Κυτίο παραπόνων (για Cosmote TV)...

earlylars88

Established Member
12 August 2016
269
Σάββατο αργά το βράδυ παθαίνει κοκομπλόκο ο δέκτης που χρησιμοποιώ τα τελευταία 4 plus χρόνια. Ο λογαριασμός είναι σε διαφορετικό ΑΦΜ από το δικό μου ενημερωτικά. Παίρνω στην εξυπηρέτηση, αναφέρω τα πάντα και η κοπέλα κατά λέξη μου λέει "Δευτέρα να πάτε σε κατάστημα Γερμανός ή Cosmote με την ταυτότητά σας και το ΑΦΜ του κατόχου της γραμμής και θα παραλάβετε αμέσως νέο δέκτη αχρέωτα". Επειδή μου φάνηκε πάρα πολύ απλό και εύκολο για τα δεδομένα της cosmote ξαναρωτώ τουλάχιστον 3 φορές "μήπως χρειάζεται κάτι ακόμα που ίσως δεν μου αναφέρατε?" και παίρνω ισάριθμες αρνητικές απαντήσεις. Θαύμα λέω, θα χάσουμε τα ματς της Κυρακής αλλά χαλάλι, θα έχω τον καινούργιο υβριδικό.
Πάω Δευτέρα Γερμανό αγκαζέ με τον χαλασμένο και τα παρελκόμενα, τρώω αδιανόητη ουρά έξω λόγω συνθηκών, αλλά ξανά χαλάλι.

Στο μισάωρο πάνω έρχεται η σειρά μου, λέω άντε σε 3 λεπτάκια θα είσαι σπίτι χαρούμενος να ενεργοποιήσεις τον καινούργιο δέκτη και ΤΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΠΠΠΠΠ!!!!! "Χρειαζόμαστε εξουσιοδότηση από τον κάτοχο αλλοιώς δεν.."
"Βρε παιδιά ο κάτοχος (η μητέρα μου) είναι 80 χρονών, δεν κυκλοφορεί λόγω covid και βρίσκεται 20 χιλιόμετρα μακρυά"
"Να την πάρουμε τηλέφωνο επί τόπου να σας δώσει οκ" - Άρνηση, θέλουνε το χαρτί...
Μην μακρυγορώ, γύρισα πίσω θυμωμένος μέχρι τα μπούνια. Ακόμα και η επιλογή να μου το στείλουν με κούριερ σπίτι θα ήταν άκυρη, αφού με τις συνθήκες αυτές θα λάμβανα δέκτη σε 15 μέρες στη καλύτερη...

Τέτοια ******* είναι ρε φίλε? Συμβουλεύουν τις τηλεφωνήτριες να λένε μούσια να τραβιέται ο κόσμος?
Είμαι απολύτως πεπεισμένος ότι οποιοσδήποτε από τους 100 τηλεφωνητές μου απαντούσε τη στιγμή εκείνη θα μου έλεγε ακριβώς τα ίδια, δεν υπάρχει περίπτωση η κοπέλα που μίλησα να το έκανε από μόνη της..

Αποτέλεσμα: δεν έχω κάνει τίποτα και σκοπεύω να τους κόψω.. και οι μέρες περνάνε

Edit: [ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ]
 
Last edited by a moderator:

