Xenon vs Uhp Part II

  • Αγαπητοί φίλοι και φίλες.

    Με ιδιαίτερη χαρά σας προσκαλούμε στην κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του AVClub στη Θεσσαλονίκη για το 2024 την Κυριακή 07 Απριλίου και ώρα 14.00

    Δηλώστε τη συμμετοχή σας εδώ, θα χαρούμε πολύ να σας γνωρίσουμε από κοντά.

Browser

AVClub Fanatic
17 June 2006
10,575
Ναί, τι από τα 2 θέλετε να δείτε;
Αν τα χρώματα είναι ακριβώς τα ίδια ή ποιό είναι καλύτερο;
Γιατί ακριβώς τα ίδια αποκλείεται να είναι. Τώρα για το καλύτερο ή το "σωστό" εκεί να δείς γλέντια... :ernaehrung004:

Θα δουμε τι θα δουμε, οτι δει ο καθενας τελος παντων, και θα δουμε και τις μετρησεις του Μανωλη. Ελπιζω και σπεκτροδιαγραμμα αλλιως δεν εχει νοημα.

Μετα θα πεσουμε στη κολοκυθοπιτα ως συνηθως.... :flipout:
 
18 June 2006
812
Συγνώμη ρε παιδιά... Τι ακριβώς θα δείτε στο συγκριτικό, δεν μου λέτε κι εμένα να καταλάβω;

Τιποτα διαφορετικο απο αυτο που εχεις δει....
Απλα για να ασχολουμαστε με κατι.....-bye-


Ειναι απλο ρε Χρηστο... αν μια λαμπα - προβολεας εχει γραμμικη (η αναλογη του τετραγωνου) σχεση σε μια ευρεια γκαμα μετρησεων ( τουλαχιστον 7 συνολικα, rgb - cmy - d65 οσον αφορα το χρωμα) τοτε ειναι εξαιρετικα δυσκολο να δεχθω οτι αυτη η λαμπα - προβολεας θα εχει διαφορετικη συμπεριφορα σε καποια αλλα σημεια .

Προσεξε οτι αναφερομαι σε συστημα λαμπας - προβολεα , γιατι ετσι κι αλλιως και οι uhp και οι χενον φιλτραρονται

Γιαννη οταν εχεις και τα 7 σημεια οπως πρεπει να ειναι στο τριγωνο σημαινει οτι παιρνεις ολο το φασμα της λαμπας του εκαστοτε προβολεα.....
(ειτε αν θες λογο φιλτραριζματος ειτε λογο λαμπας....δεν με απασχολει εμενα αυτο το πραγμα)
Δεν σημαινει οτι παιρνεις ολο το χρωμα επειδη πιανης και τα 7 σημεια.
δλδ....εαν δυο προβολεις εχουν το ιδιο τριγωνο και στα 7 σημεια μπορει καποιος να υστερει σε καποιες περιοχες....

Το σχεδιαγραμα που εβαλε ο Χρηστος στην αρχη δειχνει καθαρα αυτο το πραγμα.....
Επισης το ματι του ανθρωπου μπορει να μην βλεπει ολη αυτη την διαφορα που υπαρχει στο σχεδιαγραμα για χ-ψ λογους,ομως σιγουρα βλεπει οτι υπαρχει καποια διαφορα ....
Επισης οταν ενας προβολεας πιανει και τα 7 σημεια ειναι κορυφαια επιδοση και ας χανει σε καποιες περιοχες.....
Επισης d65 εχουμε εχουμε μονο στην περιπτωση που σε ολο το φασμα της φωτεινοτητας μας ειναι 6500.....
Επισης η γραμικοτητα των χρωματων για 6500 πρεπει να ειναι BGR
Κανονικα θα επρεπε να ειναι RGB-BGR οπως και να το εβαζες θα ειχε ιδιο αποτελεσμα.....

Τωρα κατι αλλο.....
Δυστυχως δεν μπορουμε να τα εχουμε ολα....
Μην τρελενεστε λοιπον......
Εαν ο προβολεας σας παιζει καλα με gamma...εχει καλο on/off και ansi contrast θα δειτε καλα.....και ας φοραει οτι λαμπα θελει.....
 
