος κοπος οι συγκρισεις κ οι διαφωνιες.

Διαφορες μεθοδοι λοιπον με διαφορα αποτελεσματα, με τα πλεονεκτηματα κ τα μειονεκτηματα τους ο καθενας.

οπως βεβαια κ συνδυασμοι αυτων.

Οσον αφορα στον φωτισμο με ζελατινες φιλτρα κτλπ δεν ειναι τιποτα, φυσικα κ μπορει να υπαρχει ισορροπια(αν ειναι αυτο βεβαια το ζητουμενο) σε καθε συνθηκη φωτισμου.

NNOW
21-09-2010, 12:41
Γιαυτό είπα τί είναι προτιμότερο για τον καθένα και όχι τί καλύτερο.

Εγώ πάντως όταν χρειάστηκε για ευκολία και οικονομία χρησιμοποιώ φώτα σταθερά δικά μου ή του βιντεά , φλας πάνω στην μηχανή με ζελατίνα και custom wb και πιθανόν κάποιο ασύρματο μικρό φλασάκι slave για εξοικονόμηση χώρου .
Ανάλογα με τις συνθήκες βέβαια όλα μπορεί να αλλάξουν .

vasada
21-09-2010, 13:28
Ας ανοίξω μία συζήτηση με κάποια ερωτήματα.
Τί είναι προτιμότερο για τον καθένα όταν έχεις δουλειά σε εσωτερικό υποφωτισμένο χώρο ? (π.χ. εκκλησία )

Φώτα σταθερά π.χ. 1000w (πιθανόν του βιντεα) και να δουλεύεις με φλάς της μηχανής ??

Το παραπάνω + ένα ασύρματο φλάς με καμιά ομπρελίτσα πιθανόν ?

Φώτα+κεφαλές φλας μαζί που ενεργοποιούνται με το φλας σου ? (εδώ μαζί με τα φώτα του βιντεά αν υπάρχουν γεμίζει ο τόπος τρίποδα).

Άφλασες με ψηλά iso και φωτεινούς φακούς ??

Σκέτο φλας χωρίς φώτα αλλά με φλασάκια ασύρματα ?


Περιμένω επαγγελματίες και μή για απόψεις + - και συνήθειες.


Βέβαια τα φώτα και οι φλασιές όταν δίνουν ψυχρό φωτισμό και το υπόλοιπο της εκκλησίας πχ είναι με θερμό , στις χαμηλές ταχύτητες γίνεται ένα αλαλούμ στα χρώματα . Φαντάζομαι οι ζελατίνες και τα πορτοκαλί φίλτρα να χρησιμοποιούνται συνεχώς. Αλλά με τις κεφαλές τί γίνεται ? Αν θέλεις και backround φωτεινό παράλληλα θα έχεις θέμα .

To τι φωτισμο θα επιλεξεις ειναι θεμα γουστου.

Οι επιλογες χοντρικα ειναι δυο.

- Στουντιο φλας και φλας στη μηχανη. Υπερεπαρκης φωτισμος, γινονται ολα μερα. Ρυθμισεις με κλειστα διαφραγματα, το οποιο σημαινει οτι βγαινουν ολα καθαρα. Ακομα και τα ανεπιθυμητα. Προσωπικα δεν μου αρεσει. Τεχνικα ευκολη λυση, δεν ασχολεισαι με το να αλλαζεις ρυθμισεις, ουτε και με το που θα εστιασεις. Μονο με τα καδρα.

- Συνεχη φωτα (και φλας στη μηχανη για τα δυσκολα σημεια). Επαρκης φωτισμος, αλλα με αρκετες δυσκολιες. Αν ειναι πολυ εντονος εμφανιζονται σκιες. Με τα μεγαλα ISO και ανοιχτο διαφραγμα, δεν χρειαζονται πολυ δυνατα φωτα. Μοναδικο μειον κατα τη γνωμη μου, οτι με πολυ ανοιχτο διαφραγμα δεν μπορεις να εχεις δυο προσωπα εστιασμενα, παρα μονο κατα τυχη. Δεν ειναι κατι που δεν λυνεται ομως.

kotsidisjohn
21-09-2010, 13:34
Δεν ειναι μονο δυο οι τροποι.
Ειναι πολλοι παραπανω.

Να αναφερω επισης, :

φωτισμος με ασυρματα φλασακια.

καθολου φωτισμος, μονο με τον υπαρχοντα περιβαλλοντικο.

φωτισμος με προβολακια μικρα 20-100 βατ , led η κανονικα.

φωτισμος με HMI

φωτισμος με φωτα θεατρικα-κινηματογραφικα.

και αλλα.

vasada
21-09-2010, 13:39
Δεν ειναι μονο δυο οι τροποι.
Ειναι πολλοι παραπανω.

Να αναφερω επισης, :

φωτισμος με ασυρματα φλασακια.

καθολου φωτισμος, μονο με τον υπαρχοντα περιβαλλοντικο.

φωτισμος με προβολακια μικρα 20-100 βατ , led η κανονικα.

φωτισμος με HMI

φωτισμος με φωτα θεατρικα-κινηματογραφικα.

και αλλα.


Χωρις καθολου φωτισμο πως γινεται? Με 3200 ISO και πανω, σε φωτεινη εκκλησια?

Τα ΗΜΙ τι ειναι?

kotsidisjohn
11-11-2010, 11:37
http://vimeo.com/16513644

ενδιαφερον...-bye-

vasada
11-11-2010, 12:37
Ωραιος. Με 10χιλιαρικα που θα καναν τοσα ipad τι αλλο επαιρνε ο φιλος?

paulmarinis
11-11-2010, 12:53
:))))
ειχα προσπαθησει να το κανω με 2 κηνητα μια φορα, αλλα τωρα ξερω τι μου ελειπε:))

Beavis
11-11-2010, 15:47
http://vimeo.com/16513644

ενδιαφερον...-bye-

τρελλη καγκουρια
δεν εβαζε καλυτερα τηλεορασεις να του βγει και φθηνοτερα?

Beavis
11-11-2010, 15:57
ετοιμαζω και γω το σετακι μου με τα παρακατω

first studio kit portrait,product απο εδω:
http://www.galaiosphoto.gr/product_info.php?products_id=383&osCsid=lmk5oii4q9rou6si3ijrvcdll7

Canon 580EX II,Interfit STR104 White SoftBox,PhotoPro Silver & White Reflector 92x122cm απο κατερελο