Microsoft Surface Book [2015]

• Αγαπητοί φίλοι και φίλες.

Με ιδιαίτερη χαρά σας προσκαλούμε στην κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του AVClub στη Θεσσαλονίκη για το 2024 την Κυριακή 07 Απριλίου και ώρα 14.00

Δηλώστε τη συμμετοχή σας εδώ, θα χαρούμε πολύ να σας γνωρίσουμε από κοντά.

airb

Super Moderator
Staff member
25 May 2008
Λιβαδειά

97adcf06ac5fb12592c4da8b949eb52a.jpg

Το νέο σύστημα απευθύνεται σε όσους θέλουν τα πλεονεκτήματα ενός φορητού υπολογιστή μεταξύ των οποίων η ανεμπόδιστη
πληκτρολόγηση, παράλληλα με κορυφαίες επιδόσεις μιας και ενσωματώνει την έκτη γενιά των Core επεξεργαστών της Intel,
GDDR5 μνήμη, αλλά και οθόνη 13.5 ιντσών με πυκνότητα Pixel 267PPI. Εκτός της κορυφαίας απεικόνισης χρωμάτων στην
οθόνη, οι επιδόσεις του Surface Book είναι δύο φορές μεγαλύτερη από αυτή ενός MacBook Pro.

Ειδικά για το πληκτρολόγιο, η Microsoft αναφέρει ότι είναι σχεδόν αθόρυβο, ενώ το glass trackpad αναμένεται
να χαρίζει την ίδια κορυφαία εμπειρία που έχουμε συναντήσει από τους φορητούς υπολογιστές της Apple.

Ένα ακόμη χαρακτηριστικό που είναι υπεύθυνο για τις κορυφαίες επιδόσεις του Surface Book είναι η GPU που ενσωματώνει,
και η οποία ανήκει στην τελευταία γενιά των Nvidia Geforce GPU, με την επεξεργασία βίντεο να γίνεται ομαλά όπως είδαμε
κατά την παρουσίαση με το Adobe Premiere Pro.

microsoft-surface-book-2.0.jpg

Εκεί όμως που εντυπωσιάζει πραγματικά το Surface Book είναι στον πολυμήχανο χαρακτήρα του αφού στην ουσία
η οθόνη μπορεί να αφαιρεθεί και να χρησιμοποιηθεί ως tablet, ενώ αν τη διατηρήσουμε πάνω στη βάση του
πληκτρολογίου, μπορούμε να τη γυρίσουμε κατά 360 μοίρες, όπως ακριβώς στα συστήματα Yoga της Lenovo.

Με πάχος 7.7 χιλιοστών, η αυτονομία του συστήματος σύμφωνα με τη Microsoft φθάνει τις 12 ώρες ενώ στη
συσκευή περιλαμβάνεται και το Surface Pen. Το Surface Book θα είναι διαθέσιμο από τις 26 Οκτωβρίου με
τιμή $1499 για το αρχικό μοντέλο με επεξεργαστή Core i5.

[via]
(Sent from Nexus 6)

Last edited:

alextrela

Supreme Member
28 November 2011
Re: Microsoft Surface Book

Μιλάμε για ολοκληρωτικό ξεβράκωμα του ανταγωνισμού που ακόμα με τα αστεία-παιδική χαρά ταμπλετακια που τα αποκαλούν και Pro :violent-smiley-030::flipout::music-smiley-005:

Microsoft Lumia & Microsoft Surface Pro

tiniakos

AVClub Fanatic
7 August 2007
Τήνος / Ελλάς

Τέτοιο πράγμα σήμερα από τα "παράθυρα" δεν τον περίμενα.:violent-smiley-030:
Μιλάμε δεν τους άφησε ούτε μαντήλι να κλάψουν στους υπόλοιπους.:slapface:
Μπράβο τους.:SFGSFGSF:

alextrela

Supreme Member
28 November 2011

Ένα πραγματικο θαύμα μηχανικής,ντιζαιν,ποιοτητα κατασκευής,συναρμογης.
Ένα πραγματικο τέρας από άλλον πλανήτη :Banane0::laugh:;):twoguns::worshippy:

FrankyGR

Established Member
25 March 2008

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ !!!!!! Μετα απο αρκετα χρονια με την Apple με βλεπω να ξαναγυρναω πισω στα πατρια εδαφη.....

alextrela

Supreme Member
28 November 2011

Όλη η προχθεσινή εκδήλωση της Adobe για την παρουσίαση των νέων της εφαρμογών-προγραμμάτων που εκμεταλλεύονται καλύτερα και πιο αποδοτικά και σε αφη περιβάλλον.
http://max.adobe.com/?promoid=XFWLHMZX&mv=other

