Marantz SR5015

billdanos

Established Member
31 March 2008
214
Για να μη γεμίζω το topic των ενισχυτών μεταφέρω εδώ τη μέχρι τώρα εμπειρία μου με τον ενισχυτή:

Η αγορά του έγινε περίπου πριν 10 μήνες και στο διάστημα αυτό όλα λειτουργούσαν άψογα και γενικώς είμαι ενθουσιασμένος από την ποιότητα και την απόδοση της συσκευής!

Πριν 4 εβδομάδες εκεί που έπαιζε μουσική μόνο, ακούω από τα ηχεία ένα δυνατό "ντουπ" και βλέπω στον ενισχυτή να αναβοσβήνει το power led... Πρώτα νόμισα πως κάτι έκανε το ρεύμα κλπ οπότε τον άναψα ξανά και μετά από 2-3 λεπτά το ξανα έκανε... Έπειτα αποσύνδεσα απο πάνω του όλα τα hdmi και άφησα μόνο τα ηχεία. Τον άναψα απλά χωρίς να παίζει τίποτα και μετά από 2-3 λεπτά άκουγα από το woofer ανα διαστήματα πρώτα κάτι μικρά "ντουπ" και στη συνέχεια ερχόταν το μεγάλο και στο τέλος έσβηνε πάλι με το power led να αναβοσβήνει. Για να βεβαιωθώ πως δεν είναι κάτι άλλο, τον αποσύνδεσα εντελώς αφήνοντας απλά το καλώδιο ρεύματος και όντως πάλι μετά από μερικά λεπτά έπαθε το ίδιο...

Τον πήγα στο Χαλάνδρι στην ISEMBEL και μετά από 10 περίπου ημέρες με ενημέρωσαν να πάω να τον παραλάβω. Κατά την παραλαβή μου έδωσαν και το συνοδευτικό έντυπο παραλαβής που πάνω του έγραφε απλά "επισκευή" χωρίς καμία άλλη πληροφορία και όταν τους ρώτησα σχετικά με το πρόβλημα μου είπαν πως δεν γνωρίζουν τι είχε και να καλέσω κάποια από τις επόμενες ημέρες για να με ενημερώσει κάποιος τεχνικός... Όταν κάλεσα μετά από 2-3 ημέρες μου ανέφεραν πως εντόπισαν κάποιο θέμα με τις "ψυχρές κολλήσεις" τις οποίες και επιδιόρθωσαν χωρίς να χρειαστεί να αλλάξουν κάποιο εξάρτημα κλπ.

Για 10 περίπου ημέρες ο ενισχυτής έπαιζε χωρίς κανένα θέμα ώσπου ξαφνικά και ενώ έπαιζε ραδιόφωνο με φυσιολογική ένταση έκανε τον ίδιο δυνατό θόρυβο στα ηχεία και πέρασε πάλι σε safe mode με το power led να αναβοσβήνει... Τον άναψα και πάλι και συνέχιζε να παίζει κανονικά για το υπόλοιπο της ημέρας ώσπου κάποια στιγμή την επόμενη το ξαναέκανε.

Ξανακάλεσα το service στην ISEMBEL και αυτή τη φορά μου είπαν πως αν με εξυπηρετεί μπορώ να τον πάω απευθείας στο service της DKS στο Περιστέρι (που προφανώς με βολεύει μιας και εκεί λειτουργούν μέχρι στις 8 το βράδυ και δεν χρειάζεται να πάρω και άδεια απο τη δουλειά για να τον πάω στην ISEMBEL που λειτουργούν μόνο από τις 10 έως 17:30...). Τον πήγα λοιπόν στο DKS service όπου τους εξήγησα πάλι το πρόβλημα και όταν τους ρώτησα για το προηγούμενο service πριν μερικές ημέρες μου είπαν πως θα το κοιτάξουν γιατί μπορεί να μην είχε πάει σε αυτούς ο ενισχυτής (ακριβώς τα λόγια τους ήταν: μπορεί να ήρθε σε μας, μπορεί και να μην ήρθε...).

Τους κάλεσα ξανά σήμερα μια βδομάδα μετά και μου είπαν πως τον έχουν ανοιχτό για 2 ημέρες και ακόμη δεν παρουσίασε το πρόβλημα οπότε θα χρειαστεί περισσότερος χρόνος και θα πρέπει να περιμένω. Καταλαβαίνω πως κάποιες βλάβες που δεν ανήκουν σε κάτι προφανές και συνηθισμένο χρειάζονται χρόνο για να εντοπιστούν, αλλά θα περίμενα τουλάχιστον να με ενημερώνει κάποιος που και που χωρίς να χρειάζεται να τους ψάχνω εγώ ανά μία εβδομάδα.

