ΠΟΣΑ ΑΜΠΕΡ ΓΕΦΥΡΑ;

Μ.Τζωρτζάκης - MTZ audio

AVClub Addicted Member
17 June 2006
1,891
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
χρειαζομαι για 40000uf?

Αν οι πυκνωτές είναι τύπου snap τότε μιά μεταλλική 25A φθάνει και περισσεύει
Ουσιαστικά χρειάζεσαι κάτι που είναι 10Α RMS και περίπου 2.5 φορές το p.to.p , (υπο τήν προυπόθεση οτι ο Μ/Τ μπορεί δίνει αυτό το ρεύμα κορυφής φόρτισης)
Και για πολλούς λόγους βάλε μιά 35 Α αφού οι αξία της είναι παραπλήσια
Να υποψιαστώ οτι είναι για Behringer ?


PS
Υπάρχουν και οι Schotky βέβαια (με εκπληκτικά αποτελέσμτα ) , αλλά είναι άλλη κατάσταση και για τιουνάρισμα απο τήν αρχή
 

Costas Coyias

Banned
19 June 2006
1,964
Αυστρία
Ανεξαρτήτως της ασφάλειας τροφοδοσίας, δεν πειράζει καθόλου να βάλεις μια γεφυρούλα 60Α, και θα είσαι άρχοντας.
 

backousis

Supreme Member
18 June 2006
3,482
Ηρακλειο
ειναι για το sub.
jamo d6 sub'
15inch 400watt rms
class D ενισχυτης.

εχει ασφαλεια 2.5Α στο πρωτευων και δυο των 10Α στο δευτερευων.

δεν γραφη πανω αλλα με το ματι μου φαινεται καπου στα 300VA.

αν δεν μπορη να δωση ο m/t το ρευμα κορυφης υπαρχη περιπτωση να τα φτυση η απλος δεν φορτιζονται πληρως οι πυκνωτες;

υποθετω αν δεν βαλω μεγαλυτερες ασφαλειες δεν υπαρχη προβλημα.
 

backousis

Supreme Member
18 June 2006
3,482
Ηρακλειο
εχει και κατι 470uf/63 παραλληλα με τους μεγαλους αλλα κοντα στα τρανζιστορ εξοδου να τους αφησω;
 
Last edited:

Internet King

Supreme Member
24 June 2006
4,763
Π. Φάληρο, Αθήνα
Απάντηση: Re: ΠΟΣΑ ΑΜΠΕΡ ΓΕΦΥΡΑ;

ευχαριστω δεν σκεφτηκα να τους βγαλω απλα για μεγαλυτερους.
\

Οχι μεγαλύτεροι, μια χαρά είναι αυτές οι τιμές. Αλλος θα έβαζα μικρότερους.

Οι τεράστιοι πυκνωτές τροφοδοσίας δεν είναι πάντα απαραίτητοι.
Θα το καταλάβεις και από τον ήχο. Βέβαια στο sub δεν θα καταλάβεις και πολλά πράγματα. Ισως γίνει λίγο ποιο βαρύ και ογκώδες το χαμηλό.
Δεν ελπίζω στο να γίνει ποιο γρήγορο και ελεγχόμενο, μάλλον το αντίθετο.
Βέβαια τα αποτελέσματα διαφέρουν από μηχάνημα σε μηχάνημα.
Αλλοι ενισχυτές γίνονται καλύτεροι και άλλοι χειρότεροι. Με την αύξηση της χωριτικότητας των πυκνωτών τροφοδοσίας , με τη μέθοδο του παραλληλισμού, αλλάζει και η εμπέδηση, ήτοι η αντίσταση εξόδου του τροφοδοτικού. Το ιδανικό είναι αυτή η αντίσταση να είναι όσο γίνεται ποιο ομαλή σε όλες τις audio συχνότητες.
Το τροφοδοτικό βρίσκεται ουσιαστικά στην πορεία του σήματος, όσο παράξενο και να ακούγεται αυτό. Επίσης όλες οι εσωτερικές καλωδιώσεις και ιδιαίτερα οι γειώσεις, θα πρέπει να είναι οι καλύτερες δυνατές.

