αξίζει η αναβάθμσιη κάρτας ήχου για miniblink dac

  • Αγαπητοί φίλοι και φίλες.

    Με ιδιαίτερη χαρά σας προσκαλούμε στην κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του AVClub στη Θεσσαλονίκη για το 2024 την Κυριακή 07 Απριλίου και ώρα 14.00

    Δηλώστε τη συμμετοχή σας εδώ, θα χαρούμε πολύ να σας γνωρίσουμε από κοντά.

georgew

New member
12 September 2012
30
Γεια σας παιδιά,

Έβαλα πρόσφατα tidal στην υψηλή ποιότητα και σκέφτομαι αν αξίζει να προβώ σε κάποια αναβάθμιση του συστήματος ακρόασης.

Τώρα έχω ένα απλό φθηνό λάπτοπ το οποίο παιζεί μέσω bluetooth στο dac miniblink και από εκεί συνδέεται σε 2 ηχεία jbl lsr305.

Επειδή δυστυχώς είμαι άσχετος στα τεχνικά, αν αγοράσω κάποια κάρτα ήχου και στη συνέχεια στέλνω τον ήχο στο dac θα υπάρχει κάποια ουσιαστική βελτίωση;

και αν δεν αξίζει αυτό, τότε η καλύτερη λύση είναι να αγοράσω κάποια κάρτα ήχου και να παίζω ενσύρματα στα ηχεία ;

και με βάση την αξία των ηχειών μου, σε τι κόστος κάρτας ήχου θα λέγατε να κινηθώ;

ευχαριστώ για κάθε βοήθεια
 

georgew

New member
12 September 2012
30
Προχωρώντας σε αναζήτηση, καταλαβαίνω ότι αυτό που θα άξιζε ως αναβάθμιση είναι κάποιο άλλο dac. Το miniblink έχει το PCM 5102 DAC, το οποίο από ότι καταλαβαίνω δεν είναι και το καλύτερο δυνατό.

οπότε , για τις ανάγκες μου, δλδ υπολογιστής - dac - lsr305, ποιο dac και με τι καλώδια θα συνιστούσατε ; σε θέμα χρημάτων το μπάτζετ είναι ως 250 .
 

ZaBBaLos

Senior Member
20 September 2018
408
Αθήνα
Στο σεταπ που έχεις ή σε αυτό που θα φτιάξεις δε χρειάζεσαι την υψηλή ποιότητα του tidal. Μην πληρώνεις χωρίς λόγο υπηρεσία που δε σου παρέχει κάτι που μπορείς να χρησιμοποιήσεις.

Πάλι με BT θα συνδεθείς ή μπορείς και με usb?
 

georgew

New member
12 September 2012
30
Re: Απάντηση: αξίζει η αναβάθμσιη κάρτας ήχου για miniblink dac