Αυτό κατάλαβες; Ότι η λύση είναι ο αντάπτορας; Όχι ότι το έχω από το 1 και απλά έγραψα αναλυτικά πως συνδέομαι;:sneaky:
Μην τα γράφεις αυτά γιατί θα σε πουν ψεύτη :cool:
Στο πρώτο mi box έκανε επανεκκίνηση και σε εμένα και σε άλλους, διάβασε το αντίστοιχο θέμα.
Όλες οι απαντήσεις σου μέχρι τώρα είναι δήθεν και αόριστες, δεν βοηθάνε κάπου
Κολλούσε και σε εμένα σε Sony android tv, δεν ξέρω αν βοήθησε αυτό αλλά το πήγα λίγο πίσω ένα κλικ και έπαιξε κανονικά μετά.
Το ξέρω ότι δεν είναι λύση αυτό
Βρήκα αυτό αλλά είναι φραγή για εξερχόμενες αν δεν κάνω λάθος.
https://nova.gr/upload/editor/Support/docs/pshfiakes-eukolies_ian-2023-v-5.pdf
11 χρόνια δεν μου έχει συμβεί κάτι αντίστοιχο στην νόβα. Τώρα φαίνεται ότι είναι νέες μαγκιές της Wind
Μέρα παραμερα μου γίνονται κλήσεις από τους αριθμούς
3255497291 και 3252563897 και μιλάει κάποιος στα Αγγλικά.
Πήρα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση και η απάντηση του ήταν ότι δεν μπορεί να κάνει κάτι και ότι εγώ πρέπει να κάνω φραγή. Εγώ θυμόμουν ότι παλιά υπήρχε pdf με όλους τους κωδικούς για το...
Αυτό με τους αριθμούς έχει γίνει γενικά στην εφαρμογή της Cosmote tv.
Η λύση για το box είναι να μπει σε CEC ώστε να χρησιμοποιεί το τηλεκοντρόλ της τηλεόρασης που αυτό έχει αριθμούς.
Μέχρι να βγει το νέο box ή νεο τηλεκοντρόλ
Διάβαζα εδώ για προβλήματα στο ίντερνετ και ότι το βράδυ πέφτει η ταχύτητα μέχρι τις 12 , τελικά το ίδιο έχω πάθει και εγώ εδώ και 2 μέρες.
Τι κάνει τελικά η nova - wind;
Όσοι είχαν το ίδιο πρόβλημα συνεχίζουν να το έχουν;
Δεν ξέρω τι θέμα έχει το mi box με την εφαρμογή της cosmote tv, αλλά τόσο καιρό που χρησιμοποιώ την cosmote tv στην τηλεόραση και στο mi box όλα τα άλλα ανάμεσα και το eon tv, δεν μου έχει ξανακάνει επανεκκίνηση
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.