Επιλογή focus σην βιντεοσκόπηση

Sotiris

Supreme Member
18 June 2006
3,991
Καλησπέρα
Είμαι εντελώς αρχάριος και θέλω να με βοηθήσετε στο εξής
Ποιο είναι το κατάλληλο σύστημα focus όταν τραβάμε video;

Καταρχήν χρησιμοποιώ την panasonic g6 με ενα tele φακο 45-200 και με ενδιαφέρει η βιντεοσκόπηση των σχολικών εορτών της κορης μου
Εχω επιλέξει τον συγκεκριμένο φακό γιατι με βοηθάει ο χώρος του σχολείου, όταν κάνουν τις γιορτές.
Κάθομαι πίσω-πισω και δεν με ενοχλεί κανενας, ενω το βασικό ειναι ότι δεν γραφω τους περαστικους.

Είμαι γυρω στα 10 μετρα απόσταση απο την σκηνή και δεν χρησιμοποιώ το zoom, γιατί πιάνω όλη την σκηνη.
Το πρόβλημα είναι όμως οταν σε κάποιες στιγμές θέλω να κάνω zoom για να ειναι σε 1ο πλάνο η κόρη μου.
Εκεί χανει το focus και τις περισσότερες φορές αργεί να εστιάσει.
Ποιο από τα συστηματα focus θα μου δώσει το καλύτερο αποτέλεσμα;
AFS, AFF, AFC ή το manual focus;

Επίσης υπάρχει κάποια αλλη τεχνική για να βελτιώσω το αποτέλεσμα;
 

Sotiris

Supreme Member
18 June 2006
3,991
Αν το ορισω mf και μετά παίζω με το zoom δεν θα έχω καθολου θολούρα ή θα εχω λιγοτερη;
 

_tzo_

Banned
18 November 2007
11,985
Θεσσαλονίκη
Re: Απάντηση: Επιλογή focus σην βιντεοσκόπηση

Χειροκίνητη εστίαση είναι το MF. Να περιορίζεις στο ελάχιστο την αλλαγή του zoom. Kάθε φορά που αλλάζεις εστιακό μήκος θα πρέπει να διορθώνεις αντίστοιχα την εστίαση εσύ, περιστρέφοντας το δαχτυλίδι της εστίασης.
 

Sotiris

Supreme Member
18 June 2006
3,991
Αρα και σε manual focus, αν χρησιμοποιω το zoom, παλι χανω την εστίαση.
Λογικα το auto focus της cameras θα ειναι πιο γρηγορο απο το manual focus το δικο μου ως αρχαριος.
Το afc μηπως ειναι προτιμοτερο για video;
 

_tzo_

Banned
18 November 2007
11,985
Θεσσαλονίκη
Re: Απάντηση: Επιλογή focus σην βιντεοσκόπηση

Δεν υπάρχει κάτι πιο γρήγορο κι αξιόπιστο από τη χειροκίνητη εστίαση, ειδικά στην περίπτωσή σου που είσαι στημένος σε σταθερή απόσταση και μακριά.
 

kbouk

Super Moderator
Staff member
8 January 2010
22,165
ΠΕΙΡΑΙΑΣ