Συγκριτικο τεχνολογιων DLP-SXRD :Εντυπωσεις-Φωτογραφιες

18 June 2006
7,544
Να ευχαριστησω κι εγω με τη σειρα μου το Μιλτο για την ΑΨΟΓΗ φιλοξενια και την διαθεση του να βοηθησει σε οτι κι αν ζητησαμε !!!!

Ο χωρος του ισως και ιδανικος για τετοιου ειδους συναντησεις και σιγουρα ιδανικος για εκεινον , να απολαμβανει το πολυ ωραιο σετ απ του !!!


Οσον αφορα τωρα τη συγκριση λεω απο την αρχη οτι overall τα μηχανηματα απο εμενα παιρνουν Χ.

Και σαφως υπαρχουν λογοι γι'αυτο το αποτελεσμα.

Εαν ξεκινησω με τα των μηχανακιων, αφηνωντας εξω την εικονα που αναπαραγουν, το ενα εχει εξωτερικο σκειλερ, αλλα εχει πολυ μεγαλο προβλημα και δυσκολια τοποθετησης, οποτε το ενα αβανταζ "σβηνετε" απο το ντισαβανταζ του.
Ενα μικρο προβαδισμα θα δωσω στον οπτομα για το φως του που ειναι σαφως περισσοτερο , και σαφως ειναι κατεμε must, και λογο του hd υλικου αλλα και του οτι οι περισσοτεροι απο εμας δεν εχουμε dark rooms οποτε θελουμε φως να ανισταθμισουμε λιγο τα πραγματα.

Οσον αφορα το χρωματικο και την αμεση συγκριση του δυο πραγματακια.
Το σιγουρο για μενα ειναι οτι οι διαφορες που ειχαν , θα ηταν λιγοτερο διακριτες απο πολλους , εαν δεν παιζαν ετσι ο ενας ταυτοχρονα με τον αλλον.
Το θεμα τωρα ειναι κατα ποσο κοιταξαμε τις διαφορες αυτες η ειδαμε κατι αλλο.
Για μενα οι διαφορες δεν ηταν στα χρωματα γενικως, αλλα στη θερμοκρασια, στο κατω ακρο τους και ψηλα.

Ο Μανωλης που ανελαβε να ρυθμισει τους δυο προβολεις , πιστευω οτι εκανε πολυ καλη δουλεια οσον αφορα τη συγκριση τους. Κι αυτο γιατι...

Ουσιαστικα οταν θελουμε να δουμε και να συγκρινουμε δυο προβολεις, μας ενδιαφερει να μην χανουν απο καποιους παραγοντες.
Ενας βασικος ειναι η ευκρινεια. Κομματια της ευκρινειας ειναι η αναλυση , το σαρπνες,το greyscale κι αλλα.
Η αναλυση στο συγκεκριμενο συγκριτικο ηταν η ιδια, αρα οτι διαφορες υπηρχαν ηταν λογο πανελ ( υπηρχαν αλλα ελαχιστες κατεμε υπερ του οπτομα).
Το σαπρνες επισης σε που καλα επιπεδα και στους δυο που σημαινει οτι εχουν αξιοπρεπεις φακους, ισως λιγο καλυτερος του σονυ , αλλα παλι στο θεμα σαρπνες θα κλινω λιγο υπερ του οπτομα (dlp).
Οσον αφορα το grayscale, κι εκει ειναι που λεω οτι ο Μανωλης επραξε σωστα, ηταν παρα πολυ καλο και στους δυο. Κι αυτο οφειλε να κανει για να μην δωσει προβαδισμα σε κανεναν απο τους δυο .
Για μενα καλα εκανε και δεν παρασειρθηκε απο την οποια μεταβολη στα χαμηλα θα μπορουσε να ειχε κανει για να διορθωσει το μαυρο του οπτομα, διοτι σε αυτη την περιπτωση θα επηρεαζε , ισως και αρνητικα το greyscale του.

Η συγκλιση του περλ ηταν πολυ καλη και κανενας λογος περι "θολουρας". Οποιοι το αναφερουν, καλα θα κανουν να βρουν ενα μηχανημα να το ξαναδουν.

