Ετσι για να αρχίσουμε καλά.....

Nikolas_T

Senior Member
19 June 2006
311
Αθήνα
......το νέο μας σπίτι εμείς οι ταλαίπωροι της Philips και της 9830, ενημερώνω οτι μίλησα σήμερα με το σέρβις (ύστερα απο άλλο ένα cold reset χθές βράδυ) και έκλεισα ραντεβού για την άλλη Τρίτη (ναι σωστά διαβάζετε :eek: ), αφού πρώτα θα γίνει παραγγελία πλακέτας για να μην υπάρχει καθυστέτηση.Σύμφωνα με τα λεγόμενα τους, την Πέμπτη θα μου την παραδώσουν επιδιορθωμένη :D :D :D .Γελάστε ελεύθερα.......

Νικόλας
 

shadowf

Senior Member
Θελουν να μας πουν οτι ανακαλυψαν την αιτια της ταλαιπωριας;

Τοσο απλο ηταν και δεν το εβρισκαν τοσο καιρο;

Ηθελα να ηξερα τελικα ποσες επιστροφες ειχαν και ποσα χρηματα εδωσαν πισω για να κατσουν και να βρουν την αιτια, αν ειναι αυτη....
 

Nikolas_T

Senior Member
19 June 2006
311
Αθήνα
shadowf said:
Ηθελα να ηξερα τελικα ποσες επιστροφες ειχαν και ποσα χρηματα εδωσαν πισω για να κατσουν και να βρουν την αιτια, αν ειναι αυτη....

Ο τεχνικός που μίλησα μαζί του, είπε οτι έχουν αλλάξει περίπου 20 πλακέτες το τελευταίο δίμηνο, και οτι έχουν επιστραφεί μέχρι τώρα 3.Η δικαιολογία για την επιστροφή ήταν ¨αστοχία υλικού¨.Τελικά με εκείνα και τα άλλα, μέσα σε επτά μήνες θα έχω αλλάξει πάνελ, πλακέτα, και τροφοδοτικό.......τι άλλο μένει?
 

Nikolas_T

Senior Member
19 June 2006
311
Αθήνα
Μιχάλης Κορ. said:
Εύχομαι μόνο καλό κουράγιο γιατί σίγουρα τα νεύρα σου έχουν γίνει σπαράλια....

Πραγματικά με έχουν φθάσει στα όρια μου, το καλό είναι όμως οτι πρέπει να έχουν πάρει οδηγίες για τους κατόχους της 9830 και το σέρβις είναι πολύ εξυπηρετικό μαζί μου.Να φαντασθείς τον πρώτο καιρό που η τηλεόραση είχε βγάλει τα προβλήματα, όταν τους τηλεφωνούσα ήταν σαν να καλώ απο το Φεγγάρι!!!

Νικόλας
 

techie

AVClub Enthusiast
18 June 2006
1,131
Φιλε Νικολα
Σε καταλαβαινω γιατι προσφατα σαν νεος και εγω αγορασα την απαραδεκτη 37PF5320 και οταν την συνδεσα με το καλωδιο της συσκευασιας, compononent σε dvi οταν εβγαιναν υποτιτλοι η εικονα γινοταν ολη μαυρη.
Μου πηρε 3 μηνες και 2 αλλαγες τιβι μεχρι να μου δωσουν τα λεφτα μου πισω.

Διαβασα διαφορα πραγματακια απο το site της γραμματειας καταναλωτη οπως πχ οτι δεν μπορουν να σε χρεωνουν μεταφορικα οσο διαρκει η εγγυηση και οτι αν κατι δεν ανταποκρινεται ακριβως στις προδιαγραφες του μπορεις να ζητησεις καινουργια τιβι η τα λεφτα σου πισω,πιστεψε με τριξε τους λιγο τα δοντια και θα αποδωσει.

http://www.efpolis.gr ψαξε για τον νομο 3043/2002

Φιλια στον Μαγκανα και την Ξεπαπαδεα;)

υγ ο Μπατζανακης μου εχει προβληματα επισης με μια πλασμα Philips.
 
