Disney+

fanismarg

New member
5 December 2016
53
Κ εμένα την έκοψαν τη συνδρομή...
Επιστροφή χρημάτων δεν είδα...
Γίνεται με τον ίδιο τρόπο;

Στάλθηκε από το M2102J20SG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

fanismarg

New member
5 December 2016
53
Ακυρωθηκαν αλλά μπορείτε να κάνετε ξανά. Επίσης επέστρεψαν όλα τα χρήματα της ετήσιας 20 ευρώ περίπου.
Πότε είχες κάνει τη συνδρομή;
Εγώ 26/6/2022...
Γιατί δεν είδα επιστροφή χρημάτων...

Στάλθηκε από το M2102J20SG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

karajim80

AVClub Addicted Member
23 September 2017
1,600
Ελέγξτε την κάρτα με την οποία πληρώσατε.Εμένα γύρισαν εκεί γύρω στις 12 ώρες μετά την ακύρωση της συνδρομής.Κουτσουρεμενα βέβαια λόγω πτώσης του συναλλάγματος.
Υπάρχει τρόπος πάντως για ανανέωση με το διπλάσιο κόστος από το αρχικό.

Same Sh1t...Different Day..
 

ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π

AVClub Fanatic
25 October 2006
20,742
ΑΘΗΝΑ
Πότε είχες κάνει τη συνδρομή;
Εγώ 26/6/2022...
Γιατί δεν είδα επιστροφή χρημάτων...

Στάλθηκε από το M2102J20SG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
ισως εχει να κανει,με το Καθολικο Πασχα.
Παρασκευη 7/3 μεχρι και Δευτερα 10/3 οι τραπεζες εχουν ειδικη αργια και δεν εκτελουνται καποιες συναλλαγες.
 

karajim80

AVClub Addicted Member
23 September 2017
1,600
ισως εχει να κανει,με το Καθολικο Πασχα.
Παρασκευη 7/3 μεχρι και Δευτερα 10/3 οι τραπεζες εχουν ειδικη αργια και δεν εκτελουνται καποιες συναλλαγες.
Όχι καμία σχέση.Περιμένετε να περάσει λίγη ώρα και θα τα δείτε.Εμένα έγινε στις 12 ώρες περίπου.

Same Sh1t...Different Day..
 
  • Like
Reactions: ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π

leo06

Supreme Member
14 October 2007
6,732
Πάτρα
Ελέγξτε την κάρτα με την οποία πληρώσατε.Εμένα γύρισαν εκεί γύρω στις 12 ώρες μετά την ακύρωση της συνδρομής.Κουτσουρεμενα βέβαια λόγω πτώσης του συναλλάγματος.
Υπάρχει τρόπος πάντως για ανανέωση με το διπλάσιο κόστος από το αρχικό.

Same Sh1t...Different Day..
Με ποια κάρτα είχες πληρώσει? Εμένα με curve επέστρεψαν ακριβώς όσα είχα δώσει.
 

karajim80

AVClub Addicted Member
23 September 2017
1,600
Ν26. Μου επέστρεψαν ακριβώς το ποσό αλλά στη μετατροπή σε ευρώ είναι λιγότερα πλέον

Same Sh1t...Different Day..
 

andreaspap

Established Member
1 May 2007
280
Εγώ την ξαναέκανα τη συνδρομή με μεγαλύτερο ετήσιο κόστος. Αλλά με το refund που έγινε για την ακύρωση, πάλι συμφέρον είναι.
 
  • Like
Reactions: karajim80

pankostas

AVClub Enthusiast
16 January 2014
1,051
Να παραπονιέσαι που έκοψαν κάτι που έχεις παράνομα! Αξία ανεκτίμητη!
 

black3539

New member
24 October 2022
99
Να παραπονιέσαι που έκοψαν κάτι που έχεις παράνομα! Αξία ανεκτίμητη!
Δεν το λες και εντελώς παράνομο όταν το πληρώνεις, όσο και αν είναι αυτό το ποσό. Υπάρχει πάντα και η εναλλακτική λύση της πειρατείας, που αυτό όντως είναι παράνομο γιατί είναι δωρεάν, δεν δίνεις κάποιο αντίτιμο.
 

pankostas

AVClub Enthusiast
16 January 2014
1,051
Δεν το λες και εντελώς παράνομο όταν το πληρώνεις, όσο και αν είναι αυτό το ποσό. Υπάρχει πάντα και η εναλλακτική λύση της πειρατείας, που αυτό όντως είναι παράνομο γιατί είναι δωρεάν, δεν δίνεις κάποιο αντίτιμο.
Όχι για πλάκα το έγραψα. Χωρίς παρεξήγηση από κανέναν. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!
Όλοι έχουμε κάνει παράνομα και torrents και τα νόμιμα, cosmote, Νόβα κτλ.
Εγώ προσωπικά έχω cosmote tv και vodafone TV και Netflix από Ανατολή μεριά! Δεν έκρινα κανέναν! Ενημερωτικά!
 
  • Like
Reactions: black3539

spyros_mad_doc

New member
20 April 2023
1
Εάν το μήνυμα μου παρενέβη τους κανόνες του φόρουμ και διεγράφη ΟΚ απλά βλέπω ότι όλοι κάνουν την ίδια συζήτηση χωρίς πρόβλημα
 

Simos.I

Moderator
Staff member
17 June 2006
25,514
Land of Dystopia
Πηγα να μπω τωρα στο disney(εχω firestick 4k) και μου βγαζει αυττο για την συνδρομη.....it seems like you're not subscribed.

Και η μονη επιλογη που εχω ειναι να κανω log out και οταν παω να ξαναμπω βαζω τους κωδικους μου και μολις μπαινω μου ζηταει να κανω επανεναρξη συνδρομης.Την συνδρομη την ειχα κανει περυαι για εναν χρονο.
View attachment 213649

Εκανα restart την συσκευη εκανα το ρουτερ και δεν εγινε κατι.Εκανα απεγκατασταση και επανεγκατασταση της εφαρμογης και παλι τιποτα.
Πηγα να μπω απο browser και παλι δεν μπορεσα.Εννοειται πως δεν εχει γινει ακυρωση συνδρομης.
Στον λογαριασμο μου δεν μπορω να μπω με τιποτα για να δω μηπως εχει αλλαξει κατι.

Εχει τυχει σε κανεναν αλλον το ιδιο προβλημα για να μου πει τι να κανω η να δοκιμασω κατι αλλο για να δω μηπως φτιαξει?
  • Τηλέφωνο Επικοινωνίας Disney+: (+30) 211-1996236
    • Χρέωση κλήσης για Vodafone συνδρομητές: Αν ο συνδρομητής έχει πακέτο ομιλίας για δωρεάν κλήσεις προς σταθερά τότε η κλήση είναι δωρεάν. Σε περίπτωση που το πρόγραμμα του δεν περιλαμβάνει δωρεάν κλήσεις σε σταθερά, τότε ισχύει αστική/υπεραστική χρέωση 0,34€ .
    • Χρέωση κλήσης για συνδρομητές άλλου δικτύου: Αν έχει πακέτο ομιλίας για δωρεάν κλήσεις προς σταθερά άλλων δικτύων τότε η κλήση θα είναι δωρεάν. Σε περίπτωση που το πρόγραμμα του δεν περιλαμβάνει δωρεάν κλήσεις σε σταθερά, τότε ισχύει αστική/υπεραστική χρέωση. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη χρέωση μπορεί να επικοινωνήσει με τον πάροχο του.
    • Η επικοινωνία μέσω Chat, δεν θα είναι διαθέσιμη προς τον παρόν.
  • Digital Self Service Support: help.disneyplus.com
    • Στη παραπάνω σελίδα, υπάρχει η δυνατότητα να εξυπηρετηθεί μέσω self service σε διάφορες θεματολογίες:
      πχ Ξέχασα το password ή το email μου/ Χρειάζομαι βοήθεια για να κάνω login/ Πρόβλημα με σύνδεση στο λογαριασμό της Disney κ.α
    • Επίσης η παραπάνω σελίδα σύντομα θα είναι διαθέσιμη και στα ελληνικά
 
  • Like
Reactions: kostthem

athlon6401

AVClub Enthusiast
12 December 2018
756
Έχω συχνό πρόβλημα με το Disney+ στο Nvidia Shield. Με αποσυνδέει και ζητάει ξανά να κάνω σύνδεση. Αυτό συμβαίνει τουλάχιστον 3 φορές το μήνα, έχει καταντήσει κουραστικό. Σπανιότερα έχει συμβεί και στο κινητό (ίσως 1 φορά κάθε 2 μήνες).
Υπάρχει τρόπος να λυθεί; Το netflix app από τότε που μπήκαν οι κωδικοί δε τους ξαναζήτησε ποτέ!
 
Last edited:

karajim80

AVClub Addicted Member
23 September 2017
1,600
Δεν μου τους έχει ζητήσει ποτέ ξανά σε shield.Σε καμία πλατφόρμα.

Same Sh1t...Different Day..
 

papdoux

Supreme Member
14 December 2007
3,403
Έχω συχνό πρόβλημα με το Disney+ στο Nvidia Shield. Με αποσυνδέει και ζητάει ξανά να κάνω σύνδεση. Αυτό συμβαίνει τουλάχιστον 3 φορές το μήνα, έχει καταντήσει κουραστικό. Σπανιότερα έχει συμβεί και στο κινητό (ίσως 1 φορά κάθε 2 μήνες).
Υπάρχει τρόπος να λυθεί; Το netflix app από τότε που μπήκαν οι κωδικοί δε τους ξαναζήτησε ποτέ!
αν δεν το έχεις κάνει ήδη, κάνε ένα clear cache ή clear data στο app
σε εμένα ποτέ δεν το έχει κάνει αυτό