Κανεις δεν αρνήθηκε την εξαπάτηση της sony αν τελικά δεν βρει λύση.
ομως αυτό που έθιξα ειναι ο καταναλωτισμός της μάζας.
ενας απαιτητικός gamer που ισως βγάζει και λεφτά απο αυτο, λογικό ειναι να τρέξει να προμηθευτεί day one οτι καινούργιο υπάρχει και να το δοκιμάσει, που σε αυτόν θα το στείλουν και δωρεάν για προώθηση.
ομως ο μέσος χρήστης που πεφτει στην παγίδα του marketing, του νέου, καλύτερου, γρηγορότερου κτλ (και ας μην παρατηρεί καμία διαφορά για την χρήση που κάνει, αρκεί να ειναι updated) δεν θα έπρεπε να σιγουρέψει οτι ολα αυτά που θέλει, μπορεί να του τα παρέχει απροβλημάτιστα το προιόν που σκέφτεται να αγοράσει;
Πάντως προς το παρόν το 4Κ 120Hz επί της ουσίας όντως αφορά μικρό κομμάτι της πίτας των καταναλωτών αλλά απ’ ότι βλέπουμε σε όρους marketing έχει αποδειχθεί εξαιρετικά επιτυχημένο καθώς έχει ήδη ανοίξει τα πορτοφόλια κόσμου που στην πραγματικότητα πληρώνει καπέλα για κάτι που η πλειοψηφία τους δεν έχει ανάγκη.
Όταν μια εταιρεία σε δελεάζει όμως με ένα (έστω ενδεχομένως αχρείαστο για πολύ κόσμο) feature και σε χρεώνει αντίστοιχο καπέλο, προφανώς και είναι εξοργιστική συμπεριφορά να μην παραδίδει τίποτα κοντά σε αυτό που υποσχέθηκε. Η Sony XH90 έχει πουλήσει πολύ καλά παγκοσμίως, οπότε η σκατοθύελλα που έρχεται προς το μέρος της Sony εκτός από απολύτως δίκαια θα είναι και σημαντικού μεγέθος.
το ίδιο γράφουμε, οτι ειναι εξαιρετικά επιτυχημένο για το μάρκετινγκ που αποζητά το κέρδος της εταιρείας οχι ομως και για τον μέσο καταναλωτή.
Αρα δεν εχει μερική ευθύνη και η παιδεία του καταναλωτή που δελεάζεται εύκολα και αγοράζει κάτι πιστεύοντας σε υποσχέσεις μιας εταιρείας, αλλα στην τελική ισως και να μην του χρειάζεται απαραίτητα, αφου το πιο πιθανό ειναι να μην παρατηρήσει καποιο πραγματικό ώφελος;
επαναλαμβάνω οτι κανεις δεν αρνήθηκε την εξαπάτηση (αν δεν το λύσει) της sony.