Υπαρχει ενα σημειο στο οποιο θα ηθελα να σταθω, που με "ενοχλει" στον περλ.
Η χρηση της αυτοματης ιριδας εχει σαν αποτελεσμα στην απεικονιζομενη πληροφορια. Και χαμηλα και ψηλα.
Πολλες φορες , και μιλω σε κινουμενη εικονα, χανω πληροφορια και δεν μου αρεσει καθολου. Βεβαια κερδιζω σε μαυρο θα μου πειτε, αλλα εμενα δεν μου αρεσει.
Στην μια περιπτωση,χαμηλα, κερδιζω σε μαυρο και χανω πληροφορια(ουσιαστικα δε χανω, αλλα ειναι υποφωτισμενη σε σχεση με το συνολο και το ματι δεν προλαβαινει να προσαρμοστει), στην αλλη ομως, ψηλα, τι κερδιζω? Φωτεινοτητα? Δε νομιζω. Αντιθετως. Κλιπαρει γρηγορα καποια χρωματα και δεν χανω μονο πληροφορια , χανω και λευκο.
Αυτο που καποιοι περιεγραψαν σαν λαθος κοντραστ, δυστυχως πιστευω οτι ειναι θεμα αυτοματης ιριδας και ευκολου κλιπαρισματος στα ψηλα. Οχι σε ολα τα χρωματα, αλλα στα "αδυναμα" . Αυτο σε κανει και κατεβαζεις το κοντραστ σε λαθος επιπεδα και χανεις και σε φως. Οποτε πας για μαλι και βγαινεις κουρεμενος που λενε.

Anyway , αυτο ειναι γουστο και περι ορεξεως. Εμενα παντως δεν μου αρεσει. Σε αλλους ναι. Εφοσον ο προβολεας εχει επιλογη για αυτο, δεν θα το καταλογισω στα πλην του, αλλα η εικονα του θα αλλαξει αρκετα , αν δεν κανεις χρηση της αυτοματης ιριδας.

Επισης περι αυτοματης ιριδας, καποιος ανεφερε οτι η λειτουργεια της δεν ειναι σωστη σε στατικη εινονα ( pause ). Δεν θυμαμαι ποιος ηταν, αλλα αν θελει ας μας εξηγησει γιατι.
Διοτι αν ισχυει αυτο, πρωτον δεν το καταλαβαινω, και δευτερον τι γινεται σε ενα πλανο το οποιο ειναι σταθερο. Δεν ειναι ολα κινουμενα τα πλανα μεσα σε μια ταινια.....

Ξεχασα, ενα συν ακομα στον deinterlacer και στην κινηση του σονυ !


Καλημέρα σε όλους!!!

Διαβάζω με πολλή προσοχή το θέμα και τις παρατηρήσεις σας!!!...και ομολογώ ότι ζήλεψα που δεν ήρθα....
είμαι σίγουρος ότι το συγκριτικό ήταν άψογο και τα αποτέλεσματα ήταν πολύ χρήσιμα...

Μια ερώτηση στον Χρήστο:
Χρήστο σαν αποτέλεσμα έδωσες Χ ,όμως η αίσθηση που μου έδωσε-στην συνέχεια-το post σου με τις αναλυτικές παρατηρήσεις σου είναι ότι "κλείνεις" υπέρ του optoma....κάνω λάθος????

αυτό το ρωτώ για να καταλάβω...
 

Browser

AVClub Fanatic
17 June 2006
10,575
Οχι Νασο, δεν κανεις λαθος.

Αν επρεπε να αγορασω εναν απο τους δυο, τον 81 θα επερνα.

Εαν με ρωταγε ενας τριτος, θα επρεπε να βγαλω απο τη κριση μου τα προσωπικα μου "αρεσει" και θα επρεπε να πω αντικειμενικα .
Εκει θα του ελεγα παρε οποιον απο τους δυο !!
( Βεβαια θα επρεπε ο χωρος του να δεχετε τις ιδιοτροπιες εγκαταστασης του 81 )

Καλημερα !
 
Παρόλα όσα γράψαμε, έχω την αίσθηση, ότι δεν είχαμε την εικόνα που θα θέλαμε.
Ακούστηκε (δεν θυμάμαι ποιος) και το ανέφερα ότι δεν είχαμε πληροφορία κάτω από τα 20 IRE. Για μένα είναι πολύ πιθανό γιατί στο van Helsing στη γνωστή σκηνή με το δρομάκι την Παναγία των Παρισίων κλπ στο δερμάτινο του τύπου δεν έβλεπες παρά ένα μαύρο επίπεδο, καμία σκιά. Σε άλλα συγκριτικά που έχουμε κάνει τις έχω δει.
Άρα ένα θέμα είναι τι γίνεται και με τις καινούργιες πηγές (λέγε με HD-DVD Ή Blue Ray).
Σίγουρα δεν είμαι ικανοποιημένος. Μοιάζουν σαν να θέλουν τα δύο στρατόπεδα να πασάρουν ότι νάνε, μόνο και μόνο επειδή νομίζουν ότι θα φάει την πίτα το άλλο στρατόπεδο.
Αν μπορούσαμε να έχουμε μία αίσθηση,για το μαύρο, θα ανέφερα τα λόγια του Μίλτου «Με HTPC ο perl πετάει».
 

