*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Υπαρχει καμια ενημερωση για διαθεσιμοτητα Dolby Digital μεσω EON?
Καλημέρα astath.

Προς το παρόν ο ήχος μέσω EON TV λόγω μετάδοσης είναι σε stereo.

Γαρυφαλιά, Nova Support
 

Sir_Builder

Established Member
5 October 2006
122
Καλημερα,
εκανα ανανεωση προσφατα στο συμβολαιο μου, Nova δορυφορικη το πληρες πακετο εχω, για αλλα 2 χρονια.
Εχω ενεργοποιημενη και την υπηρεσια Nova εξοχικο, ομως πηγαινοντας στο nova my account δεν βλεπω πλεων την επιλογη για να ενεργοποιησω τον δεκτη στο εξοχικο μου.
Ευχαριστω πολυ.
 

nickhellas4

Established Member
18 February 2020
197
Είναι υπέροχο να κατηγορούμε τον ΟΤΕ ότι φταίει για την βλάβη. Την επόμενη φορά που ο καταναλωτής όμως ζητάει εγγράφως ότι διαδικασίες έχει κάνει ο ΟΤΕ προκειμένου να επιδιορθώσει την βλάβη καλό είναι να το στέλνουμε στον καταναλωτή. Ειδικά πόσο μάλλον όταν μας το ζητάει και με mail να το προωθήσετε. Θα σας το δηλώνω για βλάβη μέχρι να σβήσει ο ήλιος με 15, 20 αποσυνδέσεις τη μέρα. Τη στιγμή που δε φταίει καλωδίωση μου, διαπιστωμένο από τεχνικό δικό σας. Η απόσταση μου από το καφάο είναι στα 7 m και μπορώ να σας στείλω προς επιβεβαίωση των λεγομένων μου φωτογραφία από τα στατιστικά της γραμμής για να δείτε ότι η απόσταση είναι ελάχιστη.


Ευχαριστώ.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημερα,
εκανα ανανεωση προσφατα στο συμβολαιο μου, Nova δορυφορικη το πληρες πακετο εχω, για αλλα 2 χρονια.
Εχω ενεργοποιημενη και την υπηρεσια Nova εξοχικο, ομως πηγαινοντας στο nova my account δεν βλεπω πλεων την επιλογη για να ενεργοποιησω τον δεκτη στο εξοχικο μου.
Ευχαριστω πολυ.
Καλημέρα Sir_Builder.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γαρυφαλιά, Nova Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Είναι υπέροχο να κατηγορούμε τον ΟΤΕ ότι φταίει για την βλάβη. Την επόμενη φορά που ο καταναλωτής όμως ζητάει εγγράφως ότι διαδικασίες έχει κάνει ο ΟΤΕ προκειμένου να επιδιορθώσει την βλάβη καλό είναι να το στέλνουμε στον καταναλωτή. Ειδικά πόσο μάλλον όταν μας το ζητάει και με mail να το προωθήσετε. Θα σας το δηλώνω για βλάβη μέχρι να σβήσει ο ήλιος με 15, 20 αποσυνδέσεις τη μέρα. Τη στιγμή που δε φταίει καλωδίωση μου, διαπιστωμένο από τεχνικό δικό σας. Η απόσταση μου από το καφάο είναι στα 7 m και μπορώ να σας στείλω προς επιβεβαίωση των λεγομένων μου φωτογραφία από τα στατιστικά της γραμμής για να δείτε ότι η απόσταση είναι ελάχιστη.


Ευχαριστώ.
Καλημέρα nickhellas4.

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου σε προσωπικό μήνυμα προκειμένου να ελένξουμε το αίτημα σου;

Γαρυφαλιά, Nova Support
 

Molto

New member
29 January 2013
98
Γεια σας. Προσπαθώ να καταλάβω σε ποιες περιπτώσεις χρεώνεται το «τέλος ανανέωσης προσφοράς» (€2,10). Παρακαλώ πείτε μου αν χρεώνεται ή δεν χρεώνεται στις εξής περιπτώσεις:

1) Συνδρομητής με 3play Sports+ με Internet 100, αφού λήξει η περίοδος δέσμευσής του, ανανεώνει στο ίδιο ακριβώς πρόγραμμα και με την ίδια τιμή που είχε.

2) Συνδρομητής με 3play Sports+ με Internet 100, αφού λήξει η περίοδος δέσμευσής του, πηγαίνει σε EON+ Fiber 100.

3) Συνδρομητής με 3play Sports+ με Internet 100, αφού λήξει η περίοδος δέσμευσής του, πηγαίνει σε EON Fiber 100.
 
