Megalisious εντυπώσεις προενισχύτριων λυχνιών!

triangle

AVClub Enthusiast
2 July 2006
813
ΛΥΚΟΒΡΥΣΗ
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Megalisious εντυπώσεις προενισχύτριων λυχνιών!

Φυσικά αυτό που γράφεις Triangle, ισχύει.:grinning-smiley-043
Εδώ το μόνο που γίνεται είναι μία απλή κατάθεση εντυπώσεων και τίποτα παραπάνω.
Γι' αυτό και δεν ανέφερα ποτέ την λέξη "συγκριτικό".
Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να ληφθεί το thread ως τυφλοσούρτης...
Καλο κουραγιο παντως και καλη υπομονη.αναμενεται η συνεχεια και η καταθεση εντυπωσεων.:grinning-smiley-043 :grinning-smiley-043 :grinning-smiley-043
 

triangle

AVClub Enthusiast
2 July 2006
813
ΛΥΚΟΒΡΥΣΗ
Re: Απάντηση: Megalisious εντυπώσεις προενισχύτριων λυχνιών!

τι φλατ φίλε μου...:grinning-smiley-043
εκεί είναι τα κύματα του Δούναβη....

(αλλά γιά την υπόγα του) καλή είναι....
...................................................................................QUOTEQUOTE=Ακριβόπουλος Γιάννης;79253]Triangle μην τον ακούς, ζηλεύει-bye- γιατί από τα κύμματα του Ατλαντικού που είχα παλαιότερα, τα εξέλιξα στα μικρά κυμματάκια ενός ποταμού (μεγάλου, δεν λέω:flipout: )![/QUOTE]...................................................................................................................................................................................................................Γιαυτο σας παω!!!!!!!!!!!χαχαχαχα:flipout: :flipout: :flipout: :flipout: -bye-
 
Last edited:

Μ.Τζωρτζάκης - MTZ audio

AVClub Addicted Member
17 June 2006
1,891
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Megalisious εντυπώσεις προενισχύτριων λυχνιών!

Φυσικά αυτό που γράφεις Triangle, ισχύει.:grinning-smiley-043
Εδώ το μόνο που γίνεται είναι μία απλή κατάθεση εντυπώσεων και τίποτα παραπάνω.
Γι' αυτό και δεν ανέφερα ποτέ την λέξη "συγκριτικό".
Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να ληφθεί το thread ως τυφλοσούρτης...

Μπράβο ρε παιδιά , μπράβο και τον ΑκριβοΤζώνη , και στον triangle

Επιτέλους (και συγχωρεστε με ) , εμφανίζεται πραγματική ωριμότητα με τήν διαδικασία αξιολόγησης λυχνιών
Και το λέω αυτό , γιατί ειλικρινά έχω διαβάσει και έχω ακούσει κάθε λογής φανταστικό σενάριο ..οχι η μία είναι καλή , οχι η άλλη δέν παίζεται ...οχι η άλλη είναι απο τίς χειρότερες και πάει λέγοντας κλπ κλπ
Αυτό που γράψατε ισχύει πάντα ειδικά με τίς λάμπες .
Διότι ...σε άλλο μηχάνημα ταιριάζει ο λεπτόηχος χαρακτήρας , σε άλλο ταιριάζει η "μεσαιατζίδικη τσιρίδα" και σε άλλο το κάπως φουσκωμένο κάτω άκρο ..κοκ

Εν κατακλείδι ...πέρα απο τα μηχανήματα και τον χώρο είναι και τι ταιριάζει σε κάθε γούστο...όπως έχει αποδειχθεί πάμπολες φορές

Ευτυχώς αυτή είναι η ευελιξία του HI FI .....έχει και καλά πώς να το κάνουμε ..?
 
Last edited:

SHERPA

Supreme Member
18 June 2006
3,450
Βέροια
Ν' αδράξω την ευκαιρία από τα γραπτά του Μανώλη και να πω πως το να κρίνεις έναν λαμπάτο προ με δεδομένες τις λάμπες (μαμά) που φορά είναι ούτε η μισή δουλειά.
Οι προ και κατ' επέκταση όλα τα λαμπάτα σταδια, είναι άμεσα συνυφασμένα με τις λάμπες που φοράνε.
Είτε το μηχάνημα είναι Cary, είτε είναι ταπεινό Behringer.
Η κάθε λάμπα δίνει σαφέστατη υπογραφή.
Τόσο σαφή που δεν χρειάζεται να "στήσεις πολύ αυτί" για να ακουστεί.
Το σημαντικότερο όμως είναι πως η υπογραφή αυτή επηρρεάζει όλο το σύστημα.
Γι' αυτό ίσως πολλοί λένε πως με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, οι λάμπες χρωματίζουν!
Το ίδιο βέβαια θα κάνουν και διαφορετικοί τελεστικοί σε ένα στάδιο εξόδου...
Οπότε γεννάτε το ερώτημα, ποιό είναι το σωστό?
Και επειδή η απάντηση είναι μάλλον ουτοπιστική καθώς δεν ξέρουμε τι έγραψε ο ηχολήπτης... θεωρώ πως το καλύτερο (ή το σωστότερο) είναι αυτό με τα λιγότερα προβλήματα και υστερίσεις/ενοχλήσεις...

