*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα σας. Εδώ και 3 εβδομάδες είναι αδύνατο να παρακολουθήσει κάνεις οποιοδήποτε κανάλι μέσω EON, Συνεχείς λούπες στην εικόνα που κρατούν για λεπτά ολόκληρα.
Φυσικά επικοινώνησα με το αρμόδιο τμήμα. Ήρθε τεχνικός μέτρησε στο κουτί 99mbps και στο ρουτερ γύρω στα 65-70. Το θέμα έληξε με το πόρισμα ότι φταίει η καλωδίωση μου...
Και στις δύο συσκευές EON συμβαίνουν τα ίδια. Λαμβάνουν internet από 1000άρι Powerline . Σε καμία άλλη υπηρεσία streaming δεν έχω πρόβλημα, ούτε με streaming ταινιών υψηλής ανάλυσης μέσω NAS από ένα δωμάτιο σε άλλο.
Μόνο στην EON .
Αν σας ενδιαφέρει έχω video ώστε να δείτε ακριβώς το πρόβλημα.
Θα παρακαλούσα για μια λύση. Αν δεν είναι δυνατόν τότε θα ήθελα να διακόψω την συνδρομή γιατί αυτό που συμβαίνει πραγματικά δεν έχει κανένα νόημα να βλέπεται.
Πριν μερικές ημέρες προκειμένου να δω αγώνα στο Novasports Prime έφυγα από το σπίτι μου και πήγα έξω...
Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
Καλησπέρα portokali00,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Έφη, Nova Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Αυτό το πρόβλημα με το cbr τώρα το έχουν και άλλες συσκευές εκτός από το smart box που δινουν
Καλησπέρα Chan Terism,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Έφη, Nova Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Αν δεν φτιαχτεί η εικόνα άμεσα (σε ΕΟΝ αναφέρομαι) και ειδικά τώρα που θα δείχνετε και Premier League, θα υπάρχει μεγάλο θέμα με τις συνδρομές..... Μεγάλο.... Υπάρχουσες και πιθανές μελλοντικές...... Φιλικά πάντα...... Καλημέρα....
Καλησπέρα Joker19,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Βαγγέλης, Nova Support
 

bykrie

Πρόεδρος Δ.Σ.
Staff member
Στο παρών νήμα η nova προσφέρει τεχνική υποστήριξη και μόνο.
Οι εκπρόσωποι της εταιρείας είναι εδώ για να βοηθήσουν να βρεθεί λύση στο πρόβλημα που μπορεί να αντιμετωπίζει ένα μέλος του avclub.gr, και όχι για θέματα που άπτονται επιλογών γενικότερης πολιτικής, σε διοικητικό επίπεδο της εταιρείας, και δεν είναι κυτίο παραπόνων επίσης.
Στο πρώτο ποστ του θέματος υπάρχει οδηγία για την λειτουργεία το support με το Avclub που προφανώς κανείς δεν διαβάζει.
 

billpeppas

Supreme Member
23 October 2013
6,800
Athens
Μήνυμα διεγράφη, διακοπούλες έπονται.

Όποιος δεν συμφωνεί με τους κανόνες του νήματος παρακαλείται να μην συμμετέχει. Αν θέλει να "κράξει" υπάρχει το νήμα παραπόνων.
 
  • Like
Reactions: MATTHIAS

yianniskyr

AVClub Enthusiast
26 May 2008
834
UK
Έχω συμβόλαιο σταθερής/ internet 24 με απεριόριστα κινητά στην τιμή των 20 €. Το συμβόλαιο μου λήγει 9/2023.
Σε περίπτωση που θέλω να διακόψω το συμβόλαιο θα μπορούσατε να με ενημερώσετε το πόσο (πρόστιμο )που θα πληρώσω; Ευχαριστώ Για τον χρόνο σας
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Έχω συμβόλαιο σταθερής/ internet 24 με απεριόριστα κινητά στην τιμή των 20 €. Το συμβόλαιο μου λήγει 9/2023.
Σε περίπτωση που θέλω να διακόψω το συμβόλαιο θα μπορούσατε να με ενημερώσετε το πόσο (πρόστιμο )που θα πληρώσω; Ευχαριστώ Για τον χρόνο σας
Καλησπέρα yianniskyr,


Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Έφη, Nova Support
 

fotis246

AVClub Addicted Member
26 October 2012
2,055
Στις 31/5 ζήτησα προσφορά από τη Nova για πακέτο Triple Play και ήρθαμε σε συμφωνία για 100 Mbps, δορυφορική εγκατάσταση και προβολή σε 3 παράλληλες συσκευές.

