Βραχίονας Παράλληλης Μετατόπισης

Promitheas

Established Member
12 February 2010
191
Θα ήθελα να ζητήσω την βωηθειά σας,έχω δύο αποροίες.
Πρώτων ένας βραχίωνας παράλληλης μετατόποισης μπωρεί να προσαρμοστεί σε πικάπ ανάρτησης,είναι εφικτό ή μόνο σε πικάπ μάζας?
Δεύτερων μπωρεί να δεχτεί όλων των ειδών κεφαλές????????εν αντιθέση με τούς ακτινικούς βραχίωνες στους οποίους παίζει ρόλο και η ενεργός μάζα.

ευχαριστώ εκ των προτέρων.
 

Stergito

Μέλος Σωματείου
11 November 2006
14,527
Θεσσαλονίκη
Πιστεύω ότι μπορεί άνετα, εδώ μπαίνουν και unipivot (βλ Hadcock σε Michell Gyro).

Άσε που και κάποια μοντέλα της Pierre Lurne έχουν παράλληλους και μάλιστα από τους καλύτερους και είναι όλα ανάρτησης.
Νομίζω ότι και το πικάπ του Sonus Naturalis φοράει παράλληλο βραχίονα.
 
Μπορεί να μπει σε πικάπ ανάρτησης, αν χωρά φυσικά.

Παίζει ρόλο η ενεργός μάζα κατά τη γνώμη μου. Ο παράλληλης μετατόπισης δεν παύει να είναι ένα σύστημα με ιδιοσυχνότητα συντονισμού. Θυμάμαι στο τεστ του Σπίνουλα στο παράλληλης μετατόπισης της Revox, τέλη δεκαετίας του '70, που έγραφε πως μπορούσε να δεχτεί κεφαλές μόνο υψηλής ενδοτικότητας λόγω της πολύ χαμηλής μάζας του βραχίονα.
 

VetNik

AVClub Addicted Member
1 February 2008
1,498
oracle%20premier%20mk%20iv1.jpg
 

VetNik

AVClub Addicted Member
1 February 2008
1,498
το προβλημα ειναι το βαρος. η φορτιση στο λινν ενος ελατηριου τοσο πολυ ουσιαστικα κανει αδυνατη τη σωστη λειτουργια της αναρτησης.
 

Sonus Naturalis

Μέλος Σωματείου
12 July 2009
9,099
Αθήνα, Ηλιούπολη
Re: Απάντηση: Βραχίονας Παράλληλης Μετατόπισης

Πιστεύω ότι μπορεί άνετα, εδώ μπαίνουν και unipivot (βλ Hadcock σε Michell Gyro).

Άσε που και κάποια μοντέλα της Pierre Lurne έχουν παράλληλους και μάλιστα από τους καλύτερους και είναι όλα ανάρτησης.
Νομίζω ότι και το πικάπ του Sonus Naturalis φοράει παράλληλο βραχίονα.

Μπορεί να μπει σε πικάπ ανάρτησης, αν χωρά φυσικά.

Παίζει ρόλο η ενεργός μάζα κατά τη γνώμη μου. Ο παράλληλης μετατόπισης δεν παύει να είναι ένα σύστημα με ιδιοσυχνότητα συντονισμού. Θυμάμαι στο τεστ του Σπίνουλα στο παράλληλης μετατόπισης της Revox, τέλη δεκαετίας του '70, που έγραφε πως μπορούσε να δεχτεί κεφαλές μόνο υψηλής ενδοτικότητας λόγω της πολύ χαμηλής μάζας του βραχίονα.

Το δικό μου πικ-απ είναι το Pierre Lurne JC4. "Φοράει" δύο βραχίονες και οι δύο της Pierre Lurne: α) Τον SL6 παράλληλης μετατόπισης. Και β) τον Romeo, ακτινικό Unipivot.

Το set-up αυτό με βοηθάει να έχω μία καλή κεφαλή πολύ υψηλής ποιότητας με τον παράλληλης μετατόπισης για δίσκους σε καλή κατάσταση και μία φτηνότερη με τον ακτινικό βραχίονα, για δίσκους φθαρμένους, γρατζουνισμένους κλπ, όπου δεν με νοιάζει το κόστος φθοράς της βελόνας.

Το συγκεκριμένο πικ-άπ είναι και μάζας, διότι φέρει ένα πολύ βαρύ πλατώ για αύξηση της αδράνειας, αλλά και ανάρτησης με σασσί-υπόσασσί με τα γνωστά πλεονεκτήματα.

Βάσει προδιαγραφών το πικ-απ της Pierre Lurne JC4 δέχεται μέχρι τέσσερεις βραχίονες. Ενώ το μικρότερο μοντέλλο JC1 δέχεται μόνο ένα. Για να δεχτεί τον βραχίονα παράλληλης μετατόπισης, (αλλά και τους δύο ή περισσότερους βραχίονες) το πικ-άπ πρέπει να διαθέτει:
-Επαρκή χώρο, όπου θα τοποθετηθεί. Διότι ο παράλληλης μετατόπισης καταλαμβάνει περισσότερο χώρο. Εκτός από τον ίδιο το βραχίονα υπάρχει ο μηχανισμός της κίνησης.
-Επάρκεια της ανάρτησης. Ισχυρά ελατήρια, διότι ο παράλληλης μετατόπισης είναι κάπως βαρύτερος από τους κοινούς βραχίονες, ώστε να μην υπάρχουν προβλήματα.​


Επομένως δεν είναι θέμα μάζας ή ανάρτησης,´αλλά συγκεκριμένης κατασκευής, αν δέχεται ή όχι.
 

