Με εξοπλισμό απο μόλυβδο υψηλής τεχνολογίας κολλήθηκε στην καρίνα η "πλώρη" του σκάφους.
Στη συνέχεια, με τον ίδιο τρόπο που ανοίχτηκαν οι τρύπες για τις καρόβιδες του καθρέφτη, ανοίχτηκαν οι τρύπες για τις καρόβιδες που ενισχύουν την κόλληση των δύο μερών της καρίνας στο σημείο του νομέα.
Επόμενη εργασία η κόλληση των ενισχυτικών για την μηχανή στον καθρέφτη και του καθρέφτη στην καρίνα. Επειδη η αποσταση που έπρεπε να ασκηθεί η πίεση ήταν μεγάλη, αλλά και επειδή δεν έχω σφιχτήρες με μεγάλο άνοιγμα, χρησιμοποιήθηκαν λάστιχα απο σαμπρέλες ποδηλάτου, τα οποία είχαν κοπεί στα τέσσερα.
Ανοίχτηκαν οι τρυπες για τις καροβιδες στον καθρέφτη και η εγκοπή για το κεφάλι τους. Αφου βιδώθηκαν γέμισε το κενό με ρυτίνη.
Το ίδιο έγινε και με τις βίδες που μπήκαν στον καθρέφτη και το ενισχυτικό για τη μηχανή.