Browser

AVClub Fanatic
17 June 2006
10,575
Πληροφορια υπηρχε. Πολυ απλα στον περλ δεν ηταν ευδιακριτη. Τον λογο νομιζω τον ανεφερα παραπανω.

Οσον αφορα το δευτερο, με HTPC πετανε ολα τα μηχανακια, και ο 81 !
 
18 June 2006
7,544
Οχι Νασο, δεν κανεις λαθος.

Αν επρεπε να αγορασω εναν απο τους δυο, τον 81 θα επερνα.

Εαν με ρωταγε ενας τριτος, θα επρεπε να βγαλω απο τη κριση μου τα προσωπικα μου "αρεσει" και θα επρεπε να πω αντικειμενικα .
Εκει θα του ελεγα παρε οποιον απο τους δυο !!
( Βεβαια θα επρεπε ο χωρος του να δεχετε τις ιδιοτροπιες εγκαταστασης του 81 )

Καλημερα !

thanks φίλος!!!!
 

Babis K.

Super Moderator
Staff member
17 June 2006
28,617
Αθήνα
Πολύ ωραία όσα είπαν τα παιδιά παραπάνω και συμφωνώ με τα περισσότερα.
ΠΗ μεγαλύτερη έκπληξή μου σ´αυτό το συγκριτικό ήταν η ελάχιστη υπεροχή του Optoma στην ευκρίνεια... Περίμενα πολύ μαγαλύτερη διαφορά.
Κατά τα άλλα, μου άρεσε το μαύρο του Pearl αλλά δεν μου άρεσε καθόλου το λευκό του... Πολύ μουντό.
Το αντίθετο ακριβώς έγινε με τον Οptoma. Πολύ καλό λευκό, γκριζαρισμένο μαύρο. Στα υπέρ του Optoma και η φωτεινότητα.
Γενικά δύο κορυφαίοι προβολείς, με διαφορετικό προσανατολισμό.Η επιλογή του ενός ή του άλλου εξαρτάται από την προτίμηση του καθενός και από το υλικό που βλέπει συνήθως.
Ο Pearl μου φάνηκε καλύτερη επιλογή για θέαση ταινιών και ο Optoma καλύτερη επιλογή σαν All around προβολέας. ´
 
18 June 2006
812
Η μεγαλύτερη έκπληξή μου σ´αυτό το συγκριτικό ήταν η ελάχιστη υπεροχή του Optoma στην ευκρίνεια...Η επιλογή του ενός ή του άλλου εξαρτάται από την προτίμηση του καθενός και από το υλικό που βλέπει συνήθως.
Ο Pearl μου φάνηκε καλύτερη επιλογή για θέαση ταινιών και ο Optoma καλύτερη επιλογή σαν All around προβολέας. ´

:fahne90: -bye-

Σωστος ο Μπαμπινος...;) -bye-
 

mtsamb

New member
28 June 2006
9
Καλησπερα,
εχοντας καταθεση ολοι οι παρευρισκομενοι τις αποψεις τους, αφου τους ευχαριστησω που μας τιμησαν με την παρουσια τους θα ηθελα και γω να συμφωνησω οτι οι διαφορες αναμεσα στους δυο προβολεις ηταν πολυ μικρες.
Αν ο sony ειχε λιγο καλυτερο μαυρο η ο optoma λιγο περισοτερη λεπτομερεια χαμηλα νομιζω οτι εχει να κανει με τα γουστα του καθενος απο εμας.
Τελος θελω να συμπληρωσω οτι ο pearl παιζοντας με pc δεν εχει καμια σχεση με αυτο που ειδαμε προχθες.
Κλεινοντας θελω να ευχαριστησω τον Μανωλη για τις ωρες (αρκετες) που διεθεσε για τις ρυθμισεις , τον Τακη και τον Γιαννη για την οργανωση.
 

takisot

Μέλος Δ.Σ.
Staff member
17 June 2006
27,820
Παλλήνη
Μιλτο καλωσηρθες και επισημα στο Avclub!
Ο προσεγμενος χωρος σου βοηθησε παρα πολυ στο να αναδειχθουν οι οποιες διαφορες μεταξυ των μηχανηματων.
Παντως συμφωνω 100% για το HTPC: Παραμενει η κορυφαια πηγη τοσο σε SD οσο και σε HD! Απλα να σου πω οτι ανυπομονω να αναβαθμισω το δικο μου γιατι οταν ειδα πως επαιζαν τα HD-DVD στο δικο σου συστημα, "επαθα"!
 

