Απαραδέκτο σέρβις και συμπεριφορά της Lenovo

manthes

Senior Member
17 June 2010
506
Μεταφερω το κειμενο οπως το δημοσιευσα και σε αλλο φορουμ ωστε να μαθαινει ο καθενας τι ισχυει με την συμπεριφορα της Lenovo


Ειχα την ατυχια να παρω μια απο τις σαβουρες της Λενοβο (με δεδομενο οτι χαλασε σε 1,5 χρονο ο ορος σαβουρα ειναι επιτρεπτος πιστευω). Στον 1,5 χρονο αποκτησε προβλημα στην φορτιση και το εστειλα στο σερβις (Αρβατο οποτε τα λογια περιττευουν). Με καποιο μαγικο τροπο ανακαλυψαν οτι το κινητο εχει προβλημα στο Power on, κατι που δεν συνεβαινε φυσικα, οποτε εκτος απο την μπαταρια μου αλλαξαν και την πλακετα.


Πηρα το κινητο απο το σερβις μετα απο 25 μερες και διαπιστωσα οτι πλεον δεν εβρισκε τα δικτυα κινητης τηλεφωνιας (πλην κοσμοτε με τα χιλια ζορια). Το ξαναστελνω στο σερβις (με φωτογραφια του κινητου χωρις σημα και ενος τηλεφωνου των 20 ευρω με φουλ σημα) και απο την Πεμπτη εως σημερα ακομα δεν το εχουν ελεγξει. Σημερα επειδη συμπληρωσα ενα μηνα χωρις κινητο τους πηρα τηλεφωνο λεγοντας πως αφου δεν μπορουν να το επισκευασουν (παιρνουμε ως δεδομενο πως θα χρειαστει παλι να ερθει νεα πλακετα δηλαδη αλλες 20 μερες χωρις τηελφωνο) τοτε θελω αντικατασταση κινητου ή τα λεφτα μου πισω αλλιως θα κανω καταγγελια.


Καπου εκει αρχισε και το ωραιο καθως η κυρα στο τηλεφωνο αρχισε τις εξυπναδες του στυλ τι εννοειται πως σας κατεστρεψαν το κινητο την πρωτη φορα, θα περιμενετε να ολοκληρωθει ο ελεγχος, δεν προβλεπεται αντικατασταση, καντε οτι θελετε ειναι δικο σας θεμα.


Επειδη δεν θελω να χασω επιπλεον χρονο προφανως δεν θα περιμενω το ποτε θα ολοκληρωθει ο ελεγχος. Υπαρχει καποιος που να γνωριζει που ειναι καλυτερα να απευθυνθω για το συγκεκριμενο θεμα; Σκεφτομαι για τον Συνηγορο του Καταναλωτη αλλα υπαρχει καποια καλυτερη λυση;