Τι να το κάνεις να έχεις ένα καλώδιο ρεύματος αξίας 2.000 Ε έξω από το κουτί και μέσα στο κουτί του ενισχυτή σου όλες οι καλωδιώσεις ρεύματος να είναι από μέτριας ποιότητας έως κακής.
Το τελευταίο μέτρο καλωδίου ρεύματος βρίσκεται ήδη μέσα στα κουτί του ενισχυτή μας και όχι απ' έξω, όπως κάποιοι εξακολουθούν να πιστεύουν. Αυτό το καλώδιο ρεύματος που βρίσκεται απ'έξω είναι το προ-τελευταίο μέτρο. Αυτό κι αν είναι είδηση .

-bye-
 
Last edited:

backousis

Supreme Member
18 June 2006
3,482
Ηρακλειο
για τα καλωδια συμφωνω αλλα για τους πυκνωτες τροφοδοσιας οχι.

η αυξηση χωριτικοτητας κανη το χαμηλο πιο ελεγχομενο και οχι πιο βαρυ και ογκωδη.
 

Morfeas

Supreme Member
17 June 2006
3,508
Voula, Athens
για τα καλωδια συμφωνω αλλα για τους πυκνωτες τροφοδοσιας οχι.

η αυξηση χωριτικοτητας κανη το χαμηλο πιο ελεγχομενο και οχι πιο βαρυ και ογκωδη.

Και όμως, σε προσπάθεια για αύξηση χωρητικότητας των πυκνωτών πάνω στα εξόδου σε έναν Magnum τελικό είχα ακριβώς αυτό το αποτέλεσμα.

Φυσικά παίζουν και τα ηχεία, ο χώρος, ο καιρός, η θέση της σελλήνης κ.α. τα οποία αγνόησα.
 

backousis

Supreme Member
18 June 2006
3,482
Ηρακλειο
μονταρω που λετε το τερας και ολο χαρα περιμενω να ακουσω το μπασο το σφιχτο.

προς μεγαλη μου εκπληξη το μπασο ειναι πιο ογκωδες και πιο μπουμαριστο απο πριν.

βρε λες να εχει δικιο ο βασιλιας λεω;

βαζω μερικα κομματια και απογοητευομαι.

αισχος λεμε.

σε δυσκολα κομματια εσκαγε η μποτα και το χαμηλο ακουγοταν με καθυστερηση λες και ημουν σε κανα τεραστιο club και ειχε αντιλαλο.

παω στο sub το γυρναω σκεπτομενος οτι θα τα ξηλωσω και βλεπω οτι εχω ξεχαση να βαλω μια βιδα.

βρε λες;

πιεζω τον κωνο με το χερι μου και υποχωρη σχετικα ευκολα (θυμαμαι οτι δεν υποχωρουσε με τιποτα) και ακουω τον αερα να σφυριζη απο τη μικρη τρυπουλα.

μπα λεω δε μπορη να κανη τοση διαφορα.

βιδωνω τη βιδα και ο κωνος δεν υποχωρη πια.

βαζω μουσικη και ολα ηρθαν στη θεση τους.

το μπασσο ειναι καλυτερο απο πριν αλλα περισσοτερες λεπτομερειες εν καιρω γιατι πρεπη να το ξαναρυθμισω αφου δεν θυμαμαι που ηταν η φαση.

να στρωσουν και οι πυκνωτες και οι κολησεις και θα σας ενημερωσω:grinning-smiley-043 .
 

Μ.Τζωρτζάκης - MTZ audio

AVClub Addicted Member
17 June 2006
1,891
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
μονταρω που λετε το τερας και ολο χαρα περιμενω να ακουσω το μπασο το σφιχτο.