18 June 2006
812
Θα δουμε τι θα δουμε, οτι δει ο καθενας τελος παντων, και θα δουμε και τις μετρησεις του Μανωλη. Ελπιζω και σπεκτροδιαγραμμα αλλιως δεν εχει νοημα.

Μετα θα πεσουμε στη κολοκυθοπιτα ως συνηθως.... :flipout:

Εγω λεω να το αλλαξουμε σε κασεροπιτα.....:flipout:
 

Lepton

Supreme Member
19 June 2006
5,346
Γλυφάδα
Βλέπω αρκετά καθυστερημένα το θέμα και δεν είχα το χρόνο να διαβάσω όλα τα μηνύματα. Συγχωρέστε με αν πω κάποια πράγματα που έχουν ήδη ειπωθεί.

Όπως έχουμε πει, το μάτι χωρίζει το ορατό φάσμα σε τρεις περιοχές, χοντρικά αυτό που αποκαλούμε Κόκκινο, Πράσινο και Μπλε, και η αντίληψη που έχουμε για το φως εξαρτάται τελικά από το πόσο φως δεχόμαστε σε κάθε μία από αυτές τις περιοχές. Η ευαισθησία μας στο πράσινο κορυφώνεται στα 540nm. Έτσι, αν δεχτούμε ίση ποσότητα φωτός στα 530nm και στα 550nm (χοντρικά), θα έχουμε ίδια αντίληψη χρώματος.

Το καλιμπράρισμα κάνει ακριβώς αυτή τη δουλειά: Επιχειρεί να δώσει την ίδια αντίληψη φωτός, ακόμα και αν το προβαλλόμενο φάσμα είναι διαφορετικό. Κάτι τέτοιο είναι δυνατόν. Βέβαια υπάρχουν δύο θέματα:

1. Κατά πόσο μπορεί να επιτευχθεί ικανοποιητικό καλιμπράρισμα. Πέραν των ικανοτήτων του οποιουδήποτε ειδικού, κάποια συστήματα είναι στριφνά και ενδεχομένως να μην έρχονται. Δεν γνωρίζω αν η μία ή η άλλη τεχνολογία λάμπας έχει τέτοιες ιδιαιτερότητες. Αν κρίνω από τις τοποθετήσεις των Αμερικανών φίλων μας, μάλλον δεν υπάρχει πρόβλημα.

2. Τα σημεία αναφοράς. Ένας calibrator ίσως μπορεί να καταφέρει άψογη ρύθμιση για 7, 10, 15 ή παραπάνω σημεία αναφοράς. Τι γίνεται στα υπόλοιπα; Όπως γράφτηκε η μη γραμμικότητα της συμπεριφοράς μίας λάμπας (ή του όλου συστήματος) ενέχει τον κίνδυνο κάποια "ενδιάμεσα" σημεία να μην έχουν την αναμενόμενη συμπεριφορά. Αυτό δεν έχει να κάνει με το αν το φάσμα εκπομπής είναι επίπεδο ή όχι. Έχει να κάνει με το αν το φάσμα διαφοροποιείται "ανώμαλα" για διαφορετικές τάσεις εισόδου, εν ολίγοις με το gamma. Έτσι, συστήματα με γενικώς ομαλό gamma θα έχουν αναμενόμενη συμπεριφορά, και επομένως, θα μας δίνουν την ίδια αντίληψη. Πιο "άτσαλα" συστήματα θα έχουν διαφορές, αν και κατά τη γνώμη μου αυτές δεν θα είναι εύκολα ορατές.

Σε κάθε περίπτωση πάντως, εφόσον έχει επιτευχθεί σωστό καλιμπράρισμα με βάση το πρότυπο, δεν θεωρώ λογικό να παρατηρούμε διαφορές στη γενικότερη "αίσθηση" της λάμπας. Στη χειρότερη περίπτωση να εντοπίσουμε κάποιες περιοχές ενός δεδομένου καρέ, όπου το χρώμα αποδίδεται λίγο διαφορετικά.
 
