Προσφορά Cosmote TV

koukou

Senior Member
8 November 2009
389
Επικοινωνία με 13888 στις 12/11 γιατί στις 15/11 έληγε και δε με είχαν ενοχλήσει για διακοπή. Στις 16/11 επικοινωνούν από τμήμα διακοπών και μου κάνουν πρόταση 20€ για ένα χρόνο το φουλ και με ενημερώνουν ότι θα λάβω στο mail την ίδια μέρα το συμβόλαιο. Περνάνε 3 μέρες τίποτα. Επικοινωνώ με 13888 μου λενε δε βλέπουμε κάτι, κάνω νέα αίτηση για διακοπή. Επικοινωνούν στις 26/11 μαζί μου και μου λένε δε βλέπουμε τη προηγούμενη προσφορά αυτό που μπορούμε να σας κάνουμε είναι 25€ το μήνα και 2 μήνες δωρεάν. Λέω δε μαμιεται τα ίδια λεφτά βγαινει περίπου, αλλά στείλε μου επιτόπου το νέο συμβόλαιο. Ναι αμέσως. Ακόμη περιμενω. Αύριο πάω για νέο αίτημα διακοπής χωρίς αντιπρόταση.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

AntonisTz

Senior Member
16 November 2019
451
Τύρναβος
Επικοινωνία με 13888 στις 12/11 γιατί στις 15/11 έληγε και δε με είχαν ενοχλήσει για διακοπή. Στις 16/11 επικοινωνούν από τμήμα διακοπών και μου κάνουν πρόταση 20€ για ένα χρόνο το φουλ και με ενημερώνουν ότι θα λάβω στο mail την ίδια μέρα το συμβόλαιο. Περνάνε 3 μέρες τίποτα. Επικοινωνώ με 13888 μου λενε δε βλέπουμε κάτι, κάνω νέα αίτηση για διακοπή. Επικοινωνούν στις 26/11 μαζί μου και μου λένε δε βλέπουμε τη προηγούμενη προσφορά αυτό που μπορούμε να σας κάνουμε είναι 25€ το μήνα και 2 μήνες δωρεάν. Λέω δε μαμιεται τα ίδια λεφτά βγαινει περίπου, αλλά στείλε μου επιτόπου το νέο συμβόλαιο. Ναι αμέσως. Ακόμη περιμενω. Αύριο πάω για νέο αίτημα διακοπής χωρίς αντιπρόταση.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Έτσι είχαν κάνει και σε εμένα, πάλι καλά επικοινώνησα την ίδια μέρα ξανά και μου ανανέωσαν το συμβόλαιο. Γενικά πρέπει κάναν μήνα πριν τη λήξη να ζητάς ανανέωση γιατί στροφάρουν αργά στον ΟΤΕ.
 

regbulk

Senior Member
19 June 2010
325
GR
Έχω δορυφορικό. Με είχαν καλέσει κάποια στιγμή το καλοκαίρι για ενημέρωση σχετικά με τη διακοπή του replay και τους είπα ότι έχω smart tv οπότε δεν θα χρειαστώ το box.
Τώρα άλλαξα tv και η νέα δεν παίρνει την εφαρμογή cosmote. Μπορώ άραγε να τους ζητήσω τώρα την δωρεάν για ένα έτος παροχή του box ή έχει καταγραφεί στο σύτημά τους ότι δεν το χρειάζομαι;
 

regbulk

Senior Member
19 June 2010
325
GR
Έχω δορυφορικό. Με είχαν καλέσει κάποια στιγμή το καλοκαίρι για ενημέρωση σχετικά με τη διακοπή του replay και τους είπα ότι έχω smart tv οπότε δεν θα χρειαστώ το box.
Τώρα άλλαξα tv και η νέα δεν παίρνει την εφαρμογή cosmote. Μπορώ άραγε να τους ζητήσω τώρα την δωρεάν για ένα έτος παροχή του box ή έχει καταγραφεί στο σύτημά τους ότι δεν το χρειάζομαι;
Απαντάω. Επικοινώνησα μαζί τους αλλά ήταν αρνητικοί. Μου πρότειναν να αγοράσω το πακέτο με το box.
 

