*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

  • Αγαπητοί φίλοι και φίλες.

    Με ιδιαίτερη χαρά σας προσκαλούμε στην κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του AVClub στη Θεσσαλονίκη για το 2024 την Κυριακή 07 Απριλίου και ώρα 14.00

    Δηλώστε τη συμμετοχή σας εδώ, θα χαρούμε πολύ να σας γνωρίσουμε από κοντά.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π

AVClub Fanatic
25 October 2006
20,713
ΑΘΗΝΑ
ρε παιδια...τι θα γινει με το Myaccount των συνδρομητων nova?
δεν μπορουμε να μπουμε με τιποτε και δεν εχουμε καμια εικονα του λογαριασμου μας..!
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,584
ρε παιδια...τι θα γινει με το Myaccount των συνδρομητων nova?
δεν μπορουμε να μπουμε με τιποτε και δεν εχουμε καμια εικονα του λογαριασμου μας..!
Καλησπέρα ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π.

Σου έχουμε απαντήσει σε προσωπικό μήνυμα.

Γαρυφαλιά, Nova Support
 

StandArd

AVClub Enthusiast
31 December 2018
761
Καλησπέρα,
Πρέπει να το ξανακοιτάξετε το θέμα του myaccount. Με το νέο σύστημα, στο σταθερό τηλέφωνο, δε μπορώ να δω πλέον live υπολοιπόμενα δωρεάν λεπτά προς κινητά και διάρκεια και live χρεώσεις υπόλοιπων κλήσεων (για μένα πάρα πολύ βασικό).
Επίσης δεν υπάρχει πλέον ούτε η δυνατότητα για να μπει πάγια εντολή κάρτας από το my account, κάτι το οποίο ήταν αρκετά χρήσιμο.
Δεν ασχολούμαστε όλοι με τα της τηλεόρασης και πρέπει να κάνετε πρόβλεψη και για όσους έχουν κατά κύριο λόγο σταθερό τηλέφωνο στη nova.
 

mitnik

Established Member
20 June 2006
266
Καλησπέρα.
Επειδή βαρέθηκα να προσπαθώ χωρίς επιτυχία να συνδεθώ στο my account, παρά την επικοινωνία που είχαμε πριν λίγες μέρες, παρακαλώ να μου στείλετε τον λογαριασμό σε έντυπη μορφή προκειμένου να μπορέσω να τον εξοφλήσω.
Δεν έχω σκοπό να σπαταλήσω κι άλλο χρόνο προσπαθώντας να συνδεθώ στον λογαριασμό μου

Ευχαριστώ.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,584
Καλησπέρα.
Επειδή βαρέθηκα να προσπαθώ χωρίς επιτυχία να συνδεθώ στο my account, παρά την επικοινωνία που είχαμε πριν λίγες μέρες, παρακαλώ να μου στείλετε τον λογαριασμό σε έντυπη μορφή προκειμένου να μπορέσω να τον εξοφλήσω.
Δεν έχω σκοπό να σπαταλήσω κι άλλο χρόνο προσπαθώντας να συνδεθώ στον λογαριασμό μου

Ευχαριστώ.
Καλησπέρα ,

Σου έχουμε απαντήσει σε προσωπικό μήνυμα.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 

p4709

New member
5 October 2018
45
Καλησπέρα. Έχω επικοινωνήσει και μέσω chat για το θέμα, αλλά καμία απάντηση δεν πήρα(έως τώρα που σας γράφω). Αναφέρομαι στο πρόβλημα αδυναμίας σύνδεσης στο my account ως συνδρομητής δορυφορικης τηλεόρασης. Ούτε πρόσβαση στις υπηρεσίες μου μπορώ να έχω, ούτε εικόνα του λογαριασμού μου ο οποίος λογικά θα λήγει και τέλος του τρέχοντος μήνα. Πώς μπορώ να παραλάβω το λογαριασμό μου; Πότε θα είναι λειτουργική και πάλι η υπηρεσία; Ευχαριστώ
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,584
Καλησπέρα. Έχω επικοινωνήσει και μέσω chat για το θέμα, αλλά καμία απάντηση δεν πήρα(έως τώρα που σας γράφω). Αναφέρομαι στο πρόβλημα αδυναμίας σύνδεσης στο my account ως συνδρομητής δορυφορικης τηλεόρασης. Ούτε πρόσβαση στις υπηρεσίες μου μπορώ να έχω, ούτε εικόνα του λογαριασμού μου ο οποίος λογικά θα λήγει και τέλος του τρέχοντος μήνα. Πώς μπορώ να παραλάβω το λογαριασμό μου; Πότε θα είναι λειτουργική και πάλι η υπηρεσία; Ευχαριστώ
Καλησπέρα p4709.

Ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας

Για είσοδο στο my account θα χρειαστεί να επισκεφτείς τη σελίδα https://www.wind.gr/gr/mywind/cauthnp/msisdn/ και να επιλέξεις την επιλογή
"Αν έχεις μόνο υπηρεσία EON τηλεόρασης, μπες στο Nova account εδώ με το Όνομα Χρήστη και τον Κωδικό σου"

Αυτό θα σε οδηγήσει στο: https://www.wind.gr/gr/mywind/cauthnp/credentials/ όπου θα κάνεις είσοδο με τα στοιχεία του my account σου.

Εάν δεν θυμάσαι τα στοιχεία σύνδεσης, έχεις τη δυνατότητα επαναφοράς του κωδικού, επιλέγοντας "Έχω ξεχάσει το όνομα ή/και τον κωδικό χρήστη"

Εάν με αυτό το τρόπο δε μπορέσεις να πραγματοποιήσεις είσοδο παρακαλούμε ενημερώσε μας με προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να προχωρήσουμε σε επιπλέον ελέγχους.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου

Γαρυφαλιά, Nova Support
 

p4709

New member
5 October 2018
45
Καλησπέρα p4709.

Ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας

Για είσοδο στο my account θα χρειαστεί να επισκεφτείς τη σελίδα https://www.wind.gr/gr/mywind/cauthnp/msisdn/ και να επιλέξεις την επιλογή
"Αν έχεις μόνο υπηρεσία EON τηλεόρασης, μπες στο Nova account εδώ με το Όνομα Χρήστη και τον Κωδικό σου"

Αυτό θα σε οδηγήσει στο: https://www.wind.gr/gr/mywind/cauthnp/credentials/ όπου θα κάνεις είσοδο με τα στοιχεία του my account σου.

Εάν δεν θυμάσαι τα στοιχεία σύνδεσης, έχεις τη δυνατότητα επαναφοράς του κωδικού, επιλέγοντας "Έχω ξεχάσει το όνομα ή/και τον κωδικό χρήστη"

Εάν με αυτό το τρόπο δε μπορέσεις να πραγματοποιήσεις είσοδο παρακαλούμε ενημερώσε μας με προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να προχωρήσουμε σε επιπλέον ελέγχους.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου

Γαρυφαλιά, Nova Support
Μια από τα ίδια. Βγαίνει μια καρτέλα αδυναμίας σύνδεσης. Να προσπαθήσω αργότερα. Παίζει ρόλο ότι δεν έχω πρόγραμμα eon ή eon+ αλλά είμαι με nova full pack? Μέχρι τέλος Δεκεμβρίου δεν είχα κάποιο πρόβλημα.
 

stamosford

New member
22 December 2011
6
καλησπερα.
εχω το ιδιο προβλημα με τον p4709
ολα αυτα που γραφεται για εισοδο στο my account τα κανω καθε ημερα. Χωρις αποτελεσμα.Σας εχω στειλει προσωπικο μηνυμα
 
  • Like
Reactions: gagan1967

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,584
καλησπερα.
εχω το ιδιο προβλημα με τον p4709
ολα αυτα που γραφεται για εισοδο στο my account τα κανω καθε ημερα. Χωρις αποτελεσμα.Σας εχω στειλει προσωπικο μηνυμα
Καλησπέρα stamosford.

Ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας

Εφόσον με αυτό το τρόπο δε μπορεί να πραγματοποιηθεί είσοδος παρακαλούμε ενημερώσε μας με προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να προχωρήσουμε σε επιπλέον ελέγχους.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου

Γαρυφαλιά, Nova Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,584
Μια από τα ίδια. Βγαίνει μια καρτέλα αδυναμίας σύνδεσης. Να προσπαθήσω αργότερα. Παίζει ρόλο ότι δεν έχω πρόγραμμα eon ή eon+ αλλά είμαι με nova full pack? Μέχρι τέλος Δεκεμβρίου δεν είχα κάποιο πρόβλημα.
Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να προχωρήσουμε σε επιπλέον ελέγχους;

Γαρυφαλιά, Nova Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,584
σας εχω στειλει προσωπικο μηνυμα
Εχουμε λάβει και απαντήσει σε προσωπικό σου μήνυμα.

Παραμένουμε στη διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γαρυφαλιά, Nova Support
 

kataras

AVClub Enthusiast
18 October 2011
1,171
και γω που σας ενημερωσα ακομα κανετε τις σχετικες ενεργειες γιαελεγχο εδω και μια βδομαδα

δυστυχως εχετε αποτυχει οικτρα για ενα τετοιο θεμα συνδεσης στον λογαριασμο μας. ΛΥΣΤΕ ΤΟ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ δεν μπορουμε καν να χρησιμοποιησουμε το νοβαεξοχικο καιπρεπει να τηλεφωνουμε συνεχεια
με την εξυπηρετηση ΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ ΤΙΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΑΣ?
 

kevin7

New member
5 June 2016
28
Καλησπέρα κι από εμένα,

σε συνέχεια και των προηγούμενων συνδρομητών με μόνο δορυφορικό, υπάρχει κάποια επίσημη ενημέρωση για το πότε θα είναι λειτουργικό πάλι το myaccount προκειμένου να διαχειριζόμαστε το nova εξοχικό εμείς που δεν έχουμε ιντερνετ στα χωριά μας??? ή θα πρέπει να πληρώνουμε το πανάκριβο τηλ εξυπηρέτησης?
 
  • Like
Reactions: gagan1967

p4709

New member
5 October 2018
45
Καλησπέρα κι από εμένα,

σε συνέχεια και των προηγούμενων συνδρομητών με μόνο δορυφορικό, υπάρχει κάποια επίσημη ενημέρωση για το πότε θα είναι λειτουργικό πάλι το myaccount προκειμένου να διαχειριζόμαστε το nova εξοχικό εμείς που δεν έχουμε ιντερνετ στα χωριά μας??? ή θα πρέπει να πληρώνουμε το πανάκριβο τηλ εξυπηρέτησης?
Εμένα μου είπαν βάζω λάθος username. Το οποίο το χρησιμοποιώ από την πρώτη μέρα έναρξης του my account. Προσφέρθηκαν να μου στείλουν το σωστό ( λέω μου ήρθε το Αλτσχάιμερ ) αλλά δε μπόρεσαν γιατί λέει δεν έχω κινητό καταχωρημένο. Στο my account μέχρι τέλος Δεκεμβρίου εννοείται έβλεπα κανονικά όλα τα στοιχεία της συνδρομής μου αλλά και τα προσωπικά μου στοιχεια ΜΕ το κινητό μου. Τα παρατάω. Ένα μήνα αυτό το πρόβλημα.
 

valkal19

Senior Member
12 October 2021
394
Εγω βλεπω γενικα απο εξυπηρετηση σε οτιδηποτε η αναμονη ειναι μεγαλη μεχρι και η Wind που την κραζαμε καλυτερη ηταν στο να ασχοληθει. Εγω τηλεφωνο δεν εχω μια βδομαδα και μια βδομαδα το κοιτανε. Για να ερθει τεχνικος ουτε λογος. Καλα αρχισαμε στη νεα νοβα.
 

