Επιλογή htpc

  • Αγαπητοί φίλοι και φίλες.

    Με ιδιαίτερη χαρά σας προσκαλούμε στην κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του AVClub στη Θεσσαλονίκη για το 2024 την Κυριακή 07 Απριλίου και ώρα 14.00

    Δηλώστε τη συμμετοχή σας εδώ, θα χαρούμε πολύ να σας γνωρίσουμε από κοντά.

sargus

New member
13 April 2009
56
Γεια σας!
Είμαι άσχετος. Θέλω ένα htpc να μπει στο σαλόνι δίπλα/κάτω από την TV και να είναι όμορφο/ευπαρουσίαστο ώστε να εγκρίνει και η σύζυγος.
Αφού δεν έχω γνώσεις για να συνθέσω κάποιο από μόνος μου (αν και στην τιμή από ότι έχω καταλάβει δε θα διαφέρουν και πολύ) σκέφτηκα να πάρω ένα mini pc από τα έτοιμα.
Φίλος μου λοιπόν (με μαγαζί) μου προσφέρει το Fujitsu ESPRIMO Q957 (Core i3-7100T, 4GB DDR4-2400, SSD SATA III 128GB M.2) στα 450 Euro.
Επίσης υπάρχει στα 500 περίπου και το mac mini.
Ποια η γνώμη σας; Ανταποκρίνονται τα 2 παραπάνω σε όλες τις πιθανές απαιτήσεις για ταινίες για μερικά χρόνια;
Από τα 2 αυτά ποιο θα προτείνατε; (Το Fujitsu έχει έξοδο Displayport και όχι hdmi. Αποτελεί αυτό πρόβλημα κάπου; Βάζω ένα adapter και είμαι ok για ενισχυτή/τηλεόραση; )

Καμιά άλλη γνώμη εκτός αυτών των 2 ώστε να γλιτώσω κάποια λεφτά ή να είμαι πιο future proof (αν και για αυτό το τελευταίο δεν καίγομαι και τόσο) αλλά να παραμένει κομψό για το σαλόνι;

Σας ευχαριστώ!
 

Lef7234

Inactive User
5 May 2007
6,504
Mac mini μην το κοιτας καθολου.
Θα σου ελεγα να δεις και τα NUC η κανενα Lenovo Tiny
Αν δεν σε καιει το θεμα καινουριο βρισκεις αρκετα καλες τιμες σε αγγελιες εγω βρηκα τιμη χαρισμα το NUC με i3 8gb ddr4 120gb m2 με ακομα 2+ χρονια εγγυηση με 200 ευρω.

Τωρα για την ερωτηση για το display port βγαζει κανονικα hd ηχο και 3d και λογικα και 4k
 

sargus

New member
13 April 2009
56
Ευχαριστώ για την απάντηση σου.
Το mac mini γιατί όχι;
Τα Nuc και τα lenovo (ειδικά αυτά είναι και καλαίσθητα) να τα δω αλλά βγαίνουν πιο φτηνά;
Κοιτάζω και αγγελίες. Ωραία αγορά έκανες εσύ!!

edit:
Κάτι τέτοιο στα 350 Ευρώ αγγελία; (αν και δεν είναι τόσο μικρό). Έχει καμιά έλλειψη;