ΝΕΟΣ SONY VPL-HW40ES

gzoun

AVClub Addicted Member
8 March 2008
1,958
Αθήνα-Μενίδι
ΝΕΟΣ SONY VPL-HW40ES


Sony_VPL-HW50ES.jpg




Ένας νέος και φτηότερος βιντεοπροβολέας από την Sony έρχεται να προστεθεί στην ήδη υπάρχουσα γκάμα της.
Το όνομα αυτού VPL-HW40ES και είναι ένα μοντέλο παρόμοιο με τον VPL-HW55ES () αλλά με λιγότερα χαρακτηριστικά όπως απουσία Reality Creation, Frame interpolation, και φυσικά χαμηλότερο contrast. Η τιμή μάλλον θα κυμαίνεται στα 2.000-2200 .


http://www.perfectimage.gr/2014/03/31/νεοσ-sony-vpl-hw40es/

 
3 July 2006
206
Αθήνα
comparatif%20hw40es%20et%20hw55es.png
http://www.projection-homecinema.fr...aisse-du-prix-public-pour-le-sony-vpl-hw55es/

Από ότι έιδα στα χαρακτηριστικά του μέχρι τώρα, ΔΕΝ θα έχει δυναμική ίριδα. Απορώ τι κοντράστ ελπίζει η Sony ότι θα έχει ο προβολέας σε σύγκρισή με τον άμεσο ανταγωνισμό. Στην περίπτωση αυτή ο άμεσος ανταγωνισμό και ο λόγος που κυκλοφόρησε αυτό το μοντέλο είναι ο Epson 9200. Δεν είναι τυχαίο το ότι θα έχουν ακριβώς την ίδια τιμή. Πάντως, επειδή είχα παλιότερα τον ΗW10, μπορώ να σας διαβεβαιώσω πως το μαύρο του και το κοντράστ με είχαν απογοητεύσει ακόμη και με την δυναμική ίριδα. Η στατική ίριδα δεν ηταν ικανοποιητική σε καμία ρύθμιση και δεν συζητώ καν το πως έπαιζε χωρίς καθόλου ίριδα. Ακόμη και να έχουν διπλασιάσει το κοντράστ στα πάνελ, πραγμα που δεν έχει γίνει, ότι και να λέει το μαρκετινγκ της Sony, ένας προβολές χωρίς ίριδα θα είναι απαράδεκτος σε θέμα κοντράστ και μαύρου.

https://dl.dropboxusercontent.com/u...NY/VPL-HW40ES/comparatif hw40es et hw55es.png
 
Last edited:

Babis K.

Super Moderator
Staff member
17 June 2006
28,647
Αθήνα
Αν θες contrast και μαύρο απο SONY θα πρέπει να δώσεις κανένα δεκαχίλιαρο...
Εκεί παίρνεις τρομερό μηχανάκι. Τουλάχιστον στην αρχή....
 
3 July 2006
206
Αθήνα
Αν θες contrast και μαύρο απο SONY θα πρέπει να δώσεις κανένα δεκαχίλιαρο...
Εκεί παίρνεις τρομερό μηχανάκι. Τουλάχιστον στην αρχή....

Για το "τουλάχιστον στην αρχή" έχεις απόλυτο δίκιο Μπάμπη. Γιατί όταν αρχίσουν να ξεφτίζουν τα πολωτικά φίλτρα, το κοντράστ πάει περίπατο!!! Αλλά να δώσεις 10 χιλιάρικα και να ευχαριστηθείς ένα προβολέα για καμιά 500αριά ώρες μόνο δεν είναι κρίμα???
 
Last edited:

Babis K.

Super Moderator
Staff member
17 June 2006
28,647
Αθήνα
Για το "τουλάχιστον στην αρχή" έχεις απόλυτο δίκιο Μπάμπη. Γιατί όταν αρχίσουν να ξεφτίζουν τα πολωτικά φίλτρα, το κοντράστ πάει περίπατο!!! Αλλά να δώσεις 10 χιλιάρικα και να ευχαριστηθείς ένα προβολέα για καμιά 500αριά ώρες μόνο δεν είναι κρίμα???


