Προς γνώση και ενημέρωση, σας παραθέτω το ιστορικό της "εξυπηρέτησης" που έτυχα απο το επίσημο σερβις της Sony στο Ηράκλειο καθώς και απο τη Sony Hellas:
-Στις 23-11-2013 αγοράστηκε η τηλεόραση Sony KDL50W656A
-Στις 28-11-2015 η τηλεόραση έπαψε να λειτουργεί
-Στις 04-12-2015 επικοινώνησα με το Service Sony από όπου μου είπαν να μεταφέρω την τηλεόραση στο Tzanidakis Service Group στο Ηράκλειο Κρήτης το οποίο έκανα.
-Από το Tzanidakis Service Group με ενημέρωσαν ότι η ζημιά δεν καλύπτεται από την εγγύηση και ότι "πιθανόν" να έχει καεί το panel και θα το κοιτάξουν. Επίσης μου ανέφεραν ότι αν θέλω μπορούν να προσπαθήσουν να την επισκευάσουν και αν φτιάξει θα κοστίσει 150€ αν όχι θα δώσω 20€ για τον έλεγχο.
-Από την παραπάνω ημερομηνία και μέχρι σήμερα, δηλαδή για σχεδόν 4 μήνες, έχω επικοινωνήσει πολλές φορές τηλεφωνικά με το service και άλλες τόσες φορές έχω πάει ο ίδιος στο κατάστημα για να δώ για πιό λόγο υπάρχει όλη αυτή η καθυστέρηση. Τελευταία φορά που πήγα εκεί ήταν στις 09-02-2016 και ο κ. Τζανιδάκης με διαβεβαίωσε ότι μέχρι την επόμενη εβδομάδα θα είχαν τελειώσει με την επισκευή.... Από της 09-02-2016 μέχρι και σήμερα δεν έχω καμία ενημέρωση...
-Στις 23-02-2016 και αφού δεν έχω πάρει καμία απάντηση απο το Tzanidakis Service Group επικοινωνώ αρχικά τηλεφωνικά και στη συνέχεια μέσω email με την Sony Hellas στους οποίους αναφώρω όλο το παραπάνω ιστορικό.
-Η Sony Hellas απαντάει στις 30-03-2016 με το παρακάτω email:
"Αγαπητέ κ.Τερζάκη,
Όσον αφορά το πρόβλημα με την τηλεόραση σας , θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το μόνο που μπορούμε να σας προτείνουμε είναι το εκπτωτικό κουπόνι 30% όπως σας έχει ενημερώση και το σέρβις."
Καμία αναφορά στην τηλεόρασή μου, αξίας 900€, η οποία βρίσκεται πάνω απο 4 μήνες στο σέρβις για επισκευή....
-Στις 23-11-2013 αγοράστηκε η τηλεόραση Sony KDL50W656A
-Στις 28-11-2015 η τηλεόραση έπαψε να λειτουργεί
-Στις 04-12-2015 επικοινώνησα με το Service Sony από όπου μου είπαν να μεταφέρω την τηλεόραση στο Tzanidakis Service Group στο Ηράκλειο Κρήτης το οποίο έκανα.
-Από το Tzanidakis Service Group με ενημέρωσαν ότι η ζημιά δεν καλύπτεται από την εγγύηση και ότι "πιθανόν" να έχει καεί το panel και θα το κοιτάξουν. Επίσης μου ανέφεραν ότι αν θέλω μπορούν να προσπαθήσουν να την επισκευάσουν και αν φτιάξει θα κοστίσει 150€ αν όχι θα δώσω 20€ για τον έλεγχο.
-Από την παραπάνω ημερομηνία και μέχρι σήμερα, δηλαδή για σχεδόν 4 μήνες, έχω επικοινωνήσει πολλές φορές τηλεφωνικά με το service και άλλες τόσες φορές έχω πάει ο ίδιος στο κατάστημα για να δώ για πιό λόγο υπάρχει όλη αυτή η καθυστέρηση. Τελευταία φορά που πήγα εκεί ήταν στις 09-02-2016 και ο κ. Τζανιδάκης με διαβεβαίωσε ότι μέχρι την επόμενη εβδομάδα θα είχαν τελειώσει με την επισκευή.... Από της 09-02-2016 μέχρι και σήμερα δεν έχω καμία ενημέρωση...
-Στις 23-02-2016 και αφού δεν έχω πάρει καμία απάντηση απο το Tzanidakis Service Group επικοινωνώ αρχικά τηλεφωνικά και στη συνέχεια μέσω email με την Sony Hellas στους οποίους αναφώρω όλο το παραπάνω ιστορικό.
-Η Sony Hellas απαντάει στις 30-03-2016 με το παρακάτω email:
"Αγαπητέ κ.Τερζάκη,
Όσον αφορά το πρόβλημα με την τηλεόραση σας , θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το μόνο που μπορούμε να σας προτείνουμε είναι το εκπτωτικό κουπόνι 30% όπως σας έχει ενημερώση και το σέρβις."
Καμία αναφορά στην τηλεόρασή μου, αξίας 900€, η οποία βρίσκεται πάνω απο 4 μήνες στο σέρβις για επισκευή....