--------

Πέρα από το θέμα του service του ενισχυτή ταυτόχρονα έγινε και το εξής με το marantz.com και το λογαριασμό μου που είχα εκεί από την ημέρα αγοράς του:
Όταν αγόρασα τον ενισχυτή έφτιαξα στο site εναν λογαριασμό και καταχώρισα και το serial number του ενισχυτή. Στο διάστημα αυτό μέχρι σήμερα είχα κατά καιρούς στείλει διάφορα ερωτήματα μέσα από την πλατφόρμα που έχουν για Q&A και κάθε φορά απαντούσαν επισήμως μέσα σε λίγες ημέρες χωρίς κανένα πρόβλημα κλπ. Όταν παρέλαβα τον ενισχυτή μετά το πρώτο service και παρουσίασε ξανά το ίδιο θέμα, άφησα ένα review στη σελίδα του 5015 βάζοντας 3/5 αστέρια περιγράφοντας απλά την εμπειρία μου από το service. Ήρθε πρώτα ένα μηνυμα επιβεβαίωσης του review και μετά από 1-2 ώρες έλαβα ακόμη ένα email που με ενημέρωνε πως το review είχε δημοσιευτεί με επιτυχία και όντως το έβλεπα στη σχετική σελίδα για 1-2 ημέρες περίπου. Ξαφνικά διαπίσωστα πως το review είχε εξαφανιστεί και δοκιμάζοντας να συνδεθώ στο λογαριασμό μου ενφανιζόταν μήνυμα για λάθος password και όταν δοκίμασα την υπενθύμιση του κωδικού βάζοντας το email μου, έλαβα μήνυμα πως δεν υπάρχει ενεργός λογαριασμός με το συγκεκριμένο email και ταυτόχρονα δεν με άφηνε καν να δημιουργήσω νέο με το ίδιο email... Έστειλα νέο μήνυμα στο support ρωτώντας για το review αλλά και το λογαριασμό μου αλλά μέχρι και τώρα δεν απάντησε κανείς... Δεν με ενόχλησε τόσο η αφαίρεση του review που θα μπορούσε να αιτιολογηθεί πως δεν είχε άμεση σχέση με το ίδιο το μηχάνημα μιας και περιέγραφα μια σχετικά κακή εμπειρία από το service, όσο η εξαφάνιση του λογαριασμού μου γενικότερα μετά από αυτό... :/

Ακόμη και τώρα μετά από όλα αυτά εξακολουθώ να μην έχω κακή εικόνα από την ίδια τη συσκευή, την απόδοση και τα τεχνικά της χαρακτηριστικά. Με ενόχλησαν όμως όλα τα υπόλοιπα που έγιναν μέχρι σήμερα και ελπίζω τουλάχιστον να πάνε όλα καλά με την επισκευή του όσο ακόμη βρίσκεται εντός της εγγύησης, καθώς και ελπίζω να μη μου προκαλέσει κάποια άλλη ζημιά στα ηχεία μου σε περίπτωση που το ξαναπάθει...

Αυτά για την ώρα.
 

Attachments

  • Screenshot 2022-03-10 at 12.44.30.jpg
    Screenshot 2022-03-10 at 12.44.30.jpg
    98.1 KB · Views: 28
  • Screenshot 2022-03-10 at 13.01.01.jpg
    Screenshot 2022-03-10 at 13.01.01.jpg
    253.7 KB · Views: 28
  • Like
Reactions: vadergr

billdanos

Established Member
31 March 2008
214
Σήμερα με ενημέρωσαν πως περιμένουν κάποιο ανταλλακτικό! Τουλάχιστον το λες και πρόοδο σε σχέση με πριν. Το κακό είναι πως μετά τις 10 ημέρες που πέρασαν ήδη στο service, τώρα θα προσθέσουμε άλλη μια βδομάδα έως 10 ημέρες όπως μου είπαν... Χαλάλι αν όντως λυθεί το θέμα. :)

Σε σχέση με το λογαριασμό, δεν απάντησε κανείς από το Marantz.com...
 

billdanos

Established Member
31 March 2008
214
Το "εως 10 ημέρες" το ξεπεράσαμε επισήμως, οπότε τώρα είμαστε στο "θα σας ειδοποιήσουμε" τουτ τουτ τουυυυυυυτ... :coffee:
 

billpeppas

Supreme Member
23 October 2013
6,817
Athens
Υπομονή βρε συ, είναι και νέα η αντιπρόσωπος εδώ, μέχρι να μάθουν τα κόλπα :D
 

billdanos

Established Member
31 March 2008
214
Κλείσαμε και τον πρώτο μήνα (να βγάλω γλυκά να το γιορτάσουμε)!