Promitheas

Established Member
12 February 2010
191
Σας ευχαριστώ για της απαντήσεις σας.ο λόγος για τον οποίο έκανα αυτές της ερωτήσεις είναι η αφορμή που είδα μια εικόνα που είχε τοποθετημένο έναν βραχίωνα παραλληλής μετατόπισης σ´ένα linn sondek,γνωρίζοντας ότι για να τοποθετηθεί ένας τέτοιος βραχίωνας χρειάζεται επάρκεια χώρου πράγμα που το οποίο δεν υφήσταται στην προκειμένη περίπτωση,και άλλος ένας λόγος ήταν ότι είναι τοποθετημένος στο σημείο που απο κάτω είναι τα ελατήρια,γι´αυτό και η ερωτησή μου αναφερώταν στον αν μπωρούν να τοποθετηθούν τέτοιοι βραχίωνες σε πικάπ ανάρτησης.

Τώρα αν είναι απαράδεκτο VetNik δεν ξέρω........μπωρεί να έχει βάλει ελατήρια υψηλής σκληροτητάς,τι να πω.
 

VetNik

AVClub Addicted Member
1 February 2008
1,498
αν εχεις λινν (να κανουμε κλαμπ!) κανε μια ερωτηση στο forums.linn.co.uk
θα εχεις αμεση και εγκυρη απαντηση...
Νικος
 

Promitheas

Established Member
12 February 2010
191
ΧΑΧΑΧΑΧΑ μακάρι να είχα, που τέτοια τύχη φίλε νίκο,αν κάποια στιγμή μπορούσα να αποκτήσω κάποιο θα ήμουν ευχαριστημένος για το υπόλοιπο της ζωής μου χαχαχαχαχαχαχχα.
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,743
Παντως το sondek στην φωτογραφια φαινεται σωστα ρυθμισμενο.

Αν τωρα το βαρος του βραχιωνα "αναστατωσε" το σωστο bouncing του sondek δεν το ξερω.

Το σιγουρο ειναι οτι δεν θα κλεινει το καπακι του linn :smile:
 

ΒΛΑΣΙΔΗΣ

AVClub Fanatic
19 June 2006
19,341
Θεσσαλονίκη
Re: Απάντηση: Βραχίονας Παράλληλης Μετατόπισης

Μπορεί να μπει σε πικάπ ανάρτησης, αν χωρά φυσικά.

Παίζει ρόλο η ενεργός μάζα κατά τη γνώμη μου. Ο παράλληλης μετατόπισης δεν παύει να είναι ένα σύστημα με ιδιοσυχνότητα συντονισμού. Θυμάμαι στο τεστ του Σπίνουλα στο παράλληλης μετατόπισης της Revox, τέλη δεκαετίας του '70, που έγραφε πως μπορούσε να δεχτεί κεφαλές μόνο υψηλής ενδοτικότητας λόγω της πολύ χαμηλής μάζας του βραχίονα.

Τί μου θύμισες Δαμιανέ... το Β790 ήταν το ένα από τα δυο πικάπ που είχε ο πατέρας μου. Θυμάμαι ότι έπαιζε καλύτερα (χωρίς να θυμάμαι το γιατί) με τη STANTON 881 S σε σχέση με το άλλο πικάπ, ένα Technics sl 1700 (περίπου σαν το sl 1200).
 

Chris1967

Supreme Member
11 September 2010
4,222
Εγώ δεν ξέρω αν είναι απαράδεκτο ή όχι, ούτε είμαι σίγουρος για την εγκυρότητα των Linn forums (των οποίων είμαι μέλος), διότι υπερτονίζεται η ανάγκη inhouse προϊόντων και θάβονται όλα τα άλλα, κατά κανόνα.

Ο MG-1 (τον οποίον ζαχαρώνω τον τελευταίο καιρό αφού άκουσα τον μοναδικό απ'ότι ξέρω εν Ελλάδι όχι πριν από πολύ καιρό πάνω σε ένα Lenco), δεν είναι πολύ βαρύτερος απ'ότι ένας Ekos οπότε προσωπικά δεν θα ήμουν τόσο βιαστικός να χαρακτηρίσω...

Από την άλλη δεν θα τον έβαζα στο Sondek μου (ούτε στο Oracle μου), διότι απλά δεν θα μου άρεσε σαν αισθητική, θα τον έβαζα όμως (και αυτό μάλλον θα κάνω στο Lenco).

Περισσότερο προβληματισμένος θα ήμουν προσωπικά σε αυτούς τους τύπους βραχιόνων (και είμαι) με το αεροσυμπιεστή και τον θόρυβο (αν δεν μπορείς να τον τοποθετήσεις σε άλλο δωμάτιο), και με το σωληνάκι που σίγουρα παίζει ρόλο στην λειτουργία της ανάρτησης (αν επιμένει να τον τοποθετήσει κανείς επάνω σε πικάπ με ανάρτηση).

Πάντως έχει μείνει στην ιστορία και στα αυτιά πολλών από μας το πως ακούγονταν το Oracle με Eminent Technology... θεϊκός ήχος για την εποχή...

Φυσικά και παίζει ρόλο η ενεργός μάζα πχ ο MG-1 έχει χαμηλής μάζας βραχίωνα, αλλά είναι πιο εύκολο το ταίριασμα μπορείς να προσθέσεις βάρος στην κεφαλή, και να αυξήσεις ή να μειώσεις την πίεση.

Φυσικά όλοι αυτοί οι βραχίονες έχουν VTA on the fly... που διευκολύνει αφάνταστα.

ΟΙ δύο πιο οικονομικοί και εξαιρετικοί βραχίωνες παράλληλης μετατόπισης είναι ο MG-1 και ο Terminator T3Pro.