Το Blue Sky στην χειρουργική κλίνη.

SHERPA

Supreme Member
18 June 2006
3,450
Βέροια
Ρε συ Μαρουγκάιβερ πήραξες το ΒS και το χάλασες μάνα 'μ!:grinning-smiley-043

Εγώ συμφωνάω με τον Μαρουγκάιβερ.
Το BS δεν έχει τίποτα...
Φυσικά υπάρχουν και ακριβά πλέυερς που δεν έχουν τίποτα!
Παρά μόνον ιλουστρασιόν κουτιά...

Νίκ, άντε γειά...
 

Μ.Τζωρτζάκης - MTZ audio

AVClub Addicted Member
17 June 2006
1,891
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Να με συγχωρείτε κι εμένα , αλλά συμφωνώ μέχρι κεραίας με τον Μαρούγκα

@ VaSiLiS-T
Φίλε θα χαρώ να σε γνωρίσω απο κοντά και να ακούσεις τι μπορεί και τι δέν μπορεί ένα 50αρι (απείραχτο) να κάνει , με ένα σχετικά μικρό ηχείο με ένα 8ιντσο 85.5 dB περίπου - πάντως σε αυτό το σύστημα 3 BS (δυο κίτρινα και ένα σχεδόν περτικαλί ) δέν κατάφεραν ούτε το 30%
 

Larry

Μέλος Δ.Σ.
Staff member
17 June 2006
20,873
Να με συγχωρείτε κι εμένα , αλλά συμφωνώ μέχρι κεραίας με τον Μαρούγκα

@ VaSiLiS-T
Φίλε θα χαρώ να σε γνωρίσω απο κοντά και να ακούσεις τι μπορεί και τι δέν μπορεί ένα 50αρι (απείραχτο) να κάνει , με ένα σχετικά μικρό ηχείο με ένα 8ιντσο 85.5 dB περίπου - πάντως σε αυτό το σύστημα 3 BS (δυο κίτρινα και ένα σχεδόν περτικαλί ) δέν κατάφεραν ούτε το 30%

με σχεδον περτικαλι δεν κανουμε δουλεια....λυπαμαι πρεπει να ειναι κουρδισμενο πορτοκαλι για να παιζει


παντως αν θες κανονιζω μαζωξη να κανουμε ενα τεστακι τρελλο ειστε?
 

Μ.Τζωρτζάκης - MTZ audio

AVClub Addicted Member
17 June 2006
1,891
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
με σχεδον περτικαλι δεν κανουμε δουλεια....λυπαμαι πρεπει να ειναι κουρδισμενο πορτοκαλι για να παιζει


παντως αν θες κανονιζω μαζωξη να κανουμε ενα τεστακι τρελλο ειστε?

Ευχαρίστως , να πάρω δυό δισκάκια μου και να έρθω (-ουμε-μαζευτούμε ) να ακούσω ένα που "παίζει" σε ένα σύστημα που ""παίζει"' ...:BDGBGDB55:
....Δεν θα το έλεγα όμως test -bye-

..περτικαλί κουρδισμένο ....:flipout: :flipout: :flipout:
 
Last edited:
26 June 2006
14,830
Athens
Καλά σοβαρά τώρα μιλάτε?

Περιμένετε ένα καλοστημένο / μελετημένο / ψαγμένο σύστημα σαν του πλανητάρχη να αποδόσει ποιότητα μπάσου όπως ένα 50άρι (???), και μάλιστα στις πολύ μεγάλες στάθμες ?

Είπαμε, ότι το BS (ανεξαρτήτως χρώματος) παίζει εξαιρετικά καλά σε χαμηλές εντάσεις, ενώ σε υψηλές αδυνατεί να παράσχει απλόχερα τα μουσικά του χαρακτηριστικά.

Κατά τη γνώμη μου τα λάθη του BS είναι αφαιρετικού τύπου (ναι, πάσχει στις δύο πρώτες οκτάβες), αυτό όμως δεν με πειράζει γιατί πολύ απλά ευχαριστιέμαι να ακούω μουσική απ' αυτό σε χαμηλές εντάσεις.
 

Internet King

Supreme Member
24 June 2006
4,763
Π. Φάληρο, Αθήνα
Απάντηση: Re: Το Blue Sky στην χειρουργική κλίνη.

