Τι δορυφορικό πιάτο και εξοπλισμό;

Aptaliko

Established Member
16 September 2009
293
Αθήνα
Θα ήθελα παρακαλώ τη βοηθειά σας στην επιλογή ενός δορυφορικού εξοπλισμού καθότι είμαι τελείως άσχετος με το θέμα και δεν γνωρίζω ούτε τα βασικά. Δεν ξέρω καν αν θα πρέπει το πιάτο να είναι κινητό ή σταθερό ούτε καλά καλά τις διαστάσεις του κατόπτρου. Με ενδιαφέρει να κρατηθεί το κόστος χαμηλά απλά δεν έχω ένα μέτρο σύγκρισης για να πω ένα budget το όποιο θα μπορούσε να ήταν περίπου της τάξης των 150€. Τώρα αν με κάτι παραπάνω αλλάζουν δραματικά οι δυνατότητες τότε ανεβαίνουμε. Πρόσφατα αγόρασα την τηλεόραση LG 47LH9000 και θέλω να βλέπω σε πρώτη φάση γερμανόφωνα κανάλια και κατα δεύτερον την υπόλοιπη Ευρώπη. Από εκεί και πέρα όμως αν μπορούμε να καλύψουμε και μεγαλύτερη περιοχή (Αμερική λέγεται, Ασία λέγεται) ή να πιάνουμε και κανάλια που εκπέμπουν σε HD τότε ακόμα καλύτερα.
 

malakudi

Banned
24 April 2008
7,927
Θα ήθελα παρακαλώ τη βοηθειά σας στην επιλογή ενός δορυφορικού εξοπλισμού καθότι είμαι τελείως άσχετος με το θέμα και δεν γνωρίζω ούτε τα βασικά. Δεν ξέρω καν αν θα πρέπει το πιάτο να είναι κινητό ή σταθερό ούτε καλά καλά τις διαστάσεις του κατόπτρου. Με ενδιαφέρει να κρατηθεί το κόστος χαμηλά απλά δεν έχω ένα μέτρο σύγκρισης για να πω ένα budget το όποιο θα μπορούσε να ήταν περίπου της τάξης των 150 . Τώρα αν με κάτι παραπάνω αλλάζουν δραματικά οι δυνατότητες τότε ανεβαίνουμε. Πρόσφατα αγόρασα την τηλεόραση LG 47LH9000 και θέλω να βλέπω σε πρώτη φάση γερμανόφωνα κανάλια και κατα δεύτερον την υπόλοιπη Ευρώπη. Από εκεί και πέρα όμως αν μπορούμε να καλύψουμε και μεγαλύτερη περιοχή (Αμερική λέγεται, Ασία λέγεται) ή να πιάνουμε και κανάλια που εκπέμπουν σε HD τότε ακόμα καλύτερα.

Γερμανόφωνα κανάλια έχει ο εύκολος πλέον στην Ελλάδα δορυφόρος Astra στις 19,2 μοίρες ανατολικά. Υπάρχουν μάλιστα αρκετά ελεύθερα κανάλια, αλλά και το συνδρομητικό Sky Germany.