Αυτοκινητιστικά νέα

17 June 2006
23,738
Αθήνα
Έχω πάρει και εγώ κάτι παρεμφερές, easy grip της michelin λέγεται.
Στη 1 φορά που έχουν χρησιμοποιηθεί, στο Καρπενήσι, στο τιμόνι δεν καταλάβαινες τίποτα. Επίσης μπαίνουν και σε 5 λεπτά πανεύκολα.
Τώρα που διάβασα το άρθρο λέει σαν μειονέκτημα ότι δεν κάνουν για πάγο!! Σοβαρότατο μειονέκτημα. Ισχύει;
 

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,330
Αθήνα...
Ότι θα βελτιώνουν τη πρόσφυση στον πάγο, θα τη βελτιώνουν.
Το θέμα είναι πως εάν πρόκειται για σκέτο πάγο, δεν θα τις χρησιμοποιείς πιθανότατα. Οι χιονοκουβέρτες αλλά και αυτό που έχω πάρει εγώ που είναι συνθετικό, φθείρονται εξαιρετικά γρήγορα εάν πατήσουν άσφαλτο και αντενδείκνυται η συνεχόμενη χρήση τους σοβαρά σε μεικτές συνθήκες οδοστρώματος.
 

FSword

AVClub Enthusiast
19 June 2006
1,239
Εγώ είμαι υπέρ των αλυσίδων να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Πλέον μπαίνουν πολύ εύκολα (εξαρτάται το μοντέλο αλλά οι περισσότερες έτσι είναι), δε φθείρονται και θα σε πάνε πολύ πιο μακριά απ' τις χιονοκουβέρτες.
 

Fixxxer

Supreme Member
24 December 2012
6,977
Πίσω απ' τον ήλιο
Να πω ότι στην Κορέα εδώ και μέρες έχει αποκαλυφθεί το νέο Κονα το οποίο δείχνει να είναι πολύ καλό παρά τα κάποια ελαττώματα στην ποιότητα και στην σχεδιαση τουλάχιστον όπως δείχνει απ' τα βίντεο



Στην Κορέα ξεκινάει με τιμή 25,4 μύρια γουον κάπου 18.800€ με κινητήρα 1.6 turbo 198 άλογα
Να δούμε πόσο θα κοστίζει στην Ελλάδα τον Ιούνιο που θα έρθει
 
  • Like
Reactions: Χιωτης

Fixxxer

Supreme Member
24 December 2012
6,977
Πίσω απ' τον ήλιο
Εξαρτάται που φτιάχνεται το μοντέλο.
Το Yaris Cross πχ φτιάχνεται στην Ιαπωνία και έρχεται Ελλάδα και έχει 7.000€ διαφορά, το προηγούμενο Κονα φτιαχνόταν στην Τσεχία και ερχόταν εδώ και είχε 3.000€ διαφορά με την Κορέα
 

ln()

Supreme Member
1 February 2007
5,755
Βόλος
Δεν μου αρέσει ότι δεν έχουν κάποιο σύστημα να δένουν μπροστά. Όχι απαραίτητα να είναι όλο το μπροστά ύφασμα, αλλά τουλάχιστον να έχουν ιμάντες. Φοβάμαι ότι θα γλυστράνε αν στηρίζονται μόνο στο πέλμα.
 
20 June 2006
9,533
Θεσσαλονίκη
Μην ανησυχείς, δεν φεύγουν.
Για μέσα στην πόλη χωρίς μεγάλες ανηφόρες και κατηφόρες είναι μια χαρά.
Νιώθεις ότι δεν φοράς στα λάστιχα σου κάτι βαρύ και έχει πρόσφυση.
Τα είχα δοκιμάσει πριν χρόνια όταν κάποτε χιόνισε στην Θεσσαλονίκη.
 

Attachments

  • IMG_20230205_123527.jpg
    IMG_20230205_123527.jpg
    3.7 MB · Views: 38
17 June 2006
23,738
Αθήνα
Παιδιά προσοχή όμως στις κινήσεις στο τιμόνι γιατί μπορεί όντως να φύγουν και να τυλιχτούν στα ημιαξόνια ....καταλαβαίνετε την ταλαιπωρία μετά.
Μια κάπως ασφαλής επιλογή για να μην βγούν προς τα μέσα είναι αυτές που έχουν ύφασμα απ' έξω, οπότε αν φύγουν θα φύγουν προς τα έξω.
Τελικά πήρα αυτές αντί για τις goodyear που έλεγα.

