ΝΑΣΟΣ ΜΑΝΙΑΤΗΣ
Supreme Member
- 18 June 2006
- 7,544
Να ευχαριστησω κι εγω με τη σειρα μου το Μιλτο για την ΑΨΟΓΗ φιλοξενια και την διαθεση του να βοηθησει σε οτι κι αν ζητησαμε !!!!
Ο χωρος του ισως και ιδανικος για τετοιου ειδους συναντησεις και σιγουρα ιδανικος για εκεινον , να απολαμβανει το πολυ ωραιο σετ απ του !!!
Οσον αφορα τωρα τη συγκριση λεω απο την αρχη οτι overall τα μηχανηματα απο εμενα παιρνουν Χ.
Και σαφως υπαρχουν λογοι γι'αυτο το αποτελεσμα.
Εαν ξεκινησω με τα των μηχανακιων, αφηνωντας εξω την εικονα που αναπαραγουν, το ενα εχει εξωτερικο σκειλερ, αλλα εχει πολυ μεγαλο προβλημα και δυσκολια τοποθετησης, οποτε το ενα αβανταζ "σβηνετε" απο το ντισαβανταζ του.
Ενα μικρο προβαδισμα θα δωσω στον οπτομα για το φως του που ειναι σαφως περισσοτερο , και σαφως ειναι κατεμε must, και λογο του hd υλικου αλλα και του οτι οι περισσοτεροι απο εμας δεν εχουμε dark rooms οποτε θελουμε φως να ανισταθμισουμε λιγο τα πραγματα.
Οσον αφορα το χρωματικο και την αμεση συγκριση του δυο πραγματακια.
Το σιγουρο για μενα ειναι οτι οι διαφορες που ειχαν , θα ηταν λιγοτερο διακριτες απο πολλους , εαν δεν παιζαν ετσι ο ενας ταυτοχρονα με τον αλλον.
Το θεμα τωρα ειναι κατα ποσο κοιταξαμε τις διαφορες αυτες η ειδαμε κατι αλλο.
Για μενα οι διαφορες δεν ηταν στα χρωματα γενικως, αλλα στη θερμοκρασια, στο κατω ακρο τους και ψηλα.
Ο Μανωλης που ανελαβε να ρυθμισει τους δυο προβολεις , πιστευω οτι εκανε πολυ καλη δουλεια οσον αφορα τη συγκριση τους. Κι αυτο γιατι...
Ουσιαστικα οταν θελουμε να δουμε και να συγκρινουμε δυο προβολεις, μας ενδιαφερει να μην χανουν απο καποιους παραγοντες.
Ενας βασικος ειναι η ευκρινεια. Κομματια της ευκρινειας ειναι η αναλυση , το σαρπνες,το greyscale κι αλλα.
Η αναλυση στο συγκεκριμενο συγκριτικο ηταν η ιδια, αρα οτι διαφορες υπηρχαν ηταν λογο πανελ ( υπηρχαν αλλα ελαχιστες κατεμε υπερ του οπτομα).
Το σαπρνες επισης σε που καλα επιπεδα και στους δυο που σημαινει οτι εχουν αξιοπρεπεις φακους, ισως λιγο καλυτερος του σονυ , αλλα παλι στο θεμα σαρπνες θα κλινω λιγο υπερ του οπτομα (dlp).
Οσον αφορα το grayscale, κι εκει ειναι που λεω οτι ο Μανωλης επραξε σωστα, ηταν παρα πολυ καλο και στους δυο. Κι αυτο οφειλε να κανει για να μην δωσει προβαδισμα σε κανεναν απο τους δυο .
Για μενα καλα εκανε και δεν παρασειρθηκε απο την οποια μεταβολη στα χαμηλα θα μπορουσε να ειχε κανει για να διορθωσει το μαυρο του οπτομα, διοτι σε αυτη την περιπτωση θα επηρεαζε , ισως και αρνητικα το greyscale του.
Η συγκλιση του περλ ηταν πολυ καλη και κανενας λογος περι "θολουρας". Οποιοι το αναφερουν, καλα θα κανουν να βρουν ενα μηχανημα να το ξαναδουν.
Υπαρχει ενα σημειο στο οποιο θα ηθελα να σταθω, που με "ενοχλει" στον περλ.
Η χρηση της αυτοματης ιριδας εχει σαν αποτελεσμα στην απεικονιζομενη πληροφορια. Και χαμηλα και ψηλα.
Πολλες φορες , και μιλω σε κινουμενη εικονα, χανω πληροφορια και δεν μου αρεσει καθολου. Βεβαια κερδιζω σε μαυρο θα μου πειτε, αλλα εμενα δεν μου αρεσει.
Στην μια περιπτωση,χαμηλα, κερδιζω σε μαυρο και χανω πληροφορια(ουσιαστικα δε χανω, αλλα ειναι υποφωτισμενη σε σχεση με το συνολο και το ματι δεν προλαβαινει να προσαρμοστει), στην αλλη ομως, ψηλα, τι κερδιζω? Φωτεινοτητα? Δε νομιζω. Αντιθετως. Κλιπαρει γρηγορα καποια χρωματα και δεν χανω μονο πληροφορια , χανω και λευκο.
Αυτο που καποιοι περιεγραψαν σαν λαθος κοντραστ, δυστυχως πιστευω οτι ειναι θεμα αυτοματης ιριδας και ευκολου κλιπαρισματος στα ψηλα. Οχι σε ολα τα χρωματα, αλλα στα "αδυναμα" . Αυτο σε κανει και κατεβαζεις το κοντραστ σε λαθος επιπεδα και χανεις και σε φως. Οποτε πας για μαλι και βγαινεις κουρεμενος που λενε.
Anyway , αυτο ειναι γουστο και περι ορεξεως. Εμενα παντως δεν μου αρεσει. Σε αλλους ναι. Εφοσον ο προβολεας εχει επιλογη για αυτο, δεν θα το καταλογισω στα πλην του, αλλα η εικονα του θα αλλαξει αρκετα , αν δεν κανεις χρηση της αυτοματης ιριδας.
Επισης περι αυτοματης ιριδας, καποιος ανεφερε οτι η λειτουργεια της δεν ειναι σωστη σε στατικη εινονα ( pause ). Δεν θυμαμαι ποιος ηταν, αλλα αν θελει ας μας εξηγησει γιατι.
Διοτι αν ισχυει αυτο, πρωτον δεν το καταλαβαινω, και δευτερον τι γινεται σε ενα πλανο το οποιο ειναι σταθερο. Δεν ειναι ολα κινουμενα τα πλανα μεσα σε μια ταινια.....
Ξεχασα, ενα συν ακομα στον deinterlacer και στην κινηση του σονυ !
Καλημέρα σε όλους!!!
Διαβάζω με πολλή προσοχή το θέμα και τις παρατηρήσεις σας!!!...και ομολογώ ότι ζήλεψα που δεν ήρθα....
είμαι σίγουρος ότι το συγκριτικό ήταν άψογο και τα αποτέλεσματα ήταν πολύ χρήσιμα...
Μια ερώτηση στον Χρήστο:
Χρήστο σαν αποτέλεσμα έδωσες Χ ,όμως η αίσθηση που μου έδωσε-στην συνέχεια-το post σου με τις αναλυτικές παρατηρήσεις σου είναι ότι "κλείνεις" υπέρ του optoma....κάνω λάθος????
αυτό το ρωτώ για να καταλάβω...