18 June 2006
812
Τωρα κατι αλλο.....
Δυστυχως δεν μπορουμε να τα εχουμε ολα....
Μην τρελενεστε λοιπον......
Εαν ο προβολεας σας παιζει καλα με gamma...εχει καλο on/off και ansi contrast θα δειτε καλα.....και ας φοραει οτι λαμπα θελει.....

Ξεχασα.....
Εκτος του Χρηστου βεβαιως βεβαιως.....
 

Browser

AVClub Fanatic
17 June 2006
10,575
Επειδη καλα ειναι τα θεωρητικα και οι υποθεσεις , αλλα η ουσια μας ειναι το τι βλεπουμε στο τελος, εψαξα και μαζεψα καποια πραγματα για να υπαρχουν.
Οποιος θελει μπορει να τα διαβασει διεξοδικα και να βγαλει τα συμπερασματα του περι xenon vs uhp.

Ειναι απο το www.cine4home.com το www.cine4home.de και το www.htprojectors.com (και στα αγγλικα και στα ιταλικα).

Απο τα παραπανω "χρησιμοποιω" τα οργανα τους, κι οχι χωνει και καλα την ικανοτητα τους στα review και τις μετρησεις. Εκτιμω οτι κατα προσεγγιση η μετρησεις στο συγκεκριμενο που μιλαμε ειναι καλες, διοτι οι διαφορες ειναι τουλαχιστον μεγαλες για να μιλαμε για σφαλματα μετρησεων και ικανοτητα καλιμπραρισματος. Θα φανει και στην πορεια και μπορειτε σαφως και να το κρινετε μονοι σας.



Bild43.jpg
DLA-HD1

Bild44.jpg
Sony VPL-VW100

Bild45.jpg
DLA-HD1
Bild46.jpg
Sony VPL-VW100


Σχολιο του συντακτη....

As one can see, the spectrum of the Xenon lamp with its the large parabolic curves remains unbeaten. To what extent this has a positive effects on the eye cannot be measured by instruments. Many video purists state there is a visible difference with the Xenon lamp in a running movie. Others again state that a difference cannot be visible, because the "peaks" of the basic colors decide how sensitive our eye will react to these.
For our part, we are also of the opinion that the Xenon lamp still makes a difference. The JVC HD1 offers an absolutely protruding image representation, which accurately simulates the large cinema chromatic spectrum. They have consciously jumped over the limitations of the video standard with its almost "pale" primary colors. One scene or another appears a little too oversaturated in a comparison nevertheless, where a Xenon projector like the VPL-100 succeeds in mixing natural colors and strengthens "pop-out" colors where desired, better than the HD1.


http://www.cine4home.com/reviews/projectors/JVC-HD1/HD1Test.htm




Μετρησεις και σχολια με την αφιξη του vw 50 απο το ιδιο site





Bild41.jpg




Ενα πρωτο θεωρητικό σχολιο περι της διαφορας της λαμπας...

Spectral performance of the different light sources:
Yellow: Unnatural peak performance of UHP lamps with a clear lack of Red
Blue: Flat spectrum of solar light
Red: Solar-like spectrum of the Xenon lamp with high Reds

Bild42.jpg
Sony VPL-VW50

Bild43.jpg
Sony VPL-VW100

Bild50.jpg
Sony VPL-VW50

Bild51.jpg
Sony VPL-VW100




Σχολιο του συντακτη....


In a direct comparison to a UHP spectrum the difference is immediately apparent: all wavelengths of a color are almost equally present with a Xenon source. Instead of small peaks, wide bell forms are visible. Many wavelengths (color nuances) are equally represented. In contrary to the UHP spectrum where only certain wavelengths exhibit high peaks.
The arguments of critics are that these spectral differences between Xenon and UHP are not relevant, because the eye is only susceptible to certain wavelengths. Whatever the reason, in our direct comparison the Ruby as before showed a more uniform color representation, the picture appeared more natural in many scenes and more film-like color wise. The Xenon spectrum can not by completely without influence.
However: the differences are not that big, and the VPL-VW50 too fascinates with an unbelievably strong and at the same time natural picture representation. Outdoor recordings and facial colors are natural and in no way oversaturated. Where strong colors are required, they appear on the screen. Altogether we were again completely thrown aback by the color representation of the SXRD technology, no reason for any negative comments here also.



http://www.cine4home.com/reviews/projectors/SonyVPLVW50/VPLVW50Review.htm







συνεχιζετε ...( κι ερχονται και ποιο ενδιαφεροντα..)
 

