JVC Z-1s + JICO SAS

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,607
Kως
Για πείτε μου εφόσον για 6 μήνες κάτεργα δεν μπορώ να ακούσω, πρέπει να τις πακετάρω? στα υπόψη ότι είναι ζεστό και υγρό αλλά σκιερό μέρος.
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
14,991
Αγιοι Αναργυροι
Δεν θα σπαει και εσυ το μελετάς αμα την φοβασε τοσο πολυ κοτσαρε την πανω στο project
καλό είναι το μικρό pro ject, αλλά δεν είναι για πολλά πολλά...
δεν έχει τίποτα από ρυθμίσεις και για μάζες, ΣΣ, vta κλπ, ούτε λόγος..!!
 
  • Like
Reactions: mparaxir

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
14,991
Αγιοι Αναργυροι
Για πείτε μου εφόσον για 6 μήνες κάτεργα δεν μπορώ να ακούσω, πρέπει να τις πακετάρω? στα υπόψη ότι είναι ζεστό και υγρό αλλά σκιερό μέρος.
καλό είναι να τις πακετάρεις.
το "ζεστό και υγρό" δεν μου αρέσει καθόλου για τα πηνία και τους μαγνήτες.
αν ήταν δροσερό και ξερό θα ήταν καλύτερα κατά την γνώμη μου.
ή έστω ζεστό και ξερό.
 
  • Like
Reactions: AUDIOLYTIC

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,743
Τα πηνια δεν παθαινουν τιποτα.Οι μαγνητες μπορει , ισως και οι αναρτησεις (λαστιχα)
 

mparaxir

AVClub Addicted Member
καλό είναι το μικρό pro ject, αλλά δεν είναι για πολλά πολλά...
δεν έχει τίποτα από ρυθμίσεις και για μάζες, ΣΣ, vta κλπ, ούτε λόγος..!!
Ναι ολο το ξεχνάω συνέχεια οτι το συγκεκριμενο πικαπ δεν έχει ρυθμίσεις, βλακεια μεγαλη δηλαδη τι περνει μια κεφαλή συμφωνα με τον βραχιονα και τελος;
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
14,991
Αγιοι Αναργυροι
Ναι ολο το ξεχνάω συνέχεια οτι το συγκεκριμενο πικαπ δεν έχει ρυθμίσεις, βλακεια μεγαλη δηλαδη τι περνει μια κεφαλή συμφωνα με τον βραχιονα και τελος;
αν τσεκάρεις προσεκτικά την αγορά για πικάπ θα δεις ότι μόνο τα ακριβά σου δίνουν την δυνατότητα να κάνεις ..ότι σου κατέβει.
κάποια στην τιμή του δικού σου πχ, δεν έχουν καν ρύθμιση vta..
και πόσα πικάπ ξέρεις που ο βραχίονας του μπορεί να δεχτεί πληθώρα subweights ;; έστω να σου δίνει την δυνατότητα να φτιάξεις και να προσαρμόσεις δικά σου;
κάποιοι κατασκευαστές όπως η pro ject ή η ΑΤ δίνουν έξτρα balance weight για κάποια μοντέλα τους.. -κάτι είναι και αυτό- αλλά δεν φτάνει για να κάνεις "ότι σου κατέβει".
το balance weight ή counter weight -το κινητό αντίβαρο δηλαδή- είναι το εύκολο τελικά και θα το αποδείξω σύντομα.

θα άλλαζα το "ότι σου κατέβει" με το "ότι κάνεις κέφι" γιατί στην πλειοψηφία τους οι χρήστες, ότι τους κατέβει κάνουνε.........
 
Last edited:
  • Like
Reactions: mparaxir

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,607
Kως
Πάντως επικοινώνησα με τον πωλητή της ανταλλακτικής ακίδας και μου είπε ότι ίσως , υπάρχει πιθανότητα να μην είναι η δικιά της...
Μου ακούγεται πραγματικά παράξενο να αποδίδει καλά το πρόγραμμα,να έχει καλή ανάλυση , περιγραφή,αλλά στα φωνητικά να τσιρίζει...
Πάνω στο Origined Rb 300 που εδράζει σε Clearaudio Champion.
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,607
Kως
Ένα 'φρέσκια' και γενικά άφθαρτη ακίδα, μπορεί να σε βγάλει στο κλίμα της ηχογράφησης παραπάνω από μια φθαρμένη ή παλιά.
Άκουσα πριν το Πάσχα μια Ortofon mc 20 και μια original V 15 V που την έδωσα στον κάτοχο απ το 92..
Δεν έκανα τις τέλειες ρυθμίσεις,όμως κόπιαρα όπως κάνω κάποια πολυπαιγμένα θέματα,που δεν έχουν βέβαια φθαρεί από ακίδες σε ρόλο σκαπτικού εργαλείου..
Τα στρογγυλέματα ήταν ακουστά,η έλλειψη sharpness που δίνει ζωντάνια σε μια τραγουδίστρια,η απόδοση πλήκτρων, βιολιού όσο να 'ναι έριχναν τον πήχη της 'ζωντάνιας'
 

analog-jimaras

AVClub Addicted Member
16 February 2012
2,115
Τέλος θεωρώ αδύνατο να δεχτεί ακροάσεις- συγκρίσεις στο χώρο του όπως και το να βγεί κάποιο από τα μηχανήματα του έξω, άρα αδιέξοδο.

Σχεδόν κανείς δεν το κάνει αυτό ,τουλάχιστον απ όσους ξέρω, επειδή βασικός στόχος των περισσότερων μουσικόφιλων είναι η απόλαυση της μουσικής και όχι οι κόντρες /επιδόσεις ,κ.λ.π. και όλοι μας κατά την γνώμη μου πρέπει να έχουμε 'ανοικτά μυαλά'.
Όπως βλέπεις υπάρχουν λύσεις που δεν κοστίζουν an arm and a leg (παρμένο απ τον cartridge man).
Τον επιθετικό προσδιορισμό τον χρησιμοποίησα μετά από πολλές ακροάσεις Linn,πολύ παραπάνω από έναν reviewer,ενώ βλέπω αρκετοί παλιοί (reviewer) εκπροσωπούν αναβαθμίσεις άλλων εταιρειών..πια.
Ψάχνοντας λίγο τα αρχεία,βλέπω ότι την Z1-S την είχα σε Linn Sondek/Ittok ΙΙ παλιότερα που μ ενθουσίασε με SAS.(2013 νομίζω).
Δεν με εχεις γνωρίσει γιαυτό γραφεις τα παραπάνω. Να τονίσω οτι δεν είναι θέμα κόντρας απλα ατυχώς είναι αλήθεια οτι ο μοναδικός αληθηνός τρόπος κρισής του σπόρ μας είναι η ακροαση, και ακόμη καλύτερα η συγκριτική ακρόαση οι μετρήσεις με εχουν απογοητέυσει ξανά και ξανά.
Δεν γραφω το ακόλουθο ειρωνικά αλλα το χαρακτηρισμό -- φίλος κουμπάκιας-- δεν τον εχω ξανακούσει εννοείς πληροφορική?
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,743
Πάντως επικοινώνησα με τον πωλητή της ανταλλακτικής ακίδας και μου είπε ότι ίσως , υπάρχει πιθανότητα να μην είναι η δικιά της...
Μου ακούγεται πραγματικά παράξενο να αποδίδει καλά το πρόγραμμα,να έχει καλή ανάλυση , περιγραφή,αλλά στα φωνητικά να τσιρίζει...
Πάνω στο Origined Rb 300 που εδράζει σε Clearaudio Champion.
Υπαρχουν αρκετοι λογοι γιατι να συμβαινει αυτο.Αλλα επειδη μιλαμε για αναβελονωση, μια ακιδα μπορει να ευθυνεται γι αυτο που λες, ειτε διοτι δεν ειναι η ιδια με αυτη που ειχε αρχικα η κεφαλη, ειτε απλα ειναι χειροτερη ακιδα απο την original, και χειροτερη εννοω τοσο σε σχημα οσο και σε stylus tip effective mass. Δεν ειναι τυχαιο που καποιες ακιδες μολις που ειναι ορατες με γυμνο ματι. Η μαζα τους (stylus tip effective mass) ,αν ειναι μεγαλη η μεγαλυτερη απο την original, ακριβως εκει που περιγραφεις ειναι που κανουν τη ζημια. Στη ζωντανια και σε ανωμαλιες στο συχνοτικο φασμα. Mην ξεχναμε οτι η ακιδα ειναι μεν σημαντικο στοιχειο σε μια κεφαλη, αλλα οχι το μονο. Ο συνδυασμος ακιδας, στελεχους και αναρτησης ειναι που δινει το τελικο αποτελεσμα και οχι η ακιδα μονη της.
 