Σ´εμένα το λές αν είναι κρίμα; Εσύ τουλάχιστον γνωρίζεις την προϊστορία... :p
 

vadergr

Super Moderator
Staff member
17 August 2007
27,462
Μεταμορφωση
Βασικά, κρίμα ειναι να αλλάζεις και λάμπα καθε 400-500 ώρες.
Οι jvc ειναι στην κορυφη χωρις αντιπαλο σε οτι εχει να κλανει καθαρα με την ποιοτητα της εικόνας.Απλα και αυτοι κουβαλανε τα κουσουρια τους.
 

Browser

AVClub Fanatic
17 June 2006
10,575
Απάντηση: Re: ΝΕΟΣ SONY VPL-HW40ES

Αν θες contrast και μαύρο απο SONY θα πρέπει να δώσεις κανένα δεκαχίλιαρο...
Εκεί παίρνεις τρομερό μηχανάκι. Τουλάχιστον στην αρχή....

Kαι παλι δεν ξερω. Του 500αρι το μαυρο δε με τρελανε :afro:
 

makis1973

AVClub Addicted Member
25 June 2007
2,454
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ/ΝΑΞΟΣ
Και για όποιον θέλει να τον δει live μπορεί να το κάνει 8 -9 του μήνα στο Sony center στην Γλυφάδα πλατεία Βασου κατρακη 4 μαζί με τον 55 , τον 500 , αλλά και τον 1100 !!!
Πληροφορίες τηλ 8982104 .
 

vadergr

Super Moderator
Staff member
17 August 2007
27,462
Μεταμορφωση
Με 6000/1 contrast υπερβολικά καλά σχόλια....
Θα μπορουσαν να ειχαν κρατησει την ιριδα αλλα με μικροτερο range για να μην χτυπαει το μεγαλο μοντέλο.
Πολλά χρήματα για το τίποτα οταν με λιγα χρήματα παραπανω παιρνεις τον 55 η JVC.Με τα ιδια ο 9200 μάλλον τον αδειάζει σε εικονα (σε ποιοτητα κατασκευης κλπ πρεπει να ισχυει το αναποδο).
 
3 July 2006
206
Αθήνα
Το 6.000:1 καλό είναι. Άλλο είναι το πρόβλημα στους SXRD. Τα πολωτικά φίλτρα φθείρονται πολύ γρήγορα και μέσα σε μερικές εκατοντάδες ώρες, το κοντράστ πέφτει δραματικά και η εικόνα "ξεπλένεται". Υπάρχουν δε και υποψίες, ότι η φθορά στα πολώτικά φίλτρα επέρχεται στους πρώτους λίγους μήνες χρήσης, ανεξάρτητα από τις ώρες χρήσης. Η Sony φυσικά αρνείται ότι υπάρχει οποιοδήποτε πρόβλημα. Εγώ έχω προσωπική εμπειρία με έναν VPL-HW10HT που είχα και πούλησα με 800 ώρες στην λάμπα του. Η εικόνα, ακόμα και με την λάμπα στο low και τη ίριδα τελείως κλειστή είχε ένα ενοχλητικότατο πέπλο, χειρότερο και από LCD δεκαετείας. Και πριν βιαστεί κανείς να πει κάτι για αυτό, σας ενημερώνω πως είχα παλιότερα τον VPL-VW10HT, που ήταν LCD με ανάλυση 1366Χ768 και με ένα κοντράστ τόσο χαμηλό, που η Sony ούτε που το ανέφερε στις προδιαγραφές. Οι διάφοροι reviewer της εποχής έκαναν λόγο για 150:1.
Και δεν είμαι ο μόνος που έχει τέτοια πικρή πείρα από SXRD προβολέα. Ρωτήστε και τον Μπάμπη τον Κολέζα να σας πει την εμπειρία του με τον VPL-VW100HT, τον γνωστό "Ruby".
Για μένα, εάν η Sony δεν λύσει αυτό το σοβαρότατο πρόβλημα, δεν έχει νόημα να σκεφτεί κανείς να αγοράσει προβολέα SXRD.
 