περιμενω και εγω ενα περτικαλι να μου φυγει η απορια.
μετα το σπιτ του μανωλη απο το δικο μου παρακαλω


Παίζεται ακρόαση σε σύστημα με Sonus Faber στην περιοχή σου.

1) BS μαμάτο κίτρινο-πορτοκαλί
2) BS μαμάτο πορτοκαλί original με την ασφάλεια no tear επάνω στη βίδα (current price 3.000 γιούρα πληρωτέα)
3) BS με full μπαταρίες
4) BS με εξωτερική τροφοδοσία ρεύματος


Αν είσαι Ελλάδα για πέρασε να σε δούμε.
 

guru

Senior Member
13 January 2007
316
...λοιπόν...αν μιλάτε για αυτό το player...
Sony_XA50es.JPG


...να σάς πω ότι πριν από περίπου 6 χρόνια, σε σπίτι φίλου που το είχε με ενισχυτή PIONEER "A-400X" και ηχεία SYMPHONIC LINE "Legato", κατατροπώθηκε από το ROTEL "RCD-965BX" ("μαμά" και τα δύο)...περιττό να σάς πω ότι από εκείνη τη μέρα το SONY μπήκε προς πώληση και βρέθηκε ROTELάκι που πήρε τη θέση του στο ρακ...νομίζω ότι δεν χρειάζεται να σάς πω με τι player ακούει τη μουσικούλα του σήμερα ο φιλαράκος...:guitarist:
 

Μ.Τζωρτζάκης - MTZ audio

AVClub Addicted Member
17 June 2006
1,891
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
...λοιπόν...αν μιλάτε για αυτό το player...
Sony_XA50es.JPG


...να σάς πω ότι πριν από περίπου 6 χρόνια, σε σπίτι φίλου που το είχε με ενισχυτή PIONEER "A-400X" και ηχεία SYMPHONIC LINE "Legato", κατατροπώθηκε από το ROTEL "RCD-965BX" ("μαμά" και τα δύο)...περιττό να σάς πω ότι από εκείνη τη μέρα το SONY μπήκε προς πώληση και βρέθηκε ROTELάκι που πήρε τη θέση του στο ρακ...νομίζω ότι δεν χρειάζεται να σάς πω με τι player ακούει τη μουσικούλα του σήμερα ο φιλαράκος...:guitarist:

Μήπως ήταν χαλασμένο ..?:BDGBGDB55: -bye-
 

Morfeas

Supreme Member
17 June 2006
3,508
Voula, Athens
...ακριβως το ιδιο αναρωτηθηκα και γω τις προαλλες, για το 50αρι του Μορφεα.


Αν είναι να χαλάνε τόσο εύκολα τα player* >1Κ ευρά, Μπλέ Ουρανός με 35 ευρά δαγκωτό !

* αρκετά τεμάχια, διαφορετικών εταιρειών, σε διαφορετικά συστήματα, με διαφορετικά ζευγάρια αυτιά, με και χωρίς πλύση εγκεφάλου.

Κατά βάση, δεν υπάρχει θέμα κόντρας. Οπως την βρίσκει ο καθένας.
Δεν υπάρχει θέμα κουφοί, σοφοί.
 
19 June 2006
8,661
Καλημέρα.
Μερικές σκέψεις.
Ο Νίκος Μαρούγκας έγραψε μία άποψη για το τι άκουσε , η οποία είναι απόλυτα σεβαστή. Αυτά άκουσε ,αυτά έγραψε.
Διαφωνώ κάθετα γιατί εγώ ακούω άλλα. Τελείως άλλα. Δεν τρέχει όμως τίποτα.
Νίκο μήπως είναι εύκολο να γράψεις και το σύστημα σου;

Για το 50αρι είναι γνωστή η άποψη μου. Το θεωρώ πολύ μέτριο player.
Χαριτολογώντας θα πω, πως όσες φορές το έχω ακούσει, είχα πάντα την αίσθηση πως ο κάτοχος του δεν είναι και πολύ φιλόζωος.

Ο Τζωρτζάκης έχει πολύ καλό ήχο στον χώρο του. Όμως ο Μανώλης έχει από τους πιο κουρδισμένους χώρους ever. Ψάχνει χρόνια και διορθώνει χρόνια.
Με την υπομονή και μελέτη του είμαι πεπεισμένος πως και ένα χειρότερο σύστημα από το δικό του θα το έκανε στο χώρο του να παίζει καλά.