Έλαβα θετική απάντηση σε όλα αυτά και μου στάλθηκαν άμεσα τα έγγραφα για υπογραφή τόσο για τη μεταβίβαση γραμμής όσο και για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας, που αποστάλθηκαν πίσω.

Fast forward στις 9/6 και ήρθαν οι τεχνικοί για εγκατάσταση στο σπίτι και προς μεγάλη μου έκπληξη με ενημέρωσαν πως θα κάνουν ιντερνετική εγκατάσταση της Nova, και δεν έχουν καμία εντολή για δορυφορική εγκατάσταση. Δυστυχώς, έλεγξα το συμβόλαιο (κάτι που είχα παραλείψει αρχικά) που μου στάλθηκε και σε ΠΛΉΡΗ ΑΝΤΊΘΕΣΗ με αυτά που είχαμε συμφωνήσει, έκανε λόγο για εγκατάσταση τηλεόρασης μέσω Internet (και όχι δορυφορικά όπως είχαμε συμφωνήσει).

Στο πλαίσιο αυτό, στάλθηκε όπως δικαιούμουν αίτηση υπαναχώρησης από τη σύμβαση που είχε υπογράψει από την εταιρεία σας, αλλά ενημερώσατε πως δεν είναι εφικτό επειδή έχει γίνε ήδη η ενεργοποίηση.

Επιθυμω να γίνουμε συνδρομητές στην εταιρεία σας αλλά υπό τους όρους που είχαν συμφωνηθεί αρχικά και όχι άλλα να συμφωνούνται τηλεφωνικά και άλλα να αναφέρονται στο συμβόλαιο τελικά:

1) Μεταβίβαση γραμμής
2) 100 Mbps
3) Δορυφορική εγκατάσταση της Nova
4) 3 παράλληλες προβολές (δορυφόρος, μία Smart TV, 1 ακόμη μικρή συσκευή).

Επιθυμώ την κατάθεση προσφοράς υπό τους όρους της συνομιλίας της 31/5. Ευχαριστώ πολύ.

Επίσης, εκπρόσωπος σας στο chat το Σάββατο 11/6 με ενημέρωσε πως θα υπάρξει επικοινωνία για το γεγονός ότι άλλα είπαμε τηλεφωνικά και άλλα γράφηκαν στο συμβόλαιο αλλά σήμερα 13/6 άλλος εκπρόσωπος σας με ενημέρωσε πως δεν εκκρεμεί κάποιο αίτημα επικοινωνίας.

Έχω κουραστεί πραγματικά από την κοροϊδία και τα ψέματα; Τι ισχύει πραγματικά και πρέπει να καταφύγω στον Συνήγορο του Πολίτη ή έχετε πραγματικά επιθυμία να εξυπηρετήσετε ένα νέο συνδρομητή σας;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Στις 31/5 ζήτησα προσφορά από τη Nova για πακέτο Triple Play και ήρθαμε σε συμφωνία για 100 Mbps, δορυφορική εγκατάσταση και προβολή σε 3 παράλληλες συσκευές.

Έλαβα θετική απάντηση σε όλα αυτά και μου στάλθηκαν άμεσα τα έγγραφα για υπογραφή τόσο για τη μεταβίβαση γραμμής όσο και για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας, που αποστάλθηκαν πίσω.

Fast forward στις 9/6 και ήρθαν οι τεχνικοί για εγκατάσταση στο σπίτι και προς μεγάλη μου έκπληξη με ενημέρωσαν πως θα κάνουν ιντερνετική εγκατάσταση της Nova, και δεν έχουν καμία εντολή για δορυφορική εγκατάσταση. Δυστυχώς, έλεγξα το συμβόλαιο (κάτι που είχα παραλείψει αρχικά) που μου στάλθηκε και σε ΠΛΉΡΗ ΑΝΤΊΘΕΣΗ με αυτά που είχαμε συμφωνήσει, έκανε λόγο για εγκατάσταση τηλεόρασης μέσω Internet (και όχι δορυφορικά όπως είχαμε συμφωνήσει).

Στο πλαίσιο αυτό, στάλθηκε όπως δικαιούμουν αίτηση υπαναχώρησης από τη σύμβαση που είχε υπογράψει από την εταιρεία σας, αλλά ενημερώσατε πως δεν είναι εφικτό επειδή έχει γίνε ήδη η ενεργοποίηση.