Adobe's 'core' design apps are now all touch-friendly on Windows
http://www.engadget.com/2015/10/05/adobe-touch-friendly-design-apps/

When the Surface Pro 3 was announced last spring, Adobe revealed that it was working on touch-friendly versions of its design apps for Windows. At today's Max event, the company announced that its collection "core" apps are ready to accept your swipes and taps on compatible devices, like Microsoft's slate, with new Touch Workspaces. Photoshop and Illustrator already had some touch-based features, but now there's an expanded software lineup that'll let you get hands-on with your work across audio, video, motion graphics and graphic design projects. This means that Photoshop, Lightroom, Illustrator, InDesign, Premiere Pro, After Effects and Audition all accept input with your fingers, in addition the regular ol' keyboard, trackpad or stylus. And Photoshop's finger-friendly tools have been revamped to improve performance. Adobe's timing couldn't be better either, as Microsoft is poised to announce some new devices in a matter of hours.

https://blogs.adobe.com/creativecloud/creative-cloud-driving-innovation-forward-at-max-2015/

songless_bird

AVClub Fanatic
8 May 2013
Νότια Μακεδονία

Η διαφημιση στοχευει στον δημιουργο επαγγελματια που ακομη εχει στον νου οτι φωτογραφια, Video, μουσικη , ζωγραφικη = mac. Εμενα με κερδισε παντως. Ακριβο για εμενα το Book και θα δικαιολογουσα εναν επαγγελματια να μην το αγορασει γιατι εχει επενδυσει πολλα σε software σε mac. Σε ποιοτητα η ms ανεβασε τον πηχη ακομη και για την apple.

evanfotis

Staff member
26 March 2008
Απάντηση: Microsoft Surface Book

Όπως έγραψα και στο νήμα του SP4, το MS store προς το παρών δέν δίνει στο book 1TB option (ενω στο SP4 δίνει) όπως επίσης ούτε custom configuration που επίσης δίνει στο SP4 οπου μπορείς να διαλέξεις μνήμη 16GB, i5 & 256GB ssd με $1,499.00
Στο book για να έχεις τα 16GB ram πρέπει να πάρεις την high end εκδοση 512GB / Intel Core i7 που ξεφεύγει στα 2700...
Επίσης άν κατάλαβα η Nvidia GPU είναι μέσα στη βάση με το πληκτρολόγιο, οπότε όταν το ξεχωρίσεις δουλεύει με την intel, αλλά δέν μας δίνουν ακόμη GPU specs.

alextrela

Supreme Member
28 November 2011

Πρώτες εντυπώσεις απο τα νέα μηχανήματα.
Microsoft unveils Surface Pro 4 and Surface Book
http://surfaceproartist.com/blog/2015/10/6/microsoft-unveils-surface-pro-4-and-surface-book

Microsoft this morning revealed their next two additions to the Surface lineup: a new Surface Pro 4 tablet designed to "bring the thunder" and a surprise convertible laptop dubbed the Surface Book.

Microsoft Corporate Vice President Panos Panay, who oversees all devices at the company, took delight in the slow reveal of the Surface Book, which at first appeared to be a conventional high-end ultrabook.

It wasn't until 3/4 of the way through his Surface Book pitch that Panay asked the audience to "take a closer look" at the unveiling video, where it was finally demonstrated that the Surface Book's display could be detached or flipped over into an easel mode, which Microsoft is calling "creative canvas."

Both the Surface Pro 4 and Surface Book come equipped with a new and improved Surface Pen, which boasts 1,024 levels of pressure sensitivity, an eraser tip and a single long button which functions as a right click. The pen attaches to the devices magnetically and is powered by a AAAA battery that offers a one-year charge. The new pen also offers interchangeable nibs (sold separately) that mimic different real world writing instruments.

I was fortunate to be invited to attend the unveiling in person, not as a member of the press, but as a "Surface Fan." Microsoft identified real world product evangelists like myself for the Surface, Lumia, Band and Windows product lines and paid our travel and accommodations to the event.

While we were all probably hoping for free hardware, we instead were treated to some hands-on time with the new devices.

It's always difficult to judge a product in these brief encounters. For one thing, the only pre-loaded paint application is Fresh Paint, which is getting very long in the tooth and doesn't show off any Windows tablet adequately.

But my first reaction to the new pen and display was very positive. The tooth of the new nib is much better, lag and parallax have been improved and initial activation force has been reduced.

The Surface Pro 4 will offer an affordable $899 Core M entry level model, while the Surface Book starts at $1499 without discrete gpu and skyrockets all the way to $2699 for a Core i7 model with 16 GB RAM and 512 GB storage.