StevenYoo

Established Member
15 June 2014
125
Καλημέρα στη παρέα! Έχω streaming cinema pack στα 15€ το οποιο λήγει σε 25 μέρες περίπου. Μου εμφάνιζε στην εφαρμογή για ανανέωση 1 χρονου στα 15€. Το επιλέγω και δεν προχωράει, μου εμφανίζει σφάλμα. Μιλάω με το chat, τους εξηγώ τι έχει συμβεί και λέω στην υπάλληλο να το ανανεώσουμε στην ίδια τιμή. Μου αναφέρει ότι πλέον δεν υπάρχει αυτή η προσφορά και η τιμή ανανέωσης είναι στα 19€. Προχώρησα σε αίτημα διακοπής. Λογικά θα με ενημερώσουν για την επιστροφή του Android tv box; Το επιστρέφω έτσι;
 

Chris#

Established Member
18 December 2020
183
Τελικά έγινε με ένα τηλ στο 13888 νέα σύνδεση sports pack μέσω δορυφόρου στα 26.90 με δωρέαν box για ένα έτος.
 
  • Wow
Reactions: theox

drberto

Established Member
15 January 2015
183
Καλημέρα στη παρέα! Έχω streaming cinema pack στα 15€ το οποιο λήγει σε 25 μέρες περίπου. Μου εμφάνιζε στην εφαρμογή για ανανέωση 1 χρονου στα 15€. Το επιλέγω και δεν προχωράει, μου εμφανίζει σφάλμα. Μιλάω με το chat, τους εξηγώ τι έχει συμβεί και λέω στην υπάλληλο να το ανανεώσουμε στην ίδια τιμή. Μου αναφέρει ότι πλέον δεν υπάρχει αυτή η προσφορά και η τιμή ανανέωσης είναι στα 19€. Προχώρησα σε αίτημα διακοπής. Λογικά θα με ενημερώσουν για την επιστροφή του Android tv box; Το επιστρέφω έτσι;
Το ιδιο ακριβως εγινε και σ'εμενα.Μου εβγαζε προσφορα ανανεωσης στα 15€,σχεδον 1,5 μηνα πριν ληξει(25/11),αλλα δεν το ανανεωνα για να μην χασω το ενα επιπλεον μηνα (αν το ανανεωνα,το νεο 12μηνο θα ισχυε απο την ημερα ανανεωσης).Αφησα να πλησιασει η ημερομηνια ληξης και λιγες μερες πιο πριν επελεξα κι εγω ανανεωση απο το app,και μου εβγαλε μυνημα λαθους!Μιλαω στο chat,μου λενε ανανεωση με 19€/μηνα,Τους αναφερω τι ειχε συμβει με το app και την προσφορα που υπηρχε στα 15€,μου λενε οτι θα ενημερωθει το αρμοδιο τμημα για διερευνηση και θα με ενημερωσει.Πραγματι,μετα απο μερικες ωρες,με πηραν απο καποιο τμημα και μου ειπαν για ανανεωση στα ιδια τα 15€,δεχθηκα και μου εστειλαν το συμβολαιο στο email
 
  • Like
Reactions: StevenYoo

VAR67

New member
15 July 2015
85
Επιβεβαιώνω και εγώ ότι χρεώνουν για επιπλέον συσκευές και όταν τους πάρεις τηλέφωνο σου λένε ότι θα αφαιρεθούν στον επόμενο λογαριασμό
Και σε εμένα στο λογαριασμό του Δεκεμβρίου με χρέωσαν τις επιπλέον συσκευές ενώ τις έχω δωρεάν για 12 μήνες. Στο λογαριασμό του Νοεμβρίου που ήταν ο πρώτος που εκδόθηκε μετά την αποστολή του android box μου είχαν κάνει κανονικά την έκπτωση. Δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Προσπαθώ από το πρωί να επικοινωνήσω με το τμήμα λογαριασμών
 
  • Like
Reactions: Teo010

koumou1981

New member
18 November 2022
17
Καλημερα σε ολους,εχω δορυφορικο full pack στα 22€,το οποιο ληγει 17/3,σημερα μου εμφανισε προσφορα για ανανεωση στα ιδια χρηματα
Θα ηθελα να ρωτησω υπαρχει περιπτωση να χασω την προσφορα αν περιμενω για την ανανεωση μηπως και κερδισω κανα μηνα επιπλεον;
 

Joker19

AVClub Addicted Member
2 August 2020
1,438
Καλημερα σε ολους,εχω δορυφορικο full pack στα 22€,το οποιο ληγει 17/3,σημερα μου εμφανισε προσφορα για ανανεωση στα ιδια χρηματα
Θα ηθελα να ρωτησω υπαρχει περιπτωση να χασω την προσφορα αν περιμενω για την ανανεωση μηπως και κερδισω κανα μηνα επιπλεον;
Ανανέωσε απόψε.... γιατί από αύριο θα πάει 32€ και θα τρέχεις...... Ανανέωσε μην εκδοθεί καινούριος λογαριασμός....
 

VAR67

New member
15 July 2015
85
Και σε εμένα στο λογαριασμό του Δεκεμβρίου με χρέωσαν τις επιπλέον συσκευές ενώ τις έχω δωρεάν για 12 μήνες. Στο λογαριασμό του Νοεμβρίου που ήταν ο πρώτος που εκδόθηκε μετά την αποστολή του android box μου είχαν κάνει κανονικά την έκπτωση. Δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Προσπαθώ από το πρωί να επικοινωνήσω με το τμήμα λογαριασμών
Όπως είχε γίνει στο λογαριασμό του Δεκεμβρίου έτσι και στο λογαριασμό του Ιανουαρίου με χρέωσαν πάλι τις επιπλέον συσκευές για το cosmote tv streaming ενώ τις έχω δωρεάν για 12 μήνες. Τους είχα πάρει τηλέφωνο τον Δεκέμβριο και μου είχαν πει οτι θα μου πιστωθεί η λάθος χρέωση στο λογαριασμό του Ιανουαρίου. Τελικά όχι μόνο δεν μου πιστώθηκε αλλά με χρέωσαν πάλι για το μήνα Ιανουάριο. Δεν παίζονται οι τύποι.
 

Chris#

Established Member
18 December 2020
183
Με τη σειρά μου ενημερώνω πως στον δικό μου λογαριασμό η χρέωση των έξτρα συσκευών είναι μηδενική. Συνεπώς κάποιο πρόβλημα μάλλον έχει το σύστημα στο δικό σου λογαριασμό. Θα στα επιστρέψουν.
 

VAR67

New member
15 July 2015
85
Με τη σειρά μου ενημερώνω πως στον δικό μου λογαριασμό η χρέωση των έξτρα συσκευών είναι μηδενική. Συνεπώς κάποιο πρόβλημα μάλλον έχει το σύστημα στο δικό σου λογαριασμό. Θα στα επιστρέψουν.
Ο πρώτος λογαριασμός είναι; Αν ναι πρόσεξε τους επόμενους λογαριασμούς γιατί και σε εμένα στο πρώτο λογαριασμό η χρέωση των έξτρα συσκευών ήταν μηδενική, από τον δεύτερο λογαριασμό και μετά έκαναν το λάθος και μου τις χρεώνουν.
 

craven

AVClub Enthusiast
14 November 2007
910
Πάντως και εμένα σε πρόσφατη ανανέωση Cosmote TV τον πρώτο μήνα χρεώθηκαν οι extra συσκευές (και εμένα έδωσαν το box δωρεάν για 1 χρόνο σε ανανέωση κάπου τον Νοέμβρη), είχαν βάλει αίτημα για να πιστωθεί το ποσό και να σταματήσει η χρέωση, ήρθε ο δεύτερος λογαριασμός, η πίστωση είχε γίνει αλλά είχε γίνει εκ νέου χρέωση των extra συσκευών. Πάλι τηλέφωνα και τώρα τον άλλο μήνα στον τρίτο λογαριασμό να δούμε αν θα έχει λυθεί όπως είπε ο τελευταίος που μίλησα. Γενικά λίγο μπάχαλο... τα ίδια έκανε βέβαια παλιά και η Nova (εκεί 3play) που σε κάθε ανανέωση μου έδιναν το multiview τότε δώρο και πάντα τον χρέωναν για 2-3 μήνες μέχρι να βγάλουν άκρη.
 

VAR67

New member
15 July 2015
85
Πάντως και εμένα σε πρόσφατη ανανέωση Cosmote TV τον πρώτο μήνα χρεώθηκαν οι extra συσκευές (και εμένα έδωσαν το box δωρεάν για 1 χρόνο σε ανανέωση κάπου τον Νοέμβρη), είχαν βάλει αίτημα για να πιστωθεί το ποσό και να σταματήσει η χρέωση, ήρθε ο δεύτερος λογαριασμός, η πίστωση είχε γίνει αλλά είχε γίνει εκ νέου χρέωση των extra συσκευών. Πάλι τηλέφωνα και τώρα τον άλλο μήνα στον τρίτο λογαριασμό να δούμε αν θα έχει λυθεί όπως είπε ο τελευταίος που μίλησα. Γενικά λίγο μπάχαλο... τα ίδια έκανε βέβαια παλιά και η Nova (εκεί 3play) που σε κάθε ανανέωση μου έδιναν το multiview τότε δώρο και πάντα τον χρέωναν για 2-3 μήνες μέχρι να βγάλουν άκρη.
Το λογαριασμό που σε είχαν χρεώσει λανθασμένα τις έξτρα συσκευές πλήρωσες όλο το ποσό παρόλο που ήταν λάθος ή αφαίρεσες από μόνος σου το ποσό της λάθος χρέωσης; Εγώ που μου είχαν λανθασμένα χρεώσει τις έξτρα συσκευές πλήρωσα όλο το ποσό παρόλο που ήταν λάθος ώστε να γίνει ο συμψηφισμός πιο εύκολα στον επόμενο λογαριασμό όπως μου είπαν, αλλά και στον επόμενο λογαριασμό πάλι μου τις χρέωσαν και ούτε μου έκαναν την πίστωση για τον προηγούμενο λογαριασμό. Κάποιος άλλος παθών μου είπε ότι αν πληρώνεις όλο το λανθασμένο ποσό του λογαριασμού συνεχίζουν να σε χρεώνουν λανθασμένα παρόλο που τους παίρνεις τηλέφωνο και σου λένε ότι θα το διορθώσουν.
 

pankostas

AVClub Enthusiast
16 January 2014
1,051
Έβγαλε καινούργια πακέτα η Cosmote.
Εγώ είχα το 200 με το cinema στα 58.50€. Δεν είχα κλείσει χρονο.
Πήρα τηλέφωνο το μεσημέρι έβαλα το Full Pack με 58,90€, εννοείται για 24 μήνες. Αυτή είναι και η τιμή του πακέτου τώρα.
Η ενεργοποίηση έγινε σε 10 λεπτά περίπου.
Άμεση εξυπηρέτηση μπορώ να πω!

Τα νέα πακέτα εδώ:
 

black3539

New member
24 October 2022
99
Για όσους είναι σε FTTH δεν έχουν βγει ανανεωμένα πακέτα με TV ακόμα για να αναβαθμίσουμε