Απίστευτη αγένεια στο εξουσιοδοτημένο κέντρο service Sony COMETRON

Status
Not open for further replies.

ernaniaroldo

New member
2 June 2020
34
Μα απ´την αρχή του νήματος αυτό που εσείς ονομάζετε "αντίλογο" δεν είναι παρά ερωτήσεις, διευκρινησεις, εξηγήσεις και σχόλια δήθεν τεχνικά στην κυριολεξία σκουπίδια. Αν εξαιρέσεις το μέλος που βρήκε το όνομα του ανταλλακτικού, και μπράβο του γιατί δείχνει άτομο ψαγμένο, τα υπόλοιπα σχόλια ηταν η ερωτήσεις για τιμές (και δεν έχω κάνει δήλωση ακόμα) η ανακρίσεις κουτοπόνηρες του είδους επαιξες κι' έχασες η παρατηρήσεις. Δεν με πειράζει όμως γιατί δεν ηρθα εδώ για να βγάλω άκρη αλλα για να ενημερώσω τον κόσμο. Το μόνο χρήσιμο που δεν ήξερα για να είμαι ειλικρινής το παιρνω τώρα από σένα Κωστα και είναι αυτή η καταγγελία στον συνήγορο του πολίτη και το Ινστιντούτο καταναλωτή. Ερώτηση. Είναι διαφορετικο απ' την προστασία καταναλωτή που έκανα επώνυμη καταγγελία (βλέπε σύνδεσμο στο αρχικό post); Σ' ευχαριστώ anyway
 

K.ROMPOTIS

AVClub Fanatic
22 August 2009
10,924
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Re: Απάντηση: Απίστευτη αγένεια στο εξουσιοδοτημένο κέντρο service Sony COMETRON

Μα απ´την αρχή του νήματος αυτό που εσείς ονομάζετε "αντίλογο" δεν είναι παρά ερωτήσεις, διευκρινησεις, εξηγήσεις και σχόλια δήθεν τεχνικά στην κυριολεξία σκουπίδια. Αν εξαιρέσεις το μέλος που βρήκε το όνομα του ανταλλακτικού, και μπράβο του γιατί δείχνει άτομο ψαγμένο, τα υπόλοιπα σχόλια ηταν η ερωτήσεις για τιμές (και δεν έχω κάνει δήλωση ακόμα) η ανακρίσεις κουτοπόνηρες του είδους επαιξες κι' έχασες η παρατηρήσεις. Δεν με πειράζει όμως γιατί δεν ηρθα εδώ για να βγάλω άκρη αλλα για να ενημερώσω τον κόσμο. Το μόνο χρήσιμο που δεν ήξερα για να είμαι ειλικρινής το παιρνω τώρα από σένα Κωστα και είναι αυτή η καταγγελία στον συνήγορο του πολίτη και το Ινστιντούτο καταναλωτή. Ερώτηση. Είναι διαφορετικο απ' την προστασία καταναλωτή που έκανα επώνυμη καταγγελία (βλέπε σύνδεσμο στο αρχικό post); Σ' ευχαριστώ anyway

Δεν γνωρίζω αν υπάρχουν ακόμα οι συγκεκριμένοι φορείς, μπορεί η προστασία καταναλωτή να είναι ένα απ τα δύο με αλλαγμένη ονομασία. Πάντως στο ξανά λέω, έχεις αδικήσει τα παιδιά που προσπαθούν να βγάλουν άκρη με λογικά επιχειρήματα, κανείς δεν έχει πρόθεση ούτε στον τοίχο να σε στήσει, ούτε να σε κατακρίνει και κυρίως να σε ειρωνευτεί, απαγορεύεται ούτως ή άλλως απ τους κανονισμούς του φόρουμ, απλά θα πρέπει εσύ να τα δεις τα πράγματα από διαφορετική σκοπιά κι όχι την καχύποπτη, ό,τι ερωτάται εδώ μέσα σου εγγυώμαι ότι είναι καλοπροαίρετα.
 

boxer1

Established Member
10 September 2019
245
Απάντηση: Re: Απάντηση: Απίστευτη αγένεια στο εξουσιοδοτημένο κέντρο service Sony CO

Αυτό το μήνυμα ομολογώ δεν το καταλαβαίνω, μπορείς να γίνεις πιο σαφής σε ,παρακαλώ;

Eγώ πιστεύω ακράδαντα ότι θα ξαναχαλάσει πάντως για δύο λόγους. Πρώτα πρώτα αφού χάλασε ήδη δύο φορές σημαίνει ότι κάτι είναι αδύναμο κατασκευαστικά στο εξάρτημα. Χαλάει το αντικραδασμικό του; Θολώνει ο φακός του λόγου χρήσης του blue ray laser που είναι και πιο ισχυρό; Χάλασε το πρώτο χάλασε το δεύτερο. Το τρίτο δηλαδή τι πιθανότητες έχει; Δεύτερος λόγος είναι ότι όταν υπάρχει πολύ αρνητική ενέργεια από τους ιδιοκτήτες όπως βλέπουμε εδώ με τον νηματοθέτη καταλαβαίνουμε ότι έχει καταλάβει και ίδιος την κατασκευαστική αδυναμία και αυτό δρα επιβαρυντικά στο laser. To έπαθα και εγώ με το φλας στο αυτοκίνητο. Κάηκε μια φορά κάηκε δεύτερη, κάθε φορά έλεγα τώρα θα καεί τώρα θα καεί μέχρι που κάηκε και τρίτη φορά!!!!!
 

K.ROMPOTIS

AVClub Fanatic
22 August 2009
10,924
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Απίστευτη αγένεια στο εξουσιοδοτημένο κέντρο service Son

Eγώ πιστεύω ακράδαντα ότι θα ξαναχαλάσει πάντως για δύο λόγους. Πρώτα πρώτα αφού χάλασε ήδη δύο φορές σημαίνει ότι κάτι είναι αδύναμο κατασκευαστικά στο εξάρτημα. Χαλάει το αντικραδασμικό του; Θολώνει ο φακός του λόγου χρήσης του blue ray laser που είναι και πιο ισχυρό; Χάλασε το πρώτο χάλασε το δεύτερο. Το τρίτο δηλαδή τι πιθανότητες έχει; Δεύτερος λόγος είναι ότι όταν υπάρχει πολύ αρνητική ενέργεια από τους ιδιοκτήτες όπως βλέπουμε εδώ με τον νηματοθέτη καταλαβαίνουμε ότι έχει καταλάβει και ίδιος την κατασκευαστική αδυναμία και αυτό δρα επιβαρυντικά στο laser. To έπαθα και εγώ με το φλας στο αυτοκίνητο. Κάηκε μια φορά κάηκε δεύτερη, κάθε φορά έλεγα τώρα θα καεί τώρα θα καεί μέχρι που κάηκε και τρίτη φορά!!!!!

Καλά τώρα άμα πηγαίνουμε τη συζήτηση και στο παραφυσικό τα πιάσαμε τα λεφτά μας.

Κύριοι, το θέμα έχει ξεφύγει οπότε θα παρακαλέσω για τελευταία φορά να μείνουμε εντός θέματος με ουσιαστική βοήθεια και προσφορά, με επιχειρήματα και όχι αερολογίες και προ πάντων με σεβασμό προς τον συνάνθρωπό μας.
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,051
Αγιοι Αναργυροι
δεν υπάρχει αυτό που λες με την αρνητική ενέργεια. και παπά να κάνει ευχέλαιο να φέρεις, αν κάτι είναι αδύναμο θα χαλάσει ότι ενέργεια και να του στείλεις!
όσο για το φλας, καθάρισε τις επαφές στο ντουί και στον 1ο κονέκτορα της καλωδίωσης... (λίγο γρασσάκι πάντα κάνει καλό..)
αν μπαίνει υγρασία στο λαμπάκι απο τις βροχές, στεγανοποίησε το.
αν η διατομή στα καλώδια είναι σχετικά μικρή όπως σε κάποια Γαλλικά παλιότερα, η γείωση στον 1ο κονέκτορα ζεσταίνεται και ανοίγει η επαφή όταν περνάει ρεύμα απο το κύκλωμα.
βάλε ένα μικρό κομμάτι δεματικό από πίσω και γρασσάκι στις επαφές.
αν τα κάνεις όλα αυτά και σου ξανακαεί λαμπάκι σύντομα, να με χέσεις!

edit.. σόρυ Κώστα με πρόλαβες.. για τον από πάνω έγραψα..
 

ernaniaroldo

New member
2 June 2020
34
Απάντηση: Re: Απίστευτη αγένεια στο εξουσιοδοτημένο κέντρο service Sony COMETRON

δεν υπάρχει αυτό που λες με την αρνητική ενέργεια. και παπά να κάνει ευχέλαιο να φέρεις, αν κάτι είναι αδύναμο θα χαλάσει ότι ενέργεια και να του στείλεις!
όσο για το φλας, καθάρισε τις επαφές στο ντουί και στον 1ο κονέκτορα της καλωδίωσης... (λίγο γρασσάκι πάντα κάνει καλό..)
αν μπαίνει υγρασία στο λαμπάκι απο τις βροχές, στεγανοποίησε το.
αν η διατομή στα καλώδια είναι σχετικά μικρή όπως σε κάποια Γαλλικά παλιότερα, η γείωση στον 1ο κονέκτορα ζεσταίνεται και ανοίγει η επαφή όταν περνάει ρεύμα απο το κύκλωμα.
βάλε ένα μικρό κομμάτι δεματικό από πίσω και γρασσάκι στις επαφές.
αν τα κάνεις όλα αυτά και σου ξανακαεί λαμπάκι σύντομα, να με χέσεις!

edit.. σόρυ Κώστα με πρόλαβες.. για τον από πάνω έγραψα..

Τ ι γνώμη έχετε για τη σύσταση τεχνικού της Sony (όχι από το γνωστό service ευτυχώς) ότι δηλ καλό θα ήταν να αφήνουμε μόνιμα ένα οποιοδήποτε δισκάκι μέσα στον player προς αποφυγήν συσσώρευσης σκόνης; Εννοούσε η σκόνη να συσσωρεύεται στο δισκάκι και όχι στα υπόλοιπα εξαρτήματα lazer κλπ
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,115
Εκεί ψηλά.....
Στο αιτιολογησε αυτο ο τεχνικος της Sony ? Μιλησε για στατικο ηλεκτρισμο ?
 

Δημήτρης Ιωάννου

Moderator
Staff member
18 June 2006
15,854
Αθήνα-Κέντρο
Εγώ είχα ακούσει από τεχνικό (άλλης εταιρείας) ακριβώς το αντίθετο.

ΠΟΤΕ δισκάκι ξεχασμένο στο player γιατί παρ όλο που είναι σβηστό η κεφαλή laser το "διαβάζει" και καταπονείται.

Αντε να βρείς άκρη..
 

ernaniaroldo

New member
2 June 2020
34
Απάντηση: Re: Απίστευτη αγένεια στο εξουσιοδοτημένο κέντρο service Sony COMETRON

Η αιτία είναι αυτή ακριβώς που έγραψα.
 

K.ROMPOTIS

AVClub Fanatic
22 August 2009
10,924
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Ρε παιδιά πραγματικά τώρα, τα λέτε σοβαρά; Λες και δεν ξέρετε τα σέρβις.
Για να είναι επικερδής επιχείρηση ο κόσμος θα φάει φόλα, τελεία και παύλα.
 

ernaniaroldo

New member
2 June 2020
34
Απάντηση: Re: Απίστευτη αγένεια στο εξουσιοδοτημένο κέντρο service Sony COMETRON

Ρε παιδιά πραγματικά τώρα, τα λέτε σοβαρά; Λες και δεν ξέρετε τα σέρβις.
Για να είναι επικερδής επιχείρηση ο κόσμος θα φάει φόλα, τελεία και παύλα.

Δηλ αυτό δεν ισχύει;
 

ernaniaroldo

New member
2 June 2020
34
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απίστευτη αγένεια στο εξουσιοδοτημένο κέντρο service Son

Δεν κατάλαβα την ερώτησή σου. Δεν το λέω ειρωνικά, το πιστεύω.

Δεν μίλησα για ειρωνεία απλά δεν καταλαβα αν αυτό που μου είπανε στην Sony ισχύει η όχι;;;
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,115
Εκεί ψηλά.....
Οποιον και να ρωτησεις που πιστευεις/πιστευει οτι ΞΕΡΕΙ θα παρεις πολλες διαφορετικες απαντησεις.

Μιλαμε για θεματα φυσικης τωρα οχι γνωσης σερβις απλα .
 

ernaniaroldo

New member
2 June 2020
34
Απάντηση: Re: Απίστευτη αγένεια στο εξουσιοδοτημένο κέντρο service Sony COMETRON

Οποιον και να ρωτησεις που πιστευεις/πιστευει οτι ΞΕΡΕΙ θα παρεις πολλες διαφορετικες απαντησεις.

Μιλαμε για θεματα φυσικης τωρα οχι γνωσης σερβις απλα .

Εσείς δηλ τι πιστεύετε;
 

K.ROMPOTIS

AVClub Fanatic
22 August 2009
10,924
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απίστευτη αγένεια στο εξουσιοδοτημένο κέντρο service

Δεν μίλησα για ειρωνεία απλά δεν καταλαβα αν αυτό που μου είπανε στην Sony ισχύει η όχι;;;

Αυτό δεν μπορώ να το ξέρω, οπότε δεν παίρνω θέση μην εκτεθώ, την άποψή μου την έχω βέβαια αλλά δεν θα τη μοιραστώ.
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,115
Εκεί ψηλά.....
Re: Απάντηση: Re: Απίστευτη αγένεια στο εξουσιοδοτημένο κέντρο service Sony COMETRON

Εσείς δηλ τι πιστεύετε;


Δεν εχει σημασια γιατι δεν ξερω πραγματικα.

Το να υποθεσω εγω κατι δεν εχει σημασια. Εστιαζεις ομως σε λαθος σημεια.

Κανε την καταγγελια σου οπως σε συμβουλευσαν τοσα παιδια και θα δεις τι θα γινει τελικα


Γιατι αυτην την στιγμη ασχολεισαι με το φυλλο των δεντρων και χανεις το δασος.
 

ernaniaroldo

New member
2 June 2020
34
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απίστευτη αγένεια στο εξουσιοδοτημένο κέντρο service Son

Ότι ήταν να γίνει έχει γίνει πριν έρθω εδώ. Όπως είπα πολλές φορές το νήμα που δημιούργησα είναι μόνο για ενημερωτικούς λόγους. Προσωπικά το θέμα το θεωρώ λήξαν. Δεν περίμενα ούτε και περιμένω κάτι απ' αυτό καθαυτό το φόρουμ. Γι' αυτό και η γνώμη σας σ' αυτό το άσχετο θέμα θα μ' ενδιέφερε.
 
Συγνώμη αλλά υπάρχει μηδέν (0) χρήσιμη γνώση στο παραπάνω link. Και προφανώς δεν δίνει απάντηση στην ερώτηση που σας ταλανίζει.

Δεν υπάρχει σωστή απάντηση. Όλα εξαρτώνται από τον συγκεκριμένο μηχανισμό. Άλλοι μηχανισμοί "απολαμβάνουν" έναν κύκλο λειτουργίας μία στις τόσες, και αυτός συμβάλλει στην μακροζωία τους. Άλλοι προτιμούν να μην "κουράζονται" αν δεν υπάρχει λόγος.
 
Status
Not open for further replies.