sdragon28

AVClub Enthusiast
31 July 2018
1,025
Σάββατο αργά το βράδυ παθαίνει κοκομπλόκο ο δέκτης που χρησιμοποιώ τα τελευταία 4 plus χρόνια. Ο λογαριασμός είναι σε διαφορετικό ΑΦΜ από το δικό μου ενημερωτικά. Παίρνω στην εξυπηρέτηση, αναφέρω τα πάντα και η κοπέλα κατά λέξη μου λέει "Δευτέρα να πάτε σε κατάστημα Γερμανός ή Cosmote με την ταυτότητά σας και το ΑΦΜ του κατόχου της γραμμής και θα παραλάβετε αμέσως νέο δέκτη αχρέωτα". Επειδή μου φάνηκε πάρα πολύ απλό και εύκολο για τα δεδομένα της cosmote ξαναρωτώ τουλάχιστον 3 φορές "μήπως χρειάζεται κάτι ακόμα που ίσως δεν μου αναφέρατε?" και παίρνω ισάριθμες αρνητικές απαντήσεις. Θαύμα λέω, θα χάσουμε τα ματς της Κυρακής αλλά χαλάλι, θα έχω τον καινούργιο υβριδικό.
Πάω Δευτέρα Γερμανό αγκαζέ με τον χαλασμένο και τα παρελκόμενα, τρώω αδιανόητη ουρά έξω λόγω συνθηκών, αλλά ξανά χαλάλι.

Στο μισάωρο πάνω έρχεται η σειρά μου, λέω άντε σε 3 λεπτάκια θα είσαι σπίτι χαρούμενος να ενεργοποιήσεις τον καινούργιο δέκτη και ΤΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΠΠΠΠΠ!!!!! "Χρειαζόμαστε εξουσιοδότηση από τον κάτοχο αλλοιώς δεν.."
"Βρε παιδιά ο κάτοχος (η μητέρα μου) είναι 80 χρονών, δεν κυκλοφορεί λόγω covid και βρίσκεται 20 χιλιόμετρα μακρυά"
"Να την πάρουμε τηλέφωνο επί τόπου να σας δώσει οκ" - Άρνηση, θέλουνε το χαρτί...
Μην μακρυγορώ, γύρισα πίσω θυμωμένος μέχρι τα μπούνια. Ακόμα και η επιλογή να μου το στείλουν με κούριερ σπίτι θα ήταν άκυρη, αφού με τις συνθήκες αυτές θα λάμβανα δέκτη σε 15 μέρες στη καλύτερη...

Τέτοια ******* είναι ρε φίλε? Συμβουλεύουν τις τηλεφωνήτριες να λένε μούσια να τραβιέται ο κόσμος?
Είμαι απολύτως πεπεισμένος ότι οποιοσδήποτε από τους 100 τηλεφωνητές μου απαντούσε τη στιγμή εκείνη θα μου έλεγε ακριβώς τα ίδια, δεν υπάρχει περίπτωση η κοπέλα που μίλησα να το έκανε από μόνη της..

Αποτέλεσμα: δεν έχω κάνει τίποτα και σκοπεύω να τους κόψω.. και οι μέρες περνάνε
Από τη στιγμή που δεν είναι στο όνομα σου η σύνδεση δεν είναι παράξενο. Βασικά οποιαδήποτε αλλαγή στο πρόγραμμα ή στο δέκτη χρειάζεται έγγραφη δήλωση. Βέβαια εξαρτάται και από τον υπάλληλο, αλλά γιατί να μπλέξεις;
 
Last edited by a moderator:

davinci

AVClub Addicted Member
21 November 2007
2,232
αλιμος
Κάποιες διαδικασίες μπορεί να μας δυσκολεύουν ωστόσο έχουν θεσπιστεί ώστε να προστατεύσουν τον καταναλωτή από πιθανή κακόβουλη ενέργεια.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

antonispgs

Senior Member
27 January 2017
402
Το πιο πιθανό είναι ότι η κοπέλα δεν κατάλαβε, δεν άκουσε τι να πω ότι η γραμμή δεν ήταν στο όνομα του φίλου, γιατί αν το κατάλαβε, όντως ελεγε μπαρούφες.
 

earlylars88

Established Member
12 August 2016
269
Μια χαρά κατάλαβε η κοπέλα. Η επικοινωνία ήταν άριστη μαζί της. Απλά κάποια καθίκια προϊστάμενοι δίνουν τέτοιες οδηγίες. Δεν υπάρχει τηλεφωνητής σε εταιρεία τέτοιου βεληνεκούς που να αφήνεται να αυτοσχεδιάζει. Κάθε κουβέντα είναι βάσει οδηγιών.