προς μεγαλη μου εκπληξη το μπασο ειναι πιο ογκωδες και πιο μπουμαριστο απο πριν.

βρε λες να εχει δικιο ο βασιλιας λεω;

βαζω μερικα κομματια και απογοητευομαι.

αισχος λεμε.

σε δυσκολα κομματια εσκαγε η μποτα και το χαμηλο ακουγοταν με καθυστερηση λες και ημουν σε κανα τεραστιο club και ειχε αντιλαλο.

παω στο sub το γυρναω σκεπτομενος οτι θα τα ξηλωσω και βλεπω οτι εχω ξεχαση να βαλω μια βιδα.

βρε λες;

πιεζω τον κωνο με το χερι μου και υποχωρη σχετικα ευκολα (θυμαμαι οτι δεν υποχωρουσε με τιποτα) και ακουω τον αερα να σφυριζη απο τη μικρη τρυπουλα.

μπα λεω δε μπορη να κανη τοση διαφορα.

βιδωνω τη βιδα και ο κωνος δεν υποχωρη πια.

βαζω μουσικη και ολα ηρθαν στη θεση τους.

το μπασσο ειναι καλυτερο απο πριν αλλα περισσοτερες λεπτομερειες εν καιρω γιατι πρεπη να το ξαναρυθμισω αφου δεν θυμαμαι που ηταν η φαση.

να στρωσουν και οι πυκνωτες και οι κολησεις και θα σας ενημερωσω:grinning-smiley-043 .

Φίλε Μπάκ , αυτό που (ΕΥΤΥΧΩΣ) ανακάλυψες με το αυτί , επειδή ΗΞΕΡΕΣ τον ηχο του συστήματος και του χώρου σου , ΤΟ ΦΩΝΑΖΩ εδώ και ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ για τήν στήριξη τών μονάδων στήν μπάφλα και για τήν στεγανότητα (μέχρι και παραγγελιά ειδική φλάντζα έχω κάνει - μέχρι και 8 βίδες σε 6μισάρι ....)

Τωρα σχετικά με τήν χωρητικότητα , σε επίπεδο ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟΥ -ΤΡΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟΥ απο τήν κλασσική μαμίσα ΠΑΝΤΑ ΣΦΙΓΓΕΙ ΤΟ ΧΑΜΗΛΟ , ενώ αυξάνεται και η ατάκα του μεσοχαμηλού παράλληλα με τήν ακρίβεια και τήν ανάλυση , τουλάχιστον αυτό συμβαίνει σε κάθε ενισχυτή που σέβεται τον σχεδιαστικό του εαυτό ...
Φυσικά ΑΜΑ οι επαφές και οι τοπολογία τής συναρμολόγησης είναι "ΠΑΤΑΤΑ" τότε φυσικά και γίνονται συνήθως φαινόμενα παράξενα και μη ξέροντας οι ερασιτέχνες τούς λόγους το ρίχνουν στήν αυξηση τής χωρητικότητας ..ερμηνευουν οπως μπορούν ....βαριούνται να ψάξουν παραπέρα στα δύσκολα κλπ κλπ
Εννοείται οτι αν είναι να γίνει σωστή δουλειά πρέπει να υπολογιστούν και καλώδια και γεφυρες κλπ κλπ
Επίσης οι κοντινοί πυκνωτές (συνήθως 100-200μF) στα ημιαγωγά ισχύος ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΕΙ για να δίνουν ρεύματα σε χαμηλές- μεσαίες συχνότητες , βρίσκονται εκεί για τήν τοπική αντιRF κλπ απόζευξη με μικρό μπόνους τής εύκολες-γρήγορες υψίσυχνες ριπές (μικρών ρευμάτων) απο 5ΚΗz και άνω και αυτό με επιφύλλαξη ανάλογα με το πρόγραμμα και το φορτίο - ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΙ Η ΤΙΜΗ τους , μάλιστα σε μερικά κυκλώματα αν αυτοί δέν έχουν full bandwtih χαμηλό ESR , τότε είναι απαραίτητη και η χρήση παραλληλίας μικρού πλαστικού (ΟΧΙ φυσικά ΛΟΓΩ ΓΕΝΙΚΟΤΗΤΑΣ .. να κάνει Bypass και για να καλυτερέψει τον ηχο - διότι αν βελτιώνεται ι ο ήχος είναι επειδή σταματά ή μειώνεται κάποια υψίσυχνη ταλάντωση που υπάρχει δυστυχώς στο 90% τών ενισχυτών - αυτούσια ή διεγειρώμενη απο το σήμα )

