Παίρνεις τηλέφωνο στο τεχνικό τμήμα, λες το πρόβλημα..., σου δίνουν νέο Username, μπαίνεις με αυτό και παράλληλα λες ότι ξέχασες τους κωδικούς σου και σε στέλνουν για το νέο Username έναν προσωρινό κωδικό εισόδου στο κινητό σου και δημιουργείς το νέο κωδικό εισόδου σου με βάση το νέο Username σου και όλα ΟΚ!!!
Εσυ καλά τα λες
Μετά από 10, ναι ΔΕΚΑ, τηλέφωνα στο 13700 και στο 13800, ακόμα δεν έχω πετύχει άνθρωπο να καταφέρει να το κάνει,να θέλει να το κάνει, να μπορεί να το κάνει κι εγώ δε ξέρω τι άλλο
Είπαμε καταλαβαίνουμε τις δυσκολίες μιας συγχώνευσης αλλά οι τύποι είναι τραγικοί
Ειδικά της WIND οι υπάλληλοι εξυπηρέτησης δε κάνουν για τέτοια θέματα
Και δυστυχώς,πάνω που είχε στρώσει η NOVA μετά την εξαγορά από την United και λειτουργούσε φυσιολογικά,έρχεται η συγχώνευση με τη Wind και πάμε 15 χρόνια πίσω
Edit: Να σημειώσω ότι στο chat box πλέον δεν απαντάνε ΠΟΤΕ.Έχω αντέξει 3 ώρες να περιμένω και πάλι τίποτα.Άσε που ότι και να ρωτήσεις θέλει κινητό/σταθερό NOVA.Εμείς που έχουμε μόνο τηλεόραση οέο;