Browser

AVClub Fanatic
17 June 2006
10,575
Το προχωρω γρηγορα για να μην το κουρασουμε και πολυ.....

Bild44.jpg
IN76

Bild45.jpg
IN76

Ιn movie viewing practice, noticing this lack of green is dependent on scene, so some strongly toned scenes are a little pale with the IN76. Particularly with colorful animated films one wishes a little more dynamics here. Colorless the IN76 however is not, in most scenes it offers quite natural and appealing colors. It fails to deliver the final accuracy however, but with DLP projectors of this price range that is rather unfortunately more rule than exception.

http://www.cine4home.com/reviews/projectors/InfocusIN76/IN76Review.htm


....και περναμε στο "φιλτραρισμα".....
 

Ntinos P

AVClub Fanatic
26 June 2006
22,938
Δεν ξερω αν εχει σημασια, ή αν ειμαι εκτος θεματος,
οι φωτος απο τις μετρησεις ειναι προ, ή κατοπιν ρυθμισεων ?

Αν ειναι αστοχο αυτο που ειπα σχετικα με το θεμα που συζητειται, σορρυ.
 

Browser

AVClub Fanatic
17 June 2006
10,575
Epson TW1000


Pic49.jpg
without Cinema-filter

Pic52.jpg
without Cinema-filter


Pic54.jpg
with Cinema-filter


Pic53.jpg
with Cinema-filter



Pic55.jpg
with Cinema-filter calibrated


Pic53.jpg
with Cinema-filter calibrated


Σχολια του συντακτη...

The above spectrographic analysis clearly clarifies that the disturbing yellow spectral portions are filtered from green by the auxiliary filter. This way the deficiency of the pale green is repaired. But the additional color filtering always has an unwanted side effect: loss of light! In the case of the TW1000 a very strong filter was used, which "swallows" no less than 75% of the light.

http://www.cine4home.com/reviews/projectors/Epson-EMP-TW1000/TW1000Test.htm
........
 

Browser

AVClub Fanatic
17 June 2006
10,575
Παμε να δουμε και καναν αλλο.....

Ο Ιταλος φιλος μετραει τον W10000


BenQ%20W10000%20Spectral%20Scan%2040%20IRE%20cal.jpg
calibrated 40IRE

BenQ%20W10000%20Spectral%20Scan%2060%20IRE%20cal.jpg
calibrated 60IRE

BenQ%20W10000%20Spectral%20Scan%2080%20IRE%20cal.jpg
calibrated 80IRE

BenQ%20W10000%20Spectral%20Scan%20100%20IRE%20cal.jpg
calibrated 100IRE


http://www.htprojectors.com/web/htprojectors/prod_det_online.asp?ID=3357


Απο τα παραπανω κρατω οτι σαφως και αλλαζουν τα πραγματα μολις αλλαξει το φως, και μαλλον ολα τα σπεκτροδιαγραμματα που βλεπουμε συνηθως ειναι απο τα 100IRE.
 

takisot

Μέλος Δ.Σ.
Staff member
17 June 2006
27,751
Παλλήνη
Για δες ομως Χρηστο τι λενε οι ιδιοι Γερμανοι στο ολοφρεσκο τεστ του HD-100:

http://www.cine4home.de/tests/projektoren/JVC-HD100/HD100Test.htm
(translation by Babelfish)