  • Like
Reactions: vlad66

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,607
Kως
Υπαρχουν αρκετοι λογοι γιατι να συμβαινει αυτο.Αλλα επειδη μιλαμε για αναβελονωση, μια ακιδα μπορει να ευθυνεται γι αυτο που λες, ειτε διοτι δεν ειναι η ιδια με αυτη που ειχε αρχικα η κεφαλη, ειτε απλα ειναι χειροτερη ακιδα απο την original, και χειροτερη εννοω τοσο σε σχημα οσο και σε stylus tip effective mass. Δεν ειναι τυχαιο που καποιες ακιδες μολις που ειναι ορατες με γυμνο ματι. Η μαζα τους (stylus tip effective mass) ,αν ειναι μεγαλη η μεγαλυτερη απο την original, ακριβως εκει που περιγραφεις ειναι που κανουν τη ζημια. Στη ζωντανια και σε ανωμαλιες στο συχνοτικο φασμα. Mην ξεχναμε οτι η ακιδα ειναι μεν σημαντικο στοιχειο σε μια κεφαλη, αλλα οχι το μονο. Ο συνδυασμος ακιδας, στελεχους και αναρτησης ειναι που δινει το τελικο αποτελεσμα και οχι η ακιδα μονη της.
Πάνο,μιλώ για την replacement της z1-s, 25 ευρών,ότι μπορεί να μην είναι και τόσο ακριβες αντίγραφο.
 
  • Like
Reactions: AUDIOLYTIC

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,607
Kως
Δεν με εχεις γνωρίσει γιαυτό γραφεις τα παραπάνω. Να τονίσω οτι δεν είναι θέμα κόντρας απλα ατυχώς είναι αλήθεια οτι ο μοναδικός αληθηνός τρόπος κρισής του σπόρ μας είναι η ακροαση, και ακόμη καλύτερα η συγκριτική ακρόαση οι μετρήσεις με εχουν απογοητέυσει ξανά και ξανά.
Δεν γραφω το ακόλουθο ειρωνικά αλλα το χαρακτηρισμό -- φίλος κουμπάκιας-- δεν τον εχω ξανακούσει εννοείς πληροφορική?
Όχι,τον τεχνικό ήχο εννοώ,που υπάρχει σε κάθε live,ανοικτού ή κλειστού χώρου.
Καθόλου άσχετος σε πληροφορώ με γνώσεις μουσικές, στήσιμο σκηνικό και ηχογραφήσεις.
Το έδωσε σε αρχείο κάπου και το πήρα και γω.
Έχω ξαναπεί ότι τα φεστιβάλ τζάζ βορείων χωρών, έχουν μια θετική ζωντάνια,ίσως προερχόμενη από το δέσιμο της σκηνής με το φως,με το ότι κάπου δεν σκοτεινιάζει και ίσως απ την δίψα των συμμετεχόντων για υπαίθρια happenings,μετά από οκτάμηνη κλεισούρα..
Raul Mindon live για παράδειγμα ,όπως δεν άκουσα ποτέ...
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,743
OK, τα ανταλλακτικα απο αλλους κατασκευαστες δεν μπορει να ειναι ακριβη αντιγραφα , διοτι προσφερουν κοντινες κατασκευες μα τα υλικα που χρησιμοποιουν μαζικα, κυριως σε χαμηλες τιμες. Τωρα αν θα πανε σε ψηλες κατηγοριες τα πραγματα αλλαζουν. Για παραδειγμα, σημερα, κανεις δεν φτιαχνει ελλειπτικη 0.2x0.7 οπως ηταν η ακιδα της shure m97xE, αλλα 0.3x0.7 . Μπορουν να φτιαξουν αλλα το κοστος θα ειναι ψηλο αν προκειται να αγοραζουν μονο οσοι εχουν τη συγκεκριμενη shure. Βλεπεις, η jico, μετα απο την 0.3x0.7 που προσφερει για την 97, παει κατ'ευθειαν στην sas boron.
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,607
Kως
Δεν έχω τεστάρει, πολλές και διαφορετικές κεφαλές σε δικό μου σύστημα,αυτές που έχω συν καμιά 15 ακόμα,όπως Α.Τ 0C 09,διάφορες Goldring,Linn K9/18,μια grado,Α&R ,άκουσα βέβαια πολλές.
Σε κάποια sites/forums κάποια μέλη αρέσκονται στο αλουμίνιο περισσότερο από boron.
Σίγουρα θα θυμάστε και τι προτιμήσεις κάποιου σε MM,που δεν συμφωνούσε με κάποιους εδώ.
Ο retipper που σου έστειλα την διεύθυνση λέει το ίδιο για την μάζα.
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,607
Kως
Δεν με εχεις γνωρίσει γιαυτό γραφεις τα παραπάνω. Να τονίσω οτι δεν είναι θέμα κόντρας απλα ατυχώς είναι αλήθεια οτι ο μοναδικός αληθηνός τρόπος κρισής του σπόρ μας είναι η ακροαση, και ακόμη καλύτερα η συγκριτική ακρόαση οι μετρήσεις με εχουν απογοητέυσει ξανά και ξανά.
Δεν γραφω το ακόλουθο ειρωνικά αλλα το χαρακτηρισμό -- φίλος κουμπάκιας-- δεν τον εχω ξανακούσει εννοείς πληροφορική?
Πάντως δεν έγραψα κάτι το αρνητικό για σένα και μακάρι να τα πούμε από κοντά χωρίς μάσκα και ...παρωπίδες
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,743
Σε κάποια sites/forums κάποια μέλη αρέσκονται στο αλουμίνιο περισσότερο από boron.
Ειναι και αυτο πιθανον. Απο τη στιγμη που υπαρχουν αρκετα κοματια που συμπληρωνουν το συνολο, ολα ειναι πιθανα.
Η SHURE ηταν νομιζω η πρωτη που χρησιμοποιησε το "τηλεσκοπικο" αλουμινενιο στελεχος, δηλαδη αλουμινιο μεσα σε αλουμινιο. Αυτο, ελαττωνε τους κραδασμους του αλουμινιου σε πολυ χαμηλα επιπεδα. Εχω μια Μ97ΗΕ με τετοιο στελεχος και hyperelliptical ακιδα. Φοβερη κεφαλη μεχρι σημερα. Πιο πανω απο αυτο, τοτε η shure ειχε beryllium tube, που ηταν το καλυτερο απ'ολα χωρις αμφιβολια .
 

