Σας ευχαριστω να' στε καλα !!!
Δεσποινίς κουκλα και καπετάνισσα
Κοντεβουμε στους δυο μηνες, οπότε καταλαβαίνετε ότι οι εργασίες έχουν σταματήσει καιρό τώρα.
Ας γράψω και την πρόοδο που (δεν) έχω κάνει....
Επόμενη εργασία το ταίριασμα του ντουλαπιού πίσω απο το κάθισμα. Ο σκελετός του ντουλαπιού απο τα τοιχώματα του σκάφους απέχει περίπου 3 χιλιοστά (δυο ξυλάκια – γλωσσοπιεστρα) και περίπου 5 χιλιοστά μεταξύ αριστερού – δεξιού μέρους. Αποφάσισα να αφήσω περίπου το μισό περιθώριο στο καπάκι να περισσεύει. Η φωτογραφία είναι απο τη διαδικασία αλλα δεν είναι απο το τέλος της.
Για να μπορούν να βιδωθούν τα ντουλάπια έπρεπε να κολληθούν ενισχυτικά τόσο σε αυτά όσο και στον σκελετό του σκάφους. Παρακάτω η διαδικασία
Ανοίχτηκαν σωστά οι τρύπες για την μπροστινή και τις πίσω δέστρες/ Μονο απο την πίσω έχω αυτη τη στιγμή φωτογραφία
Επόμενη εργασία που ήθελε αρκετή σκέψη και μελέτη ήταν η σωστή θέση εγκατάστασης των ανοξείδωτων (δέστρες, σκαρμοί κλπ) στο πάνω μέρος του σκάφους. Το πρόβλημα που αντιμετώπισα ήταν ότι λόγω του χειριστηρίου δεν μπορούσα να βάλω τον σκαρμό πολύ μπροστά, έτσι ώστε να είναι στην κατάλληλη θέση για άνετη κωπηλασία όταν κάθομαι πάνω στην πλάτη του καθίσματος. Η σωστή θέση θα ήταν περίπου στα 40-50 εκατοστά πιο μπροστά απο την θέση που κάθομαι. Αυτό δεν ήταν δυνατό και θα μπει λίγο πιο πίσω, περίπου στα 30 εκατοστά. Έτσι κολλήθηκε ενισχυτικό ξύλο για να αντέχει η κατασκευή απο την πίεση που θα ασκούν τα κουπιά.
Στο μπροστινό μέρος η εγκατάσταση των ανοξείδωτων και του κόκκινου – πράσινου φωτός θα είναι όπως στην παρακάτω φωτογραφία. Λείπει μόνο η τάπα πλήρωσης καυσίμου, η οποία θα μπεί ακριβώς πανω απο το ντεπόζιτο
Για την κόρνα όπως φαίνεται στη φωτογραφία έπρεπε να κολληθούν δυο μικρά ξύλα για να βιδωθούν πάνω τους οι βίδες. Η κόρνα αποφάσισα να μπεί σε αυτό το σημείο και αρκετά μπροστά απο το ταμπλό, για να μπορεί να εγκατασταθεί αν το αποφασίσω προστατευτικό για τα νερά.
Δεσποινίς κουκλα και καπετάνισσα
Κοντεβουμε στους δυο μηνες, οπότε καταλαβαίνετε ότι οι εργασίες έχουν σταματήσει καιρό τώρα.
Ας γράψω και την πρόοδο που (δεν) έχω κάνει....
Επόμενη εργασία το ταίριασμα του ντουλαπιού πίσω απο το κάθισμα. Ο σκελετός του ντουλαπιού απο τα τοιχώματα του σκάφους απέχει περίπου 3 χιλιοστά (δυο ξυλάκια – γλωσσοπιεστρα) και περίπου 5 χιλιοστά μεταξύ αριστερού – δεξιού μέρους. Αποφάσισα να αφήσω περίπου το μισό περιθώριο στο καπάκι να περισσεύει. Η φωτογραφία είναι απο τη διαδικασία αλλα δεν είναι απο το τέλος της.
Για να μπορούν να βιδωθούν τα ντουλάπια έπρεπε να κολληθούν ενισχυτικά τόσο σε αυτά όσο και στον σκελετό του σκάφους. Παρακάτω η διαδικασία
Ανοίχτηκαν σωστά οι τρύπες για την μπροστινή και τις πίσω δέστρες/ Μονο απο την πίσω έχω αυτη τη στιγμή φωτογραφία
Επόμενη εργασία που ήθελε αρκετή σκέψη και μελέτη ήταν η σωστή θέση εγκατάστασης των ανοξείδωτων (δέστρες, σκαρμοί κλπ) στο πάνω μέρος του σκάφους. Το πρόβλημα που αντιμετώπισα ήταν ότι λόγω του χειριστηρίου δεν μπορούσα να βάλω τον σκαρμό πολύ μπροστά, έτσι ώστε να είναι στην κατάλληλη θέση για άνετη κωπηλασία όταν κάθομαι πάνω στην πλάτη του καθίσματος. Η σωστή θέση θα ήταν περίπου στα 40-50 εκατοστά πιο μπροστά απο την θέση που κάθομαι. Αυτό δεν ήταν δυνατό και θα μπει λίγο πιο πίσω, περίπου στα 30 εκατοστά. Έτσι κολλήθηκε ενισχυτικό ξύλο για να αντέχει η κατασκευή απο την πίεση που θα ασκούν τα κουπιά.
Στο μπροστινό μέρος η εγκατάσταση των ανοξείδωτων και του κόκκινου – πράσινου φωτός θα είναι όπως στην παρακάτω φωτογραφία. Λείπει μόνο η τάπα πλήρωσης καυσίμου, η οποία θα μπεί ακριβώς πανω απο το ντεπόζιτο
Για την κόρνα όπως φαίνεται στη φωτογραφία έπρεπε να κολληθούν δυο μικρά ξύλα για να βιδωθούν πάνω τους οι βίδες. Η κόρνα αποφάσισα να μπεί σε αυτό το σημείο και αρκετά μπροστά απο το ταμπλό, για να μπορεί να εγκατασταθεί αν το αποφασίσω προστατευτικό για τα νερά.