Πάντως το γεγονός πως με 10 ζεύγη λάμπες έχεις 10 διαφορετικές ηχητικές εκδοχές μέχρι στιγμής δείχνει να ισχύει.
Και φυσικά τα πράγματα μπορούμε αν θέλουμε να τα περιπλέξουμε περισσότερο, γιατί μπορούμε να "βοηθήσουμε" την κάθε λάμπα.
Την "βοηθάμε" ας πούμε με μία απλή και μικρή μετακίνηση των ηχείων ή της θέσης ακρόασης...
Η (στο σύστημά μου) κατεβάζοντας ας πούμε, την στάθμη του τουήτερ...
Στο τέλος βέβαια μπορούμε να περιπλέξουμε ακόμα περισσότερο τα πράγματα ψάχνοντας π.χ μία πηγή που βολεύει την ηχητική υπογραφή ενός προ με δεδομένες λάμπες... και πάει λέγοντας η ιστορία.
icon11.gif

Βέβαια το παραπάνω ισχύει και αντιστρόφως, χαντακώνοντας μια λάμπα με μία αταίριαστη επιλογή πηγής.
 

McZab

Supreme Member
3 July 2006
4,843
Belleville
Τώρα που στρώσανε και τα αυτάκια μου κι έμενα (όπως είπε και ο Στέργιος, -bye- ) λέω να κάνω ένα παρόμοιο πείραμα με 12ΑΤ στον Αλέξανδρο. Που μπορώ εντός ή εκτός Ελλάδας να προμηθευτώ 3-4 ζευγαράκια λάμπες, πλην GE και El. Harm. που ήδη δοκιμάστηκαν?
 

SHERPA

Supreme Member
18 June 2006
3,450
Βέροια
Τελικά εσύ για κρυφομαζοχιστής μου φαίνεσαι !....:flipout:

Καλά εσένα θα σε σενιάρω τις γιορτές...-bye-
Ρε πάρτο χαμπέρι:
Χωρίς λάμπα δεν γίνεται καρντιά μου.:Banane0:
 

SHERPA

Supreme Member
18 June 2006
3,450
Βέροια
Όμως τώρα το ροζάκι με ενέμπνευσε!
Και επειδή όντως είναι κουραστικό να γυαλίζεις λαμπογιάλια... τώρα την ψάχνω και για επεξεργαστή ήχων...
Ξέρεις από αυτούς που προσομοιάζουν καμπίνες και ενισχυτές...
Ωπά λέω!
Επανάσταση (που λεν και οι Κρητικοί!):grinning-smiley-043

Ρε Υπέρηχα, αυτός που πήρες μονοφωνικός είναι?
 

Dimosthenis

Supreme Member
17 June 2006
3,277
Απάντηση: Re: Megalisious εντυπώσεις προενισχύτριων λυχνιών!

Τώρα που στρώσανε και τα αυτάκια μου κι έμενα (όπως είπε και ο Στέργιος, -bye- ) λέω να κάνω ένα παρόμοιο πείραμα με 12ΑΤ στον Αλέξανδρο. Που μπορώ εντός ή εκτός Ελλάδας να προμηθευτώ 3-4 ζευγαράκια λάμπες, πλην GE και El. Harm. που ήδη δοκιμάστηκαν?


Για ριξε μια ματια εδω!
 
Οι αλλαγές λυχνιών (tube swapping, επί το ελληνικότερον) είναι από τα πλέον προσφιλή σπορ του γράφοντος, και όχι μόνο. Δεν τίθεται θέμα αμφισβήτησης αυτού που σωστά έγραψε ο Γιάννης ("αν έχεις 10 διαφορετικές λάμπες έχεις 10 διαφορετικούς ήχους"), όμως αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι το γιατί.