UPDATE October 7, 2015: The evening event was even more crowded than the unveiling, so hands-on time was still at a premium.

I brought along my Surface Pro 3 pen and I was able to confirm that the two pens are interchangeable.

The inking experience is exactly the same between the Surface Pro 4 and Surface Book. The detached Surface Book display is amazingly lightweight.

Tactile feedback with the new pen's nib and eraser was significantly better. I was only able to test in OneNote, but varying pressure provided different levels of drag that are not present in the old pen.

Drawing out slow diagonal strokes with the SP3 pen, it was impossible to avoid jitter. With the new pen, jitter was still present, but dramatically reduced. Increasing my stroke speed slightly eliminated the jitter altogether.

The eraser tip is amazing. Truly feels like a rubber eraser.

The pen has a magnet along its flat edge that connects to other magnets in the Surface Pro 4 and Book. The SP3 pen will attach to the new tablets but the magnetic hold is much weaker.

The keyboard of the Surface Book is much better than the type keycovers of the Surface Pro 4; however, the keyboard is still inferior to the typing experience offered by a Lenovo Thinkpad.

The larger glass trackpads are excellent: probably the closest to Apple trackpads found on Windows devices.

Battery life of the Surface Pro 4 is 9 hours. The Surface Book will offer 12 when configured as a laptop. But when the Book's display is detached, it will only achieve 3 hours.

Microsoft representatives were tight lipped about the precise hardware choices in the two devices. All I could get was that both use sixth generation Intel Core CPUs (dual core, not quad) and that the NVidia gpu in the Surface Book is a custom design.

The choice between the two really comes down to how much importance is placed on lapability, keyboarding and GPU performance. Gamers, animators and video editors should clearly choose the Surface Book. Artists should be more than satisfied with the Surface Pro 4.

For me, I'm looking forward to trying out the entry level Core M Surface Pro 4, which is $899 and will be the only fanless device in the lineup. The reduced weight and thickness, silent operation, long battery life, larger higher resolution display and improved

alextrela

Supreme Member
28 November 2011
Re: Απάντηση: Microsoft Surface Book

Όπως έγραψα και στο νήμα του SP4, το MS store προς το παρών δέν δίνει στο book 1TB option (ενω στο SP4 δίνει) όπως επίσης ούτε custom configuration που επίσης δίνει στο SP4 οπου μπορείς να διαλέξεις μνήμη 16GB, i5 & 256GB ssd με $1,499.00
Στο book για να έχεις τα 16GB ram πρέπει να πάρεις την high end εκδοση 512GB / Intel Core i7 που ξεφεύγει στα 2700...
Επίσης άν κατάλαβα η Nvidia GPU είναι μέσα στη βάση με το πληκτρολόγιο, οπότε όταν το ξεχωρίσεις δουλεύει με την intel, αλλά δέν μας δίνουν ακόμη GPU specs.
Βγήκαν για τον Book το ακριβές μοντελο του i7 με 520 Iris Graphics.
http://ark.intel.com/products/88192/Intel-Core-i7-6600U-Processor-4M-Cache-up-to-3_40-GHz

Ενώ για το Pro 4 ειναι διαφορετικός με Iris 540 graphics και μένει να μάθουμε ποιον Nvidia χρησιμοποιείται στο Book για να δούμε ποσο διαφορά με τον 540 Iris του Pro 4
http://ark.intel.com/products/91497/Intel-Core-i7-6650U-Processor-4M-Cache-up-to-3_40-GHz

waroo

AVClub Addicted Member
20 April 2012

κάτι μου λέει ότι αν αυτό το μηχανάκι είχε το μήλο στο καπάκι και όχι το παράθυρο θα είχε πέσει το ιντερνετ από τον χαμό που θα είχε γίνει....

μπράβο που προσπαθούν να σώσουν μια ολόκληρη κατηγορία και να δώσουν στους (λίγους? πολλούς?) πιστούς που θέλουμε laptops και όχι tablets κάτι πραγματικά νέο, εξελιγμένο, πρωτοποριακό...

αυτό, το νέο macbook και 2,3 υλοποιήσεις dell & asus φαίνεται να προσπαθούν να τραβήξουν το κάρο μπροστά

και τα γράφω αυτά τσαντισμένος διότι όταν μπαίνω σε κατάστημα ηλεκτρονικών δίπλα στα σουπερ ντουπερ κινητα βλεπω τα ιδια και τα ιδια και τα ιδια λαπτοπς με τα ιδια χάλια σασί και τις ίδιες απαράδεκτες οθόνες εδώ και τουλάχιστον 10 χρόνια