2 color extent How already describes in the last chapter, the HD100 has no Color management, so that the user must always use the native color area of the projector. How does this native color area look?
Already the HD1 pursued the goal of being able to simulate with a particularly large color area strong colors of the cinema better. By a special internal color filtering this also succeeded. Inside the projector are special filters, which let happen only selected spectral portions filter undesired spectral portions of the UHP light and. Particularly disturbing yellow portions from green are eliminated in such a way, which comes the color representation to property. In this way a similar color extent is to be realized as with xenon. Critic disturbs it however that the color area of the HD1 does not appear evenly extended in relation to the video standard, so that certain color blendings in their accuracy suffer.
With the HD100 one revised the color representation on optical level: It offers again a clearly increased color area, but it was evenly expanded than with the DLA-HD1:
JVC-HD100-43.jpg

Above: the new color area of the DLA-HD100

At the bottom left hand corner: The color area of a xenon projector like the SonyVW100 is not larger
Down right: The small brother HD1 shows a less balanced color area
JVC-HD100-44.jpg
JVC-HD100-45.jpg

As the comparison shows above, even a Sony in things color area cannot keep up with the HD100 any longer, and which although the Sony expensive and aufwaendige xenon technology uses. JVC reached better results with the substantially more favorable UHP lamp, which is above all light-more stable and for a bright picture provides so more on a long-term basis.
But a so large color area has also disadvantages: Thus so some clay/tone appears coloured more strongly satisfied, than it should be. Reason for it is Blu ray/DVD, which was co-ordinated with a smaller color area, than the projector uses. Because of the missing Color management one cannot eliminate this phenomenon completely. With the topic therefore increasingly the spirit separates color area: Video purists will criticize the fact that the required color area offers more, than the video standard plans and surfeited works so certain colors. Some film fans however see straight in the reduced color area a disturbing compromise to the cinema original, which likewise exhibits a substantially larger color area.
One could make it for both parties "right", if one had integrated different far brewing MP RESETS or a Color management in the HD100 for calibration. One has both unfortunately missed...
 

Browser

AVClub Fanatic
17 June 2006
10,575
Το εχω δει Τακη, δεν προλαβα να το βαλω κι αυτο.

Δυστυχως δεν εχεις σπεκτροδιαγραμματα. Δεν σου κανει εντυπωση ?
 

takisot

Μέλος Δ.Σ.
Staff member
17 June 2006
27,751
Παλλήνη
Το εχω δει Τακη, δεν προλαβα να το βαλω κι αυτο.

Δυστυχως δεν εχεις σπεκτροδιαγραμματα. Δεν σου κανει εντυπωση ?

Γιατι, πιστευεις οτι υποκρύπτεται δολος ή απλα θεωρουν οτι δεν εχει πλεον σημασια;
 

Browser

AVClub Fanatic
17 June 2006
10,575
Προσπαθωντας να συνοψισω τουλαχιστον τις δικες μου σκεψεις......


....Χρηστο και λιγη θεωρια δεν βλαπτει... το προτυπο D65 καθιερωθηκε το 1931 και η εξελιξη του το 1967.
Αυτη προβλεπει την υπαρξη ενος "εξομοιωτη" ηλιακου φωτος περιπου το μεσημερι (εξου και ο ορισμος daylight).
Δεν υπαρχει τετοιο φως , απλα προσπαθουμε προσεγγιστικα να το προσωμοιωσουμε.

Το διαγραμμα του ειναι αυτο http://en.wikipedia.org/wiki/Image:SPD_D65.png
στη περιοχη 380nm - 780 nm.

Eχουν παρθει δειγματα ανα 10nm και 5nm και βρεθηκε οτι τα αποτελεσματα ειναι λυση μιας πολυωνιμικης εξισωσης 3 βαθμου , που ειναι η εξης... y = 2.870x − 3.000 x στο τεραγωνο − 0.275.

Το σημειο αναφορας D65 εχει συντεταγμενες x=0.31271, y=0.32902 κατα CIE 1931 KAI x=0.3127, y=0.3290 KATA Rec 709 .

Και για να ακριβολογουμε d65 ειναι=6,503.6 Κ

...................


