Ποιές Λαμπίτσες E88CC / ECC88 / 6922 / 6DJ8 ;

  • Αγαπητοί φίλοι και φίλες.

    Με ιδιαίτερη χαρά σας προσκαλούμε στην κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του AVClub στη Θεσσαλονίκη για το 2024 την Κυριακή 07 Απριλίου και ώρα 14.00

    Δηλώστε τη συμμετοχή σας εδώ, θα χαρούμε πολύ να σας γνωρίσουμε από κοντά.

Δημοκηδής

Μέλος Σωματείου
23 June 2006
9,926
Παρά τους διαφορετικούς κωδικούς πρόκειται για την ίδια προενισχύτρια λάμπα. Έφθασε ο καιρός να πειραματισθώ λίγο με αλλαγή των JJ e88cc που φοράει στο προενισχυτικό τμήμα ο υβριδικός ενισχυτής μου (xindak 6200) ...

Προτάσεις από τους εμπειρότερους ; Με ενδιαφέρει η ησυχία και ο ισορροπημένος σε όλο το φάσμα ήχος ... είμαι ψιλοάσχετος και από (διαδυκτιακά) καταστήματα, ενώ θυμάμαι και κάτι συζητήσεις για μούφες καταστάσεις με ψευδεπίγραφες λάμπες, κλπ.

Ψιλοέβαλα, ας πούμε στο μάτι αυτές : http://thetubestore.com/janphilips6922.html Ξέρουμε κάτι για το μοντέλο και το μαγαζί ;

Ευχαριστώ
 

Δημήτρης Δ.

Supreme Member
21 June 2006
5,452
Ρωσίδες, φίλε μου. :grinning-smiley-043
Τις "ψωνίζεις" πιο φτηνά απο τις Ευρωπαίες - Αμερικανίδες , και τις ευχαριστιέσαι περισσότερο.
Εχω μια φίλη που τη λένε 6Ν23.
Άμα θες, στη γνωρίζω ...
 

Δημοκηδής

Μέλος Σωματείου
23 June 2006
9,926
γκλουπ !

τι μάρκα είναι αυτή ; και αυτός ο κωδικός ανταποκρίνεται στην ίδια λάμπα ; πόσο στοιχίζει ;
 
Last edited:

Δημήτρης Δ.

Supreme Member
21 June 2006
5,452
γκλουπ !

τι μάρκα είναι αυτή ; και αυτός ο κωδικός ανταποκρίνεται στην ίδια λάμπα ; πόσο στοιχίζει ;

... ebay, search 6N23P (6Η23Π στα Ρώσικα), βρωμάει ο τόπος απο δαύτες.
Εχω δυο τύπους, Reflector και Voskhod, έβαλα τις δεύτερες στον προενισχυτή για να δοκιμάσω και απο τότε μείνανε...

Αν βρεθούμε στην έκθεση, σου δίνω να δοκιμάσεις ....
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,724