45.000 βλεπω στο site αυτη τη στιγμη. Υπαρχει καποια εκπτωση που θα ερθει; Το βασικο golf ξεκιναει απο τα 25. Αλλα μιλαμε για χαοτικη διαφορα σε χωρους και επιδοσεις. Το golf με παρομοιες επιδοσεις ειναι το plugin hybrid που και παλι ειναι χειροτερο σε επιδοσεις και με παρομοιο εξοπλισμο φτανει τα 50.000... Πιο ακριβο και απο το tesla . Που αν ειναι να φτασεις τα 50.000 για golf πας στο model 3 long range ...35-36Κ
45.000 βλεπω στο site αυτη τη στιγμη. Υπαρχει καποια εκπτωση που θα ερθει; Το βασικο golf ξεκιναει απο τα 25. Αλλα μιλαμε για χαοτικη διαφορα σε χωρους και επιδοσεις. Το golf με παρομοιες επιδοσεις ειναι το plugin hybrid που και παλι ειναι χειροτερο σε επιδοσεις και με παρομοιο εξοπλισμο φτανει τα 50.000... Πιο ακριβο και απο το tesla . Που αν ειναι να φτασεις τα 50.000 για golf πας στο model 3 long range ...
δηλαδη με 37.000 παιρνεις το βασικο model 3 με τα 0-100 σε 6.1 και τα 650 lt αποθηκευτικου χωρου. Κοιτα να δεις που εφτασε το Tesla να ειναι πιο φτηνο και απο honda civic...-8k λόγω επιδότησης του κινούμαι ηλεκτρικά 2
δηλαδη με 37.000 παιρνεις το βασικο model 3 με τα 0-100 σε 6.1 και τα 650 lt αποθηκευτικου χωρου. Κοιτα να δεις που εφτασε το Tesla να ειναι πιο φτηνο και απο honda civic...
Στα 37k αρχίζει κάπως να καταπίνεται η μέτρια ποιότητα κατασκευής πάντως.
Στα 45 και τα 50k, panel gaps, τριγμοί και πορτπαγκάζ που στραβώνει από μόνο του, δεν καταπίνονται με τίποτα.
την ίδια εγγύηση έχει και η tesla στις μικρες εκδοσεις της . από τα long range και πάνω με τα διπλά μοτέρ η εγγύηση πάει στα 192. 000χλμ ενώ στα S και Χ ειναι στα 240.000.Οχι μόνο αυτό αλλά κ στις μπαταρίες είναι μεγάλη η εγγύηση .Πχ σε μας είναι 8 χρόνια ή 160.000 χλμ όποιο έρθει 1ο και μετά ειδικό πρόγραμμα που η μπαταρία θα είναι στο 70% . Όλα αυτά με την προϋπόθεση να το κουμπώνει 1 φορά το μήνα υποχρεωτικά σε φορτιστή . Ανάλογα προγράμματα έχει κ η Tesla .
Ωχ,δηλαδή ο φίλος σου που κάνει 50.000 χλμ τον χρόνο γι΄αυτό και κερδίζει 500€ τον μήνα,σε 3,5 χρόνια,πάπαλα η εγγύση.την ίδια εγγύηση έχει και η tesla στις μικρες εκδοσεις της . από τα long range και πάνω με τα διπλά μοτέρ η εγγύηση πάει στα 192. 000χλμ ενώ στα S και Χ ειναι στα 240.000.
μιλάμε για 10 χρόνια οδήγηση χοντρικά και πάνω . Οχι για να χαλάσουν οι μπαταρίες αλλά για να λήξει η εγγύηση. μελέτες έχουν δείξει πτώση της μπαταρίας 5% ανά 80.000 χλμ ή αρχηστευση τους μετά από 1500 κύκλους σύμφωνα με την Tesla.
Δηλαδη το μικρό Tesla 3 με αυτονομία πάνω από 400χλμ μια μέση φόρτιση ανά 300 χλμ θα κάνει 450.000 χλμ μέχρι να ειναι για πέταμα... ποιος εδώ μέσα οδηγάει αυτοκίνητο με 400.000 χλμ να ανεβάσει screenshot
Η εγγύηση. Οχι η μπαταρία με 500€ εξοικονόμηση το μηνα σε 10 χρόνια θα έχει βάλει στην άκρη 60.000€ όταν ένα νέο battery pack κάνει 20.000Ωχ,δηλαδή ο φίλος σου που κάνει 50.000 χλμ τον χρόνο γι΄αυτό και κερδίζει 500€ τον μήνα,σε 3,5 χρόνια,πάπαλα η εγγύση.
νομίζω ο πίσω υαλοκαθαριστηρας απουσιαζει εδώ και δεκαετίες από τα sedan. πχ το opel Astra του πεθερου μου 2002 δεν έχει. όπως δεν έχει και το Honda civic του 1999 κλπ .Ελπίζω να έχει πίσω καθαριστήρα και απλά να μην φαίνεται στα σχέδια... Γιατί αρχίζει να απουσιάζει από κάποια νέα μοντέλα...
Η εγγύηση θα λήξει λόγω ετών όχι λόγω χιλιομέτρων. Και τα χρόνια που δίνει η Tesla είναι 8 .την ίδια εγγύηση έχει και η tesla στις μικρες εκδοσεις της . από τα long range και πάνω με τα διπλά μοτέρ η εγγύηση πάει στα 192. 000χλμ ενώ στα S και Χ ειναι στα 240.000.
μιλάμε για 10 χρόνια οδήγηση χοντρικά και πάνω . Οχι για να χαλάσουν οι μπαταρίες αλλά για να λήξει η εγγύηση. μελέτες έχουν δείξει πτώση της μπαταρίας 5% ανά 80.000 χλμ ή αρχηστευση τους μετά από 1500 κύκλους σύμφωνα με την Tesla.
Δηλαδη το μικρό Tesla 3 με αυτονομία πάνω από 400χλμ μια μέση φόρτιση ανά 300 χλμ θα κάνει 450.000 χλμ μέχρι να ειναι για πέταμα... ποιος εδώ μέσα οδηγάει αυτοκίνητο με 400.000 χλμ να ανεβάσει screenshot
Η εγγύηση θα λήξει λόγω ετών όχι λόγω χιλιομέτρων. Και τα χρόνια που δίνει η Tesla είναι 8 .
Εγώ επιμένω ότι θα πέσει κλάμα με τις μπαταρίες. Δείτε την αγοραστική μας δύναμη: https://www.capital.gr/oikonomia/36...iton-i-ellada-sta-17-eti-o-mesos-oros-ilikias
Κανένα σεντάν δεν έχει. Αλλά τώρα βλέπω να λείπει σε χάτσ και σουβ (π.χ. Bayon, Ioniq). Κι όχι, δεν καθαρίζει από τη ροή του αέρα, γιατί η περισσότερη βρώμα όταν έχεις κολλητά το τζάμι στους στρόβιλους που ακολουθούν το αμάξι, έρχεται από το έδαφος.νομίζω ο πίσω υαλοκαθαριστηρας απουσιαζει εδώ και δεκαετίες από τα sedan. πχ το opel Astra του πεθερου μου 2002 δεν έχει. όπως δεν έχει και το Honda civic του 1999 κλπ .
το xiaomi παντως ειναι sedan .Κανένα σεντάν δεν έχει. Αλλά τώρα βλέπω να λείπει σε χάτσ και σουβ (π.χ. Bayon, Ioniq). Κι όχι, δεν καθαρίζει από τη ροή του αέρα, γιατί η περισσότερη βρώμα όταν έχεις κολλητά το τζάμι στους στρόβιλους που ακολουθούν το αμάξι, έρχεται από το έδαφος.