Zeb

AVClub Addicted Member
11 January 2007
1,876
Βάρη
Ένα μεγάλο ευχαριστώ από εμένα και νομίζω και από όλα τα παιδιά για τη φιλοξενία σου και καλως ήρθες (και ψηφιακά) στην παρέα μας...
 

Browser

AVClub Fanatic
17 June 2006
10,575
Καλησπερα,
εχοντας καταθεση ολοι οι παρευρισκομενοι τις αποψεις τους, αφου τους ευχαριστησω που μας τιμησαν με την παρουσια τους θα ηθελα και γω να συμφωνησω οτι οι διαφορες αναμεσα στους δυο προβολεις ηταν πολυ μικρες.
Αν ο sony ειχε λιγο καλυτερο μαυρο η ο optoma λιγο περισοτερη λεπτομερεια χαμηλα νομιζω οτι εχει να κανει με τα γουστα του καθενος απο εμας.
Τελος θελω να συμπληρωσω οτι ο pearl παιζοντας με pc δεν εχει καμια σχεση με αυτο που ειδαμε προχθες.
Κλεινοντας θελω να ευχαριστησω τον Μανωλη για τις ωρες (αρκετες) που διεθεσε για τις ρυθμισεις , τον Τακη και τον Γιαννη για την οργανωση.


Μιλτο καλως ορισες και καλη συνεχεια !!

Να σε διαβαζουμε :grinning-smiley-043
 

takisot

Μέλος Δ.Σ.
Staff member
17 June 2006
27,820
Παλλήνη
...εστω και καθυστερημενα, ορισμενες φωτο απο το event:

-Καστρουνης και Browser επι τω εργω:




-Οι πηγες μας:




-Ο pearl με πατεντα απο χαρτονακι για masking της μισης οθονης:

 

Mihalis S.

Supreme Member
19 June 2006
3,497
Ολο πατέντες είναι αυτά τα παιδιά! Εμ δεν θα καταφέρω να έρθω σε ένα συγκριτικό, σε ένα....
 
Οι πιο καλές πατέντες είναι με χαρτόνια, καρφιά, σύρματα, λαστιχάκια και σπάγγους.
Είναι σχεδόν θεμελιώδης νόμος της μηχανικής.
Και μάλιστα οι Έλληνες διαπρέπουν σε τέτοιου είδους πατέντες. :fahne90:
 

ΜΗΤΣ

Supreme Member
19 June 2006
3,418
Athens, Greece
Οι πιο καλές πατέντες είναι με χαρτόνια, καρφιά, σύρματα, λαστιχάκια και σπάγγους.
Είναι σχεδόν θεμελιώδης νόμος της μηχανικής.
Και μάλιστα οι Έλληνες διαπρέπουν σε τέτοιου είδους πατέντες. :fahne90:

Mάλιστα πρέπει να κατοχυρώσουμε και μερικές ως πνευματική ιδιοκτησία!:flipout:
 
22 June 2006
34,741
NEO HRAKLEIO
Re: Απάντηση: Συγκριτικο τεχνολογιων DLP-SXRD :Εντυπωσεις-Φωτογραφιες

Θα ήθελα να ρωτήσω ,....οι εκτιμήσεις που δώσαμε γραπώς, υπάρχει περίπτωση να βγούν στον αέρα;

Γιαννη στη τεταρτη σελιδα αναφερω τα¨"γρηγορα" αποτελεσματα που βγηκαν.
Δυστυχως το δειγμα ειναι μικρο (δεν ψηφισαν ολοι) και οπως ειπα οταν εκανα την καταμετρηση , οι περισσοτεροι συμφωνουν οτι o PEARL εχει καλυτερο μαυρο και κινηση (οριακα) και ο Οπτομα φωτεινοτητα και ευκρινεια (πολυ οριακα).

Αν θελετε νουμερα θα τα βαλω κι αυτα .