Τις προηγούμενες 3 εβδομάδες περιμέναμε τα ανταλλακτικά. Σήμερα με ενημέρωσαν πως η Marantz έχει έλλειψη σε ανταλλακτικά γενικότερα και δεν ξέρουν πότε θα παραλάβουν... :eek:

Λέω να ξεκινήσω μαθήματα άρπας, να παίζω χαλαρά μέχρι να περάσουν οι μέρες... :p
 
  • Haha
Reactions: Panoramix

vadergr

Super Moderator
Staff member
17 August 2007
27,462
Μεταμορφωση
Κλείσαμε και τον πρώτο μήνα (να βγάλω γλυκά να το γιορτάσουμε)!

Τις προηγούμενες 3 εβδομάδες περιμέναμε τα ανταλλακτικά. Σήμερα με ενημέρωσαν πως η Marantz έχει έλλειψη σε ανταλλακτικά γενικότερα και δεν ξέρουν πότε θα παραλάβουν... :eek:

Λέω να ξεκινήσω μαθήματα άρπας, να παίζω χαλαρά μέχρι να περάσουν οι μέρες... :p

Δεν ξεκινας να στελνεις mail και προς τα εξω?
Ακομα καλύτερα αν κοινοποιήσεις και τους "δικους μας" παράλληλα.
 

billdanos

Established Member
31 March 2008
214
Δεν ξεκινας να στελνεις mail και προς τα εξω?
Ακομα καλύτερα αν κοινοποιήσεις και τους "δικους μας" παράλληλα.

Το site της Marantz έχει μια φόρμα επικοινωνίας που κάθε φορά που στέλνω όλο το ιστορικό, απαντούν μόνο με τα στοιχεία της εδώ αντιπροσωπείας με την οποία "θα πρέπει να επικοινωνήσω"...

Έστειλα πάλι άλλο ένα συγκεντρωτικό update και στην isembel εδώ ρωτώντας απλά αν ισχύει η έλλειψη ανταλλακτικών, καθώς και το τι προβλέπεται σε αυτές τις περιπτώσεις.

Πάντως αν και απογοητευμένος, εξακολουθώ να είμαι ευγενικός και υπομονετικός με όλους παρόλο που έναν μήνα τώρα (και παραπάνω αν βάλω και την πρώτη "επισκευή" του), έπρεπε να τους ψάχνω εγώ κάθε φορά για να έχω κάποια ενημέρωση για την εξέλιξη του θέματος... :/
 
  • Wow
  • Sad
Reactions: vadergr and vlad66

vadergr

Super Moderator
Staff member
17 August 2007
27,462
Μεταμορφωση
Κριμα. Περιμενα καλύτερη και ταχύτερη αντιμετώπιση.

Καλα κανεις και τα γραφεις εδω.
Μπες στα avsf/avf forums και ξεκινα να ζητας και εκει κεντρικά email. Ολο και κάτι θα βρεις.
 
  • Like
Reactions: billdanos

billpeppas

Supreme Member
23 October 2013
6,817
Athens
Αντί να δώσουν έναν νέο ενισχυτή στον άνθρωπο προτιμάνε να φάνε κράξιμο σε όλο το net... Ενάμιση μήνα να είναι χωρίς ενισχυτή, και έχοντας δεχτεί ήδη ταλαιπωρία από λάθος διάγνωση του σέρβις.
Τουλάχιστον ερασιτεχνική αντιμετώπιση.
 

billdanos

Established Member
31 March 2008
214
Αντί να δώσουν έναν νέο ενισχυτή στον άνθρωπο προτιμάνε να φάνε κράξιμο σε όλο το net... Ενάμιση μήνα να είναι χωρίς ενισχυτή, και έχοντας δεχτεί ήδη ταλαιπωρία από λάθος διάγνωση του σέρβις.
Τουλάχιστον ερασιτεχνική αντιμετώπιση.
Α αυτό ξέχασα να το αναφέρω. Σε μια κουβέντα που είχα στο service σχετικά με το αν προβλέπεται αντικατάσταση από Marantz, η απάντηση ήταν: "δεν υπάρχει καμία περίπτωση"...

Ταυτόχρονα απάντησαν και από isembel στο σημερινό μήνυμα που έστειλα το πρωί πως "απολογούνται για την ταλαιπωρία, θα μιλήσουν με τους τεχνικούς και θα επανέλθουν"... Στο μήνυμα τους έστειλα απλά τα τελευταία updates στο ιστορικό, τόνισα πως δεν έχω κάτι με το service και απλά ζητάω μια επιβεβαίωση από αυτούς σαν επίσημος αντιπρόσωπος πως όντως υπάρχει γενικότερο θέμα με τα ανταλλακτικά κλπ.
 
  • Like
Reactions: vadergr

spcav

AVClub Fanatic
18 August 2006
16,597
Σου έχουν πει τελικά ποια ακριβώς είναι η βλάβη και ποιο το ανταλλακτικο που περιμενουν;
 

billdanos

Established Member
31 March 2008
214
Σου έχουν πει τελικά ποια ακριβώς είναι η βλάβη και ποιο το ανταλλακτικο που περιμενουν;
Κάτι γενικο μου είπαν πως είναι «ένα τσιπ στο τελικό κύκλωμα». Δεν κατάλαβα τίποτα βασικά.
 

spcav

AVClub Fanatic
18 August 2006
16,597
Κάτι γενικο μου είπαν πως είναι «ένα τσιπ στο τελικό κύκλωμα». Δεν κατάλαβα τίποτα βασικά.
Μακάρι καταρχήν να έχουν όντως βρει την βλάβη…

Κατα τα αλλα, κάποια πράγματα δε φαίνεται να αλλάζουν σε αυτή τη χώρα…

Προσωπικά πάντως θα έκανα και μια αναζητηση σε ξένα φορα κλπ αν όντως υπάρχει τόσο σοβαρό θέμα έλλειψης ανταλλακτικών (όχι ότι και να υπάρχει αποτελεί δικαιολογία αλλά λέμε τώρα…)
 
  • Like
Reactions: billpeppas
Το προβλημα ειναι παλιο και δυστυχως ακομα διαιωνιζεται. Το εχω αντιμετωπισει με 2 ΜΑΡΑΝΤΖ που εχουν περασει απο το σπιτι μου. Ασυμφορη επισκευη, λογω κοστους ανταλλακτικων, τα οποια θα ερχονταν απο Ιαπωνια (πλακετα προενισχυσης). Ετσι ειπε η επισημη αντιπροσωπεια. Κριμα!
 

spcav

AVClub Fanatic
18 August 2006
16,597
Το προβλημα ειναι παλιο και δυστυχως ακομα διαιωνιζεται. Το εχω αντιμετωπισει με 2 ΜΑΡΑΝΤΖ που εχουν περασει απο το σπιτι μου. Ασυμφορη επισκευη, λογω κοστους ανταλλακτικων, τα οποια θα ερχονταν απο Ιαπωνια (πλακετα προενισχυσης). Ετσι ειπε η επισημη αντιπροσωπεια. Κριμα!
Εντάξει, εδώ όμως μιλάμε για μηχάνημα εντός εγγυησης, αν θυμαμαι καλά
 
Αυτο το καταλαβα. Το εγραψα γιατι διαπιστωσα προσωπικα το προβληματικο after sale service της εταιριας, γενικα. Δεν ξερω αν ειναι θεμα αντιπροσωπειας το οτι μια πλακετα στοιχιζει οσο το 1/3 του κοστους αγορας της συσκευης ολοκληρης ως καινουργια.
Στην περιπτωση του φιλου, λογω εγγυησης, θα πρεπει να κοψουν το λαιμο τους να το φτιαξουν ανεξαρτητως κοστους ή να τον αντικαταστησουν.
 
  • Like
Reactions: mikemtb and vlad66

ika

Supreme Member
20 September 2010
4,867
Αθήνα
Δες αν αναφέρει τίποτα σχετικό το έντυπο της εγγύησης.
Δεν έχεις έναν φίλο δικηγόρο να του πεις να στείλει ένα εξώδικο ζητώντας επιστροφή των χρημάτων σου με ευθύνη της άλλης πλευράς;
Τυπικά υπεύθυνος είναι ο πωλητής πάντως.
 
  • Like
Reactions: skysound