Αγορά TV 60"-65"

Voltz

New member
4 June 2017
5
Ελλάδα
Καλησπέρα σε όλους.
Είμαι εντελώς άσχετος στο θέμα τηλεοράσεων και θέλω την βοήθεια σας ώστε να επιλέξω την καλύτερη δυνατή TV για αγορά. Το μέγεθος που ψάχνω -όπως λέει και η επικεφαλίδα- είναι τουλάχιστον 60 ιντσών, και maximum 65".
Το βαλάντιο μου είναι 1000 με 1200ευρώ περίπου.

Αν βοηθάει, την τηλεόραση θέλω να την χρησιμοποιώ κυρίως για ταινίες, για youtube/web browsing, και παιχνίδια μέσω υπολογιστή. Κανάλια δεν βλέπω σχεδόν ποτέ.

Τέλος να κλείσω αναφέροντας πως έβλεπα 2 εταιρείες περισσότερο, την samsung και την LG.
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας και εκτιμώ οποιαδήποτε πρόταση.
Νίκος
 

SoCiaL

AVClub Enthusiast
26 September 2007
1,174
Πολύ καλή τιμή και έχει και VA πάνελ, αλλά να ρωτήσω, σε τόσο μεγάλες διαστάσεις τηλεοράσεις με 60Hz,
με την κίνηση πως τα πηγαίνουν;
 

Voltz

New member
4 June 2017
5
Ελλάδα

Ευχαριστώ etien.
Μήπως έχεις κάτι να προτείνεις και από LG;

edit:
Αν δεν κάνω λάθος βρήκα αυτό το review για αυτήν που μου πρότεινες. Το παραθέτω και για άλλους ενδιαφερόμενους.
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-samsung-ku6400-4k-tv-review
 
Last edited:

sat_guy

AVClub Addicted Member
27 September 2014
1,625
Αν ειναι να πάρεις lg με ips panel πάρε καλύτερα την Sony xd7505
Απο κει και πέρα οι μόνες φτηνές Samsung 65ρες ειναι η ku6000 και ku6400
 

sat_guy

AVClub Addicted Member
27 September 2014
1,625
δε ξέρω γιατί αλλα η lg ειναι αρκετά πίσω φέτος στα LCD της μοντέλα σε σχέση με τους άλλους και δεν την συνιστώ.
 

Voltz

New member
4 June 2017
5
Ελλάδα
Τελικά αγόρασα την Sony KD-65XE9005. Την έχω μόλις μια ημέρα. Ξέφυγα αρκετά πάνω από τα αρχικά μου χρήματα, μα ήταν ευκαιρία αφού την βρήκα σαν εκθεσιακό κομμάτι και μέσω γνωστού έγινε καλό ψαλίδι. Πρώτη μου φορά στις smart TV και ταχω χαμένα.. Για παράδειγμα, ακόμα παλεύω πως @#$&# αποθηκεύω τα κανάλια του ψηφιακού σήματος..
 

HeavyRain

Established Member
25 February 2016
161