 
17 June 2006
9,802
Πάντως η τεχνολογία έχει πάει πολύ μακριά.
Θυμάμαι 2005 είχα πάρει το MG και ήθελα να πάρω αλυσίδες συμβατικές. Οι κλασσικές (για τα σημερινά δεδομένα) που τις φοράς πίσω από τη ρόδα με τετραγωνική διατομή του κρίκου είχαν μόλις 25-30 ευρώ τότε. Για καλή μου τύχη τότε πήγα να τις βάλω μια στεγνή μέρα και είδα ότι έβρισαν στο ελατήριο και δεν χωρούσαν στο κενό που υπήρχε. Τότε πήρα Autosock, που ήταν η πρώτες κάλτσες και πολύ καλό υλικό με κόστος τότε 3 φορές πάνω, κάτι λιγότερο από 100 ευρώ.
Τα autosock έκαναν και στο επόμενο αυτοκίνητο και είχα ξενοιάσει με χρήση από τότε μόλις 2 φορές. Με το 3008 τώρα όμως ήθελα καινούργιες αν και 2-3 φορές με λίγο χιόνι τα M+S λάστιχα με το αντίστοιχο πρόγραμμα στο αυτοκίνητο για χιόνι πήγαιναν μια χαρά. Με μεγάλη έκπληξη παρατήρησα ότι οι κλασσικές αλυσίδες έχουν εκτοξευθεί σε κόστος από τις φθηνότερες που ήταν (σήμερα ~100 ευρώ), ενώ οι autosock διατηρούν τα χρήματά τους. Με δεδομένο ότι στην 5ετία τις χρησιμοποιώ άντε 1-2 φορές πήρα τις φθηνές βουλγάρικες κόκκινες κουβέρτες που έχουν 25-30 ευρώ ανάλογα τη διάσταση.
Για έναν μέσο οδηγό που θέλει να τις έχει για τη 1 φορά που θα του τύχει κάτι είναι ιδανικές.
Δείτε και το παρακάτω βίντεο που τα πάνε μια χαρά.
Βέβαια τεράστια αρνητική εντύπωση ότι από κουβέντες που έκανα με γνωστούς ότι άλλοι δυσκολεύονται να τις βάλουν, άλλοι τις βάζουν γελοία εύκολα, σε άλλους έφευγαν εύκολα και σε άλλους ήταν τόσο καλές που δεν γύριζαν σε συμβατικές. Τελικά ο λόγος είναι πολύ απλός και δεν έχει να κάνει με το υλικό, αλλά το ότι έχουν αποφασίσει να έχουν μόνο 5 μεγέθη για να καλύψουν όλες τις διαστάσεις. Αν σου κάτσει να ταιριάξει καλά είσαι σούπερ, αλλιώς το πόσο απέχεις από το ιδανικό εξηγεί και τα μικροπροβλήματα που έχεις. Οι autosock έχουν πολύ περισσότερα διαθέσιμα μεγέθη.
Άλλο περίεργο, εγώ με 225/55-18 λέει κλασσικά να πάρω XXL και φίλος που έχει 235/55-18 του λέει να πάει απλό XL που δεν έχει καμία λογική.

 
17 June 2006
9,802

avpap

Μέλος Σωματείου
30 September 2011
9,590
Αθηνα
Μια ερωτησουλα σε οσους εχουν χρησιμοποιησει ή εστω εχουν ψαξει το leasing αυτοκινητων. Βλεπω οτι υπαρχει σοβαρη μειωση των μισθωματων αν επιλεξει ο πελατης 3ετη συμβαση, σε σχεση με την 4ετη. Τι λετε οτι αξιζει τελικα 3 ή 4 χρονια;
 
17 June 2006
9,802
Μια ερωτησουλα σε οσους εχουν χρησιμοποιησει ή εστω εχουν ψαξει το leasing αυτοκινητων. Βλεπω οτι υπαρχει σοβαρη μειωση των μισθωματων αν επιλεξει ο πελατης 3ετη συμβαση, σε σχεση με την 4ετη. Τι λετε οτι αξιζει τελικα 3 ή 4 χρονια;
Δεν υπάρχει κανόνας...ότι θέλει ακόμη και για το ίδιο αυτοκίνητο σου λέει η κάθε εταιρία. Εγώ έψαχνα για 4 και έκλεισα για 5 χρόνια γιατί ήταν πραγματικά η πιο συμφέρουσα προσφορά. Επειδή οι αλγόριθμοι που έχουν οι εταιρίες περιλαμβάνουν ένα σωρό πράγματα όπως:
- Τιμή αγοράς
- Έκπτωση στην τιμή αγοράς λόγω αγοράς μεγάλου αριθμού οχημάτων
- Εκτιμώμενη τιμή πώλησης στη λήξη του συμβολαίου
- Εκτιμώμενο κόστος σέρβις και αν το αυτοκίνητο πάει σε εξουσιοδοτημένο ή γίνεται σε ιδιόκτητες εγκαταστάσεις της leasing και φυσικά διαφορετικές εταιρίες έχουν διαφορετικούς αλγορίθμους για την εκτίμηση αυτή.
- Εκτιμώμενο κόστος μεικτής ασφάλιας και σε συνδυασμό με το ύψος της απαλλαγής
- Αν θέλει ο πελάτης ή όχι δικαίωμα επιλογής να αγοράσει το όχημα στη λήξη του συμβολαίου και αν δίνεται σε αυτή την περίπτωση και συγκεκριμένη τιμή εκ των προτέρων ή όχι.
- Αν ο πελάτης έχει έκπτωση
- Αν υπάρχει ανάγκη να καλυφθούν εσωτερικοί στόχοι οπότε προκύπτει έκπτωση στον πελάτη για να κλείσει συμφωνία
- Ύψος προκαταβολής και αν η εταιρία στη συγκεκριμένη στιγμή θέλει μια μεγάλη προκαταβολή για τη ρευστότητά της ή δεν την ενδιαφέρει.
- Διάρκεια μίσθωσης (συνήθως μέχρι 5 πάει)
Επίσης καλά τα online εργαλεία, αλλά συνήθως μπορείς να κερδίσεις κάποια έκπτωση μετά από προσωπική επικοινωνία εκτός αν η τιμή στο site είναι τιμή κράχτης/προσφορά ειδικά αν υπάρχουν άμεσα διαθέσιμα ή αναμένονται κάποια αυτοκίνητα (αυτό έχει μειωθεί με τις σημερινές συνθήκες της αγοράς).

Και όλα μα όλα τελικά έχουν να κάνουν με εσένα και γιατί θέλεις να κάνεις Leasing.
- Μπορεί να θέλεις απλά να εκμεταλλευτείς ότι περνάς στα έξοδα ατομικής ή άλλης επιχείρισης το αυτοκίνητο που τελικά είναι και ο κυριότερος λόγος.
- Μπορεί να έχεις όνειρο να αγοράσεις κάποια στιγμή ένα αυτοκίνητο που είναι κατά κανόνα ζημιάρικο ή/και έχει χαμηλή τιμή μεταπώλησης και γνωρίζοντας όλες τις παραμέτρους από την αρχή μιας και έχεις συγκεκριμένη προσφορά μέσω leasing να το βάλεις στον οικονομικό προγραμματισμό σου και να μην έχεις αβεβαιότητες.
- Μπορεί απλά να θέλεις και να μπορείς να αλλάζεις αυτοκίνητο κάθε 3-5 χρόνια και δεν θέλεις να μπλέκεις με αγοραπωλησίες κλπ
- Να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο από όλες τις απόψεις (οκ αυτό και με μια καλή μεικτή ασφάλεια μπορείς να το έχεις σε μεγάλο βαθμό αλλά δεν έχεις καμία εξασφάλιση για τιμή μεταπώλησης ή για χοντρές μηχανικές βλάβες εκτός εγγύησης).
- Είναι ηλεκτρικό και δεν θέλεις να ζήσεις την πρώτη γενιά αυτοκινήτων που θα χρειαστεί να αλλάξουν μπαταρία και δεν μπορείς να προβλέψεις με σιγουριά πόσο θα κοστίσει αυτό όταν έρθει η ώρα.

Για μένα γύρνα τις 3-4 μεγάλες που έχουν αρκετές προσφορές. Κάνε μια λίστα με αυτοκίνητα που σε ενδιαφέρουν και είναι στο Budget σου και πήγαινε και δες τα σε αντιπροσωπίες κατέληξε σε 2 συγκεκριμένα αυτοκίνητα/μοντέλα, κάνε επικοινωνία με αρκετές leasing και τέλος αποφάσισε...Χοντρικά στο τελικό προϊόν πάνω κάτω όλες ίδιες είναι. Το μόνο που θα με έκανε να απορρίψω κάποιες είναι αν θα ήθελα στο τέλος του συμβολαίου να αγοράσω το όχημα, οπότε και θα διάλεγα κάποια που ξέρω από πριν ότι πάει για σερβις σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο.
 

avpap

Μέλος Σωματείου
30 September 2011
9,590
Αθηνα
Δεν υπάρχει κανόνας...ότι θέλει ακόμη και για το ίδιο αυτοκίνητο σου λέει η κάθε εταιρία. Εγώ έψαχνα για 4 και έκλεισα για 5 χρόνια γιατί ήταν πραγματικά η πιο συμφέρουσα προσφορά. Επειδή οι αλγόριθμοι που έχουν οι εταιρίες περιλαμβάνουν ένα σωρό πράγματα όπως:
- Τιμή αγοράς
- Έκπτωση στην τιμή αγοράς λόγω αγοράς μεγάλου αριθμού οχημάτων
- Εκτιμώμενη τιμή πώλησης στη λήξη του συμβολαίου
- Εκτιμώμενο κόστος σέρβις και αν το αυτοκίνητο πάει σε εξουσιοδοτημένο ή γίνεται σε ιδιόκτητες εγκαταστάσεις της leasing και φυσικά διαφορετικές εταιρίες έχουν διαφορετικούς αλγορίθμους για την εκτίμηση αυτή.
- Εκτιμώμενο κόστος μεικτής ασφάλιας και σε συνδυασμό με το ύψος της απαλλαγής
- Αν θέλει ο πελάτης ή όχι δικαίωμα επιλογής να αγοράσει το όχημα στη λήξη του συμβολαίου και αν δίνεται σε αυτή την περίπτωση και συγκεκριμένη τιμή εκ των προτέρων ή όχι.
- Αν ο πελάτης έχει έκπτωση
- Αν υπάρχει ανάγκη να καλυφθούν εσωτερικοί στόχοι οπότε προκύπτει έκπτωση στον πελάτη για να κλείσει συμφωνία
- Ύψος προκαταβολής και αν η εταιρία στη συγκεκριμένη στιγμή θέλει μια μεγάλη προκαταβολή για τη ρευστότητά της ή δεν την ενδιαφέρει.
- Διάρκεια μίσθωσης (συνήθως μέχρι 5 πάει)
Επίσης καλά τα online εργαλεία, αλλά συνήθως μπορείς να κερδίσεις κάποια έκπτωση μετά από προσωπική επικοινωνία εκτός αν η τιμή στο site είναι τιμή κράχτης/προσφορά ειδικά αν υπάρχουν άμεσα διαθέσιμα ή αναμένονται κάποια αυτοκίνητα (αυτό έχει μειωθεί με τις σημερινές συνθήκες της αγοράς).

Και όλα μα όλα τελικά έχουν να κάνουν με εσένα και γιατί θέλεις να κάνεις Leasing.
- Μπορεί να θέλεις απλά να εκμεταλλευτείς ότι περνάς στα έξοδα ατομικής ή άλλης επιχείρισης το αυτοκίνητο που τελικά είναι και ο κυριότερος λόγος.
- Μπορεί να έχεις όνειρο να αγοράσεις κάποια στιγμή ένα αυτοκίνητο που είναι κατά κανόνα ζημιάρικο ή/και έχει χαμηλή τιμή μεταπώλησης και γνωρίζοντας όλες τις παραμέτρους από την αρχή μιας και έχεις συγκεκριμένη προσφορά μέσω leasing να το βάλεις στον οικονομικό προγραμματισμό σου και να μην έχεις αβεβαιότητες.
- Μπορεί απλά να θέλεις και να μπορείς να αλλάζεις αυτοκίνητο κάθε 3-5 χρόνια και δεν θέλεις να μπλέκεις με αγοραπωλησίες κλπ
- Να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο από όλες τις απόψεις (οκ αυτό και με μια καλή μεικτή ασφάλεια μπορείς να το έχεις σε μεγάλο βαθμό αλλά δεν έχεις καμία εξασφάλιση για τιμή μεταπώλησης ή για χοντρές μηχανικές βλάβες εκτός εγγύησης).
- Είναι ηλεκτρικό και δεν θέλεις να ζήσεις την πρώτη γενιά αυτοκινήτων που θα χρειαστεί να αλλάξουν μπαταρία και δεν μπορείς να προβλέψεις με σιγουριά πόσο θα κοστίσει αυτό όταν έρθει η ώρα.

Για μένα γύρνα τις 3-4 μεγάλες που έχουν αρκετές προσφορές. Κάνε μια λίστα με αυτοκίνητα που σε ενδιαφέρουν και είναι στο Budget σου και πήγαινε και δες τα σε αντιπροσωπίες κατέληξε σε 2 συγκεκριμένα αυτοκίνητα/μοντέλα, κάνε επικοινωνία με αρκετές leasing και τέλος αποφάσισε...Χοντρικά στο τελικό προϊόν πάνω κάτω όλες ίδιες είναι. Το μόνο που θα με έκανε να απορρίψω κάποιες είναι αν θα ήθελα στο τέλος του συμβολαίου να αγοράσω το όχημα, οπότε και θα διάλεγα κάποια που ξέρω από πριν ότι πάει για σερβις σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο.
πρωτα απο ολα ευχαριστω για τον χρονο σου και για ολες τις πληροφοριες!

το καλο ειναι οτι, αν τελικα κανω την κινηση (καθως το υπαρχον αυτοκινητο μου δεν ειναι ιδιαιτερα παλιο), θα παω για πολυ συγκεκριμενο αυτοκινητο, οποτε η συγκριση μεταξυ των προσφορων θα ειναι ευκολη.
Απλα μου εκαναν πολυ εντυπωση καποια πραγματα και μου δημιουργηθηκαν αποριες. Πχ μεγαλυτερο μισθωμα στα 4 χρονια απο οτι στα 3 (αν και τελικα υπαρχει εξηγηση, διοτι το ετησιο ποσο που καταβαλλει ο πελατης ειναι το ιδιο). Το αλλο που με τρελανε ειναι οτι δεν βλεπω (τουλαχιστον στην avis που κοιταξα) διαφορα στην προκαταβολη + μηνιαιο μισθωμα ειτε η διαρκεια ειναι 48 ειτε 60 μηνες!
 

ΣΩΚΡΑΤΗΣ Τ.

Μέλος Σωματείου
18 June 2006
7,130
ΑΘΗΝΑ
Το "πάνω-κάτω όλες ίδιες είναι",ΔΕΝ ισχύει.
Εγώ τον Σεπτέμβριο του 2021 που ψαχνόμουν,στο ίδιο αυτοκίνητο-Opel Corsa 1.5 diesel-η διαφορά ανάμεσα στις AVIS,Hertz και Lease Plan,έφτανε έως και 50 ευρώ τον μήνα ή είχαν την ίδια δόση αλλά ζητούσαν 1200 ευρώ παραπάνω προκαταβολή.
Δεν συζητάμε βέβαια για την Instacar.Αυτοί ήταν εντελώς αλλού.
 

mdvq

Μέλος Σωματείου
20 June 2006
9,435
Πειραιας

songless_bird

AVClub Fanatic
8 May 2013
11,111
Νότια Μακεδονία
Να το πάλι το υδρογόνο....... ρε λες να??
Ενα ηλεκτρικο ειναι με κυψελες υδρογονου και αποδοση 40% οταν τα καθαρα ηλεκτρικα εχουν αποδοση 90%...