svellinis

AVClub Addicted Member
1 January 2008
1,850
Νομος Αττικης
Το 6.000:1 καλό είναι. Άλλο είναι το πρόβλημα στους SXRD. Τα πολωτικά φίλτρα φθείρονται πολύ γρήγορα και μέσα σε μερικές εκατοντάδες ώρες, το κοντράστ πέφτει δραματικά και η εικόνα "ξεπλένεται". Υπάρχουν δε και υποψίες, ότι η φθορά στα πολώτικά φίλτρα επέρχεται στους πρώτους λίγους μήνες χρήσης, ανεξάρτητα από τις ώρες χρήσης. Η Sony φυσικά αρνείται ότι υπάρχει οποιοδήποτε πρόβλημα. Εγώ έχω προσωπική εμπειρία με έναν VPL-HW10HT που είχα και πούλησα με 800 ώρες στην λάμπα του. Η εικόνα, ακόμα και με την λάμπα στο low και τη ίριδα τελείως κλειστή είχε ένα ενοχλητικότατο πέπλο, χειρότερο και από LCD δεκαετείας. Και πριν βιαστεί κανείς να πει κάτι για αυτό, σας ενημερώνω πως είχα παλιότερα τον VPL-VW10HT, που ήταν LCD με ανάλυση 1366Χ768 και με ένα κοντράστ τόσο χαμηλό, που η Sony ούτε που το ανέφερε στις προδιαγραφές. Οι διάφοροι reviewer της εποχής έκαναν λόγο για 150:1.
Και δεν είμαι ο μόνος που έχει τέτοια πικρή πείρα από SXRD προβολέα. Ρωτήστε και τον Μπάμπη τον Κολέζα να σας πει την εμπειρία του με τον VPL-VW100HT, τον γνωστό "Ruby".
Για μένα, εάν η Sony δεν λύσει αυτό το σοβαρότατο πρόβλημα, δεν έχει νόημα να σκεφτεί κανείς να αγοράσει προβολέα SXRD.

Νικο τον ανοιξε καποιος τεχνικος τοτε τον προβολεα ή απλα υποθετεις απο την συμπεριφορα του οτι ειχε προβλημα στα πολωτικα φιλτρα ?
Μηπως ηθελε καθαρισμα ?
 
3 July 2006
206
Αθήνα
Νικο τον ανοιξε καποιος τεχνικος τοτε τον προβολεα ή απλα υποθετεις απο την συμπεριφορα του οτι ειχε προβλημα στα πολωτικα φιλτρα ?
Μηπως ηθελε καθαρισμα ?

Ο προβολέας είχε χρησιμοποιηθεί για περίπου 8 μήνες σε περιβάλλον χωρίς καπνό. Έτσι κι αλλιώς, δεν υποτίθεται ότι είναι σφραγισμένη η οπτική μηχανή στους SXRD?
Ο προβολέας άρχισε να χάνει contrast, μέχρι που σε κάποιο σημείο, έγινε πλέον πολύ εμφανές. Ακόμη και με τελείως κλειστή την ίριδα και την λάμπα στο low, η εικόνα ήταν ξεπλημένη στα σκοτεινά πλάνα.
Αντίστοιχο φαινόμενο είχε παρατηρήσει και ο Μπάμπης ο Κολέζας όταν είχε τον Ruby. Πέρα από την πτώση του contrast δίνει την εντύπωση ότι αλλάζει και το gamma και έχει σαν αποτέλεσμα μία ξεπλημένη εικόνα.
Πρόσφατα είδα ένα demo του 55. Η πρώτη εντύπωση ήταν εξαιρετική, αλλά πλέον έχει φοβηθεί το μάτι μου.Η Sony εξακολουθεί να μην σχολιάζει το θέμα παρ' όλο που υπάρχουν αρκετά κρούσματα με το ίδιο πρόβλημα.
Πως θα αισθανόταν ο οποιοσδήποτε έδινε 22.000 για τον 1100 και μετα από λίγο καιρό δεν είχε πλέον την εκπληκτική εικόνα που είδε όταν τον αγόρασε και πείστηκε να πληρώσει ένα πολύ σεβαστό ποσό?