Επιθυμω να γίνουμε συνδρομητές στην εταιρεία σας αλλά υπό τους όρους που είχαν συμφωνηθεί αρχικά και όχι άλλα να συμφωνούνται τηλεφωνικά και άλλα να αναφέρονται στο συμβόλαιο τελικά:

1) Μεταβίβαση γραμμής
2) 100 Mbps
3) Δορυφορική εγκατάσταση της Nova
4) 3 παράλληλες προβολές (δορυφόρος, μία Smart TV, 1 ακόμη μικρή συσκευή).

Επιθυμώ την κατάθεση προσφοράς υπό τους όρους της συνομιλίας της 31/5. Ευχαριστώ πολύ.

Επίσης, εκπρόσωπος σας στο chat το Σάββατο 11/6 με ενημέρωσε πως θα υπάρξει επικοινωνία για το γεγονός ότι άλλα είπαμε τηλεφωνικά και άλλα γράφηκαν στο συμβόλαιο αλλά σήμερα 13/6 άλλος εκπρόσωπος σας με ενημέρωσε πως δεν εκκρεμεί κάποιο αίτημα επικοινωνίας.

Έχω κουραστεί πραγματικά από την κοροϊδία και τα ψέματα; Τι ισχύει πραγματικά και πρέπει να καταφύγω στον Συνήγορο του Πολίτη ή έχετε πραγματικά επιθυμία να εξυπηρετήσετε ένα νέο συνδρομητή σας;
Καλημέρα fotis246,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 

fotis246

AVClub Addicted Member
26 October 2012
2,055
Καλημέρα fotis246,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
Υπάρχει ήδη ανοιχτό topic μηνυμάτων με το λογαριασμό σας (Διαδικασία ένταξης σε Nova).
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Υπάρχει ήδη ανοιχτό topic μηνυμάτων με το λογαριασμό σας (Διαδικασία ένταξης σε Nova).
Καλημέρα fotis246,

Έχουμε λάβει και έχουμε απαντήσει σε προσωπικό σου μήνυμα.

Έφη, Nova Support
 

sidario

New member
12 December 2014
69
Μια ερώτηση να κάνω ποτέ είναι θα είναι εφικτό η Ρόδος και γενικά τα νησια να έχει eon tv μέσω internet?Δεν είναι δυνατόν να έχω 100mps και να μην μπορώ να βάλω eon tv δεν μπορώ να καταλάβω πουλάτε ένα προϊόν που είναι διαθέσιμο για την μισή ελλαδα
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Μια ερώτηση να κάνω ποτέ είναι θα είναι εφικτό η Ρόδος και γενικά τα νησια να έχει eon tv μέσω internet?Δεν είναι δυνατόν να έχω 100mps και να μην μπορώ να βάλω eon tv δεν μπορώ να καταλάβω πουλάτε ένα προϊόν που είναι διαθέσιμο για την μισή ελλαδα
Καλημέρα sidario,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Έφη, Nova Support
 

DJSTAVROS

Senior Member
10 November 2008
330
Παιανία
Aγαπητέ Nova.Rep 1, η υπομονή μου εξαντλήθηκε.

Σας έχω στείλει απο 31 Μαίου email πως από τις 13 Ιουνίου όπου και πλέον δεν δεσμεύομαι με συμβόλαιο, επιθυμώ να διακόψω την τηλεόραση και να συνεχίσω μόνο με το Double Play. Επίσης έχω καλέσει και στο 13831. Επίσης έχουμε μιλήσει και απο εδώ με προσωπικά μηνύματα.
Έχω επικοινωνήσει επίσης 2 φορές με το Live Chat όπου και βλέπουν το αίτημά μου, αλλά ακόμα περιμένω το αρμόδιο τμήμα να επικοινωνήσει μαζί μου ώστε να προχωρήσω σε διακοπή της τηλεόρασης.
Σε κατάστημα Novashop δεν επιτρέπεται να κάνεις διακοπή υπηρεσίας μου λένε, άρα τι επιλογές έχω?

Για ποιό λόγο υποχρεώνομαι εγώ να χάνω τον χρόνο μου και την ψυχική μου υγεία, επειδή εσείς εφαρμόζετε πρακτικές ηθελημένης καθυστέρησης?
Επίσης για ποιό λόγο εγώ πρέπει να χρεώνομαι πλέον την υπηρεσία της τηλεόρασης, από την στιγμή που έχω καταστήσει σαφές εδώ και 15 μέρες, πως από τις 13 Ιουνίου επιθυμώ την διακοπή της.

Τα PM's εδώ στο avclub όπου και κοροιδεύετε τον κόσμο με δήθεν τηλεφωνήματα που δεν μας καλούν ποτέ και δήθεν σειρές προτεραιότητας, είναι αστεία. Η υπομονή έχει και τα όριά της και φροντίσατε επιμελώς να μου την εξαντλήσετε. Δεν μου δίνετε άλλη επιλογή από το να κάνω καταγγελία πλέον στους αρμόδιους φορείς.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Aγαπητέ Nova.Rep 1, η υπομονή μου εξαντλήθηκε.

Σας έχω στείλει απο 31 Μαίου email πως από τις 13 Ιουνίου όπου και πλέον δεν δεσμεύομαι με συμβόλαιο, επιθυμώ να διακόψω την τηλεόραση και να συνεχίσω μόνο με το Double Play. Επίσης έχω καλέσει και στο 13831. Επίσης έχουμε μιλήσει και απο εδώ με προσωπικά μηνύματα.
Έχω επικοινωνήσει επίσης 2 φορές με το Live Chat όπου και βλέπουν το αίτημά μου, αλλά ακόμα περιμένω το αρμόδιο τμήμα να επικοινωνήσει μαζί μου ώστε να προχωρήσω σε διακοπή της τηλεόρασης.
Σε κατάστημα Novashop δεν επιτρέπεται να κάνεις διακοπή υπηρεσίας μου λένε, άρα τι επιλογές έχω?

Για ποιό λόγο υποχρεώνομαι εγώ να χάνω τον χρόνο μου και την ψυχική μου υγεία, επειδή εσείς εφαρμόζετε πρακτικές ηθελημένης καθυστέρησης?
Επίσης για ποιό λόγο εγώ πρέπει να χρεώνομαι πλέον την υπηρεσία της τηλεόρασης, από την στιγμή που έχω καταστήσει σαφές εδώ και 15 μέρες, πως από τις 13 Ιουνίου επιθυμώ την διακοπή της.

Τα PM's εδώ στο avclub όπου και κοροιδεύετε τον κόσμο με δήθεν τηλεφωνήματα που δεν μας καλούν ποτέ και δήθεν σειρές προτεραιότητας, είναι αστεία. Η υπομονή έχει και τα όριά της και φροντίσατε επιμελώς να μου την εξαντλήσετε. Δεν μου δίνετε άλλη επιλογή από το να κάνω καταγγελία πλέον στους αρμόδιους φορείς.
Καλησπέρα DJSTAVROS,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι για οποιοδήποτε ζήτημα αφορά την υπηρεσία σου, μπορείς να επικοινωνήσεις μέσω προσωπικού μηνύματος με τα στοιχεία της σύνδεσής σου προκειμένου να ελεγχθεί.

Έφη, Nova Support
 

DJSTAVROS

Senior Member
10 November 2008
330
Παιανία
Έχω επικοινωνήσει κύρια Έφη την Κυριακή, μαζί μιλήσαμε σε PM. Δείτε το ιστορικό των PM'S.
Με δουλεύετε? Το ξεχάσατε? Είδατε κανείς να με πάρει τηλέφωνο? Συνεχίζετε να εμπαίζετε τον κόσμο και ακόμα κλήση στο τηλέφωνο μου δεν έχω δει!
Θα ζητήσετε όμως μετά να εισπράξετε την χρέωση της τηλεόρασης! Από τις 13 Ιουνίου όμως και μετά, δεν θα πάρετε φράγκο για την τηλεόραση!
Λυπάμαι αλλά εσείς το επιλέξατε! Και αυτά περί προτεραιότητας στις τηλεφωνικές κλήσεις να τα πείτε αλλού! Εσείς τι ρόλο επιτελείτε εδώ μέσα??
Από 31 Μαίου έχετε Email με το αίτημα μου με φωτοτυπία ταυτότητας κιόλας! Δεν ντρέπεστε καθόλου? Να μην μπορεί ο πελάτης να κάνει διακοπή μιας υπηρεσίας σας και να εξαρτάται από το αν θα τον καλέσετε και πότε γουστάρετε να τον καλέσετε εσείς?
Μεγαλώσαμε πια για να μας βγάζετε τον καρκίνο εσείς, δεν νομίζετε?

*Άμεση ανάκληση της πάγιας εντολής μου και βρείτε τα λεφτά με το νομικό σας τμήμα μετά. Έλεος, ξεπεράσατε κάθε όριο ανθρώπινης ανοχής.
 
Last edited:

Chris#

Established Member
18 December 2020
183
Έχω επικοινωνήσει κύρια Έφη την Κυριακή, μαζί μιλήσαμε σε PM. Δείτε το ιστορικό των PM'S.
Με δουλεύετε? Το ξεχάσατε? Είδατε κανείς να με πάρει τηλέφωνο? Συνεχίζετε να εμπαίζετε τον κόσμο και ακόμα κλήση στο τηλέφωνο μου δεν έχω δει!
Θα ζητήσετε όμως μετά να εισπράξετε την χρέωση της τηλεόρασης! Από τις 13 Ιουνίου όμως και μετά, δεν θα πάρετε φράγκο για την τηλεόραση!
Λυπάμαι αλλά εσείς το επιλέξατε! Και αυτά περί προτεραιότητας στις τηλεφωνικές κλήσεις να τα πείτε αλλού! Εσείς τι ρόλο επιτελείτε εδώ μέσα??
Από 31 Μαίου έχετε Email με το αίτημα μου με φωτοτυπία ταυτότητας κιόλας! Δεν ντρέπεστε καθόλου? Να μην μπορεί ο πελάτης να κάνει διακοπή μιας υπηρεσίας σας και να εξαρτάται από το αν θα τον καλέσετε και πότε γουστάρετε να τον καλέσετε εσείς?
Μεγαλώσαμε πια για να μας βγάζετε τον καρκίνο εσείς, δεν νομίζετε?

*Άμεση ανάκληση της πάγιας εντολής μου και βρείτε τα λεφτά με το νομικό σας τμήμα μετά. Έλεος, ξεπεράσατε κάθε όριο ανθρώπινης ανοχής.
Aν έχεις κάνει αίτημα διακοπής, τότε κακώς ασχολείσαι.
Πάρε τον αριθμό του αιτήματος, κράτησέ τον και μην ασχοληθείς ποτέ ξανά.
Κακό του κεφαλιού τους αν δεν το κόψουν. Λεφτά δεν μπορούν να ζητήσουν.

*Εννοείται πως κόβεις την πάγια εντολή!
 

DJSTAVROS

Senior Member
10 November 2008
330
Παιανία
Έκανα μια νέα τηλεφωνική προσπάθεια στο 13831 χθες και η υπάλληλος χρησιμοποίησε τον έσχατο τρόπο, δηλαδή έστειλε email στο αρμόδιο τμήμα και όχι απλά ''αναφορά'' όπως είχαν κάνει οι προηγούμενες.
Ως εκ θαύματος, μετά απο 20 λεπτά έλαβα κλήση και ολοκλήρωσα το αίτημά μου.
Δόξα τω Θεώ, τα κατάφερα. Σήμερα ξύπνησα και μόλις διαπίστωσα πως το θέμα αυτό είχε λυθεί, ένα χαμόγελο έλουσε το πρόσωπό μου.

Βέβαια δημιουργήθηκε άλλο θέμα, καθώς αμέσως μετά την ενεργοποίηση της υπηρεσίας μου, έλαβα SMS όπου και φαίνεται πως ξεπέρασα το όριο χρέωσης λογαριασμού (20€) που είχα θέσει στο MyAccount ! Ενώ και με το προηγούμενο αλλά και το χθεσινό φρέσκο πρόγραμμα, τα κινητά τα είχα και συνεχίζω να τα έχω απεριόριστα, ξαφνικά αυτά είχαν αποκτήσει χρέωση!!!

Ξανακάλεσα στο 13831 και μου ανέφεραν πως αυτό είναι συστηματικό λάθος και πως δεν θα χρεωθώ στον επόμενο λογαριασμό, αλλά η εμπιστοσύνη έχει κλονιστεί.
Θα κάνω και μία βόλτα σε NovaShop να το αναφέρω για να είμαι καλυμμένος.
Γενικώς, δεν μπορούμε να ηρεμήσουμε τον τελευταίο καιρό. Ευελπιστώ, να μην ξανασχοληθώ με τέτοια θέματα στο μέλλον.
Καλή συνέχεια σε όλους!
 

fotis246

AVClub Addicted Member
26 October 2012
2,055
Δυστυχώς η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο. Ως συνέχεια της προηγούμενης αναφοράς μου, η τηλεφωνική επικοινωνία από το αρμόδιο τμήμα δεν έχει γίνει ποτέ μαζί μου, όταν το σχετικό αίτημα έγινε το προηγούμενο Σάββατο.

Δυστυχώς συνεχίζετε να εμπαιζετε νέους συνδρομητές σας αντί να τους εξυπηρετείτε. Με υποχρεώνετε να καταφύγω σε εννομα μέσα ώστε να προασπισω τα συμφέροντα μου, κουράστηκα με τα ψέματα και την αιώνια αναβλητικοτητα σας.