Last edited:

ELGER

New member
19 June 2006
36
Nikolas_T said:
Ο τεχνικός που μίλησα μαζί του, είπε οτι έχουν αλλάξει περίπου 20 πλακέτες το τελευταίο δίμηνο, και οτι έχουν επιστραφεί μέχρι τώρα 3.Η δικαιολογία για την επιστροφή ήταν ¨αστοχία υλικού¨.Τελικά με εκείνα και τα άλλα, μέσα σε επτά μήνες θα έχω αλλάξει πάνελ, πλακέτα, και τροφοδοτικό.......τι άλλο μένει?

νικολα
για δοκιμασε να αλλαξεις κουρτινες...................
 

techie

AVClub Enthusiast
18 June 2006
1,131
Οταν ηρθαν οι τυποι απο το service της Philips για 10000^3 φορα μου πετανε το εξεις θεικο:ελα μωρε μπορει να εχουν οι philips μερικα προβληματακια αλλα ειναι οι ferrari των τηλεορασεων και τους απαντω ναι αλλα ακομα και οι ferrari οταν ειναι χαλασμενες τρωνε την σκονη των Yugo.
Eπρεπε να δειτε πως δαγκοθηκαν:D
 

Andronidis Akis

Supreme Member
17 June 2006
3,002
Voula - Greece
techie said:
Οταν ηρθαν οι τυποι απο το service της Philips για 10000^3 φορα μου πετανε το εξεις θεικο:ελα μωρε μπορει να εχουν οι philips μερικα προβληματακια αλλα ειναι οι ferrari των τηλεορασεων και τους απαντω ναι αλλα ακομα και οι ferrari οταν ειναι χαλασμενες τρωνε την σκονη των Yugo.
Eπρεπε να δειτε πως δαγκοθηκαν:D

:D:D:D:D
 

Nikolas_T

Senior Member
19 June 2006
311
Αθήνα
techie said:
Φιλε Νικολα
Σε καταλαβαινω γιατι προσφατα σαν νεος και εγω αγορασα την απαραδεκτη 37PF5320 και οταν την συνδεσα με το καλωδιο της συσκευασιας, compononent σε dvi οταν εβγαιναν υποτιτλοι η εικονα γινοταν ολη μαυρη.
Μου πηρε 3 μηνες και 2 αλλαγες τιβι μεχρι να μου δωσουν τα λεφτα μου πισω.

Διαβασα διαφορα πραγματακια απο το site της γραμματειας καταναλωτη οπως πχ οτι δεν μπορουν να σε χρεωνουν μεταφορικα οσο διαρκει η εγγυηση και οτι αν κατι δεν ανταποκρινεται ακριβως στις προδιαγραφες του μπορεις να ζητησεις καινουργια τιβι η τα λεφτα σου πισω,πιστεψε με τριξε τους λιγο τα δοντια και θα αποδωσει.

http://www.efpolis.gr ψαξε για τον νομο 3043/2002

Φιλια στον Μαγκανα και την Ξεπαπαδεα;)

υγ ο Μπατζανακης μου εχει προβληματα επισης με μια πλασμα Philips.

Φίλε techie ευχαριστώ πολύ για της πληροφορίες, θα το ψάξω.

Νικόλας
 
17 June 2006
386
Athens
Nikolas_T said:
Ο τεχνικός που μίλησα μαζί του, είπε οτι έχουν αλλάξει περίπου 20 πλακέτες το τελευταίο δίμηνο, και οτι έχουν επιστραφεί μέχρι τώρα 3.Η δικαιολογία για την επιστροφή ήταν ¨αστοχία υλικού¨.Τελικά με εκείνα και τα άλλα, μέσα σε επτά μήνες θα έχω αλλάξει πάνελ, πλακέτα, και τροφοδοτικό.......τι άλλο μένει?

Αλλαγή μάρκας ? :eek:
 

Nikolas_T

Senior Member
19 June 2006
311
Αθήνα
Σπύρος Προδρόμου said:
Αλλαγή μάρκας ? :eek:

Το σκέφτομαι Σπύρο πολύ σοβαρά πλέον, απλά υπάρχουν κάποια θέματα που θέλω ακόμα να σκεφτώ.Εσύ τι σκέφτεσαι να κάνεις?

Νικόλας
 

ELGER

New member
19 June 2006
36
Σπύρος Προδρόμου said:
Sony 46X2000 ... ;)
\

σπυρος και sony??
αισχος
παρακαλειται ο κυριος Μανιατης να επεμβει επειγοντως........