home cinema 1000-1300 ευρω

gpapad20

New member
12 December 2016
8
Καλησπέρα το δωμάτιο είναι 25 τμ, το σύστημα το θέλω μόνο για ταινίες και gaming με ενδιαφέρει η λιτή εμφάνιση επίσης είμαι τελείως άσχετος στο θέμα ήχου!! για τηλεόραση έχω την Samsung 65 qled 7 series


κοιτάω αυτά και θα ήθελα την γνώμη σας πως να κινηθώ επίσης θα ήθελα να ξέρω τον βέλτιστο τρόπο για αναπαραγωγή 4κ ταινιών που έχω σε σκληρό,καλύτερα είναι με usb απευθείας την qled ή μεσώ ενισχυτή πρώτα

dali spektor 2 + dali spektor 1 + dali spektor vocal + denon 1400 + sub yamaha sw012 σύνολο 1100

dali zensor 1 + dali zensor pico + ali zensor pico vocal +denon 1400 + sub yamaha sw012 σύνολο 1100
 

simplektis

Senior Member
30 September 2012
515
Είσαι στην σωστή κατεύθυνση, κ τα Dali εγγύηση. Στη θέση σου θα κοιτούσα για καλύτερο sub, κανένα klipsch ας πούμε. Θέλεις σίγουρα 10-12 ιντσες για τέτοιο χώρο κ για να υποστηρίξεις ηχεία βάσης. Ίσως μια υπέρβαση σηκώνεις κ στα L-R για να πας προς zensor 3.
 

emperorgr

AVClub Addicted Member
10 June 2010
1,448
θα προτεινα να δωσεις καλυτερα χρηματα στο sub...το Yamaha θα σου φανει πολυ μικρο..
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,672
Αθήνα
1400 τέλος. Τον 1500 θα εννοείς μάλλον.

Το subwoofer που κοιτάς παραείναι λίγο. Πρέπει να δεις δεκάιντσο τουλάχιστον.

Η γνώμη μου είναι να δεις το σετ της Polk με τα T50, Τ30, Τ15 και sub το PSW-110. Και βλέπεις αν θα πας σε 7κάναλο όπως ο 1500 ή σε 5κάναλο όπως ο 550, αναλόγως budget.
 

alexandros1986

New member
4 June 2017
4
Τα dali ειναι μια χαρα για αυτο το χωρο. Κοιτα αν μπορεις να κανεις την υπερβαση για ενα svs pb 1000 αλλιως για κανα klipsch r112. Επισης το polk που σου προτεινει ο παραπανω ειναι πολυ καλη επιλογη για πιο μικρο budget.
 

gpapad20

New member
12 December 2016
8
καλησπερα παιδια τλκ κατεληξα σε αυτα εδω

dali zensor 1 + dali zensor pico + dali zensor vocal +denon 1500 και θα αφησω το sub σε δευτηρη φαση για να παρω κατι με 250 $ plus