Και ακριβώς πως προστατεύομαι? Είμαι τόσες μέρες χωρίς υπηρεσία ΜΕ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΥΠΑΙΤΙΟΤΗΤΑ και αυτό το λέτε προστασία? Για την μητέρα μου πρόκειται, μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί της και να λυθεί επί τόπου ή σε μετέπειτα χρόνο. Μια προσαρμογή στις τρέχουσες συνθήκες δεν βλάπτει, αλλά χρειάζεται και κατανόηση. Που να τη βρεις όταν μιλάς με ανεπαρκείς?
Ποιά προστασία τώρα? Δουλευόμαστε? Αν μου στείλουν τον δέκτη σπίτι με κούριερ που ξέρουν ποιος είμαι εγώ? Τρίχες κατσαρές.

[EDIT: ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΠΑΡΑΚΑΛΩ!]
 
Last edited by a moderator:

solareagle

AVClub Addicted Member
13 March 2014
1,628
Καταλαβαίνω την ταλαιπωρία αλλά τυπικά είναι στο όνομα της μητέρας, άρα οι διαδικασίες γίνονται μέσω αυτής. Εγώ 2 φορές χρειάστηκε να αλλάξω αποκωδικοποιητή, πηγα με τα χαρτιά και τα στοιχεία.Και η κάθε τηλεφωνήτρια δεν ξέρει τα παντα, από τα διαδικαστικα, αυτό έχω καταλάβει τόσα χρόνια.
 

earlylars88

Established Member
12 August 2016
269
Καταλαβαίνω την ταλαιπωρία αλλά τυπικά είναι στο όνομα της μητέρας, άρα οι διαδικασίες γίνονται μέσω αυτής. Εγώ 2 φορές χρειάστηκε να αλλάξω αποκωδικοποιητή, πηγα με τα χαρτιά και τα στοιχεία.Και η κάθε τηλεφωνήτρια δεν ξέρει τα παντα, από τα διαδικαστικα, αυτό έχω καταλάβει τόσα χρόνια.

Και γιατί με κούριερ δεν παίρνουν την έγκρισή της και μου το στέλνουν αβλεπί χωρίς να ξέρουν καν ποιος είμαι?
 

antonispgs

Senior Member
27 January 2017
402
Και γιατί με κούριερ δεν παίρνουν την έγκρισή της και μου το στέλνουν αβλεπί χωρίς να ξέρουν καν ποιος είμαι?

Επειδή και εγώ κάνω τέτοιες δουλειές με γραμμή στο όνομα της μάνας μου, ακόμα και για κούριερ ο μόνος τρόπος να με βοηθήσουν τηλεφωνικά είναι να πάρω απευθείας από το σταθερό που είναι στο όνομα της και να την δώσω να τους πει γεια. Ξέρω, χαζοί κανόνες αλλά υπάρχει λόγος, θέλουν να είναι καλυμμένοι.
 

earlylars88

Established Member
12 August 2016
269
Επειδή και εγώ κάνω τέτοιες δουλειές με γραμμή στο όνομα της μάνας μου, ακόμα και για κούριερ ο μόνος τρόπος να με βοηθήσουν τηλεφωνικά είναι να πάρω απευθείας από το σταθερό που είναι στο όνομα της και να την δώσω να τους πει γεια. Ξέρω, χαζοί κανόνες αλλά υπάρχει λόγος, θέλουν να είναι καλυμμένοι.

Αν το στείλουν με κούριερ δεν το χρειάζονται καν το γειά ή το οκ. Δίνω τη διεύθυνσή μου και έρχεται, απλά χωρίς περαιτέρω. Κι ας μην με ξέρει η μάνα μου. Ωραίοι εκεί στη cosmote ε? Μιλάμε για πολύ γέλιο..
 

billpeppas

Supreme Member
23 October 2013
6,813
Athens
Αν το στείλουν με κούριερ δεν το χρειάζονται καν το γειά ή το οκ. Δίνω τη διεύθυνσή μου και έρχεται, απλά χωρίς περαιτέρω. Κι ας μην με ξέρει η μάνα μου. Ωραίοι εκεί στη cosmote ε? Μιλάμε για πολύ γέλιο..