Οπως λεει σωστα ο Γιαννης σε προηγουμενο ποστ, καλα ειναι και λιγη θεωρια , αρκει να καταλαβαινουμε τι διαβαζουμε θα συμπληρωσω εγω, χωρις καμμια διαθεση αντιπαραθεσης. Κι εξηγουμαι....

Τα παραπανω που περιγραφει αφορουν το πως καθιερωθηκε το πρωτυπο και πως μεταφραστηκε το χρωμα σε νουμερα. Ειναι ουσιαστικά μια βαση η οποια μετεφρασε το midday light (συγκεκριμενο φως) σε νουμερα και μετρησε συντεταγμενες στα χρωματα που το συνθετουν με τον τροπο που περιγραφει. Αυτα συνεθεσαν και το τριγωνο αυτο.

Η διαφορα ειναι οτι ολα αυτα δεν περιγραφουν το τριγωνο που αφορα εμας.
Το τριγωνο που μας αφορα εχει να κανει και με το φως.
Για να φτασουμε στα τριγωνα που διαβαζουμε πρεπει να περασουμε απο αλλα δυο τριγωνα αν θελουμε να το καταλαβουμε πληρως.
Πρωτα θα πρεπει να μετατρεψουμε την παραπανω σχεση/τριγωνο , σε RGB τριγωνο κι επειτα για να περασουμε στο τι βλεπει το ανθρωπινο ματι, και κατα συνεπεια το τι πρεπει να προβαλει ενα μηχανημα, θα πρεπει να προσθεσουμε και το φως σαν παραγοντα.
Μετα απο ολα αυτα θα φτασουμε στο ζητουμενο.

Το RGB colorspace.

http://en.wikipedia.org/wiki/RGB_color_spaces

Αν κανετε τον κοπο και δειτε λιγο τα σπεκς του θα δειτε οτι

RGB spaces are generally specified by defining three primary colors and a white point. In the table below the three primary colors and white points for various RGB spaces are given. The primary colors are specified in terms of their CIE 1931 color space chromaticity coordinates (x,y).

Θα βρειτε επισης ενα πινακα και πολλα αναλυτικα στοιχεια για να μελετησετε.

Επισης για να ακριβολογουμε ....Rec. 709, as ITU-R Recommendation BT.709 is commonly known, standardizes the format of High-definition television. Rec. 709 and sRGB are sometimes used interchangeably. However, Rec. 709 specifies the capture and transfer characteristics of an HDTV signal, and sRGB specifies a reference monitor that can be used to view that HDTV signal.




Παμε πλεον στα τριγωνα που διαβαζουμε στις διαφορες μετρησεις που απεικονιζουν τα χρωματα στις 3 θεσεις τους και τις συντεταγμενες τους αλλα για συγκεκριμενη ποσοτητα φωτος που θα μας δωσει και το συγκεκριμενο λευκο.

Ουσιαστικα η τριτη διασταση του χρωματος δεν απεικονιζετε σε κανενα τριγωνο απο αυτα. Αυτη που καθοριζει την ενταση του.

Αν βαλω στην κουβεντα και τα σπεκτροδιαγραμματα του benq παραπανω που αλλαζουν αρκετα με τα IRE νομιζω οτι ειναι κατανοητο πλεον οτι σαφως και οσο γραμμικοτερη ειναι η λαμπα, τοσο πιστοτερα θα ειναι τα χρωματα με το ζητουμενο.



Αλλο θεμα....
Το D65 μεινει σαν ονομασια λογο θερμοκρασιας .
Τι εννοουν και τι δεν εννοουν καποιοι οταν λενε D65 δεν το εχω καταλαβει.
Αυτο που μπορω να πω ειναι το τι εχω καταλαβει εγω.

Για να υπαρχει σωστη απεικονηση του σηματος που παραλαμβανει (εδω κολλαει το rec709) ενα μηχανημα (εδω κολλαει το srgb) θα πρεπει να εχει δυνατοτητα....

