Αν εξυπηρετήσετε, που δεν το βλέπω, δείτε κι εδώ τι γίνεται...Καλησπέρα kataras,
Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;
Έφη, Nova Support
Εμένα προ διμήνου, με πληρωμη λογαριασμού με κάρτα, άρα εγγύηση για αλλαγή εξοπλισμού, pace 5001 με προβλημα στο 2ο tuner ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΟΝ ΑΛΛΑΞΑΤΕ ΕΝΩ Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ ΕΙΧΕ ΑΠΟΘΕΜΑ, δεν τους αφήσατε να τον αλλάξουν με 5001 παρά μόνο με το νέο τούβλο-δέκτη, πληρώνω multiview, έχω extra και μεγάλη οθόνη ΔΕΝ ΔΙΝΕΤΕ !!!
Νέα διοίκηση, νέα πνοή, νέα αντίληψη στην εξυπηρέτηση πελατών...
Να πω κρίμα; Να πω ντροπή;