Σε τοπολογίες ακόλουθων εκπομπών με δυνατά drivers και καλή κατασκευαστική τοπολογία , χρησιμοποιούνται καμμιά φορά και μεγάλες "μπάνκες" (1000-10000) κοντά σε ΚΑΘΕ ΕΝΑ ημιαγωγό , αλλά ο μικρός πυκνωτής πάνω στο rail πάντα υπάρχει και για το rail τών εξόδου , αλλά και για το rail του VIAS κλπ κλπ

Φορτώστε και δώστε :BDGBGDB55: :BDGBDGB53: :BDGBGDB55:
 
Last edited:

Μ.Τζωρτζάκης - MTZ audio

AVClub Addicted Member
17 June 2006
1,891
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Re: Απάντηση: Re: ΠΟΣΑ ΑΜΠΕΡ ΓΕΦΥΡΑ;

\


Το τροφοδοτικό βρίσκεται ουσιαστικά στην πορεία του σήματος, όσο παράξενο και να ακούγεται αυτό.

-bye-

...ΤΟ ΤΡΟΦΟΔΟΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΣΗΜΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΜΕ .
Για οσους δέν το γνωρίζουν , με τήν ευκαιρία τής μνείας απο τον ΙΚ , θα πρέπει να καταλάβουν οτι αυτο που κανουν οι τελικοι και κάθε ενισχυτής ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΥΝ ΤΟ DC ΤΟΥ ΤΡΟΦΟΔΟΤΙΚΟΥ (σύμφωνα με το AC σήμα που διεγείρει τήν εισοδο - που κι αυτό βέβαια δέν είναι άλλο απο διαμορφωμένο DC ...)

Επίσης κάτι άλλο που το ακούω και το βλέπω γραμμένο καιρό και παντού ...λένε λοιπόν ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ και ΔΙΑΚΟΠΤΙΚΑ τροφοδοτικά ....
.....P@P@RIA με τήν ρίγανη και Γεννητικά Οργανα Τίγρη με σήμα το παπάκι :BDBDG54:
ΟΛΑ ΔΙΑΚΟΠΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ , απλά σε άλλες συχνότητες ...και εκείνο που μελετάει τον τελευταίο καιρό η κοινότητα του AUDIO (οχι φυσικά στο ιντερνετ ) είναι οι συναρτήσεις μεταφοράς τών διόδων/ πυκνωτών/ μονοπατιών διασύνδεσης και φυσικά M/T ...αυτό το κεφάλαιο είναι απο τα πλέον ξεχασμένα γιατί κάποια στιγμή ΟΛΟΙ ανεξαιρέτως σχεδίαζαν κυκλώματα που ΔΕΝ ΕΠΑΙΖΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ (λόγω τέτοιας φιλοσοφίας) , αλλά μπορούσαν να ΕΠΗΡΕΑΖΟΝΤΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΗ ΓΡΑΜΜΙΚΟΤΗΤΕΣ του / των τροφοδοτικών ( λόγω υστέρησης/ εμπέδησης/ενέργειας κλπ κλπ )
Φυσικά οπως και για τα κλασσικά τροφοδοτικά , υπάρχουν εκατέρωθεν τέτοια που μπορούν να ακουστούν απο καλά έως χάλια ...
 
Last edited: