*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

jbousounis

Established Member
5 September 2009
296
Καλησπέρα. Έχω αποστείλει προσωπικό μήνυμα , σχετικά με απορία που αφορά συμβόλαιο. Ευχαριστώ
 

deus77

New member
1 August 2018
5
Καλημέρα. Ίσως βοηθήσει κάποιους: αφού παιδεύτηκα 2 μέρες να μπω στο account με τους παλιους μου κωδικούς (και με έβγαζε στην αρχική σελίδα nova χωρίς σύνδεση), δοκίμασα σε άλλον browser (chrome αντί Firefox) και συνδέθηκα.
Παραμένει όμως άλλο πρόβλημα/ερώτημα: Ο λογαριασμός (nova2play) πληρώνεται με πάγια σε πιστωτική. Ο τελευταίος δεν πληρώθηκε και φαίνεται εκπρόθεσμος. Δεδομένου ότι ποτέ δεν είχα ανάλογο πρόβλημα, υποθέτω ότι είναι αποτέλεσμα της ενοποίησης. Είναι γνωστό θέμα που θα λυθεί και θα πληρωθεί κανονικά ο επόμενος λογαριασμός μέσω της πάγιας ή θα πρέπει να κάνω κάτι;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα. Ίσως βοηθήσει κάποιους: αφού παιδεύτηκα 2 μέρες να μπω στο account με τους παλιους μου κωδικούς (και με έβγαζε στην αρχική σελίδα nova χωρίς σύνδεση), δοκίμασα σε άλλον browser (chrome αντί Firefox) και συνδέθηκα.
Παραμένει όμως άλλο πρόβλημα/ερώτημα: Ο λογαριασμός (nova2play) πληρώνεται με πάγια σε πιστωτική. Ο τελευταίος δεν πληρώθηκε και φαίνεται εκπρόθεσμος. Δεδομένου ότι ποτέ δεν είχα ανάλογο πρόβλημα, υποθέτω ότι είναι αποτέλεσμα της ενοποίησης. Είναι γνωστό θέμα που θα λυθεί και θα πληρωθεί κανονικά ο επόμενος λογαριασμός μέσω της πάγιας ή θα πρέπει να κάνω κάτι;
Καλημέρα deus77,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Σάββας, Nova Support
 

Scorpio15

Established Member
9 December 2021
216
Καλημέρα σας! Συνδρομητής eon + μέσω δορυφορου από Οκτ 2021. Ελαβα μήνυμα στο δορυφορικό δεκτη ότι στις 19/1 σταματά η δωρεάν πρόσβαση μου στο περιεχομενο της Nova. Δεδομένου ότι δεν είχα ενεργοποιήσει καμία προσφορά και έχω κανονικό συμβόλαιο έως Οκτ 2023 μπορείτε να μου πείτε αν πρόκειται για κάποιο λάθος ή απλά για ένα μήνυμα που δεν με αφορά; ευχαριστώ εκ των προτέρων
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα σας! Συνδρομητής eon + μέσω δορυφορου από Οκτ 2021. Ελαβα μήνυμα στο δορυφορικό δεκτη ότι στις 19/1 σταματά η δωρεάν πρόσβαση μου στο περιεχομενο της Nova. Δεδομένου ότι δεν είχα ενεργοποιήσει καμία προσφορά και έχω κανονικό συμβόλαιο έως Οκτ 2023 μπορείτε να μου πείτε αν πρόκειται για κάποιο λάθος ή απλά για ένα μήνυμα που δεν με αφορά; ευχαριστώ εκ των προτέρων
Καλησπέρα Scorpio15.

Το μήνυμα που έλαβες στο δέκτη σου είναι ενημερωτικό σχετικά με τη λήξη της δωρεάν περιόδου που είχε δοθεί στους συνδρομητές μας ως δώρο λόγω της συγχώνευσης Nova και Wind, δε θα επηρεάσει την υπηρεσίες σου.

Παραμένουμε στη διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γαρυφαλιά, Nova Support
 

Scorpio15

Established Member
9 December 2021
216
Καλησπέρα Scorpio15.

Το μήνυμα που έλαβες στο δέκτη σου είναι ενημερωτικό σχετικά με τη λήξη της δωρεάν περιόδου που είχε δοθεί στους συνδρομητές μας ως δώρο λόγω της συγχώνευσης Nova και Wind, δε θα επηρεάσει την υπηρεσίες σου.

Παραμένουμε στη διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γαρυφαλιά, Nova Support
Ευχαριστώ πολύ
 

Bayern7

Established Member
12 March 2010
215
Καλησπέρα, οι λογαριασμοί του ΕΟΝ+ για τον μήνα Φλεβάρη πότε αναμένεται να εκδοθούν και να φανούν στο ενοποιημένο myaccount;
Υπό κανονικές συνθήκες έπρεπε να είχε ήδη εκδοθεί να φαίνεται στο myaccount προς πληρωμή. Αλλά μέχρι τώρα τίποτα.

Ευχαριστώ.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα, οι λογαριασμοί του ΕΟΝ+ για τον μήνα Φλεβάρη πότε αναμένεται να εκδοθούν και να φανούν στο ενοποιημένο myaccount;
Υπό κανονικές συνθήκες έπρεπε να είχε ήδη εκδοθεί να φαίνεται στο myaccount προς πληρωμή. Αλλά μέχρι τώρα τίποτα.

Ευχαριστώ.
Καλημέρα Bayern7,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Σάββας, Nova Support
 

polakis

AVClub Addicted Member
19 September 2008
2,790
Καλημερα. Τεχνικο τμημα βλαβων υπαρχει ή μας δουλευετε ολους; Ειμαι 15 ημερες χωρις σταθερο τηλεφωνο απο τοτε που αλλαξα σε 200αρα ftth και εχω δηλωσει 3 φορες βλαβη αλλα δεν εχει επικοινωνησει κανεις μαζι μου! Τι συμβαινει επιτελους; Απαραδεκτα πραγματα!!! Και φυσικα λογαριασμος που επρεπε να εκδοθει στις 10/1 δεν εχει εκδοθει ακομα...Τι ακριβως συμβαινει στο τεχνικο τμημα; Σας ειχα στειλει και προσωπικο μηνυμα εδω και μου ειχατε πει να περιμενω. Ακομα περιμενω...
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημερα. Τεχνικο τμημα βλαβων υπαρχει ή μας δουλευετε ολους; Ειμαι 15 ημερες χωρις σταθερο τηλεφωνο απο τοτε που αλλαξα σε 200αρα ftth και εχω δηλωσει 3 φορες βλαβη αλλα δεν εχει επικοινωνησει κανεις μαζι μου! Τι συμβαινει επιτελους; Απαραδεκτα πραγματα!!! Και φυσικα λογαριασμος που επρεπε να εκδοθει στις 10/1 δεν εχει εκδοθει ακομα...Τι ακριβως συμβαινει στο τεχνικο τμημα; Σας ειχα στειλει και προσωπικο μηνυμα εδω και μου ειχατε πει να περιμενω. Ακομα περιμενω...
Καλημέρα polakis,

Έχουμε απαντήσει σε προσωπικό μήνυμα.

Σάββας, Nova Support
 

dkontos

New member
20 November 2020
17
Καλημέρα σας. Ημουν συνδρομητής Wind σταθερής τηλεφωνίας + Internet 24άρι + Wind Vision. Δεσμεύτηκα με συμβόλαιο 2 ετών πριν 1 χρόνο. Ο λόγος που έβαλα και αυτά τα 3 προιόντα ήταν πως ήθελα να βάλω το Wind Vision πακέτο που περιελάμβανε και το αθλητικό πακέτο της Nova . Αυτό ήταν και το μόνο που ήθελα , τα άλλα 2 δεν με ενδιέφεραν , αλλά ήταν προαπαιτούμενα για να έχω την ιντερνετική τηλεόραση. Τώρα, μετά από 1 χρόνο και μετά την συγχώνευση Wind και Nova, μου σταματάτε την τηλεόραση με το έτσι θέλω (ενώ είχα ενεργό συμβόλαιο για ακόμη ένα χρόνο) χωρίς την παραμικρή αποζημείωση. Συγχρόνως, δεν μου επιτρέπεται να διακόψω και τα υπόλοιπα (σταθερό και ίντερνετ) καθώς πια χωρίς την παροχή της τηλεόρασης δεν τα έχω καμία ανάγκη, και μου ζητάτε 50 ευρώ ποινή διακοπής !!! Εσείς που μου διακόψατε την τηλεόραση , μου πληρώσατε κάποια ποινή ? Σημείωση, η περιοχή μου υποστηρίζει μόνο 24άρα γραμμή ίντερνετ. Όλα τα παραπάνω δεν συνιστούν απάτη, καθώς όταν έκανα τα συμβόλαια κατέστησα σαφή τον λόγο (δηλ την παροχή της τηλεόρασης) ?
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα σας. Ημουν συνδρομητής Wind σταθερής τηλεφωνίας + Internet 24άρι + Wind Vision. Δεσμεύτηκα με συμβόλαιο 2 ετών πριν 1 χρόνο. Ο λόγος που έβαλα και αυτά τα 3 προιόντα ήταν πως ήθελα να βάλω το Wind Vision πακέτο που περιελάμβανε και το αθλητικό πακέτο της Nova . Αυτό ήταν και το μόνο που ήθελα , τα άλλα 2 δεν με ενδιέφεραν , αλλά ήταν προαπαιτούμενα για να έχω την ιντερνετική τηλεόραση. Τώρα, μετά από 1 χρόνο και μετά την συγχώνευση Wind και Nova, μου σταματάτε την τηλεόραση με το έτσι θέλω (ενώ είχα ενεργό συμβόλαιο για ακόμη ένα χρόνο) χωρίς την παραμικρή αποζημείωση. Συγχρόνως, δεν μου επιτρέπεται να διακόψω και τα υπόλοιπα (σταθερό και ίντερνετ) καθώς πια χωρίς την παροχή της τηλεόρασης δεν τα έχω καμία ανάγκη, και μου ζητάτε 50 ευρώ ποινή διακοπής !!! Εσείς που μου διακόψατε την τηλεόραση , μου πληρώσατε κάποια ποινή ? Σημείωση, η περιοχή μου υποστηρίζει μόνο 24άρα γραμμή ίντερνετ. Όλα τα παραπάνω δεν συνιστούν απάτη, καθώς όταν έκανα τα συμβόλαια κατέστησα σαφή τον λόγο (δηλ την παροχή της τηλεόρασης) ?
Καλησπέρα dkontos.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Γαρυφαλιά, Nova Support
 

johnar84

Senior Member
1 July 2011
441
Καλησπέρα σας.

Μπορείτε να δώσετε μια ενημέρωση ως προς το πότε θα επανέλθει το Replay TV στα κανάλια τις ΕΡΤ?
Ειναι ήδη η τρίτη εβδομάδα που η υπηρεσία δεν λειτουργεί ως προς αυτά τα κανάλια.

Ευχαριστώ πολύ.
 
  • Like
Reactions: Epistimonas

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
To τηλ είναι το *&*&(@#@ , το όνομά μου είναι Δημήτριος Κόντος, ο κωδικός πελάτη είναι *@(#*(@#. Χρειάζεστε κάτι άλλο ?
Καλησπέρα dkontos.

Θα προτείναμε για την διασφάλιση των προσωπικών σου δεδομένων, να μην δίνεις δημόσια τα στοιχεία σου.

Μπορείς να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία σου.

Γαρυφαλιά, Nova Support
 
Last edited by a moderator:

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα σας.

Μπορείτε να δώσετε μια ενημέρωση ως προς το πότε θα επανέλθει το Replay TV στα κανάλια τις ΕΡΤ?
Ειναι ήδη η τρίτη εβδομάδα που η υπηρεσία δεν λειτουργεί ως προς αυτά τα κανάλια.

Ευχαριστώ πολύ.
Καλησπέρα johnar84.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως από τις 4/1 δεν είναι διαθέσιμη η δυνατότητα Catch-up 7 ημερών στα κανάλια ΕΡΤ 1, ΕΡΤ 2, ΕΡΤ 3, ERT News & ERT World, λόγω πνευματικών δικαιωμάτων, όπως αυτά ορίζονται από τον προμηθευτή.

Γαρυφαλιά, Nova Support
 

Spiros1979

Established Member
22 April 2014
179
Καλησπερα σας , ξερετε ποτε θα διορθωθει το προβλημα εισοδου στο novamyaccount , καταλαβενω η ενωση δυο εταιρειων δημιουργουν πολλα θεματα αλλα ετσι δεν μπορω να δω το λογαριασμο ουτε να πληρωσω
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπερα σας , ξερετε ποτε θα διορθωθει το προβλημα εισοδου στο novamyaccount , καταλαβενω η ενωση δυο εταιρειων δημιουργουν πολλα θεματα αλλα ετσι δεν μπορω να δω το λογαριασμο ουτε να πληρωσω
Καλησπέρα Spiros1979.


Σου έχουμε απαντήσει σε προσωπικό μήνυμα.

Γαρυφαλιά, Nova Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα σας.Απ το απλό πακέτο καναλιών "κλειδώσατε"το novasport start? Ευχαριστώ πολύ
Καλησπέρα manga1024.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Γαρυφαλιά, Nova Support