Απο την ιστοσελίδα της ΕΡΤ:
(περίληψη της περίληψης)
ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ (Νο. 1298/06)
22/06/2006
1. ΑΝΑΘΕΤΟΥΣΑ ΑΡΧΗ: "ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ" ή "ΕΡΤ Α.Ε.".
…….
3. ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ: ΜΕ ΑΝΟΙΚΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΙ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΚΑΤΑΚΥΡΩΣΗΣ ΤΗ ΣΥΜΦΕΡΟΤΕΡΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
……..
β) ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ: H ανάδειξη αναδόχου για παροχή υπηρεσιών στην ΕΡΤ Α.Ε. της μορφής διαφημιστικής προβολής των τριών ψηφιακών προγραμμάτων.
ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΔΑΠΑΝΗΣ 1.000.000,00 ευρώ συμπ. ΦΠΑ ετησίως με δικαίωμα παράτασης της συνεργασίας για ένα επιπλέον χρόνο.
5. ΧΡΟΝΟΣ ΛΗΞΗΣ ΑΠΟΔΟΧΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ: 28/08/2006
………
8. ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ: Οι λεπτομέρειες διεξαγωγής του διαγωνισμού, οι όροι και οι τεχνικές προδιαγραφές αναφέρονται στη διακήρυξη με αριθμ. 1298/06 η οποία διανέμεται στη δ/νση ανωτέρω 2, έναντι τιμήματος 10,00 ευρώ συμπ. Φ.Π.Α.
1.000.000 + ΦΠΑ ετησίως για την διαφήμιση των δοκιμαστικών εκπομπών της ψηφιακής ΕΡΤ. Δηλαδή θα διαφημιστεί ένα εγχείρημα το οποίο βρίσκεται σε πιλοτικό στάδιο, ΔΕΝ έχει ανταγωνισμό και εκπέμπεται σε 3 πόλεις σε όλη την Ελλάδα..
Δεν αφήνουν τις διαφημίσεις (περιττή δαπάνη-σπατάλη) κατά μέρος και να διαθέσουν τα χρήματα στην αναβάθμιση των προσφερόμενων προγραμμάτων, την ποιότητα της εικόνας, το πρωτοποριακό κάδρο 4:3 και τον ήχο??
Τα συμπεράσματα δικά σας.
(περίληψη της περίληψης)
ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ (Νο. 1298/06)
22/06/2006
1. ΑΝΑΘΕΤΟΥΣΑ ΑΡΧΗ: "ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ" ή "ΕΡΤ Α.Ε.".
…….
3. ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ: ΜΕ ΑΝΟΙΚΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΙ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΚΑΤΑΚΥΡΩΣΗΣ ΤΗ ΣΥΜΦΕΡΟΤΕΡΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
……..
β) ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ: H ανάδειξη αναδόχου για παροχή υπηρεσιών στην ΕΡΤ Α.Ε. της μορφής διαφημιστικής προβολής των τριών ψηφιακών προγραμμάτων.
ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΔΑΠΑΝΗΣ 1.000.000,00 ευρώ συμπ. ΦΠΑ ετησίως με δικαίωμα παράτασης της συνεργασίας για ένα επιπλέον χρόνο.
5. ΧΡΟΝΟΣ ΛΗΞΗΣ ΑΠΟΔΟΧΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ: 28/08/2006
………
8. ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ: Οι λεπτομέρειες διεξαγωγής του διαγωνισμού, οι όροι και οι τεχνικές προδιαγραφές αναφέρονται στη διακήρυξη με αριθμ. 1298/06 η οποία διανέμεται στη δ/νση ανωτέρω 2, έναντι τιμήματος 10,00 ευρώ συμπ. Φ.Π.Α.
1.000.000 + ΦΠΑ ετησίως για την διαφήμιση των δοκιμαστικών εκπομπών της ψηφιακής ΕΡΤ. Δηλαδή θα διαφημιστεί ένα εγχείρημα το οποίο βρίσκεται σε πιλοτικό στάδιο, ΔΕΝ έχει ανταγωνισμό και εκπέμπεται σε 3 πόλεις σε όλη την Ελλάδα..
Δεν αφήνουν τις διαφημίσεις (περιττή δαπάνη-σπατάλη) κατά μέρος και να διαθέσουν τα χρήματα στην αναβάθμιση των προσφερόμενων προγραμμάτων, την ποιότητα της εικόνας, το πρωτοποριακό κάδρο 4:3 και τον ήχο??
Τα συμπεράσματα δικά σας.