Σου εξηγήσανε τα παιδιά πως έχει ο νόμος.
Και δεν είναι μόνο στην Cosmote αλλά σε όλους τους πάροχους.
Εκνευριστικό, δυσκολία, ναι, αλλά ο νόμος είναι νόμος.

Θα πω για τελευταία φορά να προσέχεις τις εκφράσεις σου.

υ.γ. Μπορείς να καλέσεις αστυνομία να έρθει στο σπίτι της μητέρας σου να σου υπογράψει ένα πληρεξούσιο για να μπορείς να κάνεις εσύ τις διαδικασίες για πράγματα που είναι στο όνομα της.
 

earlylars88

Established Member
12 August 2016
269
Σου εξηγήσανε τα παιδιά πως έχει ο νόμος.
Και δεν είναι μόνο στην Cosmote αλλά σε όλους τους πάροχους.
Εκνευριστικό, δυσκολία, ναι, αλλά ο νόμος είναι νόμος.

Θα πω για τελευταία φορά να προσέχεις τις εκφράσεις σου.

υ.γ. Μπορείς να καλέσεις αστυνομία να έρθει στο σπίτι της μητέρας σου να σου υπογράψει ένα πληρεξούσιο για να μπορείς να κάνεις εσύ τις διαδικασίες για πράγματα που είναι στο όνομα της.

Δεν άνοιξα το θέμα για τον νόμο, αλλά για την κοροϊδία που εφαρμόζει σκόπιμα η cosmote στους πελάτες της.

Όσο για τις εκφράσεις, οκ την πρώτη φορά είπα κάτι άσχημο για τους προϊσταμένους, η δεύτερη σύσταση προς τι? δεν υπάρχουν χαρακτηρισμοί στο quote που μου κάνατε.
 

Looter

AVClub Addicted Member
20 July 2008
1,619
Γίνεται αλλά δεν έχω i-bank και ούτε θέλω να μπλεχτώ.

Είναι σαν να λες ότι θες να περάσεις τη Γέφυρα στο Ρίο αλλά σου φαίνονται ακριβά τα διόδια , φοβάσαι τα καράβια ενώ ταυτόχρονα ψάχνεις ως λύση το κολύμπι.

Gov.gr
https://howto.gov.gr/mod/book/tool/print/index.php?id=92
 

dimos222

New member
9 July 2010
58
Κ με κωδικούς taxisnet μπορείς να βγάλεις εξουσιοδότηση ειναι πολυ απλή διαδικασία κ δεν υπάρχει περίπτωση να μη στο δεχτούν ειναι επίσημο έγγραφο με ψηφιακή σφραγίδα για επαλήθευση ..
 

earlylars88

Established Member
12 August 2016
269
Είναι σαν να λες ότι θες να περάσεις τη Γέφυρα στο Ρίο αλλά σου φαίνονται ακριβά τα διόδια , φοβάσαι τα καράβια ενώ ταυτόχρονα ψάχνεις ως λύση το κολύμπι.

Gov.gr
https://howto.gov.gr/mod/book/tool/print/index.php?id=92



Παρακαλώ να λείπει η ειρωνεία, στο κάτω κάτω δεν γουστάρω να έχω i bank για τους Χ λόγους που δεν οφείλω να αναλύσω.
Δεν είδα κανέναν να γράφει για την υπαιτιότητα της cosmote η οποία είναι εξώφθαλμη, παρά μόνο δικαιολογίες υπέρ της... κι αυτό εξηγεί πααρα πολλά όμορφα...
 

billpeppas

Supreme Member
23 October 2013
6,813
Athens
Παρακαλώ να λείπει η ειρωνεία, στο κάτω κάτω δεν γουστάρω να έχω i bank για τους Χ λόγους που δεν οφείλω να αναλύσω.
Δεν είδα κανέναν να γράφει για την υπαιτιότητα της cosmote η οποία είναι εξώφθαλμη, παρά μόνο δικαιολογίες υπέρ της... κι αυτό εξηγεί πααρα πολλά όμορφα...