Attachments

  • IMG_20210322_003925.jpg
    IMG_20210322_003925.jpg
    1.6 MB · Views: 8
Last edited:

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,607
Kως
Και μιας που ειπώθηκε το θέμα μετρήσεις,στον παλιό μου χώρο προ-μνημονίων περίπου αρχές Ολυμπιακούς, έφερα τεχνικούς που έστησαν club με πανάκριβα συνοδά και ηχεία (ακριβή σειρά JBL),να μετρήσουν τον χώρο..μικρόφωνο, προγράμματα , άσχετοι οι περισσότεροι από μας τότε...είχαν σχέση και με φροντίδα,το αποτέλεσμα δεν με εξέπληξε,ούτε το στήσιμο,μου είπαν βέβαια για τον ενισχυτή ότι δεν οδηγεί σωστά κ.λ.π.
Αλλά ούτε το ηχητικό αποτέλεσμα σε χώρο που 'φρόντισαν' και 'έντυσαν' με άφησε άφωνο,(εννοώ στις δοκιμές άδειο, επειδή έστω και μ ένα-δυο πελάτες ,τα πάντα ακυρώνονται).
Αργότερα επανελαβα με τεχνικό απο μεγάλη εταιρεία επαγγελματιών Αθήνας, αλλά ούτε τότε..
Μένει να πειραματιστώ μόνος με ότι διαθέσιμο και τσάμπα υπάρχει.
Να τονίσω όμως ότι και σε Studio της Linn υπήρχαν παραφωνίες και διχογνωμίες μεταξύ dealer και ειδικών που έρχονταν να στήσουν σύστημα με καινούργια προϊόντα και το είδα,το άκουσα και το πλήρωσα και ..αδρά μάλιστα.
Όταν είχα τα active Kabers και keilinths (αυτά υπάρχουν ακόμα,τις ενεργές κάρτες έδωσα πριν λίγους μήνες), αγόρασα απ την Linn , equaliser φτιαγμένο για μένα, υποτίθεται στα πρότυπα του εργοστασίου παραμετροποιημένο να ταιριάζει με τελικούς και ηχεία...αν θέλετε μπορείτε να δείτε τι έγραψα το 2008 για αυτό.... εν τέλει το ξεφορτώθηκα και ησύχασα(μιλάω για 2001 περίπου εποχή αγοράς).
Σίγουρα άλλαξαν πολύ τα πράγματα από τότε, αλλά και πάλι υπάρχουν άνθρωποι που απολαμβάνουν την μουσική τους χωρίς 'επεμβάσεις'.
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,607
Kως
''Audio-Technica is moving away from boron back to aluminum. But their hardened and tapered aluminum to my ears is every bit as good as boron in sound. I think many/most would not be able to tell any difference by listening to a boron rod or hollow hardened and tapered aluminum because unless you have the opportunity to listen to the same cartridge, suspension and tip with the only difference being the cantilever material you can't make an assessment.''