Guardians of the Galaxy Vol. 3

• Αγαπητοί φίλοι και φίλες.

Με ιδιαίτερη χαρά σας προσκαλούμε στην κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του AVClub στη Θεσσαλονίκη για το 2024 την Κυριακή 07 Απριλίου και ώρα 14.00

Δηλώστε τη συμμετοχή σας εδώ, θα χαρούμε πολύ να σας γνωρίσουμε από κοντά.

Βαθμολογήστε την Ταινία:

• Εξαιρετική

Votes: 3 21.4%
  • Πολύ Καλή

Votes: 5 35.7%
  • Καλή

Votes: 4 28.6%
  • Μέτρια

Votes: 1 7.1%
  • Κακή

Votes: 1 7.1%

• Total voters

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
Εκεί ψηλά.....

Imdb | NewsFusion

Η τρίτη ταινία Guardians of the Galaxy θα κάνει πρεμιέρα μέσα στο 2020. Το ότι ο Gunn θα είναι ο σκηνοθέτης
της νέας ταινία το γνωρίζουμε από τον περασμένο Απρίλιο, ενώ λίγο αργότερα ο ίδιος είχε αφήσει να εννοηθεί
ότι ο Nova θα κληθεί να δώσει το δικό του ξεχωριστό τόνο στην πλοκή και ταυτόχρονα επιβεβαίωσε ότι αυτή
θα είναι η τελευταία ταινία όπου θα μετέχει η ίδια σύνθεση υπερηρώων. Οπότε, εφόσον υπάρξει και τέταρτη
ταινία Guardians of the Galaxy, θα πρέπει να περιμένουμε σημαντικές αλλαγές.

O James Gunn θα σκηνοθετήσει και την δεύτερη συνέχεια των Φρουρών του Γαλαξία όπως ο ίδιος
άφησε να εννοηθεί και μάλιστα έθεσε χρονικά την έξοδο της ταινίας στις αίθουσες το 2020.

Even though the official numbers won’t be in until Monday morning, the estimates for the opening weekend for Guardians of the
Galaxy Vol. 2 in the United States is around $145 million. That’s quite an improvement over the original’s $94.3 million opening
weekend in 2014, giving it the largest jump in opening weekend box office for a sequel, coming in only behind Captain America:
The Winter Soldier. And that means we’ll definitely be getting Guardians of the Galaxy Vol. 3, as if there was any doubt.

We’ve already gotten word that Guardians of the Galaxy 3 will help set up the next 10 years of the Marvel Cinematic Universe,
and it will also be the end of the story for the current iteration of the squad of cosmic superheroes. Now director James Gunn
has teased when we’ll get to see the threequel while thanking fans for all their support for the sequel’s opening weekend.
Read what he had to say after the jump.

James Gunn wrote an extensive Facebook post yesterday, which you can read in full right here, but here’s the most important
part from the tail-end of the post:

“I work because I like telling stories. I work because I love the relationships I have with my collaborators. And I do it because I like connecting
with people, and the easiest way I know how to do that is through filmmaking. I do it so that some kid in Thailand, or England, or Colombia,
or Brazil, or Japan, or Russia, or anywhere, can hear the frequency of his or her own heart bouncing back off the Guardians.

They’re a group of heartbroken misfits whose lives have been bereft of tenderness and connection and who have a nearly
impossible time trusting themselves or others. But they’re learning, one step at a time.

They are me. They are you. We are Groot.

And no matter h-ow much world leaders are telling you we aren’t in this together, we are. You are not alone.

Thank you so much, my Facebook friends, for supporting me over the past two and a half years, and thank you for all the messages letting us know
we’ve keyed into the frequency of your hearts. I love you all, and I’ll continue being here with you over the next three years as we create Vol. 3.”​

In addition to his passion for the characters and an appreciation for fans radiating from this post, Gunn dropped more than hint regarding
when we’ll get to see Guardians of the Galaxy Vol. 3 right there at the end. If he’ll be making the sequel over the next three years, we
can expect to see a Guardians of the Galaxy 3 release date set in 2020. That’s exactly the same timeline it took for Guardians of the
Galaxy Vol. 2 to hit theaters after the original movie arrived in 2014.

The third movie hitting in 2020 also makes perfect sense since since that’s the year after Avengers 4 hits theaters. As we previously
mentioned, Guardians of the Galaxy 3 will kick off the next 10 years of the Marvel Cinematic Universe, or the next phase of Marvel
Studios, whatever that may be, so that will be the catalyst for everything that will come after the forthcoming culmination of all the
previous Marvel Studios movies.​

Last edited by a moderator:

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
Εκεί ψηλά.....
IMG-3639.png

Ετσι μπραβο σκηνοθεταρα μου . Για διαβαζε να δουμε τωρα ποσο ωραια θα εισαγεις τον Adam Warlock !!!

Last edited by a moderator:

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
Εκεί ψηλά.....
Re: Guardians of the Galaxy 3

Παλευεις να βρεις ποιοι θα παιξουν μπας και τσιμπησεις κανα λαβρακι για το αν την εκανε καποιος απο τους 5 στο infinity war και μονο την Μαντις βρισκεις....και την αγγουρω την Ayesha

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
Εκεί ψηλά.....
Re: Guardians of the Galaxy 3

Eννοουμε ΜΕΤΑ το avengers 4.

Η Νebula δεν το βλεπω.....εκτος αν γινει κανονικο κοριτσι in full flesh.

vadergr

Super Moderator
Staff member
17 August 2007
Μεταμορφωση

ΚΩΣΤΑΣ ΖΑΓΓΟΓΙΑΝΝΗΣ

Super Moderator
Staff member
20 October 2007
Μεσευρώπη
Ξεφτίλα.

Έβαλαν στην άκρη οτιδήποτε πρέσβευε ηθική αξια για να κάνουν τα χατίρια στους ηθοποιούς και να υλοποιηθεί τελικά το project.

Τι ηθικές αξίες; Τον απόλυσαν για κάτι τουίτ που είχε κάνει 10 χρόνια πριν. Το κακό έχει παραγίνει, εδώ απόλυσαν απο τη Disney τον John Lasseter, τον άνθρωπο που έφτιαξε την Pixar επειδή υπήρξαν καταγγελίες ότι λέει όταν συναντούσε γυναίκες συνεργάτιδες τις αγκάλιαζε για παραπάνω ώρα από όσο έπρεπε.

vadergr

Super Moderator
Staff member
17 August 2007
Μεταμορφωση
Τι ηθικές αξίες; Τον απόλυσαν για κάτι τουίτ που είχε κάνει 10 χρόνια πριν. Το κακό έχει παραγίνει, εδώ απόλυσαν απο τη Disney τον John Lasseter, τον άνθρωπο που έφτιαξε την Pixar επειδή υπήρξαν καταγγελίες ότι λέει όταν συναντούσε γυναίκες συνεργάτιδες τις αγκάλιαζε για παραπάνω ώρα από όσο έπρεπε.

Δεν είχε κατηγορηθεί για κάτι τόσο απλο ο Gunn όμως. Και γιατί να παίζει ρόλο που ήταν πριν δέκα χρόνια? Έφηβος ήταν μήπως τότε η σχολιαροπαιδο?

Και ξεκάθαρα τον έφεραν γιατί δεν μπορούσαν αλλιώς με το υφιστάμενο καστ. Δεν θα τον είχαν απολύσει εξαρχής διαφορετικά ...

Προφανώς και μετά το Guardians 3 δεν θεωρώ ότι θα ξαναγυρίσει ταινία της Disney/ Marvel.

Σε κάθε περίπτωση, στα μάτια τα δικά μου ήταν ηθική ξεπετα η επαναπρόσληψη του.

ΚΩΣΤΑΣ ΖΑΓΓΟΓΙΑΝΝΗΣ

Super Moderator
Staff member
20 October 2007
Μεσευρώπη
Δεν είχε κατηγορηθεί για κάτι τόσο απλο ο Gunn όμως. Και γιατί να παίζει ρόλο που ήταν πριν δέκα χρόνια? Έφηβος ήταν μήπως τότε η σχολιαροπαιδο?

Και ξεκάθαρα τον έφεραν γιατί δεν μπορούσαν αλλιώς με το υφιστάμενο καστ. Δεν θα τον είχαν απολύσει εξαρχής διαφορετικά ...

Προφανώς και μετά το Guardians 3 δεν θεωρώ ότι θα ξαναγυρίσει ταινία της Disney/ Marvel.

Σε κάθε περίπτωση, στα μάτια τα δικά μου ήταν ηθική ξεπετα η επαναπρόσληψη του.

άνοιξε το λινκ και διάβασέ το, αυτός ακριβώς ήταν ο λόγος που τον απόλυσαν και τίποτα άλλο. Τα τουΐτ ήταν όντως απαράδεκτα, αλλά δεν έκανε τίποτα, απλώς έλεγε βλακείες για να προκαλέσεικαι να τραβήξει την προσοχή.