Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με ένα κατάστημα στη Θεσσαλονίκη, με ενημέρωσαν ότι δεν αγοράζουν τα προϊόντα τους από την Ελληνική αντιπροσωπεία αλλά τα κάνουν εισαγωγή από την Γερμανία.
Μου είπαν επίσης ότι η συγκεκριμένη τηλεόραση έχει Πανευρωπαϊκή εγγύηση δύο ετών η οποία με καλύπτει σε περίπτωση βλάβης.
Τέλος μου είπαν ότι σε περίπτωση βλάβης μπορώ να στείλω την τηλεόραση στο κατάστημά τους για επισκευή ή μπορώ να απευθυνθώ στο service της LG στην Πάτρα.
Πρίν από λίγο μίλησα με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της LG. Τους είπα τα παραπάνω και ρώτησα αν με καλύπτει η Πανευρωπαϊκή εγγύηση, αν μπορώ να απευθυνθώ για service στην Πάτρα και τέλος αν με καλύπτουν με εγγύηση αν αγοράσω εγώ απευθείας από την Γερμανία. Ιδού οι απαντήσεις...
1. Η Ελληνική LG με καλύπτει αν η τηλεόραση έχει πανευρωπαϊκή εγγύηση και μόνο αν το συγκεκριμένο μοντέλο εισάγεται και από την Ελληνική LG. Το αυτό και αν μέσα στην συσκευασία υπάρχει εγγύηση που δεν είναι πανευρωπαϊκή αλλά γράφει ότι ισχύει και για Ελλάδα (υπάρχει τέτοια εγγύηση; ).
2. Για κάθε βλάβη μπορώ να απευθύνομαι κατευθείαν στο (τοπικό) service της LG και δεν χρειάζεται να την επιστρέφω στο κατάστημα που την αγόρασα.
3. Αν αγοράσω εγώ απευθείας από την Γερμανία με καλύπτουν αρκεί να υπάρχει να ισχύουν αυτά που λέω στο 1 πιο πάνω.
Προσωπικά βγάζω το καπέλο στην LG για την στάση της προς του πελάτες της.
Φιλικά,
Αντρέας
Μου είπαν επίσης ότι η συγκεκριμένη τηλεόραση έχει Πανευρωπαϊκή εγγύηση δύο ετών η οποία με καλύπτει σε περίπτωση βλάβης.
Τέλος μου είπαν ότι σε περίπτωση βλάβης μπορώ να στείλω την τηλεόραση στο κατάστημά τους για επισκευή ή μπορώ να απευθυνθώ στο service της LG στην Πάτρα.
Πρίν από λίγο μίλησα με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της LG. Τους είπα τα παραπάνω και ρώτησα αν με καλύπτει η Πανευρωπαϊκή εγγύηση, αν μπορώ να απευθυνθώ για service στην Πάτρα και τέλος αν με καλύπτουν με εγγύηση αν αγοράσω εγώ απευθείας από την Γερμανία. Ιδού οι απαντήσεις...
1. Η Ελληνική LG με καλύπτει αν η τηλεόραση έχει πανευρωπαϊκή εγγύηση και μόνο αν το συγκεκριμένο μοντέλο εισάγεται και από την Ελληνική LG. Το αυτό και αν μέσα στην συσκευασία υπάρχει εγγύηση που δεν είναι πανευρωπαϊκή αλλά γράφει ότι ισχύει και για Ελλάδα (υπάρχει τέτοια εγγύηση; ).
2. Για κάθε βλάβη μπορώ να απευθύνομαι κατευθείαν στο (τοπικό) service της LG και δεν χρειάζεται να την επιστρέφω στο κατάστημα που την αγόρασα.
3. Αν αγοράσω εγώ απευθείας από την Γερμανία με καλύπτουν αρκεί να υπάρχει να ισχύουν αυτά που λέω στο 1 πιο πάνω.
Προσωπικά βγάζω το καπέλο στην LG για την στάση της προς του πελάτες της.
Φιλικά,
Αντρέας