p4709

New member
5 October 2018
45
Να καταλάβω και να κάνω υπομονή σε κάτι το οποίο προέκυψε από λάθος; Δυσλειτουργία ενοποίησης; Νέα φόρμα στο my account? Ναι, να το κάνω.
Όμως όταν μου απαντάει κάποιος ότι μετά από έλεγχο στο λογαριασμό σου δε συμφωνούν τα στοιχεία που εγώ έχω καταχωρήσει ως username και αριθμό κινητού τότε το πράγμα ξεφεύγει. Πώς γίνεται να μη συμφωνούν τα στοιχεία μου στο my account. Πως στο λογαριασμό μου βρίσκονται άλλα στοιχεία; Πώς μπήκαν; Από ποιον; Και τα δικά μου στοιχεία που ήταν αποθηκευμένα στο δικό σας my account που πήγαν; Διαγραφηκαν; Πως αλλάχτηκαν;
 
  • Like
Reactions: gagan1967

kevin7

New member
5 June 2016
28
Διαβάζοντας λοιπόν και τα σχόλια των υπολοίπων συμπέρασμα είναι ότι μέσω των προσωπικών μηνυμάτων το μόνο που γίνεται είναι να κερδίσει χρόνο το τμήμα εξυπηρέτησης χωρίς να δίνεται λύση ή μια σαφής απάντηση για το τι μέλλει γενέσθαι με το myaccount των δορυφορικών, το αφήνουμε στο έλεος και ότι γίνει! Πραγματικά είστε φαινόμενο Μη Εξυπηρέτησης πελατών! Το ότι κάποιος είχε στο ίδιο ΑΦΜ κάποια εποχή πχ Free 2 go κάπου στο 2000 ενώ nova δορυφορική το 2018 με συγκεκριμένο username δεν σας καθιστά σοβαρή εταιρία με το να λέτε στον έναν και στον άλλον ότι κάτι έχουμε κάνει λάθος!!!
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,584
και γω που σας ενημερωσα ακομα κανετε τις σχετικες ενεργειες γιαελεγχο εδω και μια βδομαδα

δυστυχως εχετε αποτυχει οικτρα για ενα τετοιο θεμα συνδεσης στον λογαριασμο μας. ΛΥΣΤΕ ΤΟ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ δεν μπορουμε καν να χρησιμοποιησουμε το νοβαεξοχικο καιπρεπει να τηλεφωνουμε συνεχεια
με την εξυπηρετηση ΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ ΤΙΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΑΣ?
Καλησπέρα κι από εμένα,

σε συνέχεια και των προηγούμενων συνδρομητών με μόνο δορυφορικό, υπάρχει κάποια επίσημη ενημέρωση για το πότε θα είναι λειτουργικό πάλι το myaccount προκειμένου να διαχειριζόμαστε το nova εξοχικό εμείς που δεν έχουμε ιντερνετ στα χωριά μας??? ή θα πρέπει να πληρώνουμε το πανάκριβο τηλ εξυπηρέτησης?
Καλησπέρα σας,

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως η υπηρεσία εξοχικό δεν είναι πλέον εμπορικά διαθέσιμη και συνεπώς δεν υποστηρίζεται μέσω του myNOVA.

Μπορείτε να μας στείλετε σε ένα pm τα στοιχεία σας ώστε να προχωρήσουμε μαζί την αλλαγή.

Εναλλακτικά μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας οποιαδήποτε στιγμή στο 13700 χωρίς χρέωση.

Εγω βλεπω γενικα απο εξυπηρετηση σε οτιδηποτε η αναμονη ειναι μεγαλη μεχρι και η Wind που την κραζαμε καλυτερη ηταν στο να ασχοληθει. Εγω τηλεφωνο δεν εχω μια βδομαδα και μια βδομαδα το κοιτανε. Για να ερθει τεχνικος ουτε λογος. Καλα αρχισαμε στη νεα νοβα.
Κατανοούμε την αναστάτωση που έχει προκύψει λόγω του τεχνικού ζητήματος που έχει παρουσιαστεί στην υπηρεσία σου, καθώς και τη δυσκολία που δημιουργείται στην καθημερινή σου επικοινωνία.

Θα θέλαμε να σε διαβεβαιώσουμε πως έχουν δρομολογηθεί όλες οι απαραίτητες ενέργειες από την πλευρά μας και το συντομότερο θα υπάρξει ανάλογη ενημέρωση στα διαθέσιμα τηλέφωνα επικοινωνίας.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Γιώργος, Nova Support