Δοκιμή λαμπάτων ενισχυτών

  • Αγαπητοί φίλοι και φίλες.

    Με ιδιαίτερη χαρά σας προσκαλούμε στην κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του AVClub στη Θεσσαλονίκη για το 2024 την Κυριακή 07 Απριλίου και ώρα 14.00

    Δηλώστε τη συμμετοχή σας εδώ, θα χαρούμε πολύ να σας γνωρίσουμε από κοντά.

dimitris1811

New member
17 March 2016
71
Αθήνα
Καλησπέρα. Έπειτα από αρκετές συζητήσεις, αναλύοντας ιδέες και προτάσεις, σκέφτηκα πως θα ήταν καλό, αν δεν υπάρχει έτοιμο κάπου, να γραφτεί ένα κείμενο με τεστ και ελέγχους λαμπάτων ενισχυτών. Ψάχνοντας στο διαδίκτυο, καθότι δεν είμαι ηλεκτρολόγος μηχανικός ή ηλεκτρονικός, διάβασα διάφορα για το πως να τσεκάρεις μια κατασκευή για τη σωστή λειτουργία της , με παλμογράφο και γεννήτρια συχνοτήτων, αναλυτή παραμορφώσεων κτλ. Όμως συχνά οι γνώμες διίστανται ή και αναιρούν η μία την άλλη, οπότε θα ήταν χρήσιμο να διατυπωθεί μια στάνταρντ διαδικασία.

Έχω κατασκευάσει ενισχυτές και προενισχυτές, χρησιμοποιώντας κάποιες από τις διαδικτυακές προτάσεις ελέγχου. Η ομορφιά όπως ανέφεραι κάπιος συνφορουμίτης, έγκειται στο να ψάχνεις τα όρια των λυχνιών και των διατάξεων. Εφόσον γίνουν μικροαλλαγές, πως θα καταλάβει κανείς ότι υπήρξε βελτίωση και είναι σε καλό δρόμο ή όχι; Φυσικά υπάρχει και η θεωρία του "αυτιού", όμως το βρίσκω υποκειμενικό και πρέπει να είναι κανείς ιδιαίτερα έμπειρος για να καταλαβαίνει τις μικροδιαφορές.

Γνωρίζει κάποιος αν υπάρχουν πουθενά συγκεντρωμένες λίστες ελέγχου και διαδικασιών;

Σας ευχαριστώ
 

lemon

Supreme Member
3 March 2009
4,041
Εξαρτάται τι εννοείς βελτίωση.
Εάν για παράδειγμα θεωρείς ότι η συνεχής βελτίωση της THD είναι βασικός παράγοντας για να ακουστεί και καλύτερα...ο δρόμος είναι συγκεκριμένος.
Εάν ο στόχος σου είναι ο ολοένα και χαμηλότερος θόρυβος σε κρίσιμα σημεία και πάλι ο δρόμος είναι συγκεκριμένος.