Φίλε internet king με έχεις μπερδέψει πραγματικά. Βέβαια ύστερα από δεκάδες μηνύματα κατέληξες. Αυτό το θεωρώ σημαντικό.
Όμως κάποια σχόλια σου δεν μου άρεσαν καθόλου.
Ποιος σου έκανε πλύση εγκεφάλου στη Hi-End;
Ποιοι είναι αυτοί που δεν έχουν βάλει hi-end μηχανήματα στο σύστημα τους και έχουν και άποψη;
Να σου θυμίσω πως ο πιο ενθουσιώδης ,υπήρξες εσύ. Εντάξει με ένα μικρό σκαμπανέβασμα. Έχεις γράψει τα περισσότερα μηνύματα. Στην πλειοψηφία τους θετικά.
Μέχρι και ακουστική εμπειρία μας έγραψες με φίλο σου συνθέτη που το άκουσε και έπαθε πλάκα.
Νομίζω ότι σε επηρεάζουν σε μεγαλύτερο βαθμό από ότι πρέπει γνώμες τρίτων προσώπων.
Αυτό πρέπει να το δεις.
Σε ότι αφορά το Tascam καλύτερα να μη γράψω γιατί δεν μου αρέσει να κατηγορώ μηχανήματα.
Είμαι και της άποψης πως όλα παίζουν.
Για να είμαι ειλικρινής οι διαφορές των δύο που έχεις στην κατοχή σου είναι πολύ μεγάλες. Βέβαια αυτές ακούστηκαν σε άλλο σύστημα. Οπότε δεν βγάζουμε στο συγκεκριμένο άκρη.
Σίγουρα παίζει ρόλο και η κολοκυθόπιτα αλλά όσο υποκειμενικό θέμα και αν είναι ο ήχος, ορισμένα πράγματα είναι 1+1=2.
Η μοναδική περίπτωση να μην ισχύει είναι αυτή του λάθους.
Ναι ,είναι και θέμα εμπειρίας. Από την πρώτη στιγμή έγραψα πως το bs δεν είναι καλύτερο από το δικό μου. Παρά τον ενθουσιασμό μου δεν παρασύρθηκα.
Όμως το μικρό είναι σοκαριστικό και παραμένει.
Τώρα αν αρέσει σε κάποιους ή όχι δεν με απασχολεί ιδιαίτερα.
Βέβαια φιλτράρω όλες τις απόψεις και τις σέβομαι. Αλλά μέχρι εκεί.

Δεν έχω κανένα πρόβλημα με ανθρώπους που αλλάζουν γνώμη. Αλλά αυτό να γινεται κάθε τρεις και λίγο, είναι ένα θέμα.
Τα παραπάνω τα γράφω χωρίς καμμία πρόθεση. Ειλικρινά και φιλικά.
 
Last edited:

johnny1

AVClub Enthusiast
Re: Απάντηση: Το Blue Sky στην χειρουργική κλίνη.

ΑΛΛΑ ΝΑ !! ΚΙΑΝ ΠΑΙΞΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ, ΝΑ !! ΚΙΑΝ ΔΕΝ ΠΑΙΞΕΙ
(ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ )

Βασίλη δανείζομαι τα λεγόμενα σου σαν αρχή, για να εκφράσω τη δική μου γνώμη:

Εστω, λέω έστω, ότι με κάποιες μετατροπές μπορεί και να παίξει καλά.
Ε, μην χαίρεστε, το 60% των BS που ξέρω δεν τη βγάζει για παραπάνω από ένα χρόνο.
Αρα τσάμπα ο χρόνος σας και η χαρά της φτηνής ανακάλυψης.

Οπως ξέρετε όσοι με έχετε γνωρίσει, είμαι και 'γω fan του Value for Money.

Αλλο όμως το Value for Money και άλλο η φτήνια!
 

Morfeas

Supreme Member
17 June 2006
3,508
Voula, Athens

Δημήτρης Δ.

Supreme Member
21 June 2006
5,455
Re: Απάντηση: Το Blue Sky στην χειρουργική κλίνη.

Βασίλη δανείζομαι τα λεγόμενα σου σαν αρχή, για να εκφράσω τη δική μου γνώμη:

Εστω, λέω έστω, ότι με κάποιες μετατροπές μπορεί και να παίξει καλά.
Ε, μην χαίρεστε, το 60% των BS που ξέρω δεν τη βγάζει για παραπάνω από ένα χρόνο.
Αρα τσάμπα ο χρόνος σας και η χαρά της φτηνής ανακάλυψης.