Όπως συζητούσαμε κάποτε με τον Morfeas, η ταμπελίτσα "ECC83", "12AT" και πάει λέγοντας δεν είναι τίποτε περισσότερο από την προδιαγραφή κατασκευής της συγκεκριμένης λυχνίας. Δεν είναι δυνατό να τη φτιάχνει η Telefunken με το δικό της τρόπο, η Mazda με άλλον και η General Electric με άλλον, σωστά;

Τότε, τι διάτανο γίνεται; Κουφοί δεν είμαστε, διαφορές υπάρχουν και ακούγονται. Και μάλιστα μεγάλες, συγκριτικά. Άλλο ένα "ανεξήγητο φαινόμενο" της Ζώνης του Λυκόφωτος (βλέπε High End);
 

SHERPA

Supreme Member
18 June 2006
3,450
Βέροια
Οι αλλαγές λυχνιών (tube swapping, επί το ελληνικότερον) είναι από τα πλέον προσφιλή σπορ του γράφοντος, και όχι μόνο. Δεν τίθεται θέμα αμφισβήτησης αυτού που σωστά έγραψε ο Γιάννης ("αν έχεις 10 διαφορετικές λάμπες έχεις 10 διαφορετικούς ήχους"), όμως αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι το γιατί.

Όπως συζητούσαμε κάποτε με τον Morfeas, η ταμπελίτσα "ECC83", "12AT" και πάει λέγοντας δεν είναι τίποτε περισσότερο από την προδιαγραφή κατασκευής της συγκεκριμένης λυχνίας. Δεν είναι δυνατό να τη φτιάχνει η Telefunken με το δικό της τρόπο, η Mazda με άλλον και η General Electric με άλλον, σωστά;

Τότε, τι διάτανο γίνεται; Κουφοί δεν είμαστε, διαφορές υπάρχουν και ακούγονται. Και μάλιστα μεγάλες, συγκριτικά. Άλλο ένα "ανεξήγητο φαινόμενο" της Ζώνης του Λυκόφωτος (βλέπε High End);

Όντως Σπύρο :grinning-smiley-043 οι διαφορές είναι τεράστιες!
Πάντως και επί της ερωτήσεώς σου, άπό
όλα τα ζεύγη λυχνιών που έχω αυτή την στιγμή και παιδεύομαι (αλλά μ' αρέσει!) κανένα δεν είναι όμοιο κατασκευαστικά με άλλο.
Μέσα από το γυαλί φαίνεται η κάθε μία να έχει (και έχει) διαφορετική κατασκευή.
Έτσι πιθανολογώ πως εκεί παίζεται το παιχνίδι της ηχητικής διαφοροποίησης.
Δηλαδή στον τρόπο κατασκευής και στις μεθόδους που ακολουθούνται.
Έτσι αν το επεκτείνουμε το πράμα ίσως θέλοντας και μη να μπάινουμε στην ζώνη του λυκόφωτος!
Π.χ με τις κρυογεννημένες... CRYOVAC που ακούω τώρα.
 

Μ.Τζωρτζάκης - MTZ audio

AVClub Addicted Member
17 June 2006
1,891
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Re: Απάντηση: Megalisious εντυπώσεις προενισχύτριων λυχνιών!

Οι αλλαγές λυχνιών (tube swapping, επί το ελληνικότερον) είναι από τα πλέον προσφιλή σπορ του γράφοντος, και όχι μόνο. Δεν τίθεται θέμα αμφισβήτησης αυτού που σωστά έγραψε ο Γιάννης ("αν έχεις 10 διαφορετικές λάμπες έχεις 10 διαφορετικούς ήχους"), όμως αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι το γιατί.

Όπως συζητούσαμε κάποτε με τον Morfeas, η ταμπελίτσα "ECC83", "12AT" και πάει λέγοντας δεν είναι τίποτε περισσότερο από την προδιαγραφή κατασκευής της συγκεκριμένης λυχνίας. Δεν είναι δυνατό να τη φτιάχνει η Telefunken με το δικό της τρόπο, η Mazda με άλλον και η General Electric με άλλον, σωστά;

Τότε, τι διάτανο γίνεται; Κουφοί δεν είμαστε, διαφορές υπάρχουν και ακούγονται. Και μάλιστα μεγάλες, συγκριτικά. Άλλο ένα "ανεξήγητο φαινόμενο" της Ζώνης του Λυκόφωτος (βλέπε High End);

Λογική η απορία Σπύρο , μάνα μου !!!!
.....Το θέμα με τίς εταιρείες ΟΠΩΣ το γνωρίζει ο ερασιτέχνης είναι η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ κατά γράμμα ΤΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΜΠΥΛΩΝ λειτουργίας σε σχέση με το "μ" - "gm" - "rp"
...το Βασικό όμως θέμα είναι οτι καμμιά ΔΕΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ καμμιά 100αριά ακόμα παραμέτρους που επηρεάζουν τήν κατανομή αρμονικών το power bandwith κλπ κλπ
Για τήν ιστορία αναφέρω μερικές βασικές]
1)Χωτηρικότητες ηλεκτροδίων , μεταξύ τους και πρός τα νήματα
2) Επίπεδο κενού
3) Υλικό προσμίξεως getter
4) Ποσότητα getter
5) Tρόπος σκανδαλισμού για τήν εκτόνωση αερίων-getter
6) Υλικό Ανόδου (καθαρότητα-πυκνότητα-πτυχώσεις-λειανση ...)
7)Υλικό Καθόδου και ποσοστιαίες προσμίξεις ενεργών οξειδίων (αυτά κάνουν ολη τήν δουλειά )
8) Υλικό grid και οχι μόνο , αλλά οποιουδήποτε ηλεκτροδίου τύπου "εσχάρας" (έτσι λέγεται και συναντάται σε Ελληνικά βιβλία του 50-60 )
9) Διάφορες ελικοειδείς ή συνεστραμένες κατασκευές ηλεκτροδίων
10) Υλικό στήριξης - Μίκες - Πένια - Υαλοειδή - Βακελίτες - Μακαρόνια
11 ) Ποιότητα / Σύνθεση τών εξωτερικών ηλεκτροδίων (ποδαράκια ) που σε ολες τίς λυχνίες είναι απο (κράμα) ΣΙΔΗΡΟΧΑΛΚΟ (για να ακολουθούν τήν μηχανική τών διαστολών συστολών του γυαλιού για να μήν έχουμε είσοδο αέρα
12) Μηχανολογική κατασκευή ΤΟΣΟ ώς πρός διαστάσεις , ΟΣΟ και ώς πρός μέγεθος κελύφους και στήριξη (αυτά απαντού σε διάφορες προδιαγραφές που είναι για αρκετές χιλιάδες πόδια ύψους και κάποια οριακή επιτάχυνση /επιβράδυνση , άλλες για υγρασία , άλλες για αποτομες μεταβολές πίεσης / θερμοκαρασίας / μικροφωνισμοί / μηχανική ανάδραση -κραδασμοί κλπ

Εστι φτάνουμε στο σημείο και ΒΕΒΑΙΩΣ να ακούμε διαφορές που ανάλογα τήν διαφορετικότητα του συστήματός μας , του χώρου μας και τών αυτιών μας , αλλωτε μάς αρεσουν λιγότερο και άλλωτε περισσότερο

Αλλά για να είμαστε και ειλικρινείς , παρόμοια φαινόμενα συμβαίνουν ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΗΜΙΑΓΩΓΟΥΣ , τους ΠΥΚΝΩΤΕΣ , τίς ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΙΣ κλπ κλπ
Ετσι λοιπόν ΔΕΝ φτάνει στο να συγκεντρώσει κανείς τα ΚΑΛΥΤΕΡΟΤΕΡΑ ΥΛΙΚΑ για να έχει τον ΚΑΛΥΤΕΡΟΤΕΡΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ , πρέπει να μπορεί να μαγειρεύει ...για να έχει "νόστιμο" (γι αυτόν ) αποτέλεσμα , ε κι οταν βαρεθεί ...αλλάζει "γεύση" .....
 
Μάιστα...

Γιατρέ μου, μετά από όλα αυτά τα εξόχως ενιαφέροντα και διαφωτιστικά :grinning-smiley-043 , όπως φαίνεται θα πρέπει όχι μόνο να αποκτήσουμε και δίπλωμα μαγειρικής, αλλά να γίνουμε Μαμαλάκηδες -το λιγότερο...//;-)
 

Dimosthenis

Supreme Member
17 June 2006
3,277
Απάντηση: Μάιστα...

Γιατρέ μου, μετά από όλα αυτά τα εξόχως ενιαφέροντα και διαφωτιστικά :grinning-smiley-043 , όπως φαίνεται θα πρέπει όχι μόνο να αποκτήσουμε και δίπλωμα μαγειρικής, αλλά να γίνουμε Μαμαλάκηδες -το λιγότερο...//;-)

Θυμαστε το μαγειρα του μαπετ σόου???
:flipout::flipout::flipout: