Ακόμη μια συμβουλή για επιλογή προβολέα :)

  • Αγαπητοί φίλοι και φίλες.

    Με ιδιαίτερη χαρά σας προσκαλούμε στην κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του AVClub στη Θεσσαλονίκη για το 2024 την Κυριακή 07 Απριλίου και ώρα 14.00

    Δηλώστε τη συμμετοχή σας εδώ, θα χαρούμε πολύ να σας γνωρίσουμε από κοντά.

Dimitrakos

New member
6 September 2019
11
Καλησπέρα παιδιά,

Είχα αγοράσει πριν κανένα χρόνο ένα κινέζικο led προβολέα της πλάκας (60 ), για να ζήσω λίγο την εμπειρία της μεγάλης οθόνης στο σπίτι.

Ήρθε η ώρα πλέον να περάσω σε κάτι πιο καλό (HD) και θα ήθελα τη συμβουλή σας!

Από τον κινέζικο προβολέα, τα 2 βασικά ελαττώματα (για εμένα και τις απαιτήσεις μου) είναι τα εξής:
- Φωτεινότητα: πρεπει να υπάρχει απόλυτο σκοτάδι στο χώρο για να φαίνεται αξιοπρεπώς
- Η θέση τοποθέτησης του προβολέα και το μέγεθος της εικόνας (ελάχιστες δυνατότητες για zoom κλπ).

Να σας δώσω κάποια δεδομένα:
1. Είμαι άσχετος με την προβολή και διαβάζοντας πολλά λεπτομερειακά ποστ του φόρουμ, πραγματικά με μπέρδεψαν. Γι'αυτό πήρα το θάρρος να σας γράψω τις ερωτήσεις μου :)
2. Δεν έχω μεγάλες απαιτήσεις για βέλτιση ποιότητα εικόνας, απόδοσης χρωμάτων κλπ (π.χ. δεν θέλω να προβάλω σε οθόνη, ο λευκός τοίχος που έχω είναι πολύ ΟΚ!), επομένως δεν έτσι κοιτάζω σε πολύ εξειδικευμένες λύσεις
3. Ο προβολέας θα είναι μόνο για ταινίες/σειρές 2-3 φορές την εβδομάδα και δεν θα είναι μόνιμα τοποθετημένος στη θέση του. Όταν θέλω να δω ταινία, θα τον βάζω στη θέση του και μετά θα τον μαζεύω! Μένω σε ενοίκιο, οπότε δεν γίνεται να κάνω τρύπες σε ταβάνι και για οθόνη.

Τοπογραφικό του χώρου μου:
1. Η προβολή θα γίνεται σε τοίχο λευκό, με διαστάσεις 2,20x1,50. Το ύψος της περιοχής προβολής είναι 1,20μ από το πάτωμα.
2. Ιδανικά θα ήθελα να τοποθετώ τον προβολέα σε έναν πάγκο ακριβώς απέναντι από τον τοίχο, σε απόσταση 4,50μ. Ύψος πάγκου 1,20μ