Οπως ξέρετε όσοι με έχετε γνωρίσει, είμαι και 'γω fan του Value for Money.

Αλλο όμως το Value for Money και άλλο η φτήνια!

Γιαννη, δεν διαφωνω, αλλα μιλαμε για ηχο και οχι για ποιοτητα κατασκευης.
Μετα απο 6 μηνες, θα εχει βγει το vadis 999mkII:grinning-smiley-043 , οποτε θα χουμε βρει αλλο παιχνιδι ν ασχολουμαστε.
Αλλωστε, τη βασικη μετατροπη, τα τροφοδοτικα , οι περισσοτεροι τα εχουν ετσι (εξωτερικα) ωστε να μπορουν να ξαναχρησημοποιηθουν.....
 

johnny1

AVClub Enthusiast
Συμμερίζομαι τον ενθουσιασμό σας για μια πηγή που κάνει 30 Ευρώ, αλλά νομίζω πως το θέμα θα πρέπει να μπεί στη σωστή του διάσταση.

Οκ, τα σημερινά ψηφιακά παίζουν καλύτερα από τα 15ετίας.
Την ίδια ευχάριστη εκπληξη ένιωσα και εγώ με ένα Pioneer DV-585 που αγόρασα πρόσφατα. Σαν Transport πλησιάζει, το πειραγμένο μου 707, αλλά σίγουρα δεν θα το έβαζα για κύρια πηγή. Σαν ολοκληρωμένο, κουβαλάει τα προβλήματα του transport + μία οξύτητα στις υψηλές. Δεν ενοχλέι όμως όταν παίζω δυνατά.

Α! και κάτι άλλο.

Ολοι μας μέχρι τώρα δεν λέγαμε, πως ένα καλό συστήμα συνεχίζεινα παίζει καλά ΚΑΙ σε υψηλές εντάσεις????
 

VaSiLiS-T

Supreme Member
10 January 2007
8,209
παλλληηηηηνιηηηη
ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΩ ΟΤΙ ΤΟ BS ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ 50ΑΡΙ !!!!!
ΤΟ 50ΑΡΙΜΟΥ ΤΩΡΑ ΠΑΤΑΕΙ ΚΑΙ 5ΧΙΛΙΑΡΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ (ΚΑΤΑ ΕΜΕ ΠΑΝΤΑ)
ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΠΟΠΕΙΡΕΣ ΑΛΑΓΗς ΑΠΕΒΕΙΣΑΝ ΑΚΑΡΠΕς (ΚΟΛΗΣΑΝ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΔΕΝ ΦΩΝΑΖΩ)
 
Last edited:

guru

Senior Member
13 January 2007
316
...Γιάννη...από τα γραφόμενά σου συμπεραίνω ότι δεν έχεις καν ακούσει το player...ή μήπως κάνω λάθος?????:eek:perator:
 

Morfeas

Supreme Member
17 June 2006
3,508
Voula, Athens
Συμμερίζομαι τον ενθουσιασμό σας για μια πηγή που κάνει 30 Ευρώ, αλλά νομίζω πως το θέμα θα πρέπει να μπεί στη σωστή του διάσταση.

....

Α! και κάτι άλλο.

Ολοι μας μέχρι τώρα δεν λέγαμε, πως ένα καλό συστήμα συνεχίζεινα παίζει καλά ΚΑΙ σε υψηλές εντάσεις????

Γιάννη, εγώ τουλάχιστον δεν το κρίνω σαν ένα player των 30, 300 ή 3000 ευρώ. Το κρίνω, σαν ένα ακόμα player που πέρασε (κι έμεινε) στο σύστημα μου.

Δυνατά; Με τα 8Watt που έχω δεν μπορώ να πάω πάνω απο 105db. Μέχρι εκεί τα πάει χαλαρά. Παραπάνω το παίζει ο Μανωλάκος μια χαρά επίσης. Τι να πω.

Κάποια στιγμή το είχα αναφέρει σαν το απόλυτο βινύλιο (χωρίς τα τεχνικά του προβλήματα). Επιμένω. Φυσικά υπάρχουν κι αυτοί που ακούνε βινύλιο και τρέχουν. Γούστα είν αυτά.