Δεν είναι υπαιτιότητα της Cosmote.

Και όπως σου είπαν τα παιδιά πέραν από την τράπεζα μέσω του gov.gr μπορείς να βγάλεις εξουσιοδότηση και με άλλους τρόπους.
Αν δεν σου αρέσουν οι νόμοι του κράτους στο οποίο κατοικείς... οι πόρτες είναι ανοιχτές και τα σκυλιά δεμένα.
 

Looter

AVClub Addicted Member
20 July 2008
1,619
Παρακαλώ να λείπει η ειρωνεία, στο κάτω κάτω δεν γουστάρω να έχω i bank για τους Χ λόγους που δεν οφείλω να αναλύσω.
Δεν είδα κανέναν να γράφει για την υπαιτιότητα της cosmote η οποία είναι εξώφθαλμη, παρά μόνο δικαιολογίες υπέρ της... κι αυτό εξηγεί πααρα πολλά όμορφα...

Φίλε μου δε σε ειρωνεύτηκα , απεναντίας σου έδωσα και το λινκ για να κάνεις τη δουλειά σου.

Η Cosmote και η κάθε Cosmote δεν έχει καμία υπαιτιότητα.
Από τη στιγμή που η μητέρα σου είναι ικανή να έχει σύνδεση στο όνομά της έχει και τις αντίστοιχες υποχρεώσεις.
Αν δεν είναι ικανή μπορεί να σου κάνει μια εξουσιοδότηση για να την εξυπηρετείς εσύ (ρώτα αν μπορείς να την κάνεις και σε Α.Τ) ή μπορεί και να σου μεταβιβάσει τη σύνδεση για να τη διαχειρίζεσαι όπως θέλεις.

Επίσης το γεγονός ότι δεν ήθελες να σου στείλουν το δέκτη στη διεύθυνση που έχεις δηλώσει ή όλα τα υπόλοιπα περίεργα που αναφέρεις (δεν θέλω iban , κλπ) δε υποχρεώνουν κανένα υπαλληλο να παρανομήσει. Το μόνο σου επιχείρημα είναι ότι σου είπε κάτι κάποιος στο στο κέντρο εξυπηρέτησης το οποίο ήταν όχι μόνο λάθος αλλά και παράνομο. Και εσύ τώρα επιμένεις να επιχειρηματολείς γιατί δεν δέχονται στο να σου κάνουν την παρανομία που κάποιος σου επιβεβαίωσε από λάθος.

Τεσπά , καλή τύχη σου εύχομαι.
 

earlylars88

Established Member
12 August 2016
269
.....
Επίσης το γεγονός ότι δεν ήθελες να σου στείλουν το δέκτη στη διεύθυνση που έχεις δηλώσει ή όλα τα υπόλοιπα περίεργα που αναφέρεις (δεν θέλω iban , κλπ) δε υποχρεώνουν κανένα υπαλληλο να παρανομήσει.


Την εξουσιοδότηση την ζητάει ο Γερμανός μόνο στη περίπτωση που αντικαθιστάς δέκτη στο μαγαζί επί τόπου και όχι η cosmote. Στη περίπτωση δε της ταχυδρομικής αποστολής, την οποία τελικά και επέλεξα, σε διαφορετική διεύθυνση από τη δηλωμένη μάλιστα, δεν χρειάζεται εξουσιοδότηση, ούτε καν ρωτάται ο κάτοχος αν συναινεί ή όχι. Έξελεντ λέμε!! 🤪

Ούτε στα μπαρμπέρικα δεν συμβαίνουν τέτοια απίθανα!!! 🤣🤣🤣
..χώρια τα παραμύθια από το τηλέφωνο..