ναι παναγιωτη, χαλαρα!
ενταξει οι στροφες δεν ειναι αυτες ενος γωνιακου ρευματος, αλλά απο την αλλη δεν εχω κραδασμους, κοβω απλα περνωντας απο πανω, δεν με "τραβαει", εχω φορητοτητα και βασικα σταθεροτητα!
κοβω διαφορα βεβαια , για αυτο και του βαζω συνηθως τον μουλτιματεριαλ, ενταξει δεν θα βαλω να κοψω συμπαγη χοντρα σιδερα, αλλά διαφορα υλικα.
απο κουφιο στρατζαριστο, σωληνες, λαμαρινες, αλουμινια και δομικα. και ξυλα φυσικα με τον αντιστοιχο δισκο με δοντια. (εχω εναν sparta 125 απο παλια)
το δικο μου ειναι η brushless εκδοση που εχει περισσοτερη δυναμη αλλά και αυτονομια.
και το επαναλαμβανω, κοβει με φοβερη ταχυτητα σε σχεσημε αυτο που περιμενε κανεις.
το ωραιο ειναι οτι η κοπη σιδηρου δεν καθυστερει οπως θα φανταζοταν κανεις λογω χαμηλων στροφων . αν και ειναι πανω απο 5.000 σαλ
ισως γιατι το εργαλειακι εχει περισσοτερη ροπη απο εναν γωνιακο τροχο. ειναι και οι δισκοι 1 μμ και δεν κολωνει. βεβαια τον δουλευω με καλη μπαταρια παντα, αλλά τον εχω δοκιμασει και με απλη και ενταξει παει.
και φυσικα η βαση ειναι εγγυηση για την σταθεροτητα αλλά και την ασφαλεια. και βεβαια ειναι πολυ ελαφρυ και μανιτζεβελο. με το ενα χερι το δουλευω!
τι να πω , κι εγω δεν το περιμενα να μου βγει τοσο καλο για ενα εικοσαρικο!
απο την αλλη εχοντας δυο δισκοπριονα του λιντλ εχω κανει το ενα για μουλτιματεριαλ οπως το πιο πανω μπαταριας. αλλά ειναι βαρυ και θελει ρευμα
τελευταια του εβαλα ενα δισκο μονο σιδηρου-ανοξειδωτου Φ180 και το εχω αφησει να βρισκεται
ομως δεν ειναι μπρασλεςς και φοβαμαι λιγο τα γκριθια μην μπουν στο μοτερ. εντουτοις στις λιγες σχετικα κοπες που εχω κανει με αυτο δεν εχω αντιμετωπισει προβλημα
κατσε να βαλω και καμια φωτο γιατι το δικο μου διαφερει απο αυτο του λινκ