- να καλυψει η υπερκαλυψει (ο στοχος προς το παρον ειναι να τις καλυπτει) αρχικα τις συντεταγμενες του χρωματικου τριγωνου με τα βασικα του χρωματα, τα οποια απο πλευρας color decoding και θερμοκρασιας λευκου θα πρεπει να δωσουν λευκο στους 6500Κ.

- Αυτο ομως δεν αρκει παρα μονο για μια ποσοτητα φωτος σε καθε χρωμα και στο παραγομενο λευκο. Πρεπει να ισχυει σε ολες τις εντασεις. Εδω ερχετε το gamma correction για να ακριβολογουμε. Αυτο οφειλει να ξανακανει γραμμικο το σημα του καθε χρωματος και κατα συνεπεια του λευκου για να εχουμε σωστη μεταφορα απο το σημα στην εικονα.

- Τελος θα πρεπει να κρατηθει η σωστη ισσοροπια λευκου. Εδω ειναι τα δυσκολα κι αυτα που μας αφορουν στο συγκεκριμενο θεμα.
Απ οτι εχω καταλαβει και για να μπορεσουμε να εχουμε μια σωστη ισσοροπια λευκου, θα πρεπει τα χρωματα να ειναι ουσιαστικα μονιμα καρφωμενα στις συντεταγμενες τους παρολο που εμεις αλλαζουμε την ποσοτητα του φωτος.
Δηλαδη να εχουν και σαν αποτελεσμα τους 6500Κ ασχετως σε ποια IRE.

Αν ολα τα παραπανω μπορουν να καλυφθουν εγω εχω μηχανημα ρυθμισμενο σε D65 που λενε.
Δηλαδη για οποια ενταση φωτος απο 0 εως 100 IRE θα πρεπει να δω τα χρωματα primaries και secondies καρφωμενα στις θεσεις τους και το λευκο επισης ακουνητο στους 6500Κ.

Το πως γινονται οι μετρησεις, ας μας πει ο Μανωλης κι ο Greg. Eγω δεν θα το κανω.
Αλλα αν καποιος μπορει να ρυθμισει μηχανημα ετσι , ευχαριστως μαλλον θα τον πληρωσω οσο οσο.

Επισης, οποιος βρει uhp λαμπα που να μετρησει η να καταφερει να κανει τα παραπανω, θα ηθελα να μας ενημερωσει.

Θα το εκτιμησω τα μεγιστα.






Ολα τα στοιχεια για τα παραπανω βρισκονται στο wikipedia και θα χαρω πολυ αν καποιος μπει στο κοπο να τα διαβασει και να τα συζητησουμε.
 
Last edited:
18 June 2006
812
Τωρα καταλαβα επισης αυτο που λες περι dlp και καλυτερο χρωμα....

....παντα το ειχα απορια !!

Επειδη εχω πει παρα πολλα κατα καιρους και η απορια σου μαλλον ειναι απο παλια......θυμησε μου τι εχω πει γιατι εχω εγω τωρα απορια....!!!!:flipout:
 

Browser

AVClub Fanatic
17 June 2006
10,575
Αυτο που εγραψα ρε συ. Οτι απο dlp παιρνεις σωστοτερο χρωμα...Ετσι εχεις γραψει πολλες φορες.
 
18 June 2006
812
Μπραβο Χρηστο....
Νομιζω οτι ειναι πλεον κατανοητο μετα απο ολα αυτα που εγραψες και τα σχεδιαγραματα που εβαλες.....
Τωρα τι λεει ο καθε γκουρου ειναι αλλο θεμα.....
Και οπως εγραψα και ποιο πανω μην τρελενεστε....
 
18 June 2006
812
Αυτο που εγραψα ρε συ. Οτι απο dlp παιρνεις σωστοτερο χρωμα...Ετσι εχεις γραψει πολλες φορες.

αααααααα.....ετσι εχω γραψει.....!!!!!!
λεω και μαλ#$#@$!#ες καμια φορα....μην δινεις βαση...:ernaehrung004:
Δεν ειναι και απολυτο σε ολους.....αλλα εχει πολλα +προς τα εκει....

Αυτο με το d65 πρεπει να τους εχεις κουφανει μερικους.....:ADFADF1: