αγορά home cinema

vandamme18aj

New member
10 April 2018
32
ΚΑΛΑΜΑΤΑ
καλημέρα σε όλους . Επανέρχομαι στο θέμα που με ταλανίζει εδώ και μέρες, στην αγορά ή μη ολοκληρωμένου συστήματος home cinema ή μεμονωμένων κομματιών με ενισχυτή ώστε να έχω καλύτερη απόδοση και surround εμπειρία.Από τα λεγόμενα όσων γνωρίζουν ,γιατί η αλήθεια είναι είμαι άσχετος , πρέπει να ακολουθήσω την δεύτερη επιλογή που όμως είναι και πιο δαπανηρή(τουλάχιστον τα διπλάσια της πρώτης ),επειδή όμως σέβομαι τις γνώσεις όσων γράφουν στο φορουμ σκέφτομαι να ακολουθήσω εν μέρει τις συμβουλές σας.Λέω εν μέρει γιατί ως μη γνώστης των τεχνολογιών του ήχου δεν ξέρω αν τα εκάστοτε μέρη που βρίσκω στο διαδίκτυο μπορούν να ταιριάξουν μεταξύ τους(ίσως να είναι και ένα θέμα με εμας τους άσχετους που θέλουμε να μάθουμε λίγα πράγματα για τον ήχο ).Έτσι προσανατολίζομαι σε αυτή την έτοιμη σύνθεση https://www.skroutz.gr/s/9304078/Onkyo-HT-S3800.html?from=favorites_popup .Τι λέτε αξίζει η αγορά ή επειδή πλησιάζω το 500ικο υπάρχουν πιο αξιόλογες λύσεις ;Ευχαριστώ και συγγνώμη για το μακροσκελές νήμα .
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,565
Αθήνα
Μείνε μακριά από αυτό. Παθητικό sub και ο ενισχυτής χωρίς έξοδο sub pre out. Σαν όλα σε ένα είναι.

Ψάξε για εισαγωγικό ενισχυτή AV και κάποιο σύστημα μικρών ηχείων+ενεργό subwoofer.
 

vandamme18aj

New member
10 April 2018
32
ΚΑΛΑΜΑΤΑ
Σε ευχαριστώ για άλλη μια φορά . Αναγράφεται κάπου ότι ένας ενισχυτής είναι εισαγωγικός .Τι εννοείς με τα μικρά ηχεία ;Ένα σύστημα ηχείων 5.1 αξίζει σε συνδυασμό με τον ενισχυτή ή πρέπει να αγοράσω χωριστά το woofer από τα υπόλοιπα ηχεία ;
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,565
Αθήνα
Δες π.χ. RX-V383 από Yamaha, AVR-X540BT από Denon. Κατόπιν όσο πιο ξεχωριστά είναι τα κομμάτια που θα πάρεις στα ηχεία, τόσο καλύτερα (αλλά και ακριβότερα). Συνεπώς και με δεδομένο το budget σου, εγώ ίσως κοιτούσα κάποιο σετ 5.1 με ηχεία δορυφόρους και subwoofer.
Εκτός κι αν μπορείς να ανέβεις λίγο ακόμα οπότε κοιτάς λίγο καλύτερα ηχεία.