Λοιπόν αυτές τις ημέρες της σχόλης , του καθησιού και του πολύτιμου ελεύθερου χρόνου , αποφάσισα να εντρυφήσω λίγο περισσότερο στο κλασσικό τμήμα της δισκοθήκης μου . Υπήρχε βέβαια και μιά εσωτερική ανάγκη για ακούσματα πιό ραφιναρισμένα , ανάγκη που προέκυψε τώρα τελευταία και άγνωστο αν θα αποτελέσει μόνιμη κατάσταση ( λόγω ηλικίας ) ή θα είναι παροδικό φαινόμενο .
Εκείνο που μου έκανε εντύπωση είναι ότι από το ποικίλο πρόγραμμα που άκουσα , υπήρξαν ακούσματα πανέμορφα , εκπληκτικής σαγήνης και ανείπωτου κάλλους και άλλα που μου προξένησαν τα ίδια συναισθήματα που βίωνα εδώ και χρόνια ακούγοντας κλασσική , ήτοι πλήξη , ανία και βαρεμάρα . Παραθέτω λοιπόν κατωτέρω το πρόγραμμα ακροάσεων και δίπλα , τοποθετώ γράμματα από το Α έως το Ε τα οποία υποδηλώνουν , όχι αξιολόγηση , αλλά την εντύπωση που μου δημιούργησαν , όπου Α : εξόχως ενδιαφέρον , θέλεις να το ξαναακούσεις αμέσως , Β : αρκούντως ενδιαφέρον , C: υποφερτό D : αδιάφορο και Ε : πλήξη . ( όλο αυτό το κάνω για να μου πείτε τι μου συμβαίνει ή εν πάση περιπτώσει να μου κάνετε τις ανάλογες προτάσεις για τα γούστα μου ) .
Εχουμε και λέμε λοιπόν
Schubert : Symphony No 5 , Ε
Schubert : Symphony No 8 , E
J. Brahms : Symphony No 2 , D
B. Bartok : Concerto for orchestra , A+
B. Bartok : Concerto for viola and orchestra A+
Borodin : Symphony No. 2 , A
G. Kurtag : Movement for Viola and orchestra , A
C. Debussy : La mer , A+
C. Debussy : Prelude a l' apres midi d'un faune , A +
I. Stravinsky : Petrywka , A+
I. Stravinsky : Les noces ,A+
I. Stravinsky : Le sacre du printemps A+
I. Stravinsky : Orchestral Works ( Concerto in D , Apollo Musagete , Dances Concertantes ) A+
P. Hindemith : Symphony in E Flat ,A
C. Ives : Symphony No 2 , A
R. Wagner : Der maistersinger ,A+
Δεν παρατηρώ κάποιο ιδιίατερο pattern εδώ , εκτός κι αν μου διαφεύγει . θα μπορούσα να πεί κανείς ότι όσο πιό σύγχρονο , τόσο πιό ενδιαφέρον , αλλά ο Wagner και ο Borodin δεν είναι τόσο σύγχρονοι και η γραφή του Kurtag ή του Hindemith στα πιό πάνω κομμάτια δεν είναι και πρωτοποριακή, ίσα ίσα . Για ψάξτε το .Μήπως υπάρχει κλασσική που δεν είναι κλασσική ( δηλαδή , βαρετή , αδιάφορη , πεθαμένη μουσική ; ) :flipout: ( χωρίς παρεξήγηση έ ; - απόψεις μεταφέρουμε και ψαχνόμαστε )
Εκείνο που μου έκανε εντύπωση είναι ότι από το ποικίλο πρόγραμμα που άκουσα , υπήρξαν ακούσματα πανέμορφα , εκπληκτικής σαγήνης και ανείπωτου κάλλους και άλλα που μου προξένησαν τα ίδια συναισθήματα που βίωνα εδώ και χρόνια ακούγοντας κλασσική , ήτοι πλήξη , ανία και βαρεμάρα . Παραθέτω λοιπόν κατωτέρω το πρόγραμμα ακροάσεων και δίπλα , τοποθετώ γράμματα από το Α έως το Ε τα οποία υποδηλώνουν , όχι αξιολόγηση , αλλά την εντύπωση που μου δημιούργησαν , όπου Α : εξόχως ενδιαφέρον , θέλεις να το ξαναακούσεις αμέσως , Β : αρκούντως ενδιαφέρον , C: υποφερτό D : αδιάφορο και Ε : πλήξη . ( όλο αυτό το κάνω για να μου πείτε τι μου συμβαίνει ή εν πάση περιπτώσει να μου κάνετε τις ανάλογες προτάσεις για τα γούστα μου ) .
Εχουμε και λέμε λοιπόν
Schubert : Symphony No 5 , Ε
Schubert : Symphony No 8 , E
J. Brahms : Symphony No 2 , D
B. Bartok : Concerto for orchestra , A+
B. Bartok : Concerto for viola and orchestra A+
Borodin : Symphony No. 2 , A
G. Kurtag : Movement for Viola and orchestra , A
C. Debussy : La mer , A+
C. Debussy : Prelude a l' apres midi d'un faune , A +
I. Stravinsky : Petrywka , A+
I. Stravinsky : Les noces ,A+
I. Stravinsky : Le sacre du printemps A+
I. Stravinsky : Orchestral Works ( Concerto in D , Apollo Musagete , Dances Concertantes ) A+
P. Hindemith : Symphony in E Flat ,A
C. Ives : Symphony No 2 , A
R. Wagner : Der maistersinger ,A+
Δεν παρατηρώ κάποιο ιδιίατερο pattern εδώ , εκτός κι αν μου διαφεύγει . θα μπορούσα να πεί κανείς ότι όσο πιό σύγχρονο , τόσο πιό ενδιαφέρον , αλλά ο Wagner και ο Borodin δεν είναι τόσο σύγχρονοι και η γραφή του Kurtag ή του Hindemith στα πιό πάνω κομμάτια δεν είναι και πρωτοποριακή, ίσα ίσα . Για ψάξτε το .Μήπως υπάρχει κλασσική που δεν είναι κλασσική ( δηλαδή , βαρετή , αδιάφορη , πεθαμένη μουσική ; ) :flipout: ( χωρίς παρεξήγηση έ ; - απόψεις μεταφέρουμε και ψαχνόμαστε )