  • Like
Reactions: Barberis

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Γεια σας. Προσπαθώ να καταλάβω σε ποιες περιπτώσεις χρεώνεται το «τέλος ανανέωσης προσφοράς» (€2,10). Παρακαλώ πείτε μου αν χρεώνεται ή δεν χρεώνεται στις εξής περιπτώσεις:

1) Συνδρομητής με 3play Sports+ με Internet 100, αφού λήξει η περίοδος δέσμευσής του, ανανεώνει στο ίδιο ακριβώς πρόγραμμα και με την ίδια τιμή που είχε.

2) Συνδρομητής με 3play Sports+ με Internet 100, αφού λήξει η περίοδος δέσμευσής του, πηγαίνει σε EON+ Fiber 100.

3) Συνδρομητής με 3play Sports+ με Internet 100, αφού λήξει η περίοδος δέσμευσής του, πηγαίνει σε EON Fiber 100.
Καλημέρα Molto ,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 

Molto

New member
29 January 2013
98
Καλημέρα Molto ,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
Καλημέρα Γιώργο,

Όχι, δεν θέλω κάτι για τη δική μου υπηρεσία. Θέλω να μάθω αν χρεώνεται το τέλος ανανέωσης προσφοράς σε αυτές τις 3 πολύ συγκεκριμένες περιπτώσεις που περιέγραψα. Μπορείτε να απαντήσετε «ναι» ή «όχι» σε καθεμιά από τις 3 ερωτήσεις.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα Γιώργο,

Όχι, δεν θέλω κάτι για τη δική μου υπηρεσία. Θέλω να μάθω αν χρεώνεται το τέλος ανανέωσης προσφοράς σε αυτές τις 3 πολύ συγκεκριμένες περιπτώσεις που περιέγραψα. Μπορείτε να απαντήσετε «ναι» ή «όχι» σε καθεμιά από τις 3 ερωτήσεις.
Θα θέλαμε να ενημερώσουμε πως η χρέωση ή μη, του τέλους ανανέωσης εξαρτάται από τις παραμέτρους της υπηρεσίας και τα χαρακτηριστικά αυτής.

Σε κάθε περίπτωση ο ενδιαφερόμενος συνδρομητής ενημερώνεται αναλυτικά, για κάθε τι που αφορά την ανανέωση της υπηρεσίας του, την τελική τιμή, τα επιπλέον κόστη εφόσον υπάρξουν, αλλά και της παροχές της εκάστοτε προσφοράς από τα αντίστοιχα αρμόδια τμήματα.

Εφόσον σε ενδιαφέρει κάποια από τις διαθέσιμες προσφορές μας μπορείς να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να σε καλέσει ένας εξειδικευμένος συνάδελφος ή και να επισκεφτείς ένα από τα καταστήματα μας.

Γιώργος, Nova Support
 

Molto

New member
29 January 2013
98
Αγαπητέ Γιώργο,

Ευχαριστώ για την απάντηση. Σέβομαι ότι η χρέωση εξαρτάται από τις παραμέτρους της κάθε υπηρεσίας και γι' αυτό αναφέρθηκα σε συγκεκριμένες υπηρεσίες, ώστε να μπορείτε να μου απαντήσετε.

Όταν κάποιος ρωτάει κάτι που δεν αφορά τη δική του υπηρεσία, θα ήταν ίσως πιο λογικό να προσπαθείτε να δώσετε δημόσια την απάντηση, ώστε να την δουν και οι υπόλοιποι χρήστες. Αυτή είναι άλλωστε η χρησιμότητα του φόρουμ: να υπάρχουν δημόσια οι απαντήσεις σας, ώστε, όταν κάποιος άλλος θα έχει στο μέλλον την ίδια απορία, να μην χρειαστεί να σας ενοχλήσει.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Αγαπητέ Γιώργο,

Ευχαριστώ για την απάντηση. Σέβομαι ότι η χρέωση εξαρτάται από τις παραμέτρους της κάθε υπηρεσίας και γι' αυτό αναφέρθηκα σε συγκεκριμένες υπηρεσίες, ώστε να μπορείτε να μου απαντήσετε.

Όταν κάποιος ρωτάει κάτι που δεν αφορά τη δική του υπηρεσία, θα ήταν ίσως πιο λογικό να προσπαθείτε να δώσετε δημόσια την απάντηση, ώστε να την δουν και οι υπόλοιποι χρήστες. Αυτή είναι άλλωστε η χρησιμότητα του φόρουμ: να υπάρχουν δημόσια οι απαντήσεις σας, ώστε, όταν κάποιος άλλος θα έχει στο μέλλον την ίδια απορία, να μην χρειαστεί να σας ενοχλήσει.
Είναι απόλυτα κατανοητό. Ωστόσο μια προσωποποιημένη απάντηση δεν θα μπορούσε να αφορά όλα τα μέλη του forum. Η εκάστοτε απάντηση μπορεί να δοθεί εξετάζοντας όλα τα χαρακτηριστικά της υπηρεσίας. Συνεπώς οποιαδήποτε απάντηση στο πλαίσιο της γενικής συζήτησης θα ήταν τουλάχιστον αυθαίρετη και ασαφής, η οποία δεδομένα θα δημιουργήσει παρεξηγήσεις καθώς αυτή εξαρτάται από τα χαρακτηριστικά της εκάστοτε υπηρεσίας.

Εν κατακλείδι, οποίος συνδρομητής μας επιθυμεί την ανανέωση της υπηρεσίας του, είμαστε στη διάθεσή του από όλα τα διαθέσιμα κανάλια επικοινωνίας, όπου και σαφώς θα ενημερωθεί από τους αρμόδιους συναδέλφους εφόσον ελεγχθούν όλα τα χαρακτηριστικά της υπηρεσίας, οι παροχές και ότι άλλο απαιτείται ώστε να δοθεί σωστή ενημέρωση, καθώς αυτό είναι και το κύριο μέλημα μας.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 
  • Haha
Reactions: Barberis

vasilik

Senior Member
1 September 2009
369
Athens, Vironas
Γεια σας,
Χρησιμοποιούσαμε τον παλιό δορυφορικό δέκτη με κάρτα που έδινε τη δυνατότητα για την έξοδο εικόνας σε 2η τηλεόραση μέσω συχνότητας και το video on demand. Λόγω του ότι παρουσίασε ένα πρόβλημα (δεν αντιδρούσε όταν είχε περάσει ώρα κλειστός και έπρεπε να βγάλεις και να βάλεις ξανά το καλώδιο τροφοδοσίας του), το πήγαμε για αντικατάσταση. Δυστυχώς το κουτάκι που μας έδωσαν δεν έχει καμία σχέση με την ποιότητα του παλιού μας δέκτη και το κυριότερο, δεν υποστήριζει τα παραπάνω. Σε ερώτηση προς το κατάστημα εαν θα μπορούσαμε να πάρουμε πίσω τον παλιό δέκτη και να τους επιστρέψουμε το νέο, δεν μπορούσαν να το κάνουν. Επίσης, δεν μπορούσαν να ενεργοποιήσουν στον λογαριασμό μας αντί του νέου, έναν άλλον παλιό δέκτη με την κάρτα του που είχαμε από άλλη σύνδεση που είχε λήξει και όπως μας ενημέρωσαν, η μόνη του χρήση είναι πλέον στην ανακύκλωση.
Το βασικό μας θέμα είναι η διακοπή της παράλληλης προβολής σε 2η οθόνη που την αξιοποιούσαμε καθημερινά και προσπαθώ να βρω μία λύση. Η μόνη επιλογή πλέον είναι η εύρεση φορητής συσκευής με δυνατότητα σύνδεσης σε τηλεόραση και τηλεκοντρόλ ώστε να κάνουμε χρήση της δυνατότητας που μας δίνει το πρόγραμμα που έχουμε, αν και από ότι έχω διαβάσει, καμία από τις συσκευές τύπου chromecast, nvidia sield, amazon fire ή apple tv, δεν τις έχετε δώσει αυτή τη δυνατότητα. Υπάρχει κάποια άλλη επιλογή/λύση?
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας!
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Γεια σας,
Χρησιμοποιούσαμε τον παλιό δορυφορικό δέκτη με κάρτα που έδινε τη δυνατότητα για την έξοδο εικόνας σε 2η τηλεόραση μέσω συχνότητας και το video on demand. Λόγω του ότι παρουσίασε ένα πρόβλημα (δεν αντιδρούσε όταν είχε περάσει ώρα κλειστός και έπρεπε να βγάλεις και να βάλεις ξανά το καλώδιο τροφοδοσίας του), το πήγαμε για αντικατάσταση. Δυστυχώς το κουτάκι που μας έδωσαν δεν έχει καμία σχέση με την ποιότητα του παλιού μας δέκτη και το κυριότερο, δεν υποστήριζει τα παραπάνω. Σε ερώτηση προς το κατάστημα εαν θα μπορούσαμε να πάρουμε πίσω τον παλιό δέκτη και να τους επιστρέψουμε το νέο, δεν μπορούσαν να το κάνουν. Επίσης, δεν μπορούσαν να ενεργοποιήσουν στον λογαριασμό μας αντί του νέου, έναν άλλον παλιό δέκτη με την κάρτα του που είχαμε από άλλη σύνδεση που είχε λήξει και όπως μας ενημέρωσαν, η μόνη του χρήση είναι πλέον στην ανακύκλωση.
Το βασικό μας θέμα είναι η διακοπή της παράλληλης προβολής σε 2η οθόνη που την αξιοποιούσαμε καθημερινά και προσπαθώ να βρω μία λύση. Η μόνη επιλογή πλέον είναι η εύρεση φορητής συσκευής με δυνατότητα σύνδεσης σε τηλεόραση και τηλεκοντρόλ ώστε να κάνουμε χρήση της δυνατότητας που μας δίνει το πρόγραμμα που έχουμε, αν και από ότι έχω διαβάσει, καμία από τις συσκευές τύπου chromecast, nvidia sield, amazon fire ή apple tv, δεν τις έχετε δώσει αυτή τη δυνατότητα. Υπάρχει κάποια άλλη επιλογή/λύση?
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας!
Καλησπέρα vasilik

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Σάββας, Nova Support
 

sakels

Supreme Member
27 May 2010
4,332
Καλησπέρα,

Τον pvr 5001 είναι διαθέσιμος?
Θα πρέπει να δίνετε δέκτη δορυφορικό με δυνατότητες pvr.
 
  • Like
Reactions: kataras

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα,

Τον pvr 5001 είναι διαθέσιμος?
Θα πρέπει να δίνετε δέκτη δορυφορικό με δυνατότητες pvr.

Καλησπέρα sakels,

Eπειτα από αλλαγές που έχουν πραγματοποιηθεί στις υπηρεσίες μας, δεν είναι δυνατή η ενεργοποίηση παλαιών δορυφορικών εξοπλισμών.
Εάν αντιμετωπιζεις κάποιο προβλημα με τον αποκωδικοποιητή σου, θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Σάββας, Nova Support
 

sakels

Supreme Member
27 May 2010
4,332
Το θέμα είναι να δώσετε νέο δέκτη pvr. O νέος δέκτης που δίνετε δεν υποστηρίζει τίποτα.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Το θέμα είναι να δώσετε νέο δέκτη pvr. O νέος δέκτης που δίνετε δεν υποστηρίζει τίποτα.
Καλημέρα sakels.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι οι δορυφορικοί δέκτες nova έχουν αντικατασταθεί με τον GSH-2970.

Εάν αντιμετωπιζεις κάποιο προβλημα με τον νέο σου αποκωδικοποιητή, θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Γαρυφαλιά, Nova Support
 

kataras

AVClub Enthusiast
18 October 2011
1,172
κανω μια παραβαση στους κανονισμους του σαιτ και επειδη ειμαι και -παθων-
απο τις νεες συνθηκες που επεβαλε η νοβα χωρις καμια ενημερωση στους παλιους
συνδρομητες και μουμεινε καινουργιος 5001 στο κουτι του
καντε κατι επιτελους γιαυτα τα ζητηματα που μας απασχολουν
δεν πιστευω οτι ειναι αδυνατη η ευρεση καποιας λυσης εκ μερους σας για την
ενεργοποιηση των προηγουμενων δεκτων η εστω δωστε δυνατοτητα εγγραφων
στον νεο σας δεκτη
 
  • Angry
Reactions: sdragon28

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
κανω μια παραβαση στους κανονισμους του σαιτ και επειδη ειμαι και -παθων-
απο τις νεες συνθηκες που επεβαλε η νοβα χωρις καμια ενημερωση στους παλιους
συνδρομητες και μουμεινε καινουργιος 5001 στο κουτι του
καντε κατι επιτελους γιαυτα τα ζητηματα που μας απασχολουν
δεν πιστευω οτι ειναι αδυνατη η ευρεση καποιας λυσης εκ μερους σας για την
ενεργοποιηση των προηγουμενων δεκτων η εστω δωστε δυνατοτητα εγγραφων
στον νεο σας δεκτη
Καλησπέρα kataras.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως οι παλιοί δορυφορικοί δέκτες της NOVA έχουν αποσυρθεί και η ενεργοποίηση τους έχει σταματήσει από 19/10/21, έχουν αντικατασταθεί με τον GSH-2970.

Εάν αντιμετωπιζεις κάποιο προβλημα με τον νέο σου αποκωδικοποιητή, θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Γαρυφαλιά, Nova Support
 

Joker19

AVClub Addicted Member
2 August 2020
1,438
Κάποιος που έχει δορυφορικό multiview και δεν έχει ίντερνετ στο σπίτι, τι γίνεται σε περίπτωση που χαλάσει ο ένας έστω δέκτης Pace; Δεν γίνεται να μπει ιντερνετικό όπως σας έγραψα λόγω κατάκοιτου ατόμου στο ένα δωμάτιο...(γνωρίζει να χειρίζεται μόνο αυτό τόσα χρόνια). Ο νέος δορυφορικός δέκτης υποστηρίζει multiview; Λογικά όχι... Παρακαλώ απαντήστε δημόσια να γνωρίζουν όλοι τι γίνεται σε τέτοια περίπτωση.
 
  • Like
Reactions: vasilik