songless_bird
AVClub Fanatic
Ωρες; σε 20-40 λεπτά φορτιζεις σε ταχυφορτιστες tesla. και πιο οικονομικά. σε ώρες φορτιζεις στο σπίτι σου...Ναι αλλά γεμίζεις σε 5 λεπτάκια και φεύγεις. Όχι σε ώρες.
Αγαπητοί φίλοι και φίλες.
Με ιδιαίτερη χαρά σας προσκαλούμε στην κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του AVClub στη Θεσσαλονίκη για το 2024 την Κυριακή 07 Απριλίου και ώρα 14.00
Δηλώστε τη συμμετοχή σας εδώ, θα χαρούμε πολύ να σας γνωρίσουμε από κοντά.
Ωρες; σε 20-40 λεπτά φορτιζεις σε ταχυφορτιστες tesla. και πιο οικονομικά. σε ώρες φορτιζεις στο σπίτι σου...Ναι αλλά γεμίζεις σε 5 λεπτάκια και φεύγεις. Όχι σε ώρες.
4 σημεια για την ακριβεια.Που; Σε 2 σημεία ; Μην δουλευομαστε τώρα.
πάντα οι πρίζες θα ειναι περισσότερες ακομη και από τα βενζινάδικαΠου; Σε 2 σημεία ; Μην δουλευομαστε τώρα.
λάθος... μπορείς να το φορτίσεις ακομη και σε οικιακή πρίζα για ώρα ανάγκης...Το θέμα είναι ότι δεν κάνει οποιαδήποτε πρίζα.
Δηλαδή όλος ο κόσμος στο κέντρο, Πατήσια, κυψέλες, Παγκράτια και αντίστοιχες συνοικίες σε κάθε ευρωπαϊκή πρωτεύουσα, θα έχει τον φορτιστή του ε; ή θα τρέχουν όλοι πρωί πρωί στο πρώτο φορτιστάδικο στην ουρά για να φορτίσουν;
Όντως οι χαρτογιακαδες στις Βρυξέλλες είναι στην κοσμάρα τους.
Α ρε τι συμφεροντα παίζονται .......κι εμείς καθόμαστε να μετράμε σε πόση ώρα θα φορτίζουν οι μπαταρίες.....
Δηλαδη θεωρείς ότι υπάρχει μεγαλύτερο πρόβλημα με τα ηλεκτρικά που φορτιζουν παντού ακομη και στο σπίτι σου και στο πιο απομονωμενο βουνό , από τα εσωτερικής καύσης που πρέπει να πας σε βενζινάδικο ;
Για την πόλη Θεσσαλονίκη ελπίζω να μην πάρει στην ηλεκτροκίνηση όσο πήρε να γίνει το μέτρο...Καθόλου ατυχής.
Το Άμστερνταμ μια πόλη που την χαράζουν κανάλια προς κάθε κατεύθυνση χωρίς ιδιωτικούς χώρους πάρκινγκ εντός πόλης βρίσκει τρόπο να εξυπηρετεί τα ηλεκτρονικά του οχήματα ,και η Θεσσαλονίκη που μένω θα έχει πρόβλημα;
Τι λες τώρα;
Δεν μπορω να κατανοησω αυτον τον τροπο σκεψης. Θεωρειτε δυσκολη στη χρηση και dead on arrival μια τεχνολογια (ηλεκτροκινηση) η οποια ΤΩΡΑ που μιλαμε ειναι διαδεδομενη και υπαρχει υποδομη, αλλα περιμενετε ως σωτηρα την υδρογονοκινηση που δεν υπαρχουν διαθεσιμα ουτε αυτοκινητα ουτε υποδομη! WTF??!!Υδρογονάδικα θα αυξηθούν πολύ γρήγορα στους διευρωπαικούς αυτοκινητοδρόμους.
γιατί προτιμάνε να γεμίζουν σε 5 λεπτά και ας έχουν χειρότερο αυτοκίνητο...Δεν μπορω να κατανοησω αυτον τον τροπο σκεψης. Θεωρειτε δυσκολη στη χρηση και dead on arrival μια τεχνολογια (ηλεκτροκινηση) η οποια ΤΩΡΑ που μιλαμε ειναι διαδεδομενη και υπαρχει υποδομη, αλλα περιμενετε ως σωτηρα την υδρογονοκινηση που δεν υπαρχουν διαθεσιμα ουτε αυτοκινητα ουτε υποδομη! WTF??!!
Η κουβέντα γίνεται για την εποχή της μετάβασης. Μετά από 3-4 δεκαετίες προφανώς και όλα θα είναι ηλεκτρικά και μόνο κάποια niches θα έχουν υδρογόνο στην αυτοκίνηση.πιστεύεις ότι θα βρεις στα Ζαγοροχώρια υδρογοναδικο και οχι ταχυφορτιστη; Η όλη φάση με το υδρογόνο είναι σαν το φυσικό αέριο που τελικά πάτωσε και όσοι πήραν στήνονται σε ουρές σε 2 πρατήρια στη Θεσσαλονίκη για να βάλουν.
το κόστος για να φτιάξεις ένα πρατήριο με φυσικό αέριο ξεπερνούσε το 1.5 εκατομμυριο . είμαι περιοεργος ποσο θα κοστίζει με υδρογόνο που θα τα βρίσκουμε πιο εύκολα και από ταχυφορτιστες...