Ακουστικά για ταινίες και playstation 4pro

babis_1977

New member
31 October 2019
6
Καλησπέρα και από εμένα και ευχαριστώ εκ των προτέρων για την βοήθεια σας μιας και είμαι άσχετος με το θεμα.
Αγόρασα πρόσφατα αυτή την tv
https://www.samsung.com/gr/support/model/QE65Q70RATXXH/
και θα ακολουθήσει το playstation 4pro 👏👏.
Για να τα απολαύσω(με δυο μικρά παιδιά και γυναίκα...) θα χρειαστώ οπωσδήποτε ακουστικά και εσω χρειάζεται η βοήθεια σας.
Αποφάσισα να αγοράσω Bluetooth ακουστικά για να μπορώ να τα χρησιμοποιώ και στο κινητό στο γραφείο και στα ταξίδια.
Προτιμώ τα over ear ακουστικά,κλειστού τύπου.Εαν εχουν και μικρόφωνο δεν με χαλάει αλλά δεν είναι και απαραίτητο.
Το μπατζετ μου είναι περίπου στα 200 . Δεν τα θελω να ακουω μουσική παρα μόνο για ταινίες, αγώνες και playstation...Με ενδιαφέρει επίσης η αγορά και ενός ακομα ακουστικού για την σύζυγο ώστε να βλέπουμε μαζί ταινίες. Το δεύτερο εννοείται να ειναι low budget γιατί σπάνια υπάρχει ο χρόνος.
 

babis_1977

New member
31 October 2019
6
Καλησπέρα και από εμένα και ευχαριστώ εκ των προτέρων για την βοήθεια σας μιας και είμαι άσχετος με το θεμα.
Αγόρασα πρόσφατα αυτή την tv
https://www.samsung.com/gr/support/model/QE65Q70RATXXH/
και θα ακολουθήσει το playstation 4pro 👏👏.
Για να τα απολαύσω(με δυο μικρά παιδιά και γυναίκα...) θα χρειαστώ οπωσδήποτε ακουστικά και εδω χρειάζεται η βοήθεια σας.
Αποφάσισα να αγοράσω Bluetooth ακουστικά για να μπορώ να τα χρησιμοποιώ και στο κινητό στο γραφείο και στα ταξίδια.
Προτιμώ τα over ear ακουστικά,κλειστού τύπου.Εαν εχουν και μικρόφωνο δεν με χαλάει αλλά δεν είναι και απαραίτητο.
Το μπατζετ μου είναι περίπου στα 200 . Δεν τα θελω να ακουω μουσική παρα μόνο για ταινίες, αγώνες και playstation...Με ενδιαφέρει επίσης η αγορά και ενός ακομα ακουστικού για την σύζυγο ώστε να βλέπουμε μαζί ταινίες. Το δεύτερο εννοείται να ειναι low budget γιατί σπάνια υπάρχει ο χρόνος.