Και μια και έγινε κουβέντα .... έβγαλα το ρουτεράκι το οποίο χρησιμοποιώ πλέον για χεριού γιατί στον πάγκο αναβαθμίστηκα "πχιοτικά" !!! :flipout: και το έψαξα να δω τι μπορεί να συμβαίνει στον φίλο.... άλλωστε όπως γνωρίζεται είναι το πάθος μου να ψάχνω τα πιθανά ελαττώματα... η εντύπωση λοιπόν που είχαμε όλοι μας ότι η φωλιά του κοπτικού πρέπει να μπαίνει σφιχτά στον άξονα ...δεν είναι και σωστή. Και εξηγούμαι ... η φωλιά των 6mm που δεν έχει χρησιμοποιηθεί ποτέ μπαίνει πιο σφιχτά από αυτή των 8mm που έχει χρησιμοποιηθεί και έχει σφιχτεί αρκετές φορές με αποτέλεσμα να έχουν κλείσει ελαφρά οι χαρακιές της και να είναι πιο μπόσικη. Το κοπτικό επίσης ποτέ δεν έμπαινε φρακαριστό στην φωλιά ...αφού θυμάμαι ότι αν δεν το έσφιγγα το πέταγε έξω το ελατήριο.
Άρα το πρόβλημα δεν ήταν εκεί αλλά στο σωστό και αρκετό σφίξιμο ούτως ώστε να πιεστούν τα αυτιά της φωλιάς και να σφιχτεί το κοπτικό μέσα στον άξονα. Πιθανώς και να βοήθησε η οδηγία να βιδώσει το παξιμάδι μέχρι όσο παίρνει στον άξονα χωρίς φωλιά μέσα ούτως ώστε να "πατήσουν" όλες οι βόλτες και των δύο και μετά να ξαναβιδώσει σφιχτά με την φωλιά μέσα αλλά χωρίς κοπτικό επάνω για να πατήσουν και τα αυτιά της φωλιάς.
Τώρα μπορεί και να έστρωσε επειδή αυτά τα εργαλεία έχουν την ιδιότητα να κάνουν αυτοδιάγνωση και αυτοεπισκευή :flipout::flipout:
Α ξέχασα ...σήμερα πήρα και εκείνο το πριονοκλαδευτήρι με το κοντάρι. Πήρα αυτό με το σχοινί απ´έξω τελικά γιατί το άλλο είναι μεν μπουγιόζικη κατασκευή αλλά με κάτι συρματόσχοινα κάτι τροχαλίες και κάτι ιμάντες που είχε μου φαίνεται ότι γρήγορα θα χρειαζόταν επέμβαση άσε που εκείνη η κίνηση...να χουφτώνεις την λαβή και να την ανεβοκατευάζεις ...παρέπεμπε σε άλλες καταστάσεις ....ενώ το απλό είναι όπως τα παλιά αυτοκίνητα ...ένας πολλαπλασιαστής ένα ντιστριμπιτέρ και φύγαμε. -bye-
Άρα το πρόβλημα δεν ήταν εκεί αλλά στο σωστό και αρκετό σφίξιμο ούτως ώστε να πιεστούν τα αυτιά της φωλιάς και να σφιχτεί το κοπτικό μέσα στον άξονα. Πιθανώς και να βοήθησε η οδηγία να βιδώσει το παξιμάδι μέχρι όσο παίρνει στον άξονα χωρίς φωλιά μέσα ούτως ώστε να "πατήσουν" όλες οι βόλτες και των δύο και μετά να ξαναβιδώσει σφιχτά με την φωλιά μέσα αλλά χωρίς κοπτικό επάνω για να πατήσουν και τα αυτιά της φωλιάς.
Τώρα μπορεί και να έστρωσε επειδή αυτά τα εργαλεία έχουν την ιδιότητα να κάνουν αυτοδιάγνωση και αυτοεπισκευή :flipout::flipout:
Α ξέχασα ...σήμερα πήρα και εκείνο το πριονοκλαδευτήρι με το κοντάρι. Πήρα αυτό με το σχοινί απ´έξω τελικά γιατί το άλλο είναι μεν μπουγιόζικη κατασκευή αλλά με κάτι συρματόσχοινα κάτι τροχαλίες και κάτι ιμάντες που είχε μου φαίνεται ότι γρήγορα θα χρειαζόταν επέμβαση άσε που εκείνη η κίνηση...να χουφτώνεις την λαβή και να την ανεβοκατευάζεις ...παρέπεμπε σε άλλες καταστάσεις ....ενώ το απλό είναι όπως τα παλιά αυτοκίνητα ...ένας πολλαπλασιαστής ένα